Jutun aloittaminen baarissa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
WanhaPervo

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

gullible kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti: Sitten on vielä näitä, jotka ovat tuon 2-kohdankin virittäneet äärimmilleen muotoon "junou poks. *smile"
Ja niitä, jotka käyttävät vain *smile*:a ennen kun alkavat törkkimään kikkeleillään. Tasan eivät käy onnen lahjat.
Tuossakin on vielä kuitenkin parantamisen varaa.
Faghag

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Faghag »

No, eikös nämä Kityn pikkujoulut 3.12. ole mainio paikka testata erilaisia jutun-aloittamis-repliikkejä? Sinnehän on kuitenkin tulossa aika monta uutta naamaa?
tonyjl

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Faghag kirjoitti:No, eikös nämä Kityn pikkujoulut 3.12. ole mainio paikka testata erilaisia jutun-aloittamis-repliikkejä? Sinnehän on kuitenkin tulossa aika monta uutta naamaa?
Missäs sellaiset pikkujoulut on? Jos vihdoinkin tulis katsomaan millaisia ihmisiä tänne kirjoittelee. Jos vaikka olisin maassa?
WanhaPervo

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

tonyjl kirjoitti:
Faghag kirjoitti:No, eikös nämä Kityn pikkujoulut 3.12. ole mainio paikka testata erilaisia jutun-aloittamis-repliikkejä? Sinnehän on kuitenkin tulossa aika monta uutta naamaa?
Missäs sellaiset pikkujoulut on? Jos vihdoinkin tulis katsomaan millaisia ihmisiä tänne kirjoittelee. Jos vaikka olisin maassa?
Kyllä ne Maassa pidetään.
Exsat

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

WanhaPervo kirjoitti:
tonyjl kirjoitti:
Faghag kirjoitti:No, eikös nämä Kityn pikkujoulut 3.12. ole mainio paikka testata erilaisia jutun-aloittamis-repliikkejä? Sinnehän on kuitenkin tulossa aika monta uutta naamaa?
Missäs sellaiset pikkujoulut on? Jos vihdoinkin tulis katsomaan millaisia ihmisiä tänne kirjoittelee. Jos vaikka olisin maassa?
Kyllä ne Maassa pidetään.
Paitsi jos saat suhteillasi hommattua meille ilmaiseksi jonkun hulppean yksityiskoneen, jonne mahtuu 20+ tyyppiä sisälle bilettämään, niin sitäkin vaihtoehtoa voitaneen harkita.. :wink:

Olipa taas realistinen visio. Jos joku sattuu olemaan astronautti tai sukellusveneen kapteeni, niin ilmoittautukoon pikkujouluketjuun.
killkill

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja killkill »

"Mile-high-club-gang-bang".
Hmm :)
tonyjl

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Exsat kirjoitti: Paitsi jos saat suhteillasi hommattua meille ilmaiseksi jonkun hulppean yksityiskoneen, jonne mahtuu 20+ tyyppiä sisälle bilettämään, niin sitäkin vaihtoehtoa voitaneen harkita.. :wink:
Yks kaveri ajaa Jet Flightilla Falconia. Nizzaan ois reissu 12 hengeltä 70.000€ meno-paluu. Hintaan kuuluu shampanjat. Varaanko? :P
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

tonyjl kirjoitti:Yks kaveri ajaa Jet Flightilla Falconia. Nizzaan ois reissu 12 hengeltä 70.000€ meno-paluu. Hintaan kuuluu shampanjat. Varaanko? :P
Messissä jos pääsen ohjaimiin. Edes vähän? Pliis ja pilde? Eihän mun tarvi maksaa jos ajan?
Exsat

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Exsat »

kesseli kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Mitä mieltä olette? kuuluuko miehen tarjota ja miksi?
tsori, mut mulle ei mene jakeluun miksi yleinen mielipide on se, että lähtökohtaisesti mies tarjoaa. :tiistai:
Mites muuten homoseksuaaleilla? Jos on kaksi miestä ja kaksi naista, niin kumpi tarjoaa, vai tarjoaako kumpikaan?
muskotti
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 08.09.2005 17:46

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja muskotti »

Baariin mennään ja siellä ollaan, joko viihteellä tai töissä. Itse kuulun jälkimmäiseen kastiin. Tiskin takana tottuu olemaan iskettävänä. Se kuuluu työhön, ja sitähän ei sit oteta tosissaan.

Kun kännitilasta johtuen se iskemiskuvio tulee yleensä ihan tyhjän päältä. Ei ole edeltävää kommentointia tai edes myyty viinaa kys. tyypille. Normaalia on tää töitten loppumisajankohdan kyselyt ja mitäs neiti tekee töitten jälkeen, sit tulee ne ihastuneet jotka ihastuu aina "uuteen" baarimikkoon, päättyen ihan törkeisiin ostoehdotuksiin ( ok, harvinaista, mut tapahtuu).

Mut miten kun ois ite ihan tosissaan myyty siihen asiakkaaseen, kun on kummiskin roolinsa vanki. Mä olen se muija joka myy viinaa joka lauantai. Olen niinkuin kalustossa ja sulaudun sinne. Silloin harvoin kun olen viihteellä niin mitään ei tapahdu, korkeintaan tullaan pöytään ihmettelemään miksi olen vapaalla. Nih.

Tätä sais sitten ihan kityläisittäin provota ihan kympillä, asiallisesti:)
What am I trying to do
What am I trying to say
I´m not trying to tell you anything
You didn´t know
When you wake up today

-Depeche mode
slam

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja slam »

muskotti kirjoitti:Silloin harvoin kun olen viihteellä niin mitään ei tapahdu, korkeintaan tullaan pöytään ihmettelemään miksi olen vapaalla. Nih.

Tätä sais sitten ihan kityläisittäin provota ihan kympillä, asiallisesti:)
Jaa-a... :)

Pöllähdän väärään tilanteeseen (seurueeseen) humalassa ja minua kehoitetaan yleensä poistumaan.

Aina poistun, jos nainen sanoo; "että voisitko mennä muualle" :lol: Parit pakit illassa ei meinaa mitään, mutta olisi hyva yrittää varmaan selkeemmin nähdä, minne sitä viitsii "vitsikkään" kännisen olemuksensa tyrkätä.

Jos nainen sattuu kiinnostumaan, niin ei ole mitään ihmeempää ongelmaa... Yllätäen muuten kelpaamisraja humalassa on aika pieni... ;) Joku roti tietysti, mutta easy kuitenkin...

..............

Missä vaiheessa kannattaisi ottaa "tosissaan" naisen vilkuilemiset? Parista, kolmesta katseesta ei oikein jaksaisi lähteä 10 äijän keskellä istuvalle muijalle puhumaan... Mikähän olisi riittävä määrä ja pitäisikö yrittää siirtyä lähemmäksi ihmettelemään?

Eihän se suora kysyminenkään tietenkään maksa mitään, mutta vittumaista ottaa esim. turpaan joltakin "kuningaalta" , joka suojaa naistaan... että olisi hyva varmaan opetella lukemaan tilannetta baarissa, vaikka humalassa se saattaa olla aika vaivalloista... :)
Enthu

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Slam sulle sentään naiset sanoo suoraan...mulle ne ei uskalla... tossa lokakuussa Stockholm Diskotekissa nainen vaan sano vieressä istuvalle äijälle "hoida toi jotenki pois juttelemalla mukavia tai olemalla tylsä"...
Kerpele ja se nainen vielä ite houkutti mut luokseen mut ei ite uskaltanu...

Toukokuulta baarikärpäsen sinkkubileissä valmiiks kännissä olevat parikymppiset naiset kävi kyselee "mikä numero sulla on" ja ite olin suht selvä :lol: :lol: :lol: ...

Onnelassa aasialaistytöt on kovia wonkaamaan/tanssimaan... :wink:

En tarkkaan muista tästä on useampi vuosi...oisko ollu Espoon Kruunu nimisessä raflassa...siellä hotit naiset pörräs koko ajan mun kimpussa...
yks oli koko ajan palleissa lähes kiinni...sellanen grrrr kisu..tosin ei ole mtn tietoa onko ko rafla enää edes pystyssä :roll:

Eikä mun tarvinnu edes sanoa välttis mtn...kaikki muhun kohdistuneet
wonkaus&iskuyritykset tapahtuneet tanssilattialla tai sen välittömässä läheisyydessä ... että näin

Edit: Vaikka näkisinkin baarissa naisen...en osaa tehdä mtn fiksua aloitetta siksi pidän turpani rullalla ellei hän itse osoita kiinnostusta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minua on nainen puhutellut baarissa 1992, 1998 ja 2002. Nyt on ollut vähän hiljaisempaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:Minua on nainen puhutellut baarissa 1992, 1998 ja 2002. Nyt on ollut vähän hiljaisempaa.
*reps*

Oliko se viimeksi tarjoilija, joka kysyi: "Otatko vielä vodkaspraitin ennen valomerkkiä?" :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
SikaMika

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gattaca kirjoitti:Minua on nainen puhutellut baarissa 1992, 1998 ja 2002...
...mutta sitten tuli se jokaisessa baarin nurkassa majaileva Tintti "tukka" Homo, joka puristi minua puhutellutta naista ja minuakin perseestä halliten jonkin salamyhkäisen koodin tai merkkikielen jolla Tusinatylsimys-Lutkat lähtevät silmää räpäyttämättä Tintin mukaan vaikka kuinka tarjoilin naiselle Karhua, varastetuista kirjoista varastamiani viisauksia ja kuudestilaukeavaa toista munuaistani.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SikaMika kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Minua on nainen puhutellut baarissa 1992, 1998 ja 2002...
...mutta sitten tuli se jokaisessa baarin nurkassa majaileva Tintti "tukka" Homo, joka puristi minua puhutellutta naista ja minuakin perseestä halliten jonkin salamyhkäisen koodin tai merkkikielen jolla Tusinatylsimys-Lutkat lähtevät silmää räpäyttämättä Tintin mukaan vaikka kuinka tarjoilin naiselle Karhua, varastetuista kirjoista varastamiani viisauksia ja kuudestilaukeavaa toista munuaistani.
Niinhän se on. Kaksi noista tapauksista kaiken lisäksi Zetorissa. Sieltä voisin minäkin ehkä saada, jos tinttitukkahomot bannattaisiin tai mieluummin lopetettaisiin...
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Jutun aloittaminen baarissa

Viesti Kirjoittaja mölli »

Tuli käytyä yx päivä baari siellä oli jotku pikkujoulu systeemit niin puolet porukasta oli jotain vanhuksia niin jonossa joku yli 30v ihan pantavan kanssa muutaman lauseen vaihdoin ja sitten baaritiskillä joku saatanan lyhyt muija tais mulle jotain sanoa tosin en ole varma kun olin kännissä ja meteli oli kova ainakin se hymyili mulle paljon mutta eipä tullut sille mitään sanonuttua niin ja yks kysy tulta mut se tais just sitä vaan tarvita :p Paikassa vaan viihdyin vähän alle tunnin.
Vastaa Viestiin