Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Xiberia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
elco kirjoitti:Elcana:
Tätä joutuu muuten kokeilemaan.
Täällä kans.
Laiskat rimanalittajat..
Geetzu kirjoitti:Thanks kanavinkkaajat! Joudunpa vaan etukäteen jo väittämään, ettei kana noillakaan sörsselssöneillä oikein maistu, sen verran läheltä ne omatkin testaukset menneet...
Tuli Bedlamin viestistä mieleen, että turruta makuaisti kunnon paksulla sikarilla.
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Clay kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tätä joutuu muuten kokeilemaan.
Täällä kans.
Laiskat rimanalittajat..
Häh?

En mä oo laiska, mä teen salsakastikkeeni itse.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti: Häh?

En mä oo laiska, mä teen salsakastikkeeni itse.
Okey, olet anteeksiannettu :)
Nyt penikseni on fantastinen!
Dr.Diarrhea

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Paino kävi tossa muutama päivä sitten reilussa 86:ssa, mut nyt on kilo lähtenyt. Aion tiputtaa painoani vielä pari kiloa ja kyse on pelkästään ja vain läskistä, jota tuli suklaariivauksen yhteydessä. Keino on hiihtäminen kelien salliessa plus muu aerobinen. Mä oon ihan plösö :cry:
safi

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja safi »

Ei mitään laikkareita, vaan kunnon puntti/lihotuskuurille ja nopsasti. Painoni on suorastaan romahtanut ja painan enää 53kg:a ja se on aivan liian vähän. En edes muista, koska olisin viimeksi ollut näin "nälkiintyneessä" kunnossa.
Avatar
voyager2
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 110
Liittynyt: 16.08.2005 7:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja voyager2 »

Geetzu kirjoitti: Vähän topicissa pysyen, oon ihastunu pakasteseitiin. Nykyään kala voi siis kuulua arjen helppoihin ruokiin muunakin kuin rasvaisena lohena, jei.
Pakko tässä sitten jakaa yks mun seitihässäkkä ohje. Elikkä seiti voideltuun uunivuokaan ja päälle kastike joka on kylläkin aika tuhti jos laikkarimielessä ajattelee.

Elikkä Kassariin ensin myrkki margariinia jonka anetaan sulaa, muttei ruskistua. Sitten joukkoon vehnäjauhoja niin paljon että seoksesta tulee sellaista paksuhkoa tahnaa. Sitten päälle 6-7dl maitoa ja hämmennystä perään, jonka jälkeen seokseen lisätään emmental juustoraastetta kunnes seos muuttuu taas paksuksi n.4 kyläsepän nyrkillistä riittänee. Ehkä ripaus suolaa, mutta kannattaa lisätä varovasti, koska juustossa sitä jo on melko runsaasti.

Kastike seitin päälle ja uuniin 200:n noin 30-40 min. Helppoa ja älyttömän hyvää!
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
Geetzu

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Kokeilen! Ei tässä mitään laihdutuksia sentäs... ;)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Geetzu kirjoitti: Ihan oikeasti en keksi mistä lapsekkaat ihmiset repivät aikansa kalenterin tarkalle liikunnalle, phuuh.
Katsos, siskoseni, löysin mestan jossa kuuluu lapsenvahtipalvelu samaan hintaan. Ihan hyvin muksu on siellä toistaiseksi viihtynyt, kolme kertaa viikossa sen voi sinne hyvällä omatunnolla tunkea. Itselleni on aivan luxusta juuri tuo, että muksuviikkoinakin pääsee vielä koulun jälkeen treenaamaan.
Suosittelen lämpimästi.
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Thanks vinkistä ja yv:sta, nyt ei tosin muutenkaan sais löytyä tekosyitä kun hoidossa piltti jo vallankin paljon. Oon vaan aika tykästyny toistaseks vapaahetkien tuhlailuun laiskemmin, elikäs shopaten ja syöden. ;)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Minullahan ei ole mitään mitä laihduttaa, mutta rasvamassan konversio lihasmassaksi sentään olisi jossain määrin mahdollista. Järkyttävän ryhmäpaineen myötä näin myös taitaa tulla käymään - mikä hemmetin nörttifirma tämä oikein onkaan kun kaikki ottivat työnantajan subventoiman kuntosalijäsenyyden? Pitsalla ja kokiksellahan sitä pitäisi mennä eikä millään raudanpumppaamisella.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Itsellani paino tippuu kun noudatan seuraavia:

- ei riisia, perunaa eika vaaleaa leipaa - mita turhaa huonolaatuisia energialisia.
- vain matalaGI indeksin omaavia hiilihydraatteja, eli niita jotka nostavat verensokeria hitaasti. (joihin kumma kyllä kuuluu pasta, jota syon max kerran viikossa)
- vihanneksia ainakin pieni lautasellinen joka aterian oheen, niin etta yritän syoda 5 väriä päivässä... saali etta vihrea on niin kallista, joten tyopaikan salaattipoyta tarkea osa tuon toteutumisessa.
- Hedelmia syon aika vapaasti, mutta niissakin yritan pysytella hitaamman hiilihydraatin omenoissa.
- vapaasti proteiineja ja hyvanlaatuista rasvaa (eli lihaa ja kalaa). Jauheliha ei ole niin kallista, ja sipulin ja juuston kanssa ihan ok.
- syon säännollisesti 4-6 tunnin välein pienehkoa annoksia. (tuppaa unohtumaan...)
- viimeiseksi illalla hapankorppu saa tipahtamaan uneen. Rakastan hapankorppuja, niista en luovu, mutta ei ole tarvekaan.

Eli oikeasti syon vain kaikkea sita mista pidan, ja välttelen niita oista en muutenkaan pidä. Ainoa poikkeus on sokeri, mässyttelyn yritan rajoittaa kertaan viikossa.. Tosin joulukuussa soin levyn suklaata paivassa, ja siitä tulleet 3 kiloa ovat jo kadonneet.


Niin herkka olen hiilareille, etta nukkumatti tulee 15 minuutissa vaikka juuri aiemmin olisin pyorinut tunnin ilman unta..

Liikuntana milloin mitakin: talla hetkella nahtavyyksille kiipeaminen tekee varmaan hyvaa, eilinen vuorelle kipuaminen oli ainakin hyvaksi pakaroille. Onneksi se oli maaseudulla, niin ilma oli riittavan puhdasta ettei tarvinnut tukehtua.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti:kutistit sitten parhaimmat housusi pesussa
Miten tässä onnistutaan? Meillä Mirrorlandissa ne vaan löysistyy(joo, pillutkin).
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:Meillä Mirrorlandissa ne vaan löysistyy(joo, pillutkin).
Kyllä se on tällä kertaa Myltsin pieni nappula. Älä suotta ruoski itseäsi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti:Vielä edellisenä päivänä menivät päälle, seuraavana ei. Eikä ole koskaan ollut pesun jälkeen ongelmia laittaa niitä päälle.
Joo, kyl ne siis mullakin on heti kuivumisen jälkeen hieman vaseliinilla jalkaan(!)vedettävässä kunnossa, mutta löystyvät sitten hiljakseen päivän mittaan.

Ja Ripsalle tiedoksi, et pipukka ei pese pyykkiä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:Ja Ripsalle tiedoksi, et pipukka ei pese pyykkiä.
En mä sun pesuista mitään. Näin tontin ja tykitin. Niinhän säkin teet.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Niinhän säkin teet.
SÄ ET TIEDÄ MUSTA MITÄÄN!!!!!!111111

Söin äsken tonnikalaa purkista. Suussa maistuu ihan pillulle..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ann kirjoitti:Söin äsken tonnikalaa purkista. Suussa maistuu ihan pillulle..
Itse söin banaanin ja tein kuorista tekopillun. Tämä pillu ei narise.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Tämä pillu ei narise.
Tämä pillu narisee.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lattialankut narisee, vai käyttääkö joku Annia kynnysmattona?

Oikeesti en ole luopunut mistään, ainoastaan liikuntaa lisätty ja pieni korjaus ruokavalioon.. Jouluna paino ei muuttunut miksikään, mutta on laskenut lokakuusta 7 kiloa..
Pyyhin Netikettiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

NomenNescio kirjoitti:Itsellani paino tippuu kun noudatan seuraavia...
Sähän syöt samoja ruokia kuin minä. Ilmankos mulla onkin aina kaapit tyhjänä!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja aasi »

aasi kirjoitti:Järkyttävän ryhmäpaineen myötä näin myös taitaa tulla käymään - mikä hemmetin nörttifirma tämä oikein onkaan kun kaikki ottivat työnantajan subventoiman kuntosalijäsenyyden?
Ensimmäisestä kerrasta päällimmäisenä jäi mieleen aistien ylikuormitus kun ryhmä jokseenkin hyväkuntoisia nuoria naisia käveli ohi jollekin ryhmäliikuntatunnille. Uhoh.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Läskimahani peitän vaivattomasti ihraiseen tyyliini sopivalla Turtles-vyölaukulla.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

-Superior- kirjoitti:Läskimahani peitän vaivattomasti ihraiseen tyyliini sopivalla Turtles-vyölaukulla.
Heh, kuten myos - eipas herjata matkailijan hyvaa ystavaa eli vyolaukkua.. Dollarit, passi ja luottokortit pysyy hyvin piilossa ohuessa vyolaukussa joka saa nayttamaan silta kuin olisin vain vahan "naisellisempi" kuin olen hameen tai housujen alla ollessa. Ja eurot vaan toppaavat rintaliivejani eika kukaan hahmota missa rahaa olikaan.
Jarkkarikameraa valitettavasti ei saa piilotettua vaan se roikkuu laukussa, mutta jos se nyt menee, niin sita varten on vakuutukset olemassa. Ja paikallinen valuutta on siella samassa laukussa kahdessa paikkaa, etta jos tulen ryostettya niin ehka se ryostaja tyytyy siihen mita laukusta loytaa.

Toivoa viela saattaa etta hotellihuoneeseeni ei ole murtauduttu - ei kaikkea omaisuutta voi eika kannata kantaa mukana, jos lahtee markkinoille taskuvarkaiden suosimalle seudulle.
Ja nama thaimaalaiset "safety-boxit".. ehka pidan omaisuuteni ennemmin omassa tiedossani kuin kerron mita arvokasta minulta loytyy jollekin jota se voisi kiinnostaakin..
Minako kyyninen, heh =).. tietenkin vaikka Thaimaa onkin hyvin turvallinen maa, niin silti tamakin on kehitysmaa ja matkustan yksin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

-Superior- kirjoitti:Läskimahani peitän vaivattomasti ihraiseen tyyliini sopivalla Turtles-vyölaukulla.
Aika style.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En ole koskaan laihduttanut. Paino on noussut viimeisen 7 vuoden aikana 4 kiloa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin