Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
milli

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja milli »

^liikun tarpeeksi, mutta se monipuolisuus on se key tässä, siis joo.. mä oon kans vähän ymmälläni tässä, että mitä väliä sillä on, että josko vain crossaan, niin se ei ole tarpeeksi monipuolista, pitäisi juosta ja käydä salillakin, tosin.. niin mä olenkin nyt alkanut tehdä, mutta.. en toisen painostamisen takia, vaan ihan kun salitreenaaminen on alkanut taas maistua :) Ja juokseminen on osana tuota juttailua.

Juokseminenkin muuttuu helpommaksi kun on tiputtanut painoa, se on itseasiassa varsin kivaa :)

Siis.. ei tää oo mikään ongelma, lähti paisumaan.. mä en vaan juttele laihduttamisesta enää kotosalla, onneksi on omat tukiryhmäsä/ircci-kanavat, missä näistä voi jutella :)

Paino tippui edellisellä viikolla reilun kilon, which is nice. Ei mene tavoitefarkut vielä päälle, reenii reenii.
NuoriD

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Aamun tarkka 78 kg. Vielä 1,5 kg:a ja projekti on valmis. Tällä viikolla tulee BMI 25 vastaan, ellei jotain ihmeellistä tapahdu.
NuoriD

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Aamun tarkka tyhjällä mahalla wc:ssä käynnin jälkeen 76,8 kg.
Enää kolmesataa grammaa!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tulee tuota urheilua ihan reippaasti ja syöminenkin jäänyt aika vähäiseksi ajanpuutteen takia, mutta paino pysyy samassa lukemassa siltikin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

76,5 kg, BMI 25. :cheer:

Birkenaulainen polttouuni toimi virheettömästi. Tämä päivä vielä Nutriletillä ja huomisesta sitten alkaa haastavampi vaihe, eli painon ylläpitö.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja masa »

^ no mitkä on fiilikset kyseisestä dietistä?
NuoriD

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ihan hyvät. Vittumaistahan se on, kun ei saa syödä, mutta se nyt on hyväksyttävä.

Välillä iski tosi kova nälkä, mutta kyllä se vihanneksia puputtamalla meni ohi.

Paino putosi 4,5 kg:a kahdessa viikossa.

Toki osa varmuudella lähti vähistä lihaksista, mutta elämä on.

Vyö menee nyt yhtä reikää kireämmälle.
milli

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja milli »

Nonni, nyt mahtuu jo yhdet tavoitefarkuistani hyvin päälle, ilman että pursun joka suuntaan. Hyvä alku :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla paino jämähtänyt 79kg:aan. Nyt sataa, mutta kunhan tuo taukoo, aion vetästä 15km hölkän. Tuohon kuluu n. 1,5h ja kaloreita palaa 79x15~1200. 40 minsan jälkeen alkaa normaalisti rasva palamaan hiilarivarastojen tyhjennyttyä, joten kai tuossa vähän kuolluttakin poistuu. Sykkeet matalalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ei hyvä

20 kg:a painavampana mies näytti terveeltä, nyt AIDS-potilaalta.

Toki varmasti todellisuudessa nyt on terveempi, mutta ei näytä hyvältä ainakaan kuvassa.
Charles Caldwell

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

NuoriD kirjoitti:Ei hyvä

20 kg:a painavampana mies näytti terveeltä, nyt AIDS-potilaalta.
No sinä olet sitten väärässä ja 17 vuotta nuorempi hoitsu tietää paremmin ;)
NuoriD

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Charles Caldwell kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ei hyvä

20 kg:a painavampana mies näytti terveeltä, nyt AIDS-potilaalta.
No sinä olet sitten väärässä ja 17 vuotta nuorempi hoitsu tietää paremmin ;)
No jos 17 vuotta nuorempi sairaanhoitaja on luvassa, niin toki 20kg lähtee ennen kuin ehtii kissaa sanoa. :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriD kirjoitti:Toki varmasti todellisuudessa nyt on terveempi, mutta ei näytä hyvältä ainakaan kuvassa.
20 kiloa lähtenyt ja 20 vuotta tullut naamaan lisää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Charles Caldwell

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

NuoriD kirjoitti:No jos 17 vuotta nuorempi sairaanhoitaja on luvassa, niin toki 20kg lähtee ennen kuin ehtii kissaa sanoa. :)
Ai siksikö sä laihdutat. Nyt ymmärrän... Työpaikkarakkautta?
Dumis

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:Ei hyvä

20 kg:a painavampana mies näytti terveeltä, nyt AIDS-potilaalta.

Toki varmasti todellisuudessa nyt on terveempi, mutta ei näytä hyvältä ainakaan kuvassa.
Hyi shaatana. Kauhea Zombihan tos kuvassa on.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ei hyvä

20 kg:a painavampana mies näytti terveeltä, nyt AIDS-potilaalta.

Toki varmasti todellisuudessa nyt on terveempi, mutta ei näytä hyvältä ainakaan kuvassa.
Hyi shaatana. Kauhea Zombihan tos kuvassa on.
Pitäis tietää rajansa. Siksi mullaki on se -20 eikä -30. Jos ois -30 ja siihen pääsisin niin oisin luurankozombiharppu vaikka BMI ois kuitenki vielä normaali. No, toivottavasti Roman on kuitenkin kaikin puolin tyytyväinen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kesän jälkeen oon vähentänyt herkkuja ja muutenkin roskaruoan syömistä. Ainoastaan salsaa ja dippiä saa vetää, jätskikin on pakkasessa jo pari viikkoa makoillut, kun edes tehnyt mieli.

Niin ja puntilla tietty käynyt sekä jättänyt lisäprotskut pois, vissiinkin semmoiset 2-3kg on parissa kuukaudessa ainakin lähtenyt ja tavoitteena vois olla vaikka 95kg(lihaksilla), sitten joskus.

edit: nyt siis n. 102kg.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti:Kesän jälkeen oon vähentänyt herkkuja ja muutenkin roskaruoan syömistä. Ainoastaan salsaa ja dippiä saa vetää, jätskikin on pakkasessa jo pari viikkoa makoillut, kun edes tehnyt mieli.

Niin ja puntilla tietty käynyt sekä jättänyt lisäprotskut pois, vissiinkin semmoiset 2-3kg on parissa kuukaudessa ainakin lähtenyt ja tavoitteena vois olla vaikka 95kg(lihaksilla), sitten joskus.

edit: nyt siis n. 102kg.
No paljon painoit sillon ko nähtiin? En osaa suhteuttaa aj arvioida. Minusta 7 kg ei ENÄÄ kuulosta pahalta ja mahottomalta tavotteelta. Vuosi sitten kahden kilon pudotus oli mahdottomuus.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

annepa kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Kesän jälkeen oon vähentänyt herkkuja ja muutenkin roskaruoan syömistä. Ainoastaan salsaa ja dippiä saa vetää, jätskikin on pakkasessa jo pari viikkoa makoillut, kun edes tehnyt mieli.

Niin ja puntilla tietty käynyt sekä jättänyt lisäprotskut pois, vissiinkin semmoiset 2-3kg on parissa kuukaudessa ainakin lähtenyt ja tavoitteena vois olla vaikka 95kg(lihaksilla), sitten joskus.

edit: nyt siis n. 102kg.
No paljon painoit sillon ko nähtiin? En osaa suhteuttaa aj arvioida. Minusta 7 kg ei ENÄÄ kuulosta pahalta ja mahottomalta tavotteelta. Vuosi sitten kahden kilon pudotus oli mahdottomuus.
Millos vidus se oli kun nähtiin, oliko se alkuvuodesta? Varmaan jotakuinkin samoissa mitoissa oon nyt. Kesällä pääs joku 3-4 kiloa tulee lisää ja lihakset vähän rapautumaan.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Bluntly kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Toki varmasti todellisuudessa nyt on terveempi, mutta ei näytä hyvältä ainakaan kuvassa.
20 kiloa lähtenyt ja 20 vuotta tullut naamaan lisää.
Oho, enpä olis tunnistanut ihan heti uudesta kuvasta. Todellakin näyttää vanhentuneen aika runsaasti laihtumisen myötä. Hiuksetkin näyttävät harmailta tai sitten se johtuu valosta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti:
annepa kirjoitti: No paljon painoit sillon ko nähtiin? En osaa suhteuttaa aj arvioida. Minusta 7 kg ei ENÄÄ kuulosta pahalta ja mahottomalta tavotteelta. Vuosi sitten kahden kilon pudotus oli mahdottomuus.
Millos vidus se oli kun nähtiin, oliko se alkuvuodesta? Varmaan jotakuinkin samoissa mitoissa oon nyt. Kesällä pääs joku 3-4 kiloa tulee lisää ja lihakset vähän rapautumaan.
Joo helmikuussa. Nyt hahmotan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olen jyst lievän ja merkittävän lihavuuden rajamailla!
Tavoitepainossanikin(95kg) BMI näyttäs olevan lievästi lihavan puolella, itseasiassa siitäkin pitäs ottaa 10kg pois että pääsis normaalin yläreunaan!
Ennustan että parin viikon sisällä paino tipahtaa neuvolan puolelle taas.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Tittidititittiiiiiiiii!

Mun paino alkaa uudella numerolla! En tosin uskalla vielä laittaa cheerleader-hymiötä koska tämä vaaka millä kävin, on eri vaaka mitä olen normaalisti käyttänyt. SILTI, tämänkin vaa'an mukaan, nyt Napapiirivierailun aikana olen keventynyt pari kiloa. Eli ihan hyvin voi omakin vaaka näyttää kauniita lukemia :)

Tahti on hidastunut kovasti, mutta ei pysähtynyt, nyt ollaan jo yli puolivälin. Olo ja peilikuva on kutistunut.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hahhah, kaveri, jonka olen viimeksi nähnyt elokuun puolivälissä, kävi ja taivasteli että "sie oot kutistunu puoleen!!!". No toivottavasti en... Mut puolivälissä kuitenkin. Kuulema mahakin kuopalla :D

Edit typo
Viimeksi muokannut annepa, 15.10.2010 14:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Öpaut kilo lähtenyt vajaan parin viikon karkki/hyvislakon aikana. Varmasti suurin osa läskiä :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin