Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
milli

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja milli »

NuoriD kirjoitti:Höh! Tuohan näyttää erinomaiselta nyt.
i wanna look good naked :)
itsehän suhtautuu kriittisemmin kuin muut ..
NuoriD

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

milli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Höh! Tuohan näyttää erinomaiselta nyt.
i wanna look good naked :)
itsehän suhtautuu kriittisemmin kuin muut ..
No laita nakukuva, niin annan lausunnon, kunnian ja omantunnon kautta.
milli

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja milli »

NuoriD kirjoitti: No laita nakukuva, niin annan lausunnon, kunnian ja omantunnon kautta.
voi harmi, kun nyt niin olisi houkuttanut laittaa alastonkuva itsestä nettiin, mutta kun on se läppäri kakkana...
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Höh! Tuohan näyttää erinomaiselta nyt.
i wanna look good naked :)
itsehän suhtautuu kriittisemmin kuin muut ..
No minä ajattelin samaa kuin Dave, mutta jos kerran itse haluaa ja homma pysyy hanskassa niin ei muuta kuin semppiä!

Eihän munkaan laihutustavoite ois BMIn mukaan kuin 15 (normaalipainoon siis) mutta haluan 20!!!111
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:No minä ajattelin samaa kuin Dave, mutta jos kerran itse haluaa ja homma pysyy hanskassa niin ei muuta kuin semppiä!

Eihän munkaan laihutustavoite ois BMIn mukaan kuin 15 (normaalipainoon siis) mutta haluan 20!!!111
No siis, nykyään on vihdoinkin sellainen olo, että pystyy laihduttamaan ilman, että se menee äärimmäisyyksiin, 21,5 olis kiva BMI.. nyt on hmm.. aikas paljon enemmän.. Tuossa enne lomaa tuohon oli enää 5kg.. mutta nyt on taas vähän enemmän :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:
annepa kirjoitti:No minä ajattelin samaa kuin Dave, mutta jos kerran itse haluaa ja homma pysyy hanskassa niin ei muuta kuin semppiä!

Eihän munkaan laihutustavoite ois BMIn mukaan kuin 15 (normaalipainoon siis) mutta haluan 20!!!111
No siis, nykyään on vihdoinkin sellainen olo, että pystyy laihduttamaan ilman, että se menee äärimmäisyyksiin, 21,5 olis kiva BMI.. nyt on hmm.. aikas paljon enemmän.. Tuossa enne lomaa tuohon oli enää 5kg.. mutta nyt on taas vähän enemmän :)
Mikäs kiire meillä on, hiljaa hyvä tulee :) Paitsi että ei mulla kovin hiljaa menny tossa kun alotin jussin jälkeen, nyt on vauhti tasaantunut.
Mun tavote-BMI on 23. 21:ssä lonkkaluut painaa niin että ei pysty nukkuun. Been there....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti: Jotkut mittaustekniikat ovat vähemmän huonoja kuin toiset, mutta ilmeisesti tuo impedanssitekniikka on huonoin.
Meiltä mitattiin luisteluaikoina pihdeillä, ja käsittääkseni nekin voi varsinkin naisilla heittää. Mutta noille saleilla tehtäville kehonkoostumusmittauksille en itse antais arvoa paljon paskaakaan.

Eipä sen puoleen, ei kiinnosta enää mittautellakaan prosentteja. Oma vointi ja peili saa riittää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
milli

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:Mikäs kiire meillä on, hiljaa hyvä tulee :) Paitsi että ei mulla kovin hiljaa menny tossa kun alotin jussin jälkeen, nyt on vauhti tasaantunut.
Mun tavote-BMI on 23. 21:ssä lonkkaluut painaa niin että ei pysty nukkuun. Been there....
Mä oon niin monesti kokeillut niitä crash diettejä, että siksi vannon nyt hitaan ja maltillisen laihduttamisen nimeen..
Mä olin parhaimmillani pari vuottan sitten.. eiku hemmetti.. siitähän on jo paljon enemmän.. 20,8 bmi .. mutta.. sitten lopetin tupakoinnin.. blöh!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pihdeillä se tulos on kiinni hiukan pihtien laadusta, isosti mittaajan taidosta. En luottaisi.

Oma mittarini on ihan riittävä:

- pesupallo = liikaa läskiä
- vatsapalat hiukan häämöttää = sopiva
- six-pack = äkkiä sitä pekonia naamaan
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mikäs kiire meillä on, hiljaa hyvä tulee :) Paitsi että ei mulla kovin hiljaa menny tossa kun alotin jussin jälkeen, nyt on vauhti tasaantunut.
Mä oon niin monesti kokeillut niitä crash diettejä, että siksi vannon nyt hitaan ja maltillisen laihduttamisen nimeen..
Mulla oli crashia vain se alku, jotain pari-kolme viikkoa. Jotta pääsisin vanhoista tavoista eroon. Tehos :) Nyt jatkan samaan tyyliin mutta rennommin. Söin jopa lauantaina ja sunnuntaina leipää, la 2 palaa ja su puoli palaa. Tuli ähky. Yök.

Ai niin ja nyt oon pari kertaa maistellu jäätelöä ja ne on ollu pettymyksiä. Ei mitään Pingviinin vaniljaa vaan wanhan ajan tervaa ja Möväriä. No nyt sitten päätin että en enää syö noita höpövalmisjäätelöitä (tosin joitakin italialaisia voisin vielä maistaa) vaan teen ite aina alusta loppuun. Tässä on sekin hyvä puoli että ei voi ostaa jädeä koska nyt juuri sattuu haluttamaan vaan se pitää suunnitella. Koneen kipon pitää olla pakastimessa vähintään vuorokausi ennen jäden valmistamista ja kaikki aineetkin pitää ostaa. Ite meinaan tehä kinuskikastikkeenkin ja keksit joista tulee ihania tsankkeja siihen jädeen. Tietää ainakin mitä jäde sitten sisältää eikä tule muuten vain ostettua tötteröä koska "nyt haluttaa jädeä". Se on kuitenkin laimeaa se ostojäde.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:Mulla oli crashia vain se alku, jotain pari-kolme viikkoa. Jotta pääsisin vanhoista tavoista eroon. Tehos :) Nyt jatkan samaan tyyliin mutta rennommin. Söin jopa lauantaina ja sunnuntaina leipää, la 2 palaa ja su puoli palaa. Tuli ähky. Yök.

Ai niin ja nyt oon pari kertaa maistellu jäätelöä ja ne on ollu pettymyksiä. Ei mitään Pingviinin vaniljaa vaan wanhan ajan tervaa ja Möväriä. No nyt sitten päätin että en enää syö noita höpövalmisjäätelöitä (tosin joitakin italialaisia voisin vielä maistaa) vaan teen ite aina alusta loppuun. Tässä on sekin hyvä puoli että ei voi ostaa jädeä koska nyt juuri sattuu haluttamaan vaan se pitää suunnitella. Koneen kipon pitää olla pakastimessa vähintään vuorokausi ennen jäden valmistamista ja kaikki aineetkin pitää ostaa. Ite meinaan tehä kinuskikastikkeenkin ja keksit joista tulee ihania tsankkeja siihen jädeen. Tietää ainakin mitä jäde sitten sisältää eikä tule muuten vain ostettua tötteröä koska "nyt haluttaa jädeä". Se on kuitenkin laimeaa se ostojäde.
Itsetehty jäätelö kuulostaa kivalta, sitä en olekaan koskaan yrittänyt tehdä.
Mä olen taas tyydyttänyt jätskihimoa pirkan mansikka fruit&icella.
Manaaja

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

milli kirjoitti:Nonni, tästä lähdetään nyt liikkeelle
Että tosta...lähdetään? o.Ô Älä sulata yhtään mitään.
milli

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja milli »

^ awww.. *puspus* mutta.. kyllä mä silti taidan :)
Manaaja

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Siis daah nainen. Sullahan on aivan täydellinen kroppa. Ei tosta ole mitään poisotettavaa eikä mitään lisättävää. Paljonko sä oikein ajattelit pudottaa?

Noita vanhoja BMI-juttuja on ihan turha tuijotella, kun olet paljon liikunnallisempi ja sitäkautta lihaisampi ja kiinteämpi kuin ennen. Itkuhan tässä tulee!
milli

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja milli »

^ No siis.. jos saisin edes muutamia kilon, Jotain 60 kg olis kiva:) Niin sitten varmaan olisin tosi happy :)
Ihan hyvälihainen mä olen vielä 58 kiloisenakin ollut :)
Manaaja

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

milli kirjoitti:^ No siis.. jos saisin edes muutamia kilon, Jotain 60 kg olis kiva:) Niin sitten varmaan olisin tosi happy :)
Ihan hyvälihainen mä olen vielä 58 kiloisenakin ollut :)
Joo, mutta liikuitko/reenasitko sillon yhtä paljon? Noita kiloja on mun mielestä ihan turha tuijottaa, näyttää vähän siltä että sulta laihtuis seuraavaksi vaan tissit...
milli

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja milli »

Manaaja kirjoitti: Joo, mutta liikuitko/reenasitko sillon yhtä paljon? Noita kiloja on mun mielestä ihan turha tuijottaa, näyttää vähän siltä että sulta laihtuis seuraavaksi vaan tissit...
Siis.. niitä on tullut just lisää, ja haluan niistä eroon. Mä just kauhistelin omassa blogissa mun tuuttien kasvupyrähdystä, kun eilen sattui mm crossatessa. Mitä pienemmät, niin sitä parempi :)
Mutta siis.. onhan tuossa äässi sektorilla kans sulatettavaa :)

En tosiaan silloin urheillut yhtä paljon, silloin lähti puhtaasti ruokavaliolla.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti: Mä just kauhistelin omassa blogissa mun tuuttien kasvupyrähdystä, kun eilen sattui mm crossatessa. Mitä pienemmät, niin sitä parempi :)
Liian isot tissin on vaan liian isot. Se on sitten jokaisen oma asia mikä on liian iso. Mulla näyttää nyt tissit ihan saakelin isoilta kun maha on litistyny, mutta kun kattoo kokonaisuutta niin sopusuhtaiselta näyttää. Kyllä ne vielä pienenee toivottavasti kun persekin, muuten tulee epäsuhta!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:Liian isot tissin on vaan liian isot. Se on sitten jokaisen oma asia mikä on liian iso. Mulla näyttää nyt tissit ihan saakelin isoilta kun maha on litistyny, mutta kun kattoo kokonaisuutta niin sopusuhtaiselta näyttää. Kyllä ne vielä pienenee toivottavasti kun persekin, muuten tulee epäsuhta!
Niinpä :)

Nyt on liikaa tähän suuntaan..
Kuva

Mielummin tää .. *lääh* noi käsivarret ..
Kuva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kun pääsiskin edes tuohon Kimin malliin!

Olen luvannut itselleni aivan valtavan ison ja ihanan ja haluttavan palkinnon (noin sadan muun siinä ohessa tulevan mukavan jutun lisäksi), jos pääsen 68 kiloon, mutta en kuitenkaan ole tehnyt mitään asian eteen. Että se motivoinnista. En edelleenkään uskalla punnita itseäni, farkuista päätellen lihon hiljalleen jatkuvasti.

Homma lähtee itsestä, joten turha valittaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lolita kirjoitti:
Homma lähtee itsestä, joten turha valittaa.
Minäki valitin keskenäni vaan kunnes sain itkuraivarin. Se siitä valituksesta. Toivottavasti kenenkään ei toki tarvi mennä siihen itkuraivariin asti vaan motivaatio löytyy ennen sitä. Se oli inhottavaa.

Kim on aika.... kurvikas....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Bhven

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

annepa kirjoitti:Kim on aika.... kurvikas....
Joo, kyllä mäkin mielummin Kimmoa, kuin alempaa Pirjoa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bhven kirjoitti:
annepa kirjoitti:Kim on aika.... kurvikas....
Joo, kyllä mäkin mielummin Kimmoa, kuin alempaa Pirjoa.
Kim vaikuttaa iloisemmalta kuin Jillian. Johtunee siitä miten tuovat itsensä esiin, Jillian on natsivlamentaja ja Kim hauskanpitäjä. Enkä kyllä usko että hirvee tiukistelu koko loppuelämän saa aikaan mitään muuta kuin kärtyisyyttä. Siltä Jillian vaikuttaa, toivottavasti vaikutelmani on väärä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

milli kirjoitti:Nyt on liikaa tähän suuntaan..

Mielummin tää .. *lääh* noi käsivarret ..
Nouuuuuu!

Ensinnäkin sä olet tohon Räikkösen Kimiin verrattuna huomattavasti hoikempi (eikä sekään pahalta vielä näytä). Toisekseen naisella pitääkin olla pyllyssä vähän pehmeyttä, sillä miehet salaa rakastuvat naisiinsa iltaisin silloin, kun pääsee lusikoitumaan pintapehmeää pyllyä vasten.

Sitäpaitsi noi sun tissit mitkään liian isot ole.

Kiellän laihduttamisen! Tottele narrrrttu!
milli

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja milli »

^ ei näytä liian isoilta, mutta tuntuu epämiellyttävältä urheillessa

Mutta siis, joo ei musta saa tikkua tekemälläkään, mutta voihan sitä kiinteyttää :) ja samalla hieman keventää.
*tuhma narttu*