Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bhven kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:tata-syomalla-laihtuu
Ei yllätä yhtään, että jogurtti osoittautui maailman parhaaksi ravinnoksi. Paras aamiainen ever ja paras iltapala ever juuri ennen nukkumaan menoa. Lisäksi paras laihdutuslääke ever, jos on tarvetta nopeaan painonpudotukseen.
Varsinkin erityisen nopa painonpudotus on kaikkein terveellisin valinta? Hallussani oli aiemmin sairaaladieetti joka tiputti pysyvästi 10 kiloa, mutta se onkin eri asia mitä syöt ennen leikkausta tms. Mitä nopeammin tiputat, normaalisti tuo kilot vielä nopeammin takaisin..
Tutkimuksen mukaan eniten jogurttia syöneiden paino putosi keskimäärin vajaat 400 grammaa neljässä vuodessa.
Kaikkein vaarallisinta terveydelle ovat suuret painonvaihtelut..

Näin se on?

Mitkään pika- tai vippaskonstit eivät auta, what so ever..

Otetaan huomioon vielä iltapäivälehtien journalistinen taso?

Laihdutus ei ole mikään harrastus, se voi jopa vaatia ns. elämäntapamuutosta..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Aika tiukasti on jo puolen vuoden ajan tuo paino pysynyt satkussa. Kuhan sais vitosen veks ja laardit lihoiksi niin olis tyytyväinen. Eipä nyt kiiruskaan ole, hyvä asia ettei se paino heittele paljoa, se on ollut viime vuosina onkelma.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja huima »

Ruokavalion tasapainotus ja urheilu näyttää toimivan odotetusti - ja paino tippuu hiljalleen ainakin jonkun aikaa, kunnes kasvavat lihakset kasvattavat painoa.

Ben & Jerryn maahantuoja tuntee liikevaihdon pudotuksen pienellä viiveellä.

Elämän iloista kuten hyvistä viineistä, samppanjasta tai hyvästä ruuasta ei ole tarvinnut luopua pahemmin - vaikka kesällä ruokavalio onkin nyt ollut koko lailla kevyempää, kun mitään todella raskasta ei ole edes tehnyt mieli.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vedin just ihan liikaa hemuja. Whyyyyyyyyyyyyy? Why meeee?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuska keräsi nesteitä takaisin kroppaan, mutta eiköhän ne saa helposti irti kun pistää käpälää toisen eteen rivakasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
CeDell Davis

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

En ole syönyt pitkään aikaan yhtään chilipähkinöitä! No, ainakaan viikkoon!
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Niba kirjoitti:Mitä nopeammin tiputat, normaalisti tuo kilot vielä nopeammin takaisin..
EVO
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kesälomaa kulunut 2 viikkoa. Paino pudonnut 3,5kg. Työstressi pois :smile:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pari viikkoa sitten onnenpyörä pysähtyi All time high -lukemaan 85. Nyt yritän h-i-t-a-a-s-t-i pudottaa 80:een.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6690
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti:Pari viikkoa sitten onnenpyörä pysähtyi All time high -lukemaan 85. Nyt yritän h-i-t-a-a-s-t-i pudottaa 80:een.
Mulla on multi-year-low nyt käsillä, enpä tiedä milloin olisi viimeksi mittari näyttänyt 83+risoja aamulla.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

aasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Pari viikkoa sitten onnenpyörä pysähtyi All time high -lukemaan 85. Nyt yritän h-i-t-a-a-s-t-i pudottaa 80:een.
Mulla on multi-year-low nyt käsillä, enpä tiedä milloin olisi viimeksi mittari näyttänyt 83+risoja aamulla.
Mulla oli keskityslei... intistä tullessa vuonna 2000.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti:Pari viikkoa sitten onnenpyörä pysähtyi All time high -lukemaan 85. Nyt yritän h-i-t-a-a-s-t-i pudottaa 80:een.
Kilo per viikko onnistunee helposti ihan syömistä seuraamalla ja ruokapäiväkirjalla. Kun ei siinä fuskaa, niin karisee helposti - eikä pudotusnopeus tunnu edes pahalta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Mulla oli alokasajan jälkeen 82kg ja kylkiluut paistoi nahan läpi. Intin lopussa oli 99kg :lol: Oli hommat hieman helpottuneet.
Nyt tavoitteena 96-98kg. Kai tossa 110kg kohdalla tietää tavoitepainon tarkemmin. On tuota lihasmassaa ilmaantunut sitten inttiaikojen, eli alle 90kg ei ole edes kuvitelmissa.
Nyt 11x,xkg - eli matkaa on vielä jäljellä. Pahimmillaan painoa oli -hmm- helvetisti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Pari viikkoa sitten onnenpyörä pysähtyi All time high -lukemaan 85. Nyt yritän h-i-t-a-a-s-t-i pudottaa 80:een.
Kilo per viikko onnistunee helposti ihan syömistä seuraamalla ja ruokapäiväkirjalla. Kun ei siinä fuskaa, niin karisee helposti - eikä pudotusnopeus tunnu edes pahalta.
Päiväkirjat on homojen hommaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Päiväkirjat on homojen hommaa.
Ite oot yx jojo. Ala äijä liikkua säännöllisesti, niin saat syödä normaalisti. Helppoa kuin lasta löisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Johnny Winter

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Päiväkirjat on homojen hommaa.
Ala äijä liikkua säännöllisesti
Muullakin kuin SUVilla ;)
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

4-5kg tippunut painoa kesän aikana. Kiitos terveellisen ruokavalion, pienentyneiden/pienennettyjen annoskokojen ja taas säännölliseksi muuttuneen liikunnan.

Vastaukseksi painon pudotuksen kanssa painiville neuvo suoraan Salin Äijältä: "Katso, mitä suuhusi laitat. Se on niin vitun yksinkertaista".
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Hans Jörgen kirjoitti:4-5kg tippunut painoa kesän aikana. Kiitos terveellisen ruokavalion, pienentyneiden/pienennettyjen annoskokojen ja taas säännölliseksi muuttuneen liikunnan.

Vastaukseksi painon pudotuksen kanssa painiville neuvo suoraan Salin Äijältä: "Katso, mitä suuhusi laitat. Se on niin vitun yksinkertaista".
Arvostettu ilmailulääkäri-toverini antoi saman henkisen vinkin:

" Puolita ruoka ja kaksinkertaista liikunta, ei voi olla laihtumatta"
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Päätin ottaa jouluun mennessä 5 kg pois ja ens kesään mennessä toiset 5 kg. Ihan vaan sillä että kun tuntuu että koko ajan väsyttää ja diabetes on sukurasituksen puolesta jo niin tilauksessa. Toki parempi ulkonäkö tulee bonuksena mutta se ei riitä motivoimaan minua, diabeteksen uhka riittää.

Mää liikun jo aivan älyttömästi, pidän sen samassa. Mutta päätin että en syö eineksiä kuin pakkotilanteessa, vaan teen töihin jotku oikeat eväät ja salaatin, joka kauppareissulla en osta suklaata tai jätskiä ja en ota ruokaa lisää. Ja kaakaon vaihdan teehen. Jospa se näillä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mättöpäivän vuoro. Alkaa taas kalorit palamaan, kun 'survival-moodi' kytkeytyy pois päältä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti:Eli mikä mättää?
Voi olla myös hormoonit, stressi yms. Ihminen ei kuitenkaan ole kone.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Pari kaveria karppaili melkoisen määrän painojaan pois. Kummallakin välillä pudotus käytännössä melkein pysähtyi jopa pariksi viikoksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti:Mjuu, mietiskelin vain, että jos tässä nyt kävi niin, että nesteet läks hienosti dieetillä, mutta muu osa karppiuskovaisten jutuista onkin ihan puhdasta humpuukia.

Voi olla että laitan rahani tälle.
Eikö nesteet poistu ~ekan viikon aikana, jos näin haluaa? Sullahan on pidempi jakso.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

No ethän sä nyt mitenkään pysty laihtumaan viittä kiloa viikossa oikeasti. Kun ensin lähtee niitä nesteitä se viitisen kiloa niin menee pitkään ennenkuin laihtuminen jatkuu, sillä kroppa rupee palauttamaan sitä nestetasapainoa pikkuhiljaa. Todennäköisesti ekan viikon jälkeen jopa "lihoat" vaikka vetäisit huimasti miinuskaloreiden puolella.

Muutenkin, mikä maken järki käydä vaa'alla joka päivä?