Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja annepa »

^ Todennäköisesti, mutta silti. Minä jätän kahdeksi viikoksi viinat ja makeat, -0,5kg. Voihan v. No, ehkä esimerkkisi kannustamana teen empiirisen kokeen, vaihteeksi. Raportoin sitten kun koe on ohi (jos siis teen tämän kokeen).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja MrM »

Neljä viikkoa, -8 kiloa. Ei oo vaan ruoka oikein maistunut. Tänään pakotin itseni syömään iso carolinan ja neljä nugettia. Iso carolina ei maistunut lainkaan niin hyvältä kuin Carrols-aikoina.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Oon menossa -6.5 kiloa! Nyt vähän harmittaa kun en mittonut mitään, kledjut alkaa vähän roikkua päällä :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vähän reilu -7 kg. Pienemmillä annoksilla tulee maha täyteen mutta perkele ko on silti iltaisin nälkä! Nyt on lenkkeilykin ollut hyydyksissä muutaman päivän ko tuo -25 ei oikein houkuttele juoksemaan. Vielä on vara ottaa mutta oon tästäkin jo tyytyväinen, näytän enemmän siltä kissalta jollaiseksi tunnen itseni :D Mutta ainakin samanverran lisää on vielä lähettävä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja annepa »

Oon nyt syöny vähemmän; harvemmin ja pienempiä annoksia. VITTU MULLA ON KOKO AJAN NÄLÄ!!!!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ostin motivaatiomekon. Olen kytännyt sitä vissin elokuusta alkaen ja nyt se oli 40%:n tarjouksessa. Mekon pitäisi mahtua päälle viimeistään valmistujaisissa (tavoiteaikataulu on että juhannuksena juhlitaan). Ei pitäisi olla mikään ongelma, pudotettavana ei ole kymmeniä kiloja. Kyse on vain motivaation säilyttämisestä. Tämmöistä motivaatiota en ole ennen kokeillutkaan :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^Mitä kalliimpi vaate, sen paremmin toimii :D
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Saumoista voi suurentaa avaamalla :twisted:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ei voi, on niin pienet saumavarat.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Paskan möivät!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Suvinen kirjoitti:^Stay strong, kyllä se siitä tasaantuu. Mulla meni viitisen viikkoa ennen kuin alkoi maha tottumaan pienempiin määriin ilman että oli koko ajan huutamassa lisää.
Tää on totta! Lisäksi tämmönen kunnon oksennustauti pistää ihmeesti vauhtia laihkariin, nyt -8 kg.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Edelleen -8. perkele että on tiukassa saada enempi. Vähensin ruokaa taas siitä määrästä mihin oon tottunut eli nälissään jälleen. En tiedä liittyykö sitten siihen että kun on koittanut urheilla kovasti ja kalorit on miinuksella niin joka perkeleen lihasta kropassa särkee. Pitänyt pitää ylimääräinen päivä lepoa lenkkien välissä mikä vähän ärsyttää. Lihakset on silti kuin löysää makaronia ja lantakärryjen päivittäinen puskeminen lantalan huipulle tekee tavallista tiukempaa. Mutta kyllä se tästä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

McJanne kirjoitti:^lissääpä 30g hiilaria diettiin niin alakaa kulkemaan taas.
Oon vähän miettinyt tätä... Mä en oo laskenut mutta on mennyt tosi proteiini painotteisella meiningillä, leipää ei oikeastaan yhtään ja hiilaria vain yhdellä aterialla + banaani. Taidan kokeilla sitä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja MrM »

Eilen oli kuulemma -15kg marraskuun alkuun verrattuna. Ei olevinaan näy missään mutta vyöstä on kyllä kolmisen reikää saanut mennä eteenpäin.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

^ Ohos :shock: Anna mennä vaan, meikä aloittaa kohta kans kuurituksen. Pakko, on taas sen verran messevä triplaleuka ja vuori vatsan kohdalla.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja annepa »

3.-20.12. -4 kg. Perkele.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Hyvä vauhti !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

78 kg. Lipsunut 1.5 kg ylöspäin. Pitää skarpata. Joulun jälkeen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pulkannaru kirjoitti:^
Hyvä vauhti !
Joo! Tavoitteena on vielä kilo tässä kuussa ja tosa on joulu välissä :o Tosin epäilen että joulu ei mene ylenpalttiseksi syömingiksi, koska mahalaukku on varmaan aika lailla pienentynyt. Alkuperäinen tavoite oli tässä kuussa -6kg, mutta eihän se tule toteutumaan. Ens kuussa sitten 3-4 kg miinusta. Hidastua saa mutta ei pysähtyä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jahas, taas täällä. Joutuu pienelle kutistuskuurille pyhien jälkeen. Luulen, että plörähdys hoituu tipattomalla tammikuulla.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sallin itselleni kahden päivän ylensyönnin. Huomenna taas jatkuu kituutus. Mahalaukku on kyllä niin pienentyny että tää ylensyönti ei oo yhtään niin paha kuin alunperin ajattelin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9493
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Uskaltaudun pitkästä aikaa tähän ketjuun näyttäytymään. Kesällä ruokavalio pääsi retkahtamaan ja painon kehityskäyrä lähti väärään suuntaan. Gallerian katoaminen antoi hyvän syyn olla postailematta kuvia käppyrästä tänne, niin oli helppo vetäytyä piiloon etsimään uutta motivaatiota ja positiivista kerrottavaa.

Kaiken kaikkiaan vuoden aikana paino ja kunto kehittyi oikeaan suuntaan, joskin paino ei pienentynyt niin paljon kuin oli toiveissa ja tavoitteena. Painon hallinnan loppuvuoden osalta voisi kiteyttää lauseella: Vähintä mitä voi hyväksyä.
Vuoden saldoksi jäi -6 kiloa. Fyysisen kunnon kehitys ollut parempi ja tuntuu jatkuneen nousevana vuoden loppuun asti.

Vuosi 2012 jakautui niin, että ensimmäiset 4 kuukautta paino putosi kivasti, mutta sitten positiivinen kehitys tyssäsi ja paino jumahti paikoilleen seuraavaksi 2 kuukaudeksi, vaikka edelleen pidin tiukasti kiinni ruokavaliosta ja suunnitelluista kalorimääristä, mikä valitettavasti söi motivaatiota tiukan ruokavalion noudattamiseen. Heinäkuussa alkoi lomakausi ja ruokavaliosta ja annosmäärista lipsuminen alkoi. Kaikenmaailman kissanristiäisiä alkoi vielä olemaan lähes joka viikonloppu, niin heinä-elokuun aikana paino nousi 4 kiloa. Käppyrästä näkyy selvästi 3 viikon jaksoa, joihin painon nousu pääasiassa ajoittuu. Niiden välissä pientä toipumista havaittavissa, jolloin sai jotenkin kevään ruokavaliosta kiinni. Lokakuussa iski sitten jonkinlainen luovutus ruokavaliossa ja koittanut vaan pitää annoskoot jotenkin kohtuullisena. Tämä näkyy sellaisena loivana mutta tasaisena painon nousuna. Viimeisen 3 kuukauden aikana paino on noussut noin 2 kiloa elokuun loppuun verrattuna. Syyskuu oli positiivinen kuukausi välissä, jolloin paino putosi aavistuksen.

Urheilu on ollut hyvin aktiivista koko vuoden ja kunto on selvästi noussut vuoden aikana. Mä oon nyt useampana vuotena käynyt ajamassa fillarikisassa pitkää matkaa vähintään kerran kesässä. Aikaisempiin vuosiin verrattuna olin tänä kesänä selvästi paremmassa kunnossa. Normaalisti ajanut joukon häntäpäässä, mutta tänä vuonna kunto riitti omalla matkalla selvästi puolivälin paremmalle puolelle, mitä olin erittäin tyytyväinen, kun en ole mikään kestävyysurheilijan perikuva. Kehonrakennus olis mun fysiikalle paljon sopivampi lajivalinta.
Lihakset tuntuu kehittyvän mulla helposti ja vaikka olen koittanut välttää punttista (vain 1 kerta) tänä vuonna, niin muutamaan kertaan suorittamieni mittausten perusteella lihasmassa tuntuu lisääntyneen jälleen tänäkin vuonna ahkeran urheilun kylkiäisenä. Vuositasolla on tullut urheiltua noin 4 kertaa viikossa. Lapsi rajoittaa sen verran ajankäyttöä, ettei oikein millään ehdi/jaksa enempää.

Viimevuoden tavoite oli ehkä vähän turhan kunnianhimoinen. Kesään mennessä saavutettu tilanne olisi ollut ihan riittävän hyvä pysyväksi olotilaksikin. Tälle vuodelle tavoitteeksi voisin ottaa koittaa pysyä viimevuotisen painokäyrän alapuolella kesäkuun loppuun asti ja loppuvuoden huolehtia, että paino ei enää palaa kolmenumeroisiin lukuihin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Käytättekö te laihistelijat ainoastaan vaakaa? Mittanauha on kivempi väline.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 536
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Pitäisi varmaankin tehdä ryhtiliike, koska jouluna söin todella paljon makeisia yms. Viime vuonna onnistuin treenaamaan liian suuret reisilihakset salilla, joten jos vaikka tänä vuonna jättäisin saleilut vähemmälle ja keskittyisi aerobiseen harjoitteluun. Huomisesta lähtien mennään perinteisillä eli liikunnalla ja ruokavaliolla. Tarkoituksena karistaa 2-3 kg ja saada kapeammat reidet. Ajattelin kokeilla pitkiä harjoituksia crosstrainerilla ja pitkiä lenkkejä.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23546
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkuvuosi meni aika hyvin, mutta loppuvuodesta sitten tuli parannettua pahaa mieltä ruualla oikein urakalla. Nyt on onneksi edes muutama kilo vähemmän kuin vuosi sitten tähän aikaan.

Jos taas hyvin varovaisesti alkaisi taistelemaan. Puntilla jos pistäisi tavoitteen jonnekkin viidenviidenkymmenen tienoille. Ja reisiin kunnolla tavaraa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.