Mitä tekisit nyt mieluiten?

Info tulevista miiteistä
killkill

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Toinen kiva skenaario...

Olen suorittamassa GUE:n Full Cave -kurssia J. Jablonskin johdolla Ginnie Springsissä, Floridassa. Läpäisen kurssin niin tyylikkäästi, että Tsei Tsei haluaa välttämättä lahjoittaa minulle bränikän Gavin-sukellusskootterin (tingin liekkimaalaukset kaupan päälle). Juhlan kunniaksi lennän naiseni kanssa Cozumeliin viikoksi. Päivisin 2-3h pitkiä cenote-sukelluksia uudella Gavin-skootterilla, iltaisin kultaisen kuutamon alla nautittuja herkkupäivällisiä tasokkaan mariachí-kvartetin soittaessa tunnelmamusiikkia vain meille.
Huipennukseksi lapsilta kiellettyä ajanvietettä rantahietikolla tai rannan tasokkaassa bambumajassa.

"I'd But That For A Dollah!" :D
pajazzo

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Haluaisin poistaa tämän rasittavan "mikälieflunssan" ja siirtyä jonnekkin mökille mukavan kaveriporukan kanssa. Haluaisin avata olutpullon ja pitää hauskaa. :miitti:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

mölli kirjoitti:Meikä olis yhisinä kattosin...
Mitä tämä tarkoittaa? Meikä on vähän tööt, eikä tajua ....jotain murretta?

Itse pötköttäisin mieluiten nyt mahallani aika rajusti hierottavana. Aika perhanan jäykkää ja kivuliasta tuo yläosasto :x
Patz

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Patz »

irmelianneli kirjoitti:
mölli kirjoitti:Meikä olis yhisinä kattosin...
Mitä tämä tarkoittaa? Meikä on vähän tööt, eikä tajua ....jotain murretta?

Itse pötköttäisin mieluiten nyt mahallani aika rajusti hierottavana. Aika perhanan jäykkää ja kivuliasta tuo yläosasto :x
yhisinä = yh-isinä
Patz

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti: Kävis. Päitsi on hieno paikka. Olisiksä sä mun muru?

Harmi vaan, etten mä edes oikeesti ehtisi. Koko viikonloppu sammakkamies-puuhissa ja seuraava viikonloppu menee kemissä.. Kemin reissun toki mä kyllä peruisin mielelläni..
Tottakai olisin. Enkä mäkään nyt ehtis, lauantaina meen aamuks töihin ja iltapäivällä hakemaan perheenlisäystä. Toinen vaihtoehto on tietty firman mökki Rukalla, jos sinne vaikka sitten keväällä..?
hermine

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Olin äsken luennolla jossa puhuttiin tutkimuksesta, minulla oli nälkä ja väsytti ja vihasin vieressä istuvia möliseviä jääkiekkoilijoita (mitä henkisesti räkivien yläasteen takapenkinpoikien tasoiset tekee yliopistossa!) mutta ajattelin samalla, etten tahtoisi olla missään muualla, tällä hetkellä tämä on juuri sitä mitä haluankin tehdä.

Nyt menisin kotiin viehättävälle omenantuoksuiselle puutaloalueelle, jossa minua odottaisi kaunis ja älykäs tyttöystäväni. Tuntisin suurta hellyyttä heti nähdessäni hänet. Hän olisi laittanut jotain hyvää ruokaa, söisimme. Tiskatessani hän ohikulkiessaan siirtäisi hiukseni sivuun ja suutelisi niskaani. Istuisimme sohvalla aivan kiinni toisissamme ja lukisimme kumpikin omia kirjojamme välillä kysyen toiselta jotain. Hän opettaisi minua ymmärtämään maailmaa eri tavoin. Puhuisimme tulevista lapsistamme ja isistä. Elämäämme kuuluisi muitakin ihmisiä kuin me kaksi, milloin tahansa jompikumpi meistä voisi lähteä omille tutkimusmatkoilleen ja olisi silti aina tervetullut takaisin. Suhteessamme ei olisi mitään sotkua tai epäselvyyttä omista tai toisen tunteista niinkuin yleensä aina on, vain puhdasta, kirkasta ja toimivaa rakkautta, säröt soljuisivat joustavasti toistensa lomaan, kaikki erimielisyydet ja väärinkäsitykset olisivat selvitettävissä...
Exsat

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Ulkomailla jossain mukavassa kaupungissa maistelisin muutaman ystäväni kanssa paikallista (?) viiniä hotellihuoneen terasssilla ja pohtisin, että minne suunnalle sitä tänä iltana lähtisi katsastamaan paikallista yöelämää.

Vaihtoehtoisesti jossain maalla tai mökillä miehen kanssa saunan jälkeen alasti takan edessä juomassa minttukaakaota ja puhumassa höpöjä ja silittelemässä toistemme ihoja.
tonttu8

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Olisin mieluusti peiton alla alasti erään ihQn miehen kans. :h:
Geetzu

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ei mutta rehellisesti. Kyllä ifk nousee... :kontrolli:
Pena The Man: Tähän ne 2 vahvistusta ja ollaan taas kullassa kiinni.
(Oikeesti kuulun kyllä niihin positiivisesti ajatteleviin... )

On Topic: Nyt ois ihana lojuu kylvyssä hyvän kirjan kanssa. Taidankin kohta mennä.
Gina

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Haluisin ratsastaa. Haluisin parantua äkkiä. :evil:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

UnelmaSäleikkö kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
mölli kirjoitti:Meikä olis yhisinä kattosin...
Mitä tämä tarkoittaa? Meikä on vähän tööt, eikä tajua ....jotain murretta?

Itse pötköttäisin mieluiten nyt mahallani aika rajusti hierottavana. Aika perhanan jäykkää ja kivuliasta tuo yläosasto :x
yhisinä = yh-isinä
No perhana joo. Hyvin hoksattu! Ei leikannu kyllä yhtään, vaikka miten pyörittelin.. 'olis yhisinä kattosin' :? ihan ku jotain vierasta kieltä :D
tuulenpuiska

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

hermine kirjoitti:... (mitä henkisesti räkivien yläasteen takapenkinpoikien tasoiset tekee yliopistossa!) ...
:off: Niin. Kumpi on sinusta parempi? Se että he tulevat oppimaan junttiudesta eroon yliopistossa vai se että ei? Vähemmän stereotyyppistä luokkajakoa, kiitos.
SingleMalt

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

hermine kirjoitti:(mitä henkisesti räkivien yläasteen takapenkinpoikien tasoiset tekee yliopistossa!) .
Ne paneskelevat niitä nirppanokkaisia pikkuaikuisia, jotka kulkevat nokka pystyssä kaikkialla ja kuvittelevat yliopiston tekevän heistä muiden yläpuolella leijuvia yksilöitä.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja alja »

SingleMalt kirjoitti: Saunan jälkeen puhtaat vaatteet päälle ja peratut siiat, ahvenet tai kuhat savustupönttöön.
.
kasvaako kuha mukamas järvessä? :roll:

mä parantaisin just nyt koiran tassua ja mielialaa, jos voisin.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Patz

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Patz »

alja kirjoitti: kasvaako kuha mukamas järvessä? :roll:
Voi alja rakas, kyllä kasvaa :)
Mulli75

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Syön just nyt enkä ajattele mitä tekisin mieluiten. Eikö se riitä.
hermine

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja hermine »

tuulenpuiska kirjoitti:
hermine kirjoitti:... (mitä henkisesti räkivien yläasteen takapenkinpoikien tasoiset tekee yliopistossa!) ...
:off: Niin. Kumpi on sinusta parempi? Se että he tulevat oppimaan junttiudesta eroon yliopistossa vai se että ei? Vähemmän stereotyyppistä luokkajakoa, kiitos.
Mun mielestä ei ole kenenkään etu jos yliopisto-opetuksessakin opettajien ajasta alkaa peruskoulutyyliin suurin osa mennä opetuksen sijaan niitten muutaman häirikön komentamiseen (junttiudesta pois opettamiseen?), mistä kärsii pahimmillaan 200 muuta ihmistä jotka olisivat halunneet tulla paikalle opiskelemaan ihan sitä itse asiaa. En tajua, miksi tulla ei-läsnäolopakolliselle luennolle pelkästään lukemaan urheilusivuja sanomalehdestä ja juttelemaan kavereiden kanssa. Ei liity mihinkään ylemmyydentunteisiin vaan enemmänkin yläasteajoilta juontavaan pelkoon, jota mussa aiheuttaa tapa millä ne puhuvat naispuolisesta luennoitsijasta (aivan yhtä hyvin ne voisivat kohta alkaa vittuilla minullekin samallalailla), ahdistaa kun tajusin ettei tuota ihmisryhmää pääsekään aikuistumalla karkuun mutta kuvittelin kuitenkin typeryyttäni että opiskeluvuodet ennen työelämään siirtymistä olisivat tarjonneet jonkinlaisen väliaikaisen turvapaikan :(
SingleMalt

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

UnelmaSäleikkö kirjoitti:
alja kirjoitti: kasvaako kuha mukamas järvessä?
Voi alja rakas, kyllä kasvaa
Kyllä alja sen tiesi.. Aljuska tahtoo vaan tulla meitin mukaan..
sincia

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja sincia »

---
Viimeksi muokannut sincia, 06.10.2005 16:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kittys

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Sänkyyn vihreiden vuodevaatteiden sekaan pötköttämään suihkun jälkeen. 3 kynttilää, unikot kiinni ja hetki töllön tuijotteluu (tai iltabiisit), sit nukkusi. Se riittäs vallan hyvin mulle just nyt. :h:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olisin omassa asunnossani ja muutto ja remontti olisivat jo taaksejäänyttä elämää. Minulla olisi ihana sänkyni, jossa saisin nukkua, ja vieressäni olisi ihana iho jota vasten voisin kiehnätä ja kehrätä.
Ja herätyskello ei soisi koskaan!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
killkill

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Olisin missä muualla tahansa, kuin tämän ***** matolaatikon orjana.

En jaksa maalailla yksityiskohtia, mutta mikä tahansa ajanviete joka sisältää kaikki tai osan seuraavista olisi tervetullut:
a) villi seksi
b) aurinko ja lämmin turkoosinsininen meri
c) mahdollisuus syvähylkysukellukseen
d) jotain eksoottista vesipiippuun laitettavaa
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Söisin salsaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
SingleMalt

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti: a) villi seksi
b) aurinko ja lämmin turkoosinsininen meri
c) mahdollisuus syvähylkysukellukseen
Mikäs herran prioriteetit on seannut? Eikö lista pitäisi näyttää tältä:

a) mahdollisuus syvähylkysukellukseen, aurinko ja lämmin turkoosinsininen meri
b) villi seksi


Ps,

Varasin juur muuten alustavasti matkan jouluksi Hurghadaan..
Faghag

Re: Mitä tekisit nyt mieluiten?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

QuarterDot kirjoitti:harrastaisin seksiä
Tätä juuri: nussisin, mutta lukisin myös Carlos Ruiz Zafónin kirjaa Tuulen varjo.
Vastaa Viestiin