tuesdaaggi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Ann kirjoitti:
slam kirjoitti:Onhan minulla sentään penis.
Nyt kun se on taas löydetty, voit tunkea sen takaisin arskan hanuriin.
veistä itsellesi orava ajankuluksi.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Nyt kun on lakannut naurattamasta, niin kysyn ihan vakavasti Arschka: Tosissaanko ajattelet, että nämä viimeiset tuotoksesi ovat olleet parempia kuin aikaisemmat? Rehellisyyttä kun kaipaat niin minä rehellisesti kerron, että uuden vuoden aloitit paskemmin kuin viime vuoden lopetit. Tämä on minun rehellinen mielipiteeni.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
feliformia

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja feliformia »

En enää ikupäivänä osta halpaa kutiavaa villapaitaa. Näytän varmaan siltä, että mulla on kirppuja, kun raavin koko ajan käsivarsiani. Alan kohta kirkua :x
Rouva Pupu

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Valkoinen Resonoiva Peili

Valkoinen Peili
Edustat loputonta heijastusta. Olet tiedonvälittäjä ja sanansaattaja, Valkoinen Peili, Loputtomuuden voima. Tiedonvälittäjänä peilienergia – ajatukset, sanat, tunteet ja teot - on sinulle kuin luontaisesti jatkuvaa sisään- ja uloshengitystä, energian kokoaikaista lähettämistä ja vastaanottamista, antamista ja saamista. Olet kohtelias, sovitteleva ja uhrautuva. Muista olla inhimillinen ja lempeä myös itseäsi kohtaan.
Resonoiva
Resonoiva, keskimmäinen sana mayanimessäsi, tarkoittaa numeroa seitsemän ja se on virityksen resonoiva sointu. Seitsemän on keskimmäinen numero pyhän kalenterin Tzolkinin numeroiden ketjussa yhdestä kolmeentoista. Kysymyksessä on virittäytyminen kanavaksi energian välittämisessä eri muodoissaan, vastaanottamista ja antamista. Resonanssi tarkoittaa tietynlaista harmoniaa, sopusointua, joka vallitsee tai syntyy energioiden kohtaamisesta.
MGandhi

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tänään kaikki on yhtä paskaa kuin eilenkin. Odotettavissa samaa paskaa myös loppuviikosta.

Kyllä elämä on ihanaa.
Vihtahousu

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Piäkoppa sekasin, ei voi tehä mitään isoja ratkaisuja tänään. Töissäkin uusia astioita puskee sisään. Onneks huomenna on jo keskiviikko, vaikken laittas pahitteex aikahyppyä perjantaihin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihminen kirjoitti:Nyt kun on lakannut naurattamasta, niin kysyn ihan vakavasti Arschka: Tosissaanko ajattelet, että nämä viimeiset tuotoksesi ovat olleet parempia kuin aikaisemmat? Rehellisyyttä kun kaipaat niin minä rehellisesti kerron, että uuden vuoden aloitit paskemmin kuin viime vuoden lopetit. Tämä on minun rehellinen mielipiteeni.
Joo, ihan hyvä rehellinen mielipide. Kyllähän se taso toki vaihtelee, enhän ole robotti! Onneksi tämä on tällaista. En minä mitenkään ole jotain tuotosta ajatellut paremmaksi välttämättä kuin jotain muuta. Ei tuo Uudenvuodenpuhe mitenkään erityinen ollut. Se oli satiirijuttu noista ympäripyöreistä puheista. Yllättävän humoorittomasti tuli eilen pikana vastauksia.
Luettiin kyllä ihan valtavasti yhtäkkiä ja siksi olisinkin anonut muilta lukijoilta niitä hyviäkin kommentteja. Sanotaan nyt sitten niin että se oli huonompi kuin yleisesti minulta, jos ollaan sitten tyytyväisiä!?

En edelleenkään oo sitä mieltä että se ainakaan läheskään paska oli. Ei varmasti.
Sikäli, Silsis, mä oon tosi paljon mirttinyt juuri tässä Kitinässä sitä reaktiota, jota yleensä esiintymiseni näin anonyymina tekee. Nimittäin muualla joissain foorumeilla, kuten kouluissa tai lehdissä, joissa ihmiset ovat minut nähneet ja tavanneet, en juuri koskaan ole saanut negatiivista kommenttia. En tosiaan juuri koskaan. ja nyt maarraskuun alusta kun olen kirjoittanut on tosiaan tuntunut ettei kaikki ollenkaan ymmärrä juttujani oikein tai jopa pitävät minua paskana. Sinäkin, vaikka epäilenkin rehellisyyttäsi siis.
Mietin vaikuttaako kuitenkin ulkoinen olemukseni, siis se, että ihmiset tuntee, enemmän kuin kirjoitukseni noin paljaaltaan ilman "nimeä". vai sitten se kamalin mahdollisuus: Pitääkö ihmiset vain minusta mutta ei kirjoituksistani?
Tämä Kitinäjuttu on minulle aika palkitsevaa, koska se tuo tämän "ongelman" esille. Aion kyllä sen totuuden joistain ottaa esille!
Vaikka minusta selvästi pidetään täällä onneksi paljonkin on totuuden mukaan myös ihmeen paljon tympeästi suhtautuvaa. Mietin asiaa.
Jokin on pielessä kirjoitusjutussani. Epäilen, että se on provoileva "ylpeilyni", jota ei osata pukea huumoriksi tarpeeksi. Minä olen mukava, mutta en tarkoita ylpeillä, en tosissani!!
Stadinarska kiittää ihan hyvästä kysymyksestä ja vastasi. ja nyt olen loppuillan poissa.
CandyMan

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Melnais kirjoitti:Onnellista tätä vuotta! Radio Rock on aloittanut Cityn kanavapaikalla, siitä musiikkimattoa työläisille.
Uskaltaisikohan tuota kokeilla? Radio Cityhän oli ihan täyspaska, kovin rajattu soittolista jossa soitettiin jokaiselta bändiltä vain paria tunnetuinta kipaletta, samaa listaa jauhetaan vuosikaudet. Ei kai ihmekään jos rock-henkisetkin kuulijat kaikkoavat?

Ja kuka niitä hemmetin lätkälähetyksiäkään jaksoi Cityllä kuunnella? Onko typerämpää kuin kuunnella urheilua radiosta? "Ja nyt Numminen etenee, kiertää Kaukosen, Tippuri nappaa kiekon, taas Numminen, nyt Koponen, Numminen, Koponen, Numminen, Koponen, JA MAALI. Sinne meni! Tilanne on tasan 11-11.". Seuraavana vuorossa Kuurojen Uutiset.

Tein pari viikkoa sitten itselleni uuden kanavalöydön, Radio Extreme (XRM?). Tuntuvat aika pitkälti soittavan musiikkia jossa korvani lepää, ja suht monipuolisesti sekaisin uutta poppia ja vanhempaa rokahtavampaa kamaa, tosin joskus myöhään illalla sieltä alkoi tunkea klassista? On se kumma että joutuu kuuntelemaan ruotsalaista sokellusta vain jotta kuulisi suht hyvää musaa radiosta.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Sininen Rytminen Yö
Sininen Yö

Tiedät vaikka et tiedäkään miksi tiedät. Teet vaikka et tiedäkään miksi teet. Olet Sininen Yö, Runsauden voima: määrätietoinen, järjestelmällinen, looginen – perinteitä kunnioittava unennäkijä. Otat intuitiivisesti vastaan informaatiota alitajunnastasi ja jaat sitä muillekin. Unet ovat sinulle äärimmäisen tärkeä kanava tiedon lähteenä, varsinkin oman elämäsi oppaana.

Rytminen

Sinua ohjaava numero kuusi on tasa-arvon rytminen sointu. Rytminen numero kuusi edustaa vahvaa itsenäisyyttä. Maya-astrologian kielellä sanottuna sinua ohjaa oma voimasi kaksinkertaisena. Olet itse oma oppaasi. Pystyt toteuttamaan tasa-arvoisuutta, koska olet itsenäinen ja voit ottaa muutkin huomioon. Näin sinussa ja sinun kauttasi toteutuu Luojan alkuperäinen tarkoitus, että olemme kaikki luodut tasa-arvoisiksi.

...jotenkin musta tuntuu että pysyn siinä skorpionissa.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vihtahousu

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

CandyMan kirjoitti:On se kumma että joutuu kuuntelemaan ruotsalaista sokellusta vain jotta kuulisi suht hyvää musaa radiosta.
Tuon takia kyseisen aseman olekin bannannut, ei pysty hyväksymään ruattia sinne välispiikkeihin, vaikkei musiikillinen anti ollut lainkaan huono parin tunnin kuuntelukokemuksen jälkeen.

Radio Rock soinut nyt aamupvästä asti. Erilaisia "vanhempia" hittejä soinut kuin mitä Cityllä. Ei kauheasti hetkauta nuo 5-10v wanhemmat hittipiisit. City kyllä "tappoi" kiinnostuksen uusiin hittipiiseihin nopeasti soittamalla samaa kipaletta monta kertaa päivässä, ihan kuin Energyt ja Tissi-FM:t.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan saakutisti saa tänään aikaiseksi, vaikkakin kovinkin merkityksettömiä juttuja.

No kamat kassiin ja salille ärisemään, piereskelemään ja kittaamaan vettä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Stadinarska kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Minä en ainakaan henkilökohtaisesti sinua pidä paskana, vain suurta osaa näistä ihme kirjainkokoelmista, joita kyhäilet. Sinulla on selkeästi erilainen huumorintaju kuin suurimmalla osaa ihmisistä, jotka antavat palautetta.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Uskonkriiisi. Mä en yhtään samaistunut tohon mun maya-horoskooppiin. "Olet lämminsydäminen, jalomielinen ja sosiaalinen." Joo, ei...ehkä edellisessä elämässä. Kyllä se valkoinen solaarinen koira on mun tapauksessa saanut piikistä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hyi kamala, nyt on muuten huono olo. Siis ei krapula vaan semmonen älytön heikotus. Pitäis vielä yli tunnin jaksaa hengaa täällä. Ja ois pitäny viel käydä kaupassakin, mut en tiedä kykenenkö. Ei oo hyvä päivä. Voisko siirtyä suoraan huomiseen?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

sipsi kirjoitti:Voisko siirtyä suoraan huumeisiin?
Toki.

Pitääkö tuolla ulkona taas sataa???? Pitäis lähteä sukkuloimaan veenukseen, mut ei tohdi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Sheetlord

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Olisin voinut elää ilman tätä """eroottista novellia"""

- Pukki...oih pukki, pane lujaa. Työnnä se sauva syvälle. Pukin kyrpäää.....varusmies huusi.

- Pukki panee sua niin lujaa, että et kävele viikkoon ja sun perse valuu verta. Hou hou hou, pukki röhähti nauruun


Ei nimi näköjään kerro aina kaikkea.
sanctus

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

sipsi kirjoitti:Voisko siirtyä suoraan huumeisiin?
Itse siirryn kovien huumeiden ja aikuisviihteen suurkuluttajaksi luultavimmin päästyäni eläkkeelle, mutta viimeistään silloin, kun illuusio kuolemattomuudesta eli ns. kolmas ikä -teorian vaaliminen osoittautuu vain tuskaiseksi hetkeksi eturauhasvaivojen ja kuoleman välillä.

Kuluttajatottumusteni muutos riippunee kuitenkin myös siitä, olenko ymmärtänyt ryhtyä eläkesäästäjäksi ja miten sijoittamalla kartutettu eläkkeeni on karttunut.
Vihtahousu

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Saatana, yritin aloittaa kokkaamisen. Perunat eivät enää toimineet, piti heittää roskiin. Perunat meni ohi roskiksen. Valkosipulia käsitellessäni sipuli kierähti tottakai mikron taakse (kas kun ei mennyt hellan taakse). En oikein tiedä uskallanko alkaa kanaa kokkailemaan, ties vielä kuolen sitä yrittäessäni... pelkuri hernerokkaa syö, joten meen kokkaan kanaa (syökää sitä!)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ann kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Voisko siirtyä suoraan huumeisiin?
Toki.
Hahaa, mä luulin et mä olin oikeesti vahingossa kirjottanu noin. *lukihärö-ADHD*
Tavallaan ei kuitenkaan kannata nyt just siirtyä laittomiin aineisiin, koska tammikuu on kuitenkin aika lyhyt ja helmikuu ON huumeeton. Samoin huhtikuu. Jotain kontrollia sentään tähän touhuun.

Ja niin just..miks taas alko sataa? Oisinpa ees kerenny sukkuloida kauppa-ja kotivenukseen ekaks.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Valkoinen Planetaarinen Taikuri

Valkoinen Taikuri
Sinua kuvaavat sanat: lumous, ajattomuus ja herkkyys. Olethan ihastuttava Valkoinen Taikuri, Ajattomuuden voima. Myös kissamainen salaperäisyys, mediaalisuus, herkkätuntoisuus ja älykkyys ovat ominaisuuksiasi. Olet vertaansa vailla oleva ihmissuhdesiantuntija siitäkin huolimatta tai juuri siksi, että henkilökohtaiset suhteesi kertoisivat välillä aivan jostakin muusta. Ajattomuudessasi heittäytyessäsi elämän virtaan olet varmasti aika ajoin huomannut, miten asiat loksahtelevat paikoilleen kuin itsestään.

Planetaarinen
Sinua ohjaa täydellistämisen planetaarinen sointu, numero kymmenen. Tämä sointu on pitkälle eteenpäin suuntautuvien asioiden numero ja siihen liittyy voimakas pyrkimys eteenpäin. Jos elämässäsi on paljon muutosvaatimuksia, sisäiset paineesi voivat aika ajoin tuntua jopa ylipääsemättömiltä. Muista pitää elämän perusasiat kunnossa. Ole lempeä ja anteeksiantavainen itsellesi. Olemme kunakin hetkenä täydellisiä juuri sellaisina kuin mitä olemme.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Puhelin soi taukoamatta, kädet haisee koirien korvanpuhditusaineelle ja päätä särkee. Keuhkot on vielä suht. hajalla, muttei tosta flunssasta onneksi tullut keuhkoputkentulehdusta (toivottavasti).

Mies tekee mulle tänään ruokaa :h: Ensimmäinen kerta ikuisuuksiin (se haluaa aina kinkkukiusausta tai makkarakeittoa, EI kummallekin).

Uusi vuosi meni rauhallisesti. Sain loistoidean kirjoittaa isoihin (oikeasti isoihin) raketteihin kohteet: TUKHOLMA, TURKU, PUTIN, WHITE HOUSE ja MATS SUNDIN. Sinne meni, Tukholma suurimpana grand finalena :D

Mutta juu, takaisin vastailemaan puhelimeen.. ->

AI niin, ja mä olen SININEN SOLAARINEN MYRSKY

Sininen Myrsky
Oletko huomannut, että ystäväsi ja ehkä vähän vieraammatkin avautuvat sinulle helposti kahden kesken kertomaan asioitaan, jopa huoliaan ja murheitaan. Olet empaattinen, toiset huomioonottava Sininen Myrsky, Itsekehityksen voima. Olet nuorekas, monipuolinen ja ystävällinen ja pysyt aina liikkeellä. Intuitiollasi pystyt näkemään syvemmälle kuin yleensä ja sukeltamaan asioiden ytimeen. Empaattisuudessasi kiinnitä huomiota myös omaan itseesi ja jaksamiseesi.

Solaarinen
Mayojen syklisessä numerokierrossa yhdestä kolmeentoista yhdeksän on sinun numerosi. Tämä on tarkoituksen solaarinen sointu, ja se korostaa oivaltamisen tärkeyttä elämässäsi. Solaarisen sointuenergian tarkoitus on antaa toiminnallesi muoto, löytää uusia suuntia, ja myös lähteä toteuttamaan niitä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Siis toi ihmehoroskooppi on tarkoitettu vakavasti otettavaksi? Ja mä olen yhteistyöhenkinen ihmelapsi? Ihan täydestä vitsistä ois kyllä uponnut.
SaintJohnPerse

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Uusi Vuosi ja uudet kujeet? Tuskin sama vitutus päällä eikä oikein mikään innosta. No, nyt asun melkein kotona. Kolme kerrosta alempana naapurissa :)... Jos tästä pian pääsisi sinne oikeaan kotiin ja saisi hieman intoa sitä kautta...

Ei jaksa!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Niba kirjoitti: Twin Peaks!

Näitä tulee nyt putkeen looserit!
Elämä on liian lyhyt, että jaksaisi katsoa uusintoja. Poikkeuksena ehkä Tyttökullat. Kirjojakaan en juuri lue kahteen kertaan.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: tuesdaaggi?

Viesti Kirjoittaja Kid »

^ Tyttökullat on ihan huippu. Se piristää sopivasti, kun kattoo sen aamulla ennen töihin lähtöä.

Ja nyt kotiin. Hei hei.
Vastaa Viestiin