Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Nyt huipputarjous! Saatte MEGAedullisesti Perjantain käyttöönne koko seuraavaksi päiväksi. Vain 5,99 euroa plus postimaksu 1,99 euroa. Stadinarskan pohjattomalle tilille hyvään tarkoitukseen.

Eikä tässä vielä kaikki! Saatte nauttia perjantaipäivänä Arskan hersyvää huumoria ihan samaan hintaan päivän loppuun asti!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kyllä tää perjantai kalliimmaksi varmasti tulee...
Polttoainetta Stadiin ei tuolla hinnalla täältä saa. *huokaus*
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
millivanilli

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

*haukotus ja venytys*

Lähden uimaan, tästä tulee aika väsynyt suoritus.
Vihtahousu

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Eka TPK. Eilen oli jo ihan kohtuu-hyvä-päivä. Tänään taas punttia ja siivoilemista duunin jälkeen. Tänään tulee tili ja viikonloppu on vapaa, joten taidan sutia huomenna kauppoihin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toka TPK!

Mun eilen kesytetty villikissa ei sitten olekan enää kesy, ainakaan muille. Verta pitkin lattioita ja meikäläinen saanut leikkiä sairaanhoitajaa heti aamusta, jeepujee.

Tänään miehen kanssa ruokakauppaan pähkäilemään mitä ihmiset haluaa murkinoida huomenna. Hitsi kun olis itsellään rahaa, niin kävisin ostamassa jotain vaatteita alesta; tuntuu siltä kuin kaikki mun vaatteet on joko siskon mulle antamia, äidin lahjoittamia aluspaitoja tai muuten vaan vanhoja paskoja. Ei jaksa! Onneks pääsee tukholmaa shoppailemaan parin viikon päästä! (Mies lähtee Liverpooliin, joten en mä kotio jää, kjäh).

Kukaan kiinnostunut vinttikoira/belgianpaimenkoira- sekoituksesta? Sellasesta höperöstä 2,5 v. miehestä joka haluaa omakotitaloon? Koiria on niin hitsin vaikea sijoittaa Helsingissä, varsinkin isompia. :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Sheetlord

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Ajattelin karistaa joulusilavaa vähENpihiilarisella ruokavaliolla. Millekään hemmetin Atkinsille en ala, kamala ajatuskin.

Näin eilen hääkutsuni ensimmäisen kerran painettuna. Omituinen tunne. Jotenkin konkretisoi aikaisemmin abstraktin asian...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kumpparit jalkaan ja dösällä töihin, karmea vesi- ja loskakeli. Ihan hyvä liikkumissaldo tälle viikolle kai kuitenkin, kaksi pacea ja reilu 30km reipasta kävelyä. Voi hyvällä omallatunnolla tänä iltana joko loikoilla kotona vain tai sitten mennä kuntosalille, ihan omavalintaisesti. Huomenaamulla sitten taas junailen itseni vähän etelämmäs täältä. Ekaa kertaa itketti vähän sen vaalean pikkutytön puolesta Idolsissa eilen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:37 tasan lämpöö, vaikka lihakset ja niska sanovat jotain aivan muuta. Kiva lenssu ja kurkku kipee.
Jännä kuinka päähänpotkitun fiilis kasvaa sitä myöten kun fyysinen kunto haalenee. Jos lääkitsis keinotekoisesti kropan priimaksi niin oiskohan taas onnellinen...
Jospa kuitenkin lääkitsisit itseäsi ihan oikeilla lääkkeillä alkoholin sijasta ja makaisit viikonlopun kotona. Voipi olla, että muuten et kykene töihin ens viikolla ja miten sen mun lipaston sitten käy? Nih!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään pitäisi mennä töitten jälkeen keskustaan miettimään, millä sitä lahjoisi ystäväpariskuntaa. Vinkkejä? Mielessä kävi sellainen tissimuistipeli, jonka ostin eräälle toiselle pariskunnalle lahjaksi (en tiedä, mitä pyöri mielessä, toivottavasti se on edes kännissä hauska), mutta toisaalta taas aikuinen hyödyllisyyskin välkkyy mielessä. Vakava juhla kuitenkin. Vinkkejä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti: Vinkkejä?
Kaunis hymy? ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

NOUUUUU!!! Mä huseerasin.. *snif*
Onnistuin sitten särkemään erään suht arvokkaan kannun. Saahan noita vielä kaupasta, mutta harmittaa silti.

Nyt täytyy siivota/järjestellä kotona, jotta koira voi tulla tänne illalla.
feliformia

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Minä nukuin viime yönä :o
safi

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja safi »

Taasko se on jo perjantai, kauhian nopsasti päivät kuluukin. Mulle tulee taas uus ratsastettava poni sk. 135cm. Mukavaa olla niin kevyt, että kykenee ratsastamaan lasten poneilla. Tämäkin on yhden 10v. tyttösen, joka ei vielä kykene opettamaan otukselle ihan kaikkia temppuja. Tasokas poni kyllä jo nyt, mutta allekirjoittanut pääsee opastamaan sille hiukan uusia vaativan tason temppuja. Muksaa, että välillä alla on jotain muitakin, kun kurittomia korjausratsastukseen tulevia yksilöitä, jotka sinkoilee rodeopukkilaukkaa yrittäen saada tätiä ravistettua kyydistä.
ninnithequeen

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perkele mikä olo.
Lätkämatsin jälkeen ihana kullanmurumme Niba nouti meidät hallilta, ja sitten jatkettiin yllätysyllätys karaokeen. Oivassa oltiin. Eikös mun ukkokulta laulanutkin hyvin :] Sitä videota miusta ei sitten yleiseen jakeluun, kiitos :D
"Vieno" kuorsaus kuuluu pitkin asuntoa. Kohta taas pekonia ja munia, kunhan herrat herää.

Niballe iso pusu :h:
selika

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti:Näin eilen hääkutsuni ensimmäisen kerran painettuna. Omituinen tunne. Jotenkin konkretisoi aikaisemmin abstraktin asian...
Vielä ehtii perumaan ilman sen suurempaa katastrofia, jos kutsuja ei ole lähetetty... :roll:
Kid

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Kid »

Se ois tänään tyttöjen ilta tiedossa. Tosin me vaan ihaillaan vauvan nuttuja ja kaverin ihanan isoa masua! Vauvakuume senkun nousee..

Haavaa särkee. Olipa mukava alottaa päivä kipulääkkeillä. Yöunetkin meni ihan persiilleen kivun takia. Mut hei, son viikonloppu edessä! Ja meidän toimisto taitaa tänään mennä jo neljältä kiinni - mikä ihana piristysruiske.
millivanilli

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tosi kiva, sen kannun särkyminen ei johtunutkaan todennäköisesti minusta. Olen todella yllättynyt, että valmistajalta tuli vastaus melkeinpä heti, kun olin oman reklamaationi lähettänyt. Mieliala kohosi välittömästi.

Mä näemmä aloitin jonkin ihmeen suursiivouksen täällä. Tietenkin silloin siivoaminen maistuu, kun pitäisi tehdä jotain koulujuttuja :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Elppis »

millivanilli kirjoitti: Mä näemmä aloitin jonkin ihmeen suursiivouksen täällä. Tietenkin silloin siivoaminen maistuu, kun pitäisi tehdä jotain koulujuttuja :P
Hienoa että olet noin ahkera! Eli mun osoite on *******tie 4, kiitos :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Päivää kaikille!
On onneks perjantai, ja enää reilut kuusi tuntia työviikkoa jäljellä. Meinaan kuolla nälkään, mutku eukot lähti just vasta syömään ja jäin yksin, eli joutuu ootella.
Tänään tiedossa rauhallinen koti-iltama. (Mistä löytäisin motivaation siivoamiseen..?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
millivanilli

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti:Hienoa että olet noin ahkera! Eli mun osoite on *******tie 4, kiitos :h:
Hmm.. kukas hioo mun opparin loppuun, jos mä olen siellä siivomassa :wink:
Vihtahousu

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Miekin liityn tyttöjen siivouskerhoon! Tänään siivotaan, huomenna huvitellaan. Aamusta menen naissurassa uimaan ja shit meen kaapungille shoppaileen ja iltasella saatan olustakin juoda.
Sheetlord

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:Vielä ehtii perumaan ilman sen suurempaa katastrofia, jos kutsuja ei ole lähetetty... :roll:
Mulla oli enempi mielessä sellainen "Runaway Groom" -tyylinen skenaario :D
sanctus

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Vasta äksen havahduin siihen maailmassa vallitsevaan tosiseikkaan, että Radio Helsingin uusissa jingleissä puhuu Elina Salo! Ehkä yhden radiohistorian parhaimmista äänistä omaava nainen! Pikku Myy ja Kasper ja Jesper ja Joonatan! Upeaa, mahtavaa! Tosin oli Paavo Noponenkin hyvä, upea ja loistava. Ja tietenkin klassikko.
JakeBlues

Re: Tarjous! Edullisesti PERJANTAI

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Sheetlord kirjoitti:Mulla oli enempi mielessä sellainen "Runaway Groom" -tyylinen skenaario :D
Älä suotta stressaa. Kyseessähän on kuitenkin vain sopimus jossa on kuuden kuukauden irtisanomisaika ja sopimuksen ehdot voit halutessasi määritellä erillisellä sopimuksella. Sopimuksesta irtautuminen on tehty näennäisen vaikeaksi – todellisuudessa se on helppoa kuin lapsen teko. Allekirjoitustilaisuuteen liittyy usein hulvattomat kekkerit jotka poikkeuksetta päättyvät siihen että sopijaosapuolet saavat seksiä. Ja jos kaverit ovat yhtään hereillä, niin jo ennen allekirjoitustilaisuutta (ja sen muodollisuuksia) on luvassa tiukka harjoitussessio varsinaisen allekirjoitustilaisuuden kekkereitä varten. Rahaa toki palaa, mutta niinhän sitä palaa aina kun biletetään.
Vastaa Viestiin