StadinTurskaton keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Vastustan
Senkus piipität, josset tajua minkälainen ketjun otsikko on liian lyhyt ja millainen on liian pitkä, niin voisit kirjoitella ala-astelaisten palstoille.
P I I P
Sheetlord

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

feliformia kirjoitti:mutta kuumotus ei vain lakkaa :cry:
Koeta kylmää jugurttia. Tää ei ole vitsi.
Myös jääpalapussi käy.
BettyB.

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Haluan kuunnella nettiradiota, mutten onnistu löytämään yhtään HYVÄÄ kanavaa. Auttakaa prkl!!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Kävin muutama päivä sitten kaupassa Adidas-tuulihousut päällä ja neonkirjava vyölaukku lanteillani. Ympäri kauppaa oli aseteltu peilejä, ja joka kerta kun katsahdin niihin, aloin hihitellä yksinäni. Kassalla pokka sentään pysyi, kun aloin kaivella mummo-kukkaroani tuosta ihanasta vyölaukustani (joka putosi vessanpyttyynkin tuossa pari viikkoa sitten).

Kaiken kaikkiaan oikein näppärä varuste, jossa kulkevat kätevästi myös ehkäisyvälineet!
Viimeksi muokannut -Superior-, 22.01.2007 20:14. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
MGandhi

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:Haluan kuunnella nettiradiota, mutten onnistu löytämään yhtään HYVÄÄ kanavaa. Auttakaa prkl!!
Mikset käytä http://www.pandora.com palvelua? Ihan saa itse päättää minkälaista musaa haluat.

Toi sun avatar on kyllä vangitseva. Tissimies kiittää.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

[quote="ninnithequeen"][/quote]Raportoi ihmeessä, jos lähette tasottavalle lentokentän jälkeen..! :twisted: Hahaa! Itellä kerrankin sen verran superolo, et jaksais tehä vaikka mitä. On helppoa siis olla vahingoniloinen.

No, mut joo..duunissa on vaihteeks tosi tylsää. Eukot yrittää saada mua johonki höpöhöpö-"koulutukseen", mut vitut.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Iih.
Olen ilmeisesti saanut syysflunssan. Kroppa kananlihalla ja ryystöefekti korviariipivä.

Vituttaa. Olisi pitänyt osata lähteä aikaisin kotiin ( =heti) Stand-up-iltalähtöisestä baarikierroksesta, kun varoitusmerkkikin tuli Herra vahingossa-nusasin muodossa. Siinä se hekotteli vieressä ja oli kuin ei tuntisi.

Myöhemmin havaitsin olevani luonnonlahjattomuus biliksessä kun sain valkoisen pallon värillisen ohi pussiin, jos se liikkui lainkaan. Näin.
ninnithequeen

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aussi saatettu onnellisesti lentokentälle. Oli aika hirveetä jättää taas hyvästejä, kun menee taas salettiin se 5 vuotta ennenku nähdään :cry:

Ja Sipsi: unoha kuule ne tasottavat, nyt vaan maataan sängyssä ja tehdään kuolemaa....Ukkokulta on todella, todella poikki kans :D

Niba! Lähetä mulle meiliin niitä kuvia ja videoita eiliseltä, jookosta?
BettyB.

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:Mikset käytä http://www.pandora.com palvelua?
Koska olen blondi ja kaipaan apua kaltaisiltasi könsikkäiltä?

Kiitos muru, nyt mulla soi täällä kellarissakin musa! :h:
MGandhi

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:Kiitos muru, nyt mulla soi täällä kellarissakin musa! :h:
Ole hyvä kultaseni.

Onkohan tuo juopponinni nussinut jotain väärää henkilöä päissään kun tuntuu, että huonoissa omissatunnoissaan jankuttaa ukkokullastaan JOKA vitun postissa.
Sannnu

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mä sain nyt sitten sen flunssan...jota mulla ei ole ollut liki kolmeen vuoteen, mut en mä malttanut olla sorvin ääreltä kuin yhden päivän pois ja takas tänne.

Eikä laikkarista tuu mitään, kun oon pipi
ninnithequeen

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MGandhi kirjoitti:Onkohan tuo juopponinni nussinut jotain väärää henkilöä päissään kun tuntuu, että huonoissa omissatunnoissaan jankuttaa ukkokullastaan JOKA vitun postissa.
Ei ole. En vain viitsi puhua hänestä omalla nimellään.
Se ignore-toiminto on hei kato ihan vaan mua varten olemassa ;)

Ja nyt juopponinni menee nukkumaan krapulaansa pois, kiitos!
safi

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Pikkasen levottomia unia on viime aikoina tullut nähtyä...liittyvät aina tavalla tai toisella seksiin.
Viime yönä olin unissani laivalla, jossa minua huomattavasti vanhempi mies otti väkisin takaapäin ja oli sitonut myös käteni karkealta tuntuvalla köydellä selkäni taakse. Tämä samainen mies pakotti minut myös paskomaan sänkyyn, syödäkseen sitten sitä itseään : ). Mitenköhän unikirja mahtaisi tulkita tälläisen unen?

Tästä ei voi vetää, kun yhden johtopäätöksen. Jo muutama viikko ilman pippeliä on minulle aivan liikaa ; )
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

safi kirjoitti:Pikkasen levottomia unia on viime aikoina tullut nähtyä...liittyvät aina tavalla tai toisella seksiin.
Siistiä! Mullekin tuollaisia unia, edellinen seksiuni käsitteli Gene Simmonsia lava-asussaan jakamassa rauhaa ja rakkautta.

Niin ja se tulkinta (melko vapaa): tahdot miehen pystyvän pitämään sinua otteessaan paitsi fyysisesti, myös henkisesti. Turvallisessa suhteessa olet valmis rikkomaan rajojasi ja palkitset ruhtinaallisesti miehen joka tämän kasvun mahdollistaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dr.Diarrhea

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Kyl se kostaa. Soitin verottajalle ja ilmoitin asuntolainan takaisinmaksusta. Veroprossa nousi pelkästään siksi 3,5 prosenttiyksikköä. Hoitovastike nousi kympin kuussa. Ruoka kallistuu koko ajan, kaikki maksaa. Täytyy alkaa dyykkaamaan.

Hippasen kuitenkin nyt kotiin, kun eilen meni tunti yli. Pitäis käydä löytämässä tulehtuneen kantapään avuksi joku geelivaimennus tai vastaava. Tietäisikö joku liikkeen mistä löytäisin ko. tuotteen? Instru?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Täytyy alkaa dyykkaamaan.
Anna sitten vinkkejä, ajatus kiehtoo. Mieletöntä ruuan haaskausta! Uunituoreet, lämpimät leivät nakataan suoraan jätepuristimeen. Pakatut lihat ja maitotuotteet heitetään roskiin pyhien edellä vaikka päiväystä on vielä jäljellä. Kaikki kolhiintuneet kasvikset saavat lähteä. Jos tietäisin missä jäteastiat eivät ole lukossa ja pystyisin voittamaan häpeän, jota kokisin ihmisten luullessa minua syrjäytyneeksi, kaivelisin varmasti ruokani kauppojen roska-astioista.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dr.Diarrhea

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Melnais kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti: Täytyy alkaa dyykkaamaan.
Anna sitten vinkkejä, ajatus kiehtoo.
Itse asiassa eilen osui ekaa kertaa silmääni rikosilmoitus, joka oli tehty dyykkaamisesta eli kauppaliikkeen aidatusta roskiksesta oli haettu armopaloja. En tiedä miten juttu menestyy jatkossa...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hahaa! Moraali-Gandhi on kertomassa täällä ihastuttavia mielipiteitään ihmisistä taas. So cute, suorastaan ihqua.

Jep, mut höpöhöpö-koulutus meniki vallan mukavasti. En nukahtanu kertaakaan ja se mieskin oli oikein miellyttävä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
safi

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Melnais kirjoitti: Niin ja se tulkinta (melko vapaa): tahdot miehen pystyvän pitämään sinua otteessaan paitsi fyysisesti, myös henkisesti. Turvallisessa suhteessa olet valmis rikkomaan rajojasi ja palkitset ruhtinaallisesti miehen joka tämän kasvun mahdollistaa.
Vaikuttaa ihan järkeen käyvältä tulkinnalta, jotain tuollaista minä todella tällä hetkellä saattaisin tarvita. Höps nyt riittää seksipuheet, sillä kohta joku tuntematon PervoPera tarjoutuu toteuttamaan jokaisen näkemäni unen ja se ei ole kovinkaan kiihottava ajatus.

Silsis! Oot sä voittanut lotossa tai ryöstänyt pankin, kun tuosta vaan kykenet maksaan asuntolainan pois?
MGandhi

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sipsi kirjoitti:Hahaa! Moraali-Gandhi on kertomassa täällä ihastuttavia mielipiteitään ihmisistä taas. So cute, suorastaan ihqua.
Meitsistä kaikenlainen moraalisuus todella kaukana. Mutta pidä toki itsestäskin yllä sellainen kuva, että sovitkin juuri noihin höpöhöpö-palavereihin parhaiten.
feliformia

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Sheetlord kirjoitti: Koeta kylmää jugurttia. Tää ei ole vitsi.
Myös jääpalapussi käy.
Lähettivät lekurille, kun kyseessä oli "työtapaturma" ja tuskat olivat niin kovat. Sain jotain voidetta, joka helpottaa kipuja kummasti ja kaksi päivää saikkua. Nyt on vaan vähän Michael Jackson -olo, kun on valkoinen hansikas toisessa kädessä...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

MGandhi kirjoitti:Mutta pidä toki itsestäskin yllä sellainen kuva, että sovitkin juuri noihin höpöhöpö-palavereihin parhaiten.
En nyt oo ihan varma, tajusinko kunnolla tätä lausetta..mut sovin joo, toistaiseksi. Sitten kun musta tulee kuuluisa laulaja on palaveritkin vähän toista luokkaa. Mut jos nyt kuitenkin pitäis vielä toistaiseksi tän päivätyön..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
slam

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Kuva

neljä astetta lämpö... eee,eee,eee ja kaikkia vitutti
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja brona »

Fantsu päivä! Auringon paistaessa oli niin muksaa olla hurtan kanssa ulkona, että tehtiin reilun tunnin lenkki. Eka päivä, kun pystyin kävelemään kunnolla eli ontumatta koko lenkin! Kipuja on vielä, varsinkin nilkan lihasten väsyessä, mutta silti *hehkuttaa*
...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: StadinTurskaton keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

Nonnih. Nyt sitten pitäis tehdä joku hemmetin mediapsykologinen anaalilyyli DaVitsi-koodista. En taida jaksaa. Teen serkun mukelolle ristiäislahjaa mieluummin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin