Monsterille morsian

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

Mun on ikävä ja tiedän ketä
Tää on uusi juttu mulle Se sinkku hento katsoi peilista useamman vuoden mut sit se sattu mulle löysin chatistä kauniin itseeni nuoremman upean lähes kokemattoman herkän kumppanin. luulin hänen asuvan vantaalla ja leikkivän tunteillani sit tapahtui jotain hän ei valehdellutkaan ja asui jyväskylässä

Ja niinpä kohtasimme aamuviideltä pakkasen purressa nilkkoja ja jännityksen oikoessa selkää olin pysähtynyt vielä enne saapumista siistiytymässä ja suorittämässä alushousujen vaihdon

kun sitten tartuimme katuvalon alla toisiimme ja otin jumalattomat liiat matkatavarat ja menimme tytön kotiin oli se aika outoa ja ujoa hetken kulutua olimme vierekkäin ja juttelimme oliln uupunut mutta enne 7 jo nukuimme vierekkäin lattialla

Niin siinä kävi Marko the monsteri suli kuin kaunotar ja hirviö elokuvissa ja aika ajoin kun olemme oleet 2 viikkoa erossa on olo aika kaipaava

Mä ole siis elossa vieläpä onnellinen ja talous asiatkin on aika lailla vaaterissa

Iloista alkanutta vuotta kaikille
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Nasalspray

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja Nasalspray »

Finn_Monster kirjoitti: ja suorittämässä alushousujen vaihdon
Eroottista.
ninnithequeen

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihanaa että monsterilla on morsian :h:
NuoriDaavid

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Häh? Luulin, että oot homo.

Onneksi olkoon pariutumisesi johdosta.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Elämä tuntuu ihan erilaiselta, kun on joku. Varsinkin silloin, jos on ollut pitkään yksin, silloin maailmakin tuntuu ihan toiselta.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
SaintJohnPerse

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Toivon mukaan meidän ei tarvitse lukea Monsterin "miksi erosin?" vuodatuksia...

Mutta onnea vaan!
Avatar
Harold
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 210
Liittynyt: 07.08.2006 18:31

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja Harold »

Jep, onnea vaan..
Mutta mites tuota, ihan noin mielenkiinnosta, tietääkö se kultusi, että

a) karvaiset äijät ovat nussineet sulhastaan rööberiin
b) levittelet hänen kuviaan jollain kälysillä keskustelupalstoilla

?
Thank You For The Kool Aid Reverend Jim
We’re Glad To Leave Behind Their World Of Sin
Our Lifeless Bodies Fall On Holy Ground
Rotting Flesh A Sacrificial Mound
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

NuoriDaavid kirjoitti:Häh? Luulin, että oot homo.

Onneksi olkoon pariutumisesi johdosta.
Voi se olla niin-nii mut voi se olla toisinnii..

..siis juttuhan on niin että kun kerran oli hänen kanssaan, tai vittu se nyt ihan niinkään mennyt vaan oli sen yhden kivan skordari-tytsyn (ei muista millään nyt sitä nimee) kanssa ihan normi kaffella, niin eikös sieltä paikalle lupsahtanut itse Finni.

Ja oikein mukava ja lupsakka kaveri oli. Ja mikä siis on taas kerran tarina tai opetus tai siis get ö point tai jotn..siis mikä oli se daami..no ei se mitään mutta kohta multa tulee..se judanssi eli olisinhan mä saanut varmaan Finninkin kuten sen tytsinkin jos Vain olisin halunnut mutta kun ei kaikki tajuu sitä että mä käyn pääasiassa Vain huvikseni tapaamassa virtuaalisettiä ja en anna niille edes säälistä.

Tosin olen käynyt virtuaalireffeillä (tarkoituksenmukaisilla siis) noin 7 kertaa ja vain neljää niistä daameista ajoin sanoin tein ekoilla tapaamisilla. Yksi ei ollut musta kiinnostunut, yhestä en itse ja mikäs se kolmas, mut muita ajoin.

Mut kam päkit the stooriin, Finnin sitä skordari kaverii olisin voinut maistaa ja varmaan Finniäkin, yhdessä tai jopa erikseen..mene ja kysy mut en mä antanut kuiteskaan..no toki kaksarina hiukan lirttailin kyllä, mut ihan vaan kelvästi.

Mut mikä sen daamin nimi olikaan??
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja Ann »

jouden-za kirjoitti: Mut kam päkit the stooriin, Finnin sitä skordari kaverii olisin voinut maistaa ja varmaan Finniäkin, yhdessä tai jopa erikseen..mene ja kysy mut en mä antanut kuiteskaan..no toki kaksarina hiukan lirttailin kyllä, mut ihan vaan kelvästi.
..ja tästä järkyttyneenä fly avioitui ja lisääntyi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja Ann »

Harold kirjoitti:
a) karvaiset äijät ovat nussineet sulhastaan rööberiin
b) levittelet hänen kuviaan jollain kälysillä keskustelupalstoilla
Äläs nyt, jotkut tykkää..
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja elco »

jouden-za kirjoitti: Mut kam päkit the stooriin, Finnin sitä skordari kaverii olisin voinut maistaa ja varmaan Finniäkin, yhdessä tai jopa erikseen..mene ja kysy mut en mä antanut kuiteskaan..no toki kaksarina hiukan lirttailin kyllä, mut ihan vaan kelvästi.
Mmjoo-o. Tämä jouskan sokkotreffi finnmonsterin kanssa eittämättä lasketaan "melkein ajoksi". Ja kun se on "melkein ajo" niin se voidaan laskea "ajoksi".

Kerro taas siitä, kun olit poikuuden kanssa varkauden yössä? Sekin keikka nimittäin lasketaan "ajoksi" - eikä vain melkein.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Ann kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Mut kam päkit the stooriin, Finnin sitä skordari kaverii olisin voinut maistaa ja varmaan Finniäkin, yhdessä tai jopa erikseen..mene ja kysy mut en mä antanut kuiteskaan..no toki kaksarina hiukan lirttailin kyllä, mut ihan vaan kelvästi.
..ja tästä järkyttyneenä fly avioitui ja lisääntyi.
Niin, skorpparit kun vaan sattuvat olemaan sellasia että "heti täysillä eteenpäin"= vaikka naimisiin..ja luulevat että sillä se onni potkaisee..ja ai vielä lisääntykin..ihan tässä meinaa kohta ruveta liikuttumaan.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Niin, skorpparit kun vaan sattuvat olemaan sellasia että "heti täysillä eteenpäin"= vaikka naimisiin..ja luulevat että sillä se onni potkaisee..
Mikäs se pikkukoota vielä odottaakaan skordarinsa kanssa, niin... ;)
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

elco kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Mut kam päkit the stooriin, Finnin sitä skordari kaverii olisin voinut maistaa ja varmaan Finniäkin, yhdessä tai jopa erikseen..mene ja kysy mut en mä antanut kuiteskaan..no toki kaksarina hiukan lirttailin kyllä, mut ihan vaan kelvästi.
Mmjoo-o. Tämä jouskan sokkotreffi finnmonsterin kanssa eittämättä lasketaan "melkein ajoksi". Ja kun se on "melkein ajo" niin se voidaan laskea "ajoksi".

Kerro taas siitä, kun olit poikuuden kanssa varkauden yössä? Sekin keikka nimittäin lasketaan "ajoksi" - eikä vain melkein.

No se judanssi nyt vaan meni silleen et tää Fly-tyttönen oli miun kanssain kaffetilla ja sit se kysys et voiko Monsteri saapua paikalle..mä sanoin että TOTTAKAIIIIIIIIIIIIII haluun ihan kybällä. No mitä välii sillä koska en mä viittinyt ruveta Fly-tyttöä maistelee kun se oli aika nuorikin..jotain 21v tai jotain ja mä luulen et sen ikäset ei osaa vielä niitä sun mainitsemia ajohommia kunnolla ja ei ne tykkää spermastakaan juuri.

"kerro TAAS siitä" heh pappa taitaa vähän sittenkin tykätä mun jutun poikasista (=muna pystyssä hikoilee netissä) kun aina melkein niinku pyytää.

No sehän oli vähän niinku Warkauden ajot tosiaan..ja voi voi noitakin aikoja..voitte kysyä vaikka Poitsulta että minkä näkönen daami olisi ollut 99-varma ajo. Poitsukin sen varmaan scoraa että 8,5 arvosana ja huom ihanat vaaleet hiukset, tosin se lyhyt tukkanen vastaava olisin halunnut mutta vitun runkkuPoikuus kun tuli siihen sössöttämään siitä mutsistaan niin rupes vähän hiillostaa ja annoin sit sen daamin olla, mut hyvä oli voi että.

Mut sou not, oli varaa jättää 8,5 ajamatta, mutta takasin mökille ajoin samana yönä NUKKUMAAN, no runkkasin kyllä löysät poies.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Niin, skorpparit kun vaan sattuvat olemaan sellasia että "heti täysillä eteenpäin"= vaikka naimisiin..ja luulevat että sillä se onni potkaisee..
Mikäs se pikkukoota vielä odottaakaan skordarinsa kanssa, niin... ;)

No meillähän se homma meni niin että first 2kk niin daami halus muuttaa yhteen, sanoin että oletko hullu tai jotain..no after thät 4kk niin nippuun mentiin muutenkin kuin vain laitteistoillamme uh.

No niin tai näin niin haluis se KOKO setin, mut en ole ihan varma että onko skordarista perheelliseksi tms yleensäkään, koska se kiima ajaa niitä niin vahvasti ja saattaa tehdä siis mitä vaan sen takia?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja Impi »

jouden-za kirjoitti: olisinhan mä saanut varmaan Finninkin kuten sen tytsinkin jos Vain olisin halunnut mutta kun ei kaikki tajuu sitä että mä käyn pääasiassa Vain huvikseni tapaamassa virtuaalisettiä ja en anna niille edes säälistä.


Mut mikä sen daamin nimi olikaan??
No niin, täällähän vääristellään todellisuutta... Vaikka samapa tuo tässä vaiheessa. Muistaakseni homma meni kyllä niin, että mukava jouden-setä tarjosi mulle ruokaa ja juomaa, ja sitten lähdin omille teilleni bilettämään. =)
Enkä todellakaan ollut silloin 21.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
huima

Re: Monsterille morsian

Viesti Kirjoittaja huima »

Impi kirjoitti: mukava jouden-setä
:rofl:
Vastaa Viestiin