Päivän ilonaihe

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kongoon suunnitellaan ryhmäpalautusta. Sihteerit pääsee mukaan ryhmäpalautuksille. 1+1=2
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tänään tulee Mythyt.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Ann »

Poltin pizzan pohjan mustaksi, joten eipä tullut tungettua sitäkään pakaraan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mummini joi lasten läpinäkyvästä muovimukista vettä. Mukissa luki Mini Playboy joidenkin sarjakuvahahmojen päällä. Ja ei, mummini ei ole vanhainkodissa.

Näin miehen, jonka vihreässä pipossa luki Närpes Sparbank.

Näin ratikassa ihanan kansitakkisen nörtsähtävän miehen, jolla oli ihanat ulkonevat hampaat. Sitten se kaivoi jonkun paksun kirjan esiin ja rupesi lukemaan sitä ja liikutteli suutaan sillai ihanasti, että ne hampaat tuli esiin. Se oli niin suloinen!
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sain eilen vimpan päälle siivottua tyttären huoneen, ja hänen vaatekaappinsakin on nyt viimesen päälle siisti. Sain sieltä taas 2 kassillista liian pieniä vaatteita vietäväksi serkkutytön kersoille. Saas nähä kauan huone taas pysyy ojennuksessa...Neiti on oppinut iltaisin keräileemään aina omat lelunsa lattialta, koska julma äiti on uhkaillut niitten menevän imuriin :wink:
BettyB.

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hymyt, äänet, kosketukset :h:
Dr.Diarrhea

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

BettyB. kirjoitti:Hymyt, äänet, kosketukset :h:
Voi nyt vittu, onks sullakin joku könsikäs :D eivais, kivahan tuo olisi.

Taidan jatkossa panostaa ihmissuhteisiin. Ei vaan millään jaksais olla mukava ja miellyttävä. Kaikki tänne nyt heti mulle!
Geetzu

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BettyB. kirjoitti:Illalla tiedossa leffaa, hyvää ruokaa ja erinomaista seuraa. Ei pöllömpää siis.
MGandhi kirjoitti:Illalla tiedossa leffaa, hyvää ruokaa ja erinomaista seuraa. Ei pöllömpää siis.
BettyB. kirjoitti:Hymyt, äänet, kosketukset :h:
Iiiiiiiiih! :?: :wink:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Illalla tiedossa leffaa, hyvää ruokaa ja erinomaista seuraa. Ei pöllömpää siis.
MGandhi kirjoitti:Illalla tiedossa leffaa, hyvää ruokaa ja erinomaista seuraa. Ei pöllömpää siis.
BettyB. kirjoitti:Hymyt, äänet, kosketukset :h:
Iiiiiiiiih! :?: :wink:
Olet varsinainen salapoliisi!
Kikkelis kokkelis.
Rouva Pupu

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Keikaus kirjoitti:
Olet varsinainen salapoliisi!
Meissä jokaisessa asuu pieni Poirot!

Ilonaiheita tänään: Mies (niinQ joka päivä) ja House!
ninnithequeen

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Pupu kirjoitti:House!
Eiku LOST!

Ja tietty kivat uudet sukat, kylpytakki ja poncho. Mä en sit ihan vähään aikaan ostakaan taas vaatteita itelleni...synttäreiks sit taas :roll:
feliformia

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Sain eilen ison kukkapuskan kun menin kotio. Ihan ilman syytä :dream:
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Tää alkaa oikeasti olla liian hulvatonta! Ette ehkä arvaisi, kuten en minäkään, mutta Sedukka vastasi minun eilen hänelle meilitse lähettämääni ja typoilemaani ja sitten korjailemaani Lux-palautemeiliin. Hohoooooo. Ja vieläpä aamuvarhaisella. Vaikuttavaa.

Nyt sitten asianlaidat ovat niin hulvattomasti, että Sedukka the Satan yrittää ostaa sieluani ja pyytää tulemaan avainasiakasjuhlaansa ja väläyttelee unelmakuvia vippiläisyydestä.

Erityisen hulvatonta asiasta tekee se, että ystävän mukaan kutsu avainasiakasjuhlaan EI tarkoita (kuten voisi luulla ja mikä onkin Sedukan tarkoitus, että niin luulisi) automaagista pääsyä vip-taivaaseen vaan sitä että saa mahdollisuden (hehhe) maksaa avainasiakkuudestaan jotta saisi käsiinsä ko. taikakalun: avaimen. Täytyy myöntää että Sedukka on pelimies viimeisen päälle.

En ottanut kutsua vastaan, kerroin vastustavani vip-systeemiä jne.

.. Sedukka.. My best friend.. sealed with a kiss by e-mail..

En kestä tätä.. nyt on vasta tiistai ja eletään kuin normiperjantaita tuplaten: hulluutta läheten.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HellBell kirjoitti: Nyt sitten asianlaidat ovat niin hulvattomasti, että Sedukka the Satan yrittää ostaa sieluani ja pyytää tulemaan avainasiakasjuhlaansa ja väläyttelee unelmakuvia vippiläisyydestä.
Sä olet Sedun uusi salarakas! Oisko Sedu ollut vielä horoskoopiltaan leijona. Sopisitte hyvin yhteen. Ajattele, ei tarvisi enää hytistä pakkasessa kiilaavia ihmisiä solvaten! Lux ois niinqu sun! Täytyy vielä mainita, että Sedu taisi jossain haastattelussa sanoa olevansa aika älykäs kaveri.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Nyt sitten asianlaidat ovat niin hulvattomasti, että Sedukka the Satan yrittää ostaa sieluani ja pyytää tulemaan avainasiakasjuhlaansa ja väläyttelee unelmakuvia vippiläisyydestä.
Sä olet Sedun uusi salarakas!
Aijai, kohta saadaan lukea otsikoista kuinka eräs nelikymppinen peräkammarin vanhapoika Varkaudesta on surmannut Sedun mustasukkaisuuspuuskassaan.

"Hän vei naiseni viattomuuden!"
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Keikaus kirjoitti: Sä olet Sedun uusi salarakas! Oisko Sedu ollut vielä horoskoopiltaan leijona. Sopisitte hyvin yhteen. Ajattele, ei tarvisi enää hytistä pakkasessa kiilaavia ihmisiä solvaten! Lux ois niinqu sun! Täytyy vielä mainita, että Sedu taisi jossain haastattelussa sanoa olevansa aika älykäs kaveri.
Mutta yleensä olen lähinnä tullut toimeen (tosi hyvin) leijona-naisten kanssa siinä missä leijona-miesten kanssa en muutoin kuin väh.määrin. Olen seurustellut/tapaillut tyypillistä leijona-miestä, joka muuten näyttikin aivan leijonalta. Emme ymmärtäneet toisiamme ollenkaan.

Sedukan on pakko olla aika välkky, ei se muuten olisi keksinyt näitä avainasiakasjuhliaan jotka ovatkin rahastus-ansoja.. jne.

Muuten, Keikku, aatteles, olin hyvässä alk..astrologisessa vireessä silloin la:na siellä Luxissa. Suoraa päätä huomasin sen käsi ojossa viskiä ihmettelemään tulleen tyypin jousimieheksi, kesken juttuaan sanoin sen hälle. "Olet jousimies". Joutui melkein pois tolaltaan tästä täysosumasta, mutta palautui hämmästyttävän nopeasti (tai ei oikeastaan kun jousimiestä aattelee..) hilpeyteensä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti: Sedukan on pakko olla aika välkky
En tahtois olla partypoopperi, mut..

Onkohan se Sedu edes itse kirjoittanut sitä vastinetta? Veikkaan, että sillä on joku valmis palauteviestipohja, jonka joku assistentti pistää automaatilla eteenpäin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:Onkohan se Sedu edes itse kirjoittanut sitä vastinetta? Veikkaan, että sillä on joku valmis palauteviestipohja, jonka joku assistentti pistää automaatilla eteenpäin.
No shit Sherlock?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti:
No shit Sherlock?
Ei voi tietää mihin osoiteeseen HB laittoi mailia? Ehkä sillä on suora yhteys? [email protected]? Sitäpaitsi kuvallisiin maileihin vastataan aina!
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ann kirjoitti:Onkohan se Sedu edes itse kirjoittanut sitä vastinetta? Veikkaan, että sillä on joku valmis palauteviestipohja, jonka joku assistentti pistää automaatilla eteenpäin.
No jos se assari on leijona, menee sitten sen kanssa yhteen.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Ann »

CandyMan kirjoitti:leijona
Ei näitä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Sedukan on pakko olla aika välkky
En tahtois olla partypoopperi, mut..

Onkohan se Sedu edes itse kirjoittanut sitä vastinetta? Veikkaan, että sillä on joku valmis palauteviestipohja, jonka joku assistentti pistää automaatilla eteenpäin.
Tuli toi sama mieleen mulle jo silloin, kun kirjoitin sitä "näppi syyhyää odottaessani Sedukan meiliä.."-viestiä, mutta koetin aatella hulvattomimmin päin että kylhän se sieltä itse mulle vastailee. Jostain toimistoltaan vastailivat mulle että Sedu tosiaan itse vastailisi meileihinsä (otin selvää ennen kuin kirjoitin hälle), mutta kuka nyt toimistoväkeen luottaa. Työntekijä sanoo, mitä pomo sanoo.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:Jostain toimistoltaan vastailivat mulle että Sedu tosiaan itse vastailisi meileihinsä (otin selvää ennen kuin kirjoitin hälle), mutta kuka nyt toimistoväkeen luottaa. Työntekijä sanoo, mitä pomo sanoo.
Se jos mikä vituttaa, on personoimattomat valmisvastaukset. Tulee semmonen olo, että vittuako mä tässä teille asiasta vaivaudun raportoimaan. Järkätkää ens kerralla joku kovan rahan markkinointitutkimus sitten, jos ei kerran asiakassuhteiden ylläpito kiinnosta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti: Se jos mikä vituttaa, on personoimattomat valmisvastaukset. Tulee semmonen olo, että vittuako mä tässä teille asiasta vaivaudun raportoimaan. Järkätkää ens kerralla joku kovan rahan markkinointitutkimus sitten, jos ei kerran asiakassuhteiden ylläpito kiinnosta.
Totta. Siitä Sedun vastausmeilistä ei ota selvää, olisiko ollut valmisvastaus vai itsensä lähettämä personoitu meili, mutta ei siinä joka tapauksessa paneuduttu minkäänlaiseen ongelmanratkaisuun - ainoa ratkaisunsa oli vip-systeemin fanittaminen keinoin saada tyytymätön kävijä maksulliseksi vippiläiseksi seduloihin.
Se vitutti, mutta ei hämmästyttänyt. Sedulathan muuttuisvat epäseduloiksi muulla meiningillä/ratkaisupelillä.

Jälkikirjoitus: kävin äsken oikein anaLyyttisesti keskittyen sen meilivaihdon läpi; valmisvastauksen puolelle menee. Veikkaan että alkujaan S itse kirjoittanut valmisvastauksen, jota sitten jaellaan eteenpäin palautteen antajille.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ann kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:leijona
Ei näitä.
Ei mullekaan, paitsi jos on yhtä ihana kuin CandyMan tai brona. Nimim. horoskoopit ovat elämäni.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin