Päivän ilonaihe

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mies antoi nukkua pitkään ja vei muksun kerhoon. Ja kahvitkin oli valmiina.
Luxusta.
NuoriDaavid

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Rahat taskuun ja Tallinnaan.
Tallinnan huorilta saa aidsin.
No tilaa oma kotiintoimituksella. Käytät testeissä ennen käyttöä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Paljonko se legendaarinen Andy McCoyn "mulla on tässä x donaa taskussa, niin että jos mä näen jotain kivaa mä voin ostaa sen" oli?
Jotain 5 donaa markkoina?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca kirjoitti:Paljonko se legendaarinen Andy McCoyn "mulla on tässä x donaa taskussa, niin että jos mä näen jotain kivaa mä voin ostaa sen" oli?
Jotain 5 donaa markkoina?
Kyl soot ny polleena :D

Mut vilpittömästi oon kyl ilonen puolestas.
Geetzu

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Rahat taskuun ja Tallinnaan.
Tallinnan huorilta saa aidsin.
Tuu tänne Helsinkiin hei.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Silti verraten köyhä olo, vaikka metsissä on 10 kertaa tuon kaupan arvo vielä :D. Eilen kun ostin sixpäkin palautuspulloilla, muuta rahaa ei ollut. Nyt menen Siwaan investoimaan malluaskiin (isi sanoo etten enää saa pummata häneltä) ja puolen litran karhutölkkiin. Ei enempää, iltapäivällä pitää ajella kaupungilla, ostan 5 paria sukkia ja kalsarit.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Tix

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:Silti verraten köyhä olo, vaikka metsissä on 10 kertaa tuon kaupan arvo vielä :D. Eilen kun ostin sixpäkin palautuspulloilla, muuta rahaa ei ollut. Nyt menen Siwaan investoimaan malluaskiin (isi sanoo etten enää saa pummata häneltä) ja puolen litran karhutölkkiin. Ei enempää, iltapäivällä pitää ajella kaupungilla, ostan 5 paria sukkia ja kalsarit.
Pistät sitten oikeen elämän risaseksi!
Rouva Pupu

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kävin semmosessa työkkärin jutussa ja iloinen asia on se, että suurilla järjestelyillä pääsen yhteen paikkaan ehkä opiskelemaan latinaa, ei ihan simppeli asia täällä nääs.
Aina se täysin itsenäisen puurtamisen voittaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mä onneksi saan vielä puolen kuun peruspäivärahan Kelasta.
Tyhmä menin kertomaan työkkäriin etten vuodenvaihteesta ole työtön. Vaikka työtönhän mä just nyt käytännössä olen.
Tix

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:Mä onneksi saan vielä puolen kuun peruspäivärahan Kelasta.
Tyhmä menin kertomaan työkkäriin etten vuodenvaihteesta ole työtön. Vaikka työtönhän mä just nyt käytännössä olen.
Paskat olet. Maatalousyrittäjä. Ähäähhää, mahtaa olla kovaa kun joutuu jatkossa maksamaan KAIKEN omasta pussista :D Siinäpä on elämäntapapummilla opettelemista.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tix kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Mä onneksi saan vielä puolen kuun peruspäivärahan Kelasta.
Tyhmä menin kertomaan työkkäriin etten vuodenvaihteesta ole työtön. Vaikka työtönhän mä just nyt käytännössä olen.
Paskat olet. Maatalousyrittäjä. Ähäähhää, mahtaa olla kovaa kun joutuu jatkossa maksamaan KAIKEN omasta pussista :D Siinäpä on elämäntapapummilla opettelemista.
Eihää kun SINÄ maksat mun maataloustukiaiset peltojen osalta!! :D Sehän on silkkaa sosiaalitukea urbaanien Kitinäläisten mielestä.

Puu tosin on rehellistä kauppatavaraa, joskaan en ole niitä runkoja itse perseestäni poikinut.
Mehtärahat on onneksi pääomaverolla, ampukaa vasemmistoliittolaiset jotka vaatii pääomatuloa progressiiviseen verotukseen.

Mut joo.. eikö isi maksa enää mun tupakeita ja bensaa eikä äitee mun huoria? :roll: Safkat varmaan saan vielä kotoa.
Bliss

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mul on uusi läppäri :h: :dream:
Mulli75

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Mul on uusi läppäri :h: :dream:
Mikä merkki ? Mersu vai Valmet ? :pics:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12419
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tapasin tänään h u u m o r i n t a j u i s e n pohjalaisen. :)
Ihmeellistä, mutta totta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Bliss

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mul on uusi läppäri :h: :dream:
Mikä merkki ? Mersu vai Valmet ? :pics:
Ei ole kuin yksi Tietokone :wink:
Tää on niinku MacBook Pro :h:
ninnithequeen

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Paljonko se legendaarinen Andy McCoyn "mulla on tässä x donaa taskussa, niin että jos mä näen jotain kivaa mä voin ostaa sen" oli?
Jotain 5 donaa markkoina?
Miten joku ei nyt tota muista? Kolkyddonaa!!!
Mä muuten katsoin juuri tuon pätkän. Se sanoo siinä "kolkyt tonnii" ei donaa niinkuin aina sanotaan.
CandyMan

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:...
Ulkomuotoasi kun katselee, niin ainakin sä saat liian vähän sitä ;)
Ulkomuotonsako takia sipsi saa ihan liian vähän "sitä"? Aika törkeästi sanottu.
CandyMan

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Gattaca kirjoitti:Mehtärahat on onneksi pääomaverolla, ampukaa vasemmistoliittolaiset jotka vaatii pääomatuloa progressiiviseen verotukseen.
Ei helvetti, tähänkö se sitten menee että joudun äänestämään Vasemmistoliittoa? Paskat. No, kerta se on ensimmäinenkin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

CandyMan kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Mehtärahat on onneksi pääomaverolla, ampukaa vasemmistoliittolaiset jotka vaatii pääomatuloa progressiiviseen verotukseen.
Ei helvetti, tähänkö se sitten menee että joudun äänestämään Vasemmistoliittoa? Paskat. No, kerta se on ensimmäinenkin.
Juokse mutkille Punikki, Isännällä on haulikko!
ninnithequeen

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

CandyMan kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:...
Ulkomuotoasi kun katselee, niin ainakin sä saat liian vähän sitä ;)
Ulkomuotonsako takia sipsi saa ihan liian vähän "sitä"? Aika törkeästi sanottu.
*reps*
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ninnithequeen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Paljonko se legendaarinen Andy McCoyn "mulla on tässä x donaa taskussa, niin että jos mä näen jotain kivaa mä voin ostaa sen" oli?
Jotain 5 donaa markkoina?
Miten joku ei nyt tota muista? Kolkyddonaa!!!
Mä muuten katsoin juuri tuon pätkän. Se sanoo siinä "kolkyt tonnii" ei donaa niinkuin aina sanotaan.
No niinhän se.
Aika vähän kumminkin.
Sitäpaitsi näin telkusta kun Mike Monroe sanoi että "nehän oli MUN rahoja!"

Itse kun en ole käteistä käyttänyt vuosiin, uusi pankkikortti tuntui vaaralliselta Pommilta taskussa. Ostin ne sukat, aselehden, ok.. karhumäyräkoiran ja ähäh.. virityksen jolla tietokoneen tekee digiteeveeksi, 84 egee antenneineen.. palautus jos en saa toimimaan.. en vielä asentanna.. tuntui synniltä enkä äiteelle uskalla kertoo..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Miten joku ei nyt tota muista? Kolkyddonaa!!!
Mä muuten katsoin juuri tuon pätkän. Se sanoo siinä "kolkyt tonnii" ei donaa niinkuin aina sanotaan.
tuntui synniltä enkä äiteelle uskalla kertoo..

Mutta kerro nyt syntinen et oletko päässyt taas maistelemaan jotain sulopimpsua..kerro nyt, vai oletko kenties laittanut mehtää taas myyntiin ja eiku Lahden markkinoille menny junou, evribadi?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

jouden-za kirjoitti:oletko kenties laittanut mehtää taas myyntiin ja eiku Lahden markkinoille menny junou, evribadi?
OOn laittanna myyntiin, katso aiemmista viesteistäni ketjussa, ja oikeesti tuo tulo on vain kymmenesosa puupääomastani, plus Kepumafian iltalypsytukiaiset pelloista.

Huoramarkkinoilla vaikeeta, http://sihteeriopisto.net potee pillukatoa. Kaikki hyvät pystytisut kadonneet. Jyväskylässä saattas olla aika pantava..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Kid

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tätä sietäis juhlia. Isukki ollut selvinpäin yli 170 päivää!!!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pakastaa, mutta ei tuule!11 Ja aurinko paistaa!1 :h:

Muunnos: Rakastaa, mutta ei tule.

Sori kamut, iski runollinen momentum.
Prepare for the worstest.