Päivän ilonaihe

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CandyMan

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Keikaus kirjoitti:
Ann kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:leijona
Ei näitä.
Ei mullekaan, paitsi jos on yhtä ihana kuin CandyMan tai brona. Nimim. horoskoopit ovat elämäni.
Ota sä brona niin mä otan Candymanin. Sitten ollaan kaikki tyytyväisiä toisiimme.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

CandyMan kirjoitti:Ota sä brona niin mä otan Candymanin. Sitten ollaan kaikki tyytyväisiä toisiimme.
Älä yritä luikerrella suosiostani. Et ole ankerias, vaan leijona. Kohtaa suosioni kuin Mies!
Kikkelis kokkelis.
Chap

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Chap »

Keikaus kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Ota sä brona niin mä otan Candymanin. Sitten ollaan kaikki tyytyväisiä toisiimme.
Älä yritä luikerrella suosiostani. Et ole ankerias, vaan leijona. Kohtaa suosioni kuin Mies!
Niin just, ota heidät molemmat kuin leijona.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Chap kirjoitti: Niin just, ota heidät molemmat kuin leijona.
Hmm. Sangen luova ratkaisu vaa'alta.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:Hmm. Sangen luova ratkaisu vaa'alta.
Onko sulla jossain pienessä mustassa (tai ihan minkä värisessä vaan) kirjassa kaikkien Kitinäläisten horoskoopit ylhäällä? Mikä mä olen? Entä Ninni? Tai Isohaara? Tai Elppa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dr.Diarrhea

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Keikaus kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Ota sä brona niin mä otan Candymanin. Sitten ollaan kaikki tyytyväisiä toisiimme.
Älä yritä luikerrella suosiostani. Et ole ankerias, vaan leijona. Kohtaa suosioni kuin Mies!
:lol: Mä luulen, et Hemusetä on niin vankassa sillassa, ettei se pääse sieltä kuin taputtamalla mattoon.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Hmm. Sangen luova ratkaisu vaa'alta.
Onko sulla jossain pienessä mustassa (tai ihan minkä värisessä vaan) kirjassa kaikkien Kitinäläisten horoskoopit ylhäällä? Mikä mä olen? Entä Ninni? Tai Isohaara? Tai Elppa?
Valitettavasti muistan monen ihmisen horot niiltä ajoilta, kun ensimmäinen kysymykseni uuden ihmisen tavattuani oli "mikä on sun..." No, se oli sellainen elämänvaihe se. :wink:

Sä olet kaksonen, Ninni on kauris, Isohaara on kaksonen ja Elppa leijona. Luulisin.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dr.Diarrhea kirjoitti: :lol: Mä luulen, et Hemusetä on niin vankassa sillassa, ettei se pääse sieltä kuin taputtamalla mattoon.
Hmm. Yritän miettiä, miten tätä voi tulkita. Mä olisin vähän odottanut, että Hemusetä karjaisee "hiljaa akka" tai jotain sellaista. Petyin hiukan.
Kikkelis kokkelis.
CandyMan

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Hiljaa kakka! Yritän vielä tehdä töitä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

CandyMan kirjoitti:Hiljaa kakka! Yritän vielä tehdä töitä.
:h: Oma pissukkani. Siis pissikseni.
Kikkelis kokkelis.
Sheetlord

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Uusi supaläppäri tuli!

Hp Compaq nx9420. Laajakuva, 2Gt Ram, 256Mt 3D-näyttökortti, 120 Gt kovo, käryttävä DVD joka lukee-polttaa kaikkia DVD-formaatteja... 3D-benchmarkkasin "Return To Castle Wolfensteinilla" ja näytönpäivitys oli jäätävän nopea :h: :h: :h:
CandyMan

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Sheetlord kirjoitti:Uusi supaläppäri tuli!

Hp Compaq nx9420. Laajakuva
Hyi hälvetti. Ei ole pahempaa kuin laajakuvanäytöllä pilattu läppäri. Yök hyi en syö.

Saanko arvata että Return to Castle Wolfenstein näkyi liian leveäksi vääristyneenä, paksuilla hahmoilla jne.? Ei kyseisessä pelissä kai mitään laajakuvamoodiakaan ole?
Dr.Diarrhea

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

CandyMan kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:Uusi supaläppäri tuli!

Hp Compaq nx9420. Laajakuva
Hyi hälvetti. Ei ole pahempaa kuin laajakuvanäytöllä pilattu läppäri. Yök hyi en syö.
Nerd fight!
CandyMan

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Nerd fight!
a) Maailman halutuimmat poikamiehet ovat nörttejä.

b) Epänörttiys on pelkkää nykyajan uusavuttomuutta. Samaa sakkia joka ei osaa päivittää kellonaikaa videoihinsa tai keittää vettä.
Sheetlord

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

CandyMan kirjoitti:Saanko arvata että Return to Castle Wolfenstein näkyi liian leveäksi vääristyneenä, paksuilla hahmoilla jne.?
Ei mun miälestä. Mittasuhteet ihan normit. Detailsit saa vetää kaakkoon ja vielä päivittää ruutua kivasti nykimättä. Täytyy kokeilla vielä vähän jollain tuoreemmalla fps:llä. Doom3 veti edellisen koneen polvilleen, joskohan tämä pystyis parempaan! :mrgreen:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Suvinen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Sä olet kaksonen, Ninni on kauris, Isohaara on kaksonen ja Elppa leijona. Luulisin.
Krhm. Lolita ja Ninni on rapuja!
En usko ennen kuin näen heidän syntymätodistuksensa! Eei, kyllä Lolita ainakin on kaksonen.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Suvinen kirjoitti: Muistelisin jostain keskustelusta näin lukeneeni. Ihmisten horot aina tarttuu mieleen, niiden avulla muistaa paremmin myös syntymäpäivät. Myös Ninnin mies on rapu, eikö? Lolita taas taisi olla loppukesäkuun tyttöi, eli ravun ja kaksosen rajamailla häilyy.
Täytyy odottaa asianomaisten vastineita asiaan.
Kikkelis kokkelis.
Dr.Diarrhea

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Suvinen kirjoitti:Myös Ninnin mies on rapu, eikö?
Just tota en tähän hätään muista, mutta tarkistan blokistani, ootas!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Suvinen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Sä olet kaksonen, Ninni on kauris, Isohaara on kaksonen ja Elppa leijona. Luulisin.
Krhm. Lolita ja Ninni on rapuja!
Mä ja Isohaara ollaan kaksosia ja mun muistaakseni Elppakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
CandyMan

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Suvinen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Sä olet kaksonen, Ninni on kauris, Isohaara on kaksonen ja Elppa leijona. Luulisin.
Krhm. Lolita ja Ninni on rapuja!
Eiku nörttejä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mulle ilonaihe oli tänään tulla kotiin, joka odotti jo kiltisti Stadinarskaa!
Suutelin seiniä. Kehuin kukkia. Naapuri oli puhunut niille myös!
Toin naapurille seinäkalenterin. Ja naapurin tytölle (8) pikku leluwompatin!
Hänen hymynsä oli päivän ihaninta antia myös!

Samperin kylmää kyllä! Mutta ah, niin raikasta...!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja brona »

Chap kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Ota sä brona niin mä otan Candymanin. Sitten ollaan kaikki tyytyväisiä toisiimme.
Älä yritä luikerrella suosiostani. Et ole ankerias, vaan leijona. Kohtaa suosioni kuin Mies!
Niin just, ota heidät molemmat kuin leijona.
Senkin sutenööri!
...
Aito_Johanna

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Pomoni, se paskiainen ja vitutuskohtausteni kestosyy, ilmoitti opekokouksessa eroavansa rehtorin virasta, koska hänellä "ei ole koulun johdon eikä opettajakunnan tukea takanaan". Tää on NIIN oikein! :cheer: :cheer: :cheer:
Tosin se ehti viimeiseksi pahaksi teokseen laittaa minun työpaikkani julkiseen hakuun (lue: yrittää savustaa minut lafkasta ulos), mutta edes se ei pilaa vahingoniloani. Tämän nyt arvasi, ja ehkä johtokunta ei kuuntele sen hullun suosituksia ja saan sittenkin pitää työpaikkani.
Se naikkonen alenee tavalliseksi ruotsinmaikaksi ja joutuu siis ensi syksystä alkaen työskentelemään simputtamiensa ihmisten kanssa tasaveroisena kollegana. MÄ NIIN NAUTIN! :cheer: :cheer: :cheer:
Edith

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Edith »

Aito_Johanna kirjoitti:MÄ NIIN NAUTIN! :cheer: :cheer: :cheer:
Kiva! Kiva! Olen iloinen puolestasi. Tuli mullekin hyvä mieli tuota lukiessa!
Nasalspray

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Nasalspray »

Elämän pieniä oikeudenmukaisuuksia.
Vastaa Viestiin