Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja aasi »

Onnittelut Georginalle!

Yh, oonpa muuten jumissa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työhaastattelussa käyty. Pelottaa. Nälkäkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No jo oli pahaa aurajuustopastaa. Yök, en syö.
Mikä on kyl vähän hämärää, koska normaalisti tykkään paljonkin aurasta.
Sitäpaitsi muutenki on tosi huono päivä, ni kyl nyt ruoan edes pitäis olla hyvää.
TJ 8,5 työpäivää talvilomaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
isohaara

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Iron Maidenia popittaa, aamupala ja kahvia. Aurinko vaan häikii niin ikävästi ettei tahdo ruudulta nähdä mitään.

Huoltoyhtiöltä irtos tolppapaikka pakkasten kunniaksi, saa jopa käyttää sisätilalämmitintä. Mulle uutta luksusta.
Pitää käydä ostamassa semmonen lämmitin, hintaluokkaa Vilen.

Ja uusin jakso Prison Breakia ilmestynyt! :ohyeah:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elppis kirjoitti:
Mä olen edelleen pihalla kuka oot? Kakkaa ei nykyisellään tarvi juurikaan lappaa, palaamme asiaan parin vuoden päästä ;)

Olekkonää pulskana?! (mä oon ihan lost)
No olen mä kyllä vähän lihonut :oops:
Kakan lapanta eli ole kuulunut työnkuvaan muutamaan vuoteen, olen noissa opetushommissa pitäytynyt. Kunhan tuo oma talli tuosta valmistuu niin eiköhän sitä taas talikonvarteen pääse...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan hillitön väsymys iski, taidan kömpiä tuonne peitonalle.

Mites teillä raskaan työn raatajilla menee?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja Niba »

RolloTomasi kirjoitti:Huomenta =)

Tänään soitti äiti. Ei sillä mitään erikoista asiaa ollut, mutta oli kiva puhua suomea vaihteeksi. Ja tietenkin oli hauskaa, että äiti soitti.

Hyvää tiistaita.
Mukavaa että sinua edes joku rakastaa, äiti edes virkansa puolesta?

Onnea Georginalle! vihdoin minultakin..
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:Ihan hillitön väsymys iski, taidan kömpiä tuonne peitonalle.
Mites teillä raskaan työn raatajilla menee?
Viddu, mäkin haluisin goijjaamaan! Kait mä voin tulla viekkuun kuorsaamaan?

Taisin sutvia silleen että ens viikolla mulla on nyt sitten se talviloma, joka jäi saikun alle. Ihan hyvä saldo kuudeltä ekalta viikolta tänä vuonna; 3 vkoa töitä ja 3 vkoa lomaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:

Taisin sutvia silleen että ens viikolla mulla on nyt sitten se talviloma, joka jäi saikun alle.
No pidä vasta sitä seuraavalla, niin tehdään jotain hauskaa..? :jouden:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
isohaara

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vähän väsyttäis kyllä, mutta B5 on edennyt vasta 2. tuotantokaudelle; ei mitään tsäänssejä ruveta nukkuun kun on hommat puolitiessä.

Tajusin just että mulla ei käytännössä kulu lainkaan tupakkaa vapaapäivinä, poislukien kupitteluiltojen yhteydessä. Säästää selvää rahaa lomalla.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Niba kirjoitti: Mukavaa että sinua edes joku rakastaa, äiti edes virkansa puolesta?
Joo. Kai sen kanssa ehtii vielä kännitkin ottaa ennenkuin peitän jollain.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vihtahousu

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

sipsi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Taisin sutvia silleen että ens viikolla mulla on nyt sitten se talviloma, joka jäi saikun alle.
No pidä vasta sitä seuraavalla, niin tehdään jotain hauskaa..? :jouden:
Juuei pysty, kolleega on silloin lomilla :? Pulkkamäkikeli on kyllä nyt aika hyvä, voi olla että ens viikolla tulee käytyä!!11!!11!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja Niba »

RolloTomasi kirjoitti:
Niba kirjoitti: Mukavaa että sinua edes joku rakastaa, äiti edes virkansa puolesta?
Joo. Kai sen kanssa ehtii vielä kännitkin ottaa ennenkuin peitän jollain.
Mä en kyl äitin kanssa mitää kännejä oo vetäny en veekkää, isän kans ehkä mutku se ruoja kestää viinaa heikommin..kuin ..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun mies on taas sairas, varmaan xadas kerta meidän tuntemisen aikana. Alan jo hieman huolestua, onko geneettinen materiaali sittenkään parasta mahdollista eteenpäin laitettavaa.

Ei vaan, mä olen vaan kateellinen, kun omasta paskasta fiiliksestä huolimatta piti lähteä töihin. Niska ja selkä jumissa, päätä melkein särkee. Ainoa etäisesti relaksanttia muistuttava lääke yöksi oli Diapam, joten aamuyöstä oli onnellinen olo, mutta aamulla olisi halunnut vaan jäädä sänkyyn vetelöimään. Pakko kai hankkia ihan oikeita lääkkeitä tähän vaivaan. Ja urheilla, yök.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SaintJohnPerse

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Kylläpäs olen ollut ahkera. Tänään olen saanut enemmän aikaiseksi kuin viimeisen kahden kuukauden aikana. Toisaalta kiire on aika hyvä motivaattori.

p.s. Kuinka paljon voi juoda kahvia ja polttaa tupakkaa ennenkuin saa kofeiini/nikotiinimyrkytyksen?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja syttiK »

SaintJohnPerse kirjoitti:p.s. Kuinka paljon voi juoda kahvia ja polttaa tupakkaa ennenkuin saa kofeiini/nikotiinimyrkytyksen?
Polta toppa putkeen ja kerro kuin kävi.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja Think »

Ihminen kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Kaks päivää sairaslomaa, tässähän alkaa ihan kiihottua. *rajusti kurkkuun*

Voiko mikään olla epämiellyttäväNpää kuin nieluviljely?
Varmasti voi. Kokeile gastroskopiaa. Siinä saa rajusti ja syvälle kurkkuun and beyond.
Jos tykkää vähän rajummasta menosta, voi ottaa samanaikaisesti kolonoskopian.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Think kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Kaks päivää sairaslomaa, tässähän alkaa ihan kiihottua. *rajusti kurkkuun*

Voiko mikään olla epämiellyttäväNpää kuin nieluviljely?
Varmasti voi. Kokeile gastroskopiaa. Siinä saa rajusti ja syvälle kurkkuun and beyond.
Jos tykkää vähän rajummasta menosta, voi ottaa samanaikaisesti kolonoskopian.
Ihana mielikuva, molempia yhtaikaa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Laskin, että verojen kanssakin multa jää 460 e opintotuesta jäjelle 40 e kun vähennetään vuokra, vesi, sähköt ja netti :shock: MITÄ MÄ TEEN?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Rouva Pupu

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Razormaid kirjoitti:Laskin, että verojen kanssakin multa jää 460 e opintotuesta jäjelle 40 e kun vähennetään vuokra, vesi, sähköt ja netti :shock: MITÄ MÄ TEEN?
Opintolaina, vanhempien kukkaro, työ. Mikä noista sitten itsellesi parhaiten sopii.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Rouva Pupu kirjoitti:Opintolaina, vanhempien kukkaro, työ.
Viimeksimainittua kyllä, mutta vaikuttaa olevan suunnattoman epätodennäköistä että kukaan haluaisi tällaista innokasta ja osaavaa työntekijää (nimim. 12 hakemusta, no answers).
Vanhemmat ovat ruvenneet nihkeilemään, lisäksi kun siiven alta muutettiin ei kai pitäisi olla ruinaamassa.
Ensimmäistä en ota. Mitä jos vittuunnunkin enkä opiskelekaan valmiiksi vaan vaihdan esmes graafiseen suunnitteluun.
Äh. Vihaan maailmaa. Muutan takaisin kotiin ja menen KONEelle siivoojaksi.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ei siivoojan hommaa pidä hävetä *tsot-tsot*

Koira elossa ja kotona. Vielä on sen verran nukutuslääkkeitä suonessa, että hortoilee ja kävelee päin ovenpieliä. Voi raukkaa.. pakko on päästä sinne missä muutkin, vaikka silmät menee väkisin kiinni :h: :h:

Maailman paskin taksikuski. Idiootti! Rykäs jotain etupenkillä, äiti kysyi "anteeksi?", ja kuski siihen vitun artikuloiden "a-n-t-e-e-k-s-i, en sanonut MITÄÄN.". Ichme tyyppi. Mä vetäsin sitä vielä vahingossa kyynärpäällä nenään kun tuli koiraan koskemaan alasnostovaiheessa. Vittuuks tunkee tielle, tiiä vaiks olis pudottanut meidän haukun. NIH! (me koiranomistajat ollaan sit ihanii).

Nyt makkarakeitolle ->
The great club outshines the individual, always and forever.
isohaara

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Razormaid kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Opintolaina, vanhempien kukkaro, työ.
Viimeksimainittua kyllä, mutta vaikuttaa olevan suunnattoman epätodennäköistä että kukaan haluaisi tällaista innokasta ja osaavaa työntekijää (nimim. 12 hakemusta, no answers).
Vanhemmat ovat ruvenneet nihkeilemään, lisäksi kun siiven alta muutettiin ei kai pitäisi olla ruinaamassa.
Ensimmäistä en ota. Mitä jos vittuunnunkin enkä opiskelekaan valmiiksi vaan vaihdan esmes graafiseen suunnitteluun.
Äh. Vihaan maailmaa. Muutan takaisin kotiin ja menen KONEelle siivoojaksi.
Paskaduuniahan löytyy kyllä kun alkaa nälkä kurnimaan. Monet nöyrtyvät ja lähtevät palvelemaan herraskaisia opiskelun ohella. Itse yhdistin tähän vielä opintolainan ja johan säilyi hemmoteltu elintaso.
feliformia

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Perinteitä kunnioittaen tämäkin tiistai on ihan turha päivä. Duunikaverille päivä on ollut varsin kurja - autoon oli murtauduttu ja rikottu paikkoja niin pahasti, että kosla jäi kotiin aamulla. Äsken naapuri sitten soitti, että roska-auto ajoi auton perän täysin ryttyyn. Kyseessä on kaikenlisäksi vielä vain pari vuotta vanha ajokki. Ihmeen tyynesti tuo tuntui kuitenkin asian ottavan. Vakuutusyhtiölle lähti juuri soittamaan toiseen otteeseen tänään.

Mulla on kamala koiravauvakuume. Jackrusselivauva Roope saapuu meijän äiskälle lauantaina. Vielä tulevana viikonloppuna sitä ei kuitenkaan pääse katsomaan, koska sen pitää vähän kotiutua ensin. Olen ihan malttamaton. Ehkä jopa enemmän innoissani kuin äiti itse :o
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Tolkuton Tiistai tiedossa tänään

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Lolita kirjoitti:Mun mies on taas sairas, varmaan xadas kerta meidän tuntemisen aikana. Alan jo hieman huolestua, onko geneettinen materiaali sittenkään parasta mahdollista eteenpäin laitettavaa.
Minua ällöttää usein sairastelevat miehet. Alan tuntea niin voimakasta ja kihelmöivää vastenmielisyyden tunnetta, että ennen pitkää suhde päättyy eroon. En kestä sitä, että jokin säälittävä, empatiaa kärttävä vastenmielinen vätys koskee minuun. Yhtä lailla suhde voi päättyä eroon, jos mies käyttää liian usein jotain samaa tiettyä sanaa tai adjektiivia. En siedä lainkaan mielikuvituksettomuutta, ja alan tuntea kuvotusta toisen vajavaisuudesta!
Viimeksi muokannut -Superior-, 02.02.2007 15:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin