Oi miksi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Luulen, että Niba katsellessaan ja kommentoidessaan kitinätypsyjen kuvia

a) Runkkaa
1
4%
b) Vetää käteen
0
Ei ääniä
c) Virpoo itseään
0
Ei ääniä
d) Kuolaa
4
15%
e) Laittaa dildoa pyllyyn
0
Ei ääniä
f) Etsii morsianta
2
7%
g) Luulee olevansa vitsikäs
7
26%
h) Vahvistaa kaappihomoidentiteettiään
1
4%
i) Kaikki yllä
3
11%
j) En edes halua tietää
9
33%
k) Tiedän, mutten haluaisi tietää
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 27

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Oi miksi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihminen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Jos en muuten pitkään aikaan ole sanonut tai kukaan muu ihminen niin sinä ihminen olet aikas ärsyttävä noin ihmiseksi,ihminen!
Ai kun kritisoin, että herra Paska ei pysy aiheessa edelleenkään huomautuksista huolimatta? Katsopas nyt itseesi päin. Viikonpäiväketjussa vielä ymmärtäisin kyselyt mutta kun n. 99% kirjoituksistasi turinasi menevät ohi aiheen.

:on: Tuleeko Niba jossain vaiheessa kertomaan mistä on kyse ja voittaako jotain, jos on arvannut oikein?
Muuten tää olis hauskaa ja nauran mutta oikeastaan mä pysähdyn kun tajuan sen karmaisevan tosiasian että sä oot jotenkin tosissasi!
Nyt kuules poika: Relaksoidu! Ihan tyynenä.
Noin!!! Ja vielä, menepä vessaan ja katso pyttyyn mitä sait aikaan. Se on paskaa. Minä olen IHMINEN !
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Oi miksi?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Stadinarska kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Jos en muuten pitkään aikaan ole sanonut tai kukaan muu ihminen niin sinä ihminen olet aikas ärsyttävä noin ihmiseksi,ihminen!
Ai kun kritisoin, että herra Paska ei pysy aiheessa edelleenkään huomautuksista huolimatta? Katsopas nyt itseesi päin. Viikonpäiväketjussa vielä ymmärtäisin kyselyt mutta kun n. 99% kirjoituksistasi turinasi menevät ohi aiheen.

:on: Tuleeko Niba jossain vaiheessa kertomaan mistä on kyse ja voittaako jotain, jos on arvannut oikein?
Muuten tää olis hauskaa ja nauran mutta oikeastaan mä pysähdyn kun tajuan sen karmaisevan tosiasian että sä oot jotenkin tosissasi!
Nyt kuules poika: Relaksoidu! Ihan tyynenä.
Noin!!! Ja vielä, menepä vessaan ja katso pyttyyn mitä sait aikaan. Se on paskaa. Minä olen IHMINEN !
Mistäs mister Kakka tietää kuinka tosissani olen? Sulle suosittelen, että menisit nyt ottamaan ne litiumit, kun näyttää toi maniajakso olevan melko akuutissa vaiheessa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Oi miksi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihminen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Ai kun kritisoin, että herra Paska ei pysy aiheessa edelleenkään huomautuksista huolimatta? Katsopas nyt itseesi päin. Viikonpäiväketjussa vielä ymmärtäisin kyselyt mutta kun n. 99% kirjoituksistasi turinasi menevät ohi aiheen.

:on: Tuleeko Niba jossain vaiheessa kertomaan mistä on kyse ja voittaako jotain, jos on arvannut oikein?
Muuten tää olis hauskaa ja nauran mutta oikeastaan mä pysähdyn kun tajuan sen karmaisevan tosiasian että sä oot jotenkin tosissasi!
Nyt kuules poika: Relaksoidu! Ihan tyynenä.
Noin!!! Ja vielä, menepä vessaan ja katso pyttyyn mitä sait aikaan. Se on paskaa. Minä olen IHMINEN !
Mistäs mister Kakka tietää kuinka tosissani olen? Sulle suosittelen, että menisit nyt ottamaan ne litiumit, kun näyttää toi maniajakso olevan melko akuutissa vaiheessa.
Sä vaan tunnut olevan tosissasi! Se hämmentää...
Ja sitten joka asiassa ja lauseessa julkituot antipatiasi minuun. Mistä se johtuu? En voi ymmärtää? Minua ei sikäli tietenkään haittaa,olen sen "yläpuolella" ja koska ethän edes tunne minua. Mutta ihmettelen mikä asia minussa sinua kaivertaa? Kateellisuus on teilattu ja ethän sinä nyt kun et minua tunne, voi olla kateellinen sanan varsinaisessa merkityksessä. Mitä se sitten on?
Minä otan nää paskat ja kakat ihan keveästi, mutta se on toki käännyttävää kun sinä jotenkin olet tosissasi ja päätät että minä olen sairaskin ja myrkytät lääkkeillä.
Ehdotan, että teemme RAUHAN! Minä olen onneksi hyvin terve ihminen ja hyvässä kunnossa psykofyysisesti. Ja toivon sinun olevan sitä!
Auttakaa muut!
Mitä ihminen voi tehdä Ihmiselle??
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oi miksi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en voi edes ajatella asiaa, oksettaa. En edes lue minkään kuvan kommentteja, jos niitä on vain yksi, se on kuitenkin Nibalta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Oi miksi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Lolita kirjoitti:Mä en voi edes ajatella asiaa, oksettaa. En edes lue minkään kuvan kommentteja, jos niitä on vain yksi, se on kuitenkin Nibalta.
PyH, Annan tissiliivikuvan ainakin eilen ainoa kommentti oli minun! Hyvä kommentti olikin, maaginen!! Extremely happy.
Nyt penikseni on fantastinen!
Chap

Re: Oi miksi?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lolita kirjoitti:oksettaa .... se on kuitenkin Nibalta.
Reilukerho kokoontuu!
Geetzu

Re: Oi miksi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Chap ja Clay sekoittuu. Olette ärsyjä, vaaditte turhan tarkkaa huolellisuutta multa nikkeinenne ja kuvinenne.
Chap

Re: Oi miksi?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Geetzu kirjoitti:Chap ja Clay sekoittuu.
Toi oli pahin loukkaus ikinä.
Dr.Diarrhea

Re: Oi miksi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Chap kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Chap ja Clay sekoittuu.
Toi oli pahin loukkaus ikinä.
Loukkaus kenelle tai ei, mut lähes vuosi meni aikoinaan, kunnes erotin. Sama juttu Lolitan ja Lilon kanssa. :]
Chap

Re: Oi miksi?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Chap kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Chap ja Clay sekoittuu.
Toi oli pahin loukkaus ikinä.
Loukkaus kenelle tai ei, mut lähes vuosi meni aikoinaan, kunnes erotin. Sama juttu Lolitan ja Lilon kanssa. :]
Mä en ole vielä oppinut erottamaan sua ja gattacaa.
Dr.Diarrhea

Re: Oi miksi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Chap kirjoitti: Mä en ole vielä oppinut erottamaan sua ja gattacaa.
Tai mua ja silsistä :shock:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Oi miksi?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:Chap ja Clay sekoittuu. Olette ärsyjä, vaaditte turhan tarkkaa huolellisuutta multa nikkeinenne ja kuvinenne.
Geetzu ja Niba meni ennen välillä sekasin - sitten opin muistamaan, että Niba on se nätimpi.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Oi miksi?

Viesti Kirjoittaja Think »

Clay eiku Chap, eiku... kirjoitti: Geetzu ja Niba meni ennen välillä sekasin - sitten opin muistamaan, että Niba on se nätimpi.
Kullakin on mieltymyksensä.
Ovela kuin orgasmi
Vastaa Viestiin