Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
feliformia

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Ihminen kirjoitti:Laita sitten niitä kuvia siitä vauvasta, kun saat kuvia, jookoskookos?
Minä laitan. Menen heti tunkemaan kameraa vauvan naamalle - Roope edestä, Roope takaa, Roope istuu, Roope makaa -tyyliin - kunhan saan kutsun :o Mutsi otti kamerakännykällään siitä kuvia jo, mutta ei ilmeisesti osaa niitä mulle lähettää, koska kännykässä on liian monta liikkuvaa osaa.
Vihtahousu

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

No saatana, lopettakaa spämmääminen ylisöpöillä kuvilla ja ylipitkillä postauksilla! Oon nyt tämän viikon työt tehny 99,99%:sti. Tänään vaikka semiperseet siitä hyvästä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

feliformia kirjoitti: pingviinivauva
Tuollaisia me pingviinit kai olimme vauvoina... mutta miltäköhän kookaburrat mahtoivat näyttää?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja cardic »

tanaan paasen hifistelemaan kun haen uuden (ensimmaiseni) hienon vahvistimen postista. sitte pitas hommata vaan kunnon kajarit et saa TEHOT irti
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
feliformia

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Mulla on uusi addiktio. Oli jo aikakin löytää uusi koukuttava peli, kun Zookeeper ja kuplapeli eivät tarjoa mitään haasteita.
ninnithequeen

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

feliformia kirjoitti:Mulla on uusi addiktio.
Kiitti.
feliformia

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja feliformia »

^Eilen pääsin 18. levelille, mutta tänään ei suostu meneen yli 10. tason. Buhuhuuh.
Vihtahousu

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

feliformia kirjoitti:^Eilen pääsin 18. levelille, mutta tänään ei suostu meneen yli 10. tason. Buhuhuuh.
12:sta meni äsken puihin, toka yritys. Kiva geimi :D

edit: siis 12 leveliä selvitetty, kolmessatoista kosahti.
ninnithequeen

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No haistakaa sitte....en ees kehtaa sanoo mihin oon jämähtänny... :oops:

Vinkkejä toki saa antaa...?
elco

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja elco »

Stadinarska = Niba
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Elppis »

elco kirjoitti:Stadinarska = Niba
*tirsk* :D

Vitun vittu kun sataa vettä ton lumen päälle :evil: Halvatun liukasta ja koiran kuset sulaa ulkotarhoissa = ylimääräisiä töitä.

Mies senkun vaan jeesustelee. Ensin ryypätään seminaariporukassa ja pidetään pari rokulipäivää... sitten kun tää haluis lähteä töiden jälkeen perjantaina yhdelle (= kolmelle), niin "mä meen töihin huomenna". PYH! :lol: Eip voi mitään.. töitä on itse kullakin huomenna, ja ylihuomenna.. ja ja jokunen päivä putkeen.

Mutta joo.. viikonloppuja vaan onnekkaille :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Unohdin sanoa; MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ OLEN LOMALLA NY!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Argh! Lähtis nyt loputkin ihmisistä pois täältä toimistolta että sais musiikkia kovemmalle ja töitä tehtyä. Menee se perjantai-ilta ylitöissäkin... Jännää miten musiikkimaku on pikkuhiljaa muuttunut raskaampaan suuntaan.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Määää olen vapiksella ny! Tarvoin pitkin poikin lievässä laitamyötäisessä, eiku siis lumimyräkässä tuolla, ja kävin salillakin tekemässä pienen mutta intensiivisen treenin. Että mä oonkin sitte aktiivismielinen nuori, vaikka itte sanonkin! Toppahousuja en löytäny, ku niitten pitää olla rendikkäät eikä mitkään junttipussihousut. Ja ihan just lähdenkin tästä hierojalle.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 02.02.2007 16:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kimmen kirjoitti:Argh! Lähtis nyt loputkin ihmisistä pois täältä toimistolta että sais musiikkia kovemmalle ja töitä tehtyä. Menee se perjantai-ilta ylitöissäkin... Jännää miten musiikkimaku on pikkuhiljaa muuttunut raskaampaan suuntaan.
Viattomasti mäkin maidenia kuuntelin 6 vuotta sitten, nykyään käyn kaiken maailman festareilla... Luulen kyllä vakaasti että 10 vuoden päästä musamaku taas pehmenee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mulle tuli yhtäkkiä hirveä mielihalu katsoa Frendejä. Weird. No sehän taitaakin tulla tänään, eli ei hätiä mitiä. 8)
Duunipäivä lähenee loppuaan, eli pitäis alkaa sullomaan noita kaikkia tavaroita kaappeihin, et pääsis lähtee kotiin. En vaan jaksa. Apatia. Kooma. (Darra.)
Hyvää yötä ja huomenta kaikille.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
millivanilli

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Iso AU!! Niska krampissa.

Mun hieno suunnitelma laiskottelusta vesittyi.. jouduinkin tänään tekemään ahkerasti töitä... ja olen vielä yliaikaa täällä. Tällä kertaa saan onneksi oikeaa palkkaa, ei tarvitse ilmaiseksi täällä olla.

Nyt voisin lähteä kotiin.. harmi vain, kun en taaskaan ole seurannut säätiedotuksia. Kiva lähteä turkki päällä sateeseen. Höh!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Mulle tuli yhtäkkiä hirveä mielihalu katsoa Frendejä. Weird. No sehän taitaakin tulla tänään, eli ei hätiä mitiä. 8)
Duunipäivä lähenee loppuaan, eli pitäis alkaa sullomaan noita kaikkia tavaroita kaappeihin, et pääsis lähtee kotiin. En vaan jaksa. Apatia. Kooma. (Darra.)
Hyvää yötä ja huomenta kaikille.
Ootsä varma ettet halua lähteä leikkimään kauniita ja rohkeita perinteiseen perjantain hulabaloohon?

Kolmatta perjantaita mä en ainakaan jaksa sitä menoa katsoa. Jengi kännissä jo klo 18, parisuhderiidat hyvässä vauhdissa ja omat puolisot unohdettu. Uskottomuus kunniaan! Uh.. weird people I say!
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Ootsä varma ettet halua lähteä leikkimään kauniita ja rohkeita perinteiseen perjantain hulabaloohon?

Kolmatta perjantaita mä en ainakaan jaksa sitä menoa katsoa. Jengi kännissä jo klo 18, parisuhderiidat hyvässä vauhdissa ja omat puolisot unohdettu. Uskottomuus kunniaan! Uh.. weird people I say!
Olin eilen.
Ja mitä muitten parisuhteisiin tulee, ni en mä ainakaan halua niitä mietiskellä. Siis asioita jotka ei mulle kuulu. Ja joista en mitään tiedä. Ite oon kuitenkin sinkku, ja hyvä näin. Tällä hetkellä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jei, kotiin!!! Tai siis tapaan muutaman kamun (eikä hotsittais pätkääkään) ja sitten kotiin. Vapaa viikonloppu edessä. Tätä on taas ootettu.

Elppa: ilmottele siitä huomisesta katotaanko vai eikö katota. Jos ei katota, niin yritän saada misterin vaikka leffaan mun kaa tai jotain :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Ja mitä muitten parisuhteisiin tulee, ni en mä ainakaan halua niitä mietiskellä. Siis asioita jotka ei mulle kuulu. Ja joista en mitään tiedä. Ite oon kuitenkin sinkku, ja hyvä näin. Tällä hetkellä.
Kunhan kiusasin ;)

Draamaa. Kuka kaipaa telkkaria?!

Meillä kotona on vaihtunut järjestys :shock: Mies on koko päivän huhkinut ja vaihtanut lähes jokaisen kalusteen paikkaan. Iik, mielenkiintoista astua ovesta sisään. Sehän olis kun hotelliin menis.. Olispa vielä ruokakin valmista..
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti: Elppa: ilmottele siitä huomisesta katotaanko vai eikö katota. Jos ei katota, niin yritän saada misterin vaikka leffaan mun kaa tai jotain :]
Ilmoittelen! Mies on tainnu tehdä jotain omia säätöjä jo ennenkuin ehdin asiasta puhua. Tänään pitäis selvitä. Hauskaa viikonloppua!
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti: Kunhan kiusasin ;)

Draamaa. Kuka kaipaa telkkaria?!
No on mul sit ilmeisesti darra, ku meinaan loukkaantua joka asiasta. :wink:
Mut joo, nyt himaan! Pus Elpsukalle ja muillekin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elppis kirjoitti:Kolmatta perjantaita mä en ainakaan jaksa sitä menoa katsoa. Jengi kännissä jo klo 18, parisuhderiidat hyvässä vauhdissa ja omat puolisot unohdettu. Uskottomuus kunniaan! Uh.. weird people I say!
Mielenkiintoista. Missä tuollaista pääsee näkemään? Nimim. Teen töitä kotona Reinot jalassa
Kikkelis kokkelis.
Enttu

Re: Nyt Perjantain alamme kera Norjan yleiskalamme

Viesti Kirjoittaja Enttu »

vois mennä tänään aikaseen nukkumaan,tullu valvottuu viime aikoina
ihan liian myöhään,pitäs löytää oikee päivärytmi :)
Vastaa Viestiin