Iso auto = pieni kyrpä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

http://tinyurl.com/2hyqyy
Tutkimus jossa väitetään, että isojen autojen kuten maasturien ajajilla on pieni kyrpä, ja kompensoivat sitä autollaan. Voisiko NuoriDaavid, maasturi"mies" vahvistaa?


Ylläolevaan TIETENKÄÄN mitenkään liittymättä, vaikka enhän minä mikään Juhani tai Manala ole:

Mun tekis mieli ostaa tuo:
http://tinyurl.com/247n93

Kanattaako?
Ei kyllä onnistu, kun Äiti kieltää.
Äiteehän sai hepulin jo siitä kun tänään ostin sukkapaketin lisäksi "Kaliiperi"-lehden, 6,90 euroa. :roll:

Wannabemachokynäniskako olen?
Viimeksi muokannut Gattaca, 02.02.2007 17:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pitkä urli = pieni kyrpä.

Use the http://tinyurl.com/
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

aasi kirjoitti:Pitkä urli = pieni kyrpä.

Use the http://tinyurl.com/
Totta.
Kiitos.
Vähän hidastaa, ja Nettiauton linkki muutenkin hidas.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Tix

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gattaca kirjoitti:Ei kyllä onnistu, kun Äiti kieltää.
Kaikista säälittävyyksistä mitä sun suusta on kuulunut, tuo on kyllä jo säälittävintä. Jos ei oma järki ja tahto riitä toimimaan oman omaisuuden kanssa niinkuin lystää melkein viiskymppisenä niin... apuuu-va.

Osta pois. Vois kasvattaa sun henkistä kyrpää aloittaa murrosikä viimeistään nyt.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tix kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Ei kyllä onnistu, kun Äiti kieltää.
Kaikista säälittävyyksistä mitä sun suusta on kuulunut, tuo on kyllä jo säälittävintä. Jos ei oma järki ja tahto riitä toimimaan oman omaisuuden kanssa niinkuin lystää melkein viiskymppisenä niin... apuuu-va.

Osta pois. Vois kasvattaa sun henkistä kyrpää aloittaa murrosikä viimeistään nyt.
Sellasta meillä.
Kaikki sellanen ostaminen, joka maksaa rahaa, on ollut aina suuri synti.
Muistanpa kun OMILLA rahoillani ostin joskus 22 wee ekan stereoradionauhurini, hyvän Philipsin, vehkeen jonka kautta tutustuin sekä rockiin että klassiseen.. niin Äitee huusi mulle pää punaisena siitä kaksi viikkoa :roll:

Nyt olen ehdottanut, että olis tärkeetä näissä oloissa, että ostaisin vanhemmillekin kännykän.. en saa, kun kuulemma LAKANOITA ei ole tarpeeksi.. :roll:

Sitten keisi oli, että hyväksyvät sen, että enon luona vuorotteluun tarvii kaksi autoa (Auto aina siellä missä ajokortiton Äitee on, Orimattila tai Varkaus), ja luulin että saan ostaa oman auton.. Isi sanoi, että huolehtii omista autoistaan, ei mun tarvi.. Kuitenkin nytten ISI raivostuu että Bluebirdinsä ei selviä seuraavasta katsastuksesta, ja mun pitäis ostaa halpa perheauto.. isille ja äidille? Mun tarvii siis ostaa KAKSI autoa jos itekin mielin joskus ajaa?? :roll:

Mut tuo http://tinyurl.com/247n93 Grand Cherokee noilla kilometreillä on aikas halpa (MEITSI :D ostais kuin Tupakin :D ).. mutta vanhemmat kieltäis.. ei auta kun selitän että Cherokee on aina ollut leNppariautoni.. sellainen on "lapsellista" :roll:

Aivan sairaasti bensaa vienee tuo 5.2 litran V-8 automaatti kyllä?
Onko Tossa Jeepissä alennusvaihdetta ja tasauspyörästön lukkoa? Mana? Daavid?

Edit: vasta 44 wee ei ole "melkein viisikymppinen", eihän?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

En ole huomannut että auton koko vaikuttaisi kyrpäni kokoon, mutta enpä ole ajaessani ikinä mitannutkaan. Jetillä ajaessa se kyllä vähän kutistuu, johtunee kylmästä merivedestä.

Gattaca; jossain vaiheessa tulee se raja vastaan kuinka paljon kykenee kuuntelemaan toisten mielipiteitä. Oman itsesi takia toivon että ottaisit jo itseäsi niskasta kiinni ja kertoisit vanhemmillesi mitä mieltä olet asioista etkä antaisi kaikessa periksi.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Think »

Kimmen kirjoitti: Gattaca; jossain vaiheessa tulee se raja vastaan kuinka paljon kykenee kuuntelemaan toisten mielipiteitä.
Ei kaikille tule...jollet puhu kuolemasta.

Jos auton koko vaikuttaa peenikseni kokoon, voin näin julkisesti ilmoittaa, että siinä tapauksessa jalkojeni välistä löytyy melkoisen iso molo. Pienet autot ovat nimittäin pop.
Ovela kuin orgasmi
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ei autoa = ei kyrpää?

BYÄÄÄH! :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Elppis kirjoitti:Ei autoa = ei kyrpää?

BYÄÄÄH! :(
Kouri jalkoväliäs ja totea, onko siellä Esine vai Esineyden puute, sellanen repaleinen Tyhjä Reikä!

Joten ei autoa, ei kyrpää pätee.
Autolliset naiset on vain peniskateita.
Toivovat, että tulis Gattacan tyylinen Mies (no joo, ehkä ei just Gattacan tyylinen ja voiko Gattacaa Mieheksi edes nimittää? :D) joka kyyditseis heitä veekasillaan ja laukeis kuudesti takapenkillä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hmmh, tässä voi piillä jotain... On meinaan parisen viikkoa jo tuntunut siltä, että kyrpä(ni) on kasvanut tai paikkani pienentyneet. Perheen maasturi vaihtui piskuiseen volvoon.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Geetzu kirjoitti:Hmmh, tässä voi piillä jotain... On meinaan parisen viikkoa jo tuntunut siltä, että kyrpä(ni) on kasvanut tai paikkani pienentyneet. Perheen maasturi vaihtui piskuiseen volvoon.
Sun Paikoistahan kulkee läpi kokonainen ihminen, älä selittele!!

(muuten tässä topicissa sais ottaa kantaa ekan viestini linkin PikkuKyrpä-artikkeliin plus neuvoa mua Grand Cherokeista..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:(muuten tässä topicissa sais ottaa kantaa ekan viestini linkin PikkuKyrpä-artikkeliin plus neuvoa mua Grand Cherokeista..
Höpöhöpö. Kukanyjaksais.

Vetelin aika miehekkäästi 10 kpl nakkeja, kauhallisen perunasalaattia, 2 myslileipää voilla ja melkein litran piimää. Nyt vois tehdä cosmopolitanin ja pukeutua prinsessaksi, jos sitä repis perseensä tanssimaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Geetzu:
Jätä se Sika. Ota minut. Panisin , jos sä et ole liian pelokas kokemaan sarjaorgasmipotentiaaliasi.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gattaca kirjoitti:Geetzu:
Jätä se Sika. Ota minut. Panisin , jos sä et ole liian pelokas kokemaan sarjaorgasmipotentiaaliasi.
Mä vähän veikkaan että Geetzu saa 1 sormella sarjatulta koska vaan. Joten ei tarvitse huolta kantaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Elppis kirjoitti:
Mä vähän veikkaan että Geetzu saa 1 sormella sarjatulta koska vaan. Joten ei tarvitse huolta kantaa.
Sormea? MUN ei tarvi kuin pillua kuin KATSOA, niin se jo PISAROI!
(Testattu)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

MUN ei tartte nyt ku miettiä sua uuden maasturis ratissa ja PISAROIN!!11
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Geetzu kirjoitti:MUN ei tartte nyt ku miettiä sua uuden maasturis ratissa ja PISAROIN!!11
Kiimaisimmilla naisilla näkyy sellasta pienenpientä pisaraa ulompien häpyhuulien ulkopinnalla jo ennen kuin nuolasen. (Nähty yhdellä naisella)

Takaisin Äijäilyyn: Mites just tuo Grand Cherokee tai Grand Cherokeet yleensä?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Gattaca kirjoitti:Takaisin Äijäilyyn: Mites just tuo Grand Cherokee tai Grand Cherokeet yleensä?
Toimii. Tänään jopa jäin hetkeksi ihastelemaan naapurin mustaa tollasta (no sama pylly ja tekstit takana ku tos nettiauton linkis). Kiilteli kivasti paskakelistä huolimatta ja tummennukset laseissa on päheet. En nyt heti sormelle menny kuitenkaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Geetzu kirjoitti:
Toimii. Tänään jopa jäin hetkeksi ihastelemaan naapurin mustaa tollasta (no sama pylly ja tekstit takana ku tos nettiauton linkis). Kiilteli kivasti paskakelistä huolimatta ja tummennukset laseissa on päheet. En nyt heti sormelle menny kuitenkaan.
No et kun et nähnyt MINUA ratissa!! (jolloin haluisit sormea parempaa)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Näin sen on oltava.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Think kirjoitti:
Kimmen kirjoitti: Gattaca; jossain vaiheessa tulee se raja vastaan kuinka paljon kykenee kuuntelemaan toisten mielipiteitä.
Ei kaikille tule...jollet puhu kuolemasta.

Jos auton koko vaikuttaa peenikseni kokoon, voin näin julkisesti ilmoittaa, että siinä tapauksessa jalkojeni välistä löytyy melkoisen iso molo. Pienet autot ovat nimittäin pop.
Siis mistä kummasta mä sain joskus ajatukseeni että sä olet nainen,enkä ole ymmärtänyt sun epätasaista ja miehenkaltaista ajattelumaailmaasi. Esimerkiksi suhteessa Arskaan. Nyt selkisi ja ymmärrän ja olen tyytyväinen. Oletko sinä varmasti mies??

Topic: Tämä juttu on taas syyllistämistä, aika vanha temppu. Ei sytytä. Laitetaan mieluimmin vaikka naisen saapikkaitten kärkien pituus ja sitä kuinka ummessa se pippa on. Siinä olisi makkaraa!
imbesiili

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Isot aivot = pienet kassit.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

polkupyörä = löysä pillu
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Suvinen kirjoitti:... se, jolla oli isoin auto ( maasturi ), oli myös isoin molo.
Iso auto = Pieni muna
Pieni auto = Vielä pienempi muna
Älä löi! En ole hurrit!
tomorrow
Kitisijä
Viestit: 5
Liittynyt: 04.11.2006 0:45

Re: Iso auto = pieni kyrpä?

Viesti Kirjoittaja tomorrow »

Gattaca kirjoitti: Grand Cherokee
Siitä sen huomaa. Kun tuollainen tyhjäntoimittaja saa rahaa, muuttuvat varsinkin ympäristöä koskevat ajatukset ja periaatteet. Tuon ikäinen Cherokee imaisee tankin tyhjäksi parilla kaasun painalluksella.

Jos en ihan väärin muista, ajattelit aiemmin kuten todella vasemmalle kääntynyt vihreä kepulainen, joka vaihtoi perintäveron kohdalla kantaansa oikeammalle, jotta itse hyötyisi siitä? Tästä huomaa miten toisia kritisoiva ihminen voi tilaisuuden tullen olla näin itseensä täynnä oleva paska ja säälittävä sellainen..
Vastaa Viestiin