Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Arvosanasi kolmelle viimeiselle viikolle

kiitettävä
3
14%
hyvä
7
32%
tyydyttävä
3
14%
välttävä
5
23%
heikko
4
18%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pyydän laittamaan yleisarvosanan viimeisten kolmen viikon aikana elämässäsi.

Voit mieluusti laittaa myös selityksiä miksi arvosana on ehkä erilainen kuin normaalisti tai miksi se on sitä mitä on!
Tai jos arvosanasi on esim. välttävä AINA tammikuussa?
slam

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja slam »

Aika löysää paskaa, mutta elos olen. Eiköhän se riitä tällä erää.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:Aika löysää paskaa, mutta elos olen. Eiköhän se riitä tällä erää.
ÄLÄS KOETA PÄÄSTÄ NOIN VÄHÄLLÄ! '
sINÄ SLAM
minä stadinarska...muistako???
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: sINÄ SLAM
minä stadinarska...muistako???
Aah, poikarakkautta!!! :h:
Äläpäs Mussukka viisastele.Jos minulla olisi valita aviopuolisoni Slamista ja Suvisesta ottaisin MUSSUKAN.
Nyt tuli tunnustettua tällainen juttu. Ottiko koville!?
slam

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja slam »

Muistakaa välillä myös levätä viestien välissä... :lol: Olen huomannut, että se on mahdollista.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:Muistakaa välillä myös levätä viestien välissä... :lol: Olen huomannut, että se on mahdollista.
En minä ole Zombie. Olen elävä. Jos nukkuisin Suvisen ollessa paikalla, olisin vammainen tai homppeli.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Aah, poikarakkautta!!! :h:
Äläpäs Mussukka viisastele.Jos minulla olisi valita aviopuolisoni Slamista ja Suvisesta ottaisin MUSSUKAN.
Nyt tuli tunnustettua tällainen juttu. Ottiko koville!?
No olisin ollut ehkä vähän loukkaantunut kuitenkin, jos Slampan oisit valinnut. Ei millään pahalla kuitenkaan, Slam. Oot varmasti tosi mukava hemmo. Sori nyt vaan, katos kun parempi ottaa ja voittaa.
Jag komppar!
slam

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:
slam kirjoitti:Muistakaa välillä myös levätä viestien välissä... :lol: Olen huomannut, että se on mahdollista.
En minä ole Zombie. Olen elävä. Jos nukkuisin Suvisen ollessa paikalla, olisin vammainen tai homppeli.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0023259071

voinet myös osallistua, jos taas iskee tekemisen puute
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tyydyttäväksi meni.
Kolmeviikkoa sitte mulla oli vielä keuhkokuume, mutta selvisin hengissä.
Sen jälkeen hetimmiten ostin ihanan hienon auton. Opiskelin kaikenmaailman päihdejuttuja, katteltiin asuntoja ja tutustuttiin kivaan narttukoiraan.... Hieno noususuhdanne siis!
Sitte tuo toinen mälläs sen mun hienon autoni lunastuskuntoon, ei kiva, ja tää lähti reissuun Rovaniemelle opiskelemaan kaikenlaisii seksuaalijuttui, kivaa, jee.
Sit saatiin asiat taas kuntoon ja tehtiin suuria päätöksiä ja ostettiin talo. Samana päivänä tosin sitte tuo avopuolisoni päätyi Kuopion yliopistolliseen sairaalaan, eikä oo vieläkään sieltä palautunut... hengissä kuitenki on.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Välttävä.
Kolmas viikko reissuelämää menossa, himassa kylppäriremontti + infernaalinen sotku ja kaaos. Toista viikkoa meni tehdessä tuttavuutta noroviruksen kanssa. Töitä on ihan vitusti jonossa.

Mut hei, kevät tulee. Jos nyt olis marraskuu, arvosana olis epäilemättä miinusmerkkinen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

slam kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
slam kirjoitti:Muistakaa välillä myös levätä viestien välissä... :lol: Olen huomannut, että se on mahdollista.
En minä ole Zombie. Olen elävä. Jos nukkuisin Suvisen ollessa paikalla, olisin vammainen tai homppeli.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0023259071

voinet myös osallistua, jos taas iskee tekemisen puute
Slam hyvä! En oikein hallitse miten tuohon osallistutaan...
Sorry, ja olen nyt aika laiska opettelemaan ja liian väsynytkin. Onko se vain "vastaa"...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Tyydyttäväksi meni.
Kolmeviikkoa sitte mulla oli vielä keuhkokuume, mutta selvisin hengissä.
Sen jälkeen hetimmiten ostin ihanan hienon auton. Opiskelin kaikenmaailman päihdejuttuja, katteltiin asuntoja ja tutustuttiin kivaan narttukoiraan.... Hieno noususuhdanne siis!
Sitte tuo toinen mälläs sen mun hienon autoni lunastuskuntoon, ei kiva, ja tää lähti reissuun Rovaniemelle opiskelemaan kaikenlaisii seksuaalijuttui, kivaa, jee.
Sit saatiin asiat taas kuntoon ja tehtiin suuria päätöksiä ja ostettiin talo. Samana päivänä tosin sitte tuo avopuolisoni päätyi Kuopion yliopistolliseen sairaalaan, eikä oo vieläkään sieltä palautunut... hengissä kuitenki on.
Siis sun elämäs on uskomattomampi kuin traagisin elokuva!
Hiljennäpä hetkeksi. Kelpaa varmaan teille. Voisin sitten linnassani keittää elävälle joskus Kaakaot.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bliss kirjoitti:Välttävä.
Kolmas viikko reissuelämää menossa, himassa kylppäriremontti + infernaalinen sotku ja kaaos. Toista viikkoa meni tehdessä tuttavuutta noroviruksen kanssa. Töitä on ihan vitusti jonossa.

Mut hei, kevät tulee. Jos nyt olis marraskuu, arvosana olis epäilemättä miinusmerkkinen.
Sul on "aina" sitä remonttielämää, mutta tekeminen kannattaa aina niin sanoakseni. Lukemisesta en ole niinkään varma. Pitää lukea hyvää.

Koetapa selvitä töitten kanssa että asiat kohoavat tyydyttävään.
toivoo Stadinarska
slam

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja slam »

Stadinarska kirjoitti:
työskentelypäivä ollut taas tänään
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitoksin :sir: teille 22 Kitinäläiselle, jotka ansiokkaasti olette aikaansaaneet tosi NORMAALIN tilaston. Muutama äärimmäisyys ja sitten keskikastia.
Muailma menöö etteeskäsin ihan hyvin näin!
Toivoo Stadinarska
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:Siis sun elämäs on uskomattomampi kuin traagisin elokuva!
Hiljennäpä hetkeksi.
No ei tää elämä ainaskaa tylsä tai pitkäveteinen oo. Hitto.
Toivottavasti toi vatsanseutu rauhottuu ja kans pian. Ei huvittais pienten työtapaturmien vuoksi lääkäriin lähtä...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Siis sun elämäs on uskomattomampi kuin traagisin elokuva!
Hiljennäpä hetkeksi.
No ei tää elämä ainaskaa tylsä tai pitkäveteinen oo. Hitto.
Toivottavasti toi vatsanseutu rauhottuu ja kans pian. Ei huvittais pienten työtapaturmien vuoksi lääkäriin lähtä...
Kamala väkivaltalikka siellä sun vastuulla. Savolainen häjyläinen. Sun kannattaa opetella itsepuolustusta. Mut tietysti yllätyspotkut ovat pahoja Amin Asikaisellekin jos ei osaa niitä odottaa, VOIH. Ja täysin kamalia. Ovat vakavia. Voivoi. Sullehan sattuu nyt kyllä aivan suunnattomasti enemmän kuin lääkäri määrää.
Tule välittömästi hienostolinnaani kuumalle Kaakaolle. Se asia auttaisi kaikkia kaikkiin maallisiin vaivoihin. Saat jopa leipää juustolla luuston kasvattamiseksi.Eikä taatusti tapahdu mitään pahaa tai dramaattista! :wink:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:Kamala väkivaltalikka siellä sun vastuulla. Savolainen häjyläinen. :wink:
Ei. Kyllä tää ihan stadilainen on, joka on ohjattu tänne Savoon kasvatettavaksi. Katsotaan, kuin käy...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Kamala väkivaltalikka siellä sun vastuulla. Savolainen häjyläinen. :wink:
Ei. Kyllä tää ihan stadilainen on, joka on ohjattu tänne Savoon kasvatettavaksi. Katsotaan, kuin käy...
Mut jos näiden kokemusten jälkeen sun 3 viikkoasi ovat olleet edes välttäviä, olet suuri voittaja!
MGandhi

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Hyvä.

Sain muutettua suht kivuttomasti ja kämppäkin on loppusilausta vaille valmis tupareihin. Toipuminen erosta on sujunut odotettua paremmin ja kaveriverkostokin on soiteltu taas kasaan.

Fiiliksen yleisarvosana: semi-onnellinen
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Yleisarvosana viimeisille kolmelle viikolle

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Stadinarska kirjoitti:Mut jos näiden kokemusten jälkeen sun 3 viikkoasi ovat olleet edes välttäviä, olet suuri voittaja!
Mut onhan tässä paljon hyvääkin sattunu ja tapahtunu!
Seksiäkin on sentään ollut viimesen kolmen viikon aikana, ei sillon voi valittaa. :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vastaa Viestiin