Ompas sullakin metkat jutut...Exsat kirjoitti: Mua vaivaa myös ajatus siitä, että tälläiset rakastujakaverit ovat vuosi tolkulla kuunnelleet kaikki mun parisuhteen ilot ja surut, mahdolliset ihastukset ja irtosuhteet ja kaikki mahdolliset. Sitä on tahtomattaan rääkännyt läheistä ihmistä kääntämällä puukko haavassa harva se päivä.

Yllätten muuten ala-asteella olevista ihmistä minulla on aikalailla säilynyt täysin samanlaiset mielipiteet vuosien ajan. Enkä kovin montaa jaksaisi miettiä seurustelukumppaniksi ylä-aste/ lukiosektoriltakaan näin jälkeenpäin ajatellen. Muutama on sellaisia, joihin ihastuin heti ensi näkemältä ja voisin suostua suhteen muodostaan edelleenkin yhden heistä kanssa. Käytännössä asia jäi testaamatta, mutta tulihan heitä nähtyä ja kuunneltua "salaa"... jee. Koin itseni niin reppanaksi, että en uskaltanut, mutta ehkä vain parempikin, että en uskaltanut yrittää iskeä.
Ei ole hyvä jättää tilannetta epäselväksi, jos mielipide on selkee. Eikös esim. tekstiviestillä ole aika helppo hoitaa asia kuntoon, jos mies sattuu haikailemaan sinun perääsi. Sitä jää vain miettimään, että pitääköhän se minusta...Keikaus kirjoitti: Olen enimmäkseen samaa mieltä. Jos toinen ei tajua, että ei sytytä, niin miksi minun pitäisi se hänelle selventää. Sitäpaitsi en kyllä jaksa sitä, että toinen mahdollisesti suuttuu, kun saa pakit. Parempi vaan luikerrella tuollaisista tilanteista jotenkin muuten ulos.
Tosin mie en pysty olemaan hiljaa, jos pidän naisesta. Ylenmääräisellä kirjoittelulla olen saanut aikaiseksi myös pakkeja. Ei ole paljon tullut ajateltua, miltä naisesta oikeasti tuntuu. Kunhan olen vain paasannut mielestäni hauskoja juttuja niille ja vonkaillut näkemättä nenääni edemmäksi. Ehkä niitä tarvitsee myös kuunnella... (yöllä tuossa mietin moista tänne ajaessa... en keksinyt nyt)

Haluaisin tosi kovasti, että joku mukava nainen pitäisi minusta. En haluaisi olla mikään vapaa harrastaja / vapaa ratsastaja. Väärä asenne varmaankin?