Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
feliformia

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Kimmen kirjoitti:Olen lopettanut yhteystietojeni jakamisen sen jälkeen kun joku nainen kauppasi minulle puhelimen välityksellä kalsareita.
Kyllä mie ainakin tuolla Arean sivuilla uskaltauduin antamaan yhteystietoni. Kalsareita, fer fuck's sakes :shock: Kaikkea ne keksiikin. Mulle on yritetty kaupitella vaan luontaistuotteita, mutta sekin loppui, kun tein suoramarkkinointikiellon.

Noista kalsarikaupitteilijoista tuli mieleen - onkohan vielä olemassa sellaista sukkaklubia, josta tulee sukat postitse kerran kuussa? Mie en koskaan saa ostettua sukkia ja joka aamu on kamala tuska sukkien kanssa. Ois helpompaa, jos niitä vaan putoilisi postiluukusta säännöllisin väliajoin :oops:
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja mdm »

Ällöihanaa herätä taas maalarimiehen kolisteluun, oon jo tottunut parissa päivässä.
Tänä aamuna kuoroon liittyi naapurin rouva ja mä tyydyin laittamaan makkarin oven kiinni.
En ollut aikaisemmin edes tajunnut että mulla on sellanen!

No mutta, oikeesti-ihanaa oli herätä mukaviin ystävänpäiväviesteihin.
Olin jopa saanut yhden ihan oikean kortinkin! Se pötkötti somasti sanomalehden kanssa vierekkäin eteisen lattialla,
johon maalarimies oli ne siirtänyt. Ois pitäny varmaan tarjota sille sitä sumppia.
Nyt se on myöhäistä. Tosin, jos hän olisi ollut 20 vuotta nuorempi ja 40 kg solakampi, olisi asia jo hoidettu. Kjäh.

Kahveeta napaan.
fuck me I'm fabulous
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kauhea into oli taas alkaa kirjoittamaan blogia, valitsin hienon pohjan ja asensin laskurinkin, mutta nyt mulla ei olekaan mitään sanottavaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kimmen kirjoitti: Uskaltaako tuollaiseen laittaa yhteystietojaan, ties minne päätyvät? Olen lopettanut yhteystietojeni jakamisen sen jälkeen kun joku nainen kauppasi minulle puhelimen välityksellä kalsareita.
Mä repesin niin pahasti kun mulle myytiin kalsareita puhelimitse että annoin lähettää näytepaketin!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Aito_Johanna kirjoitti:Illalla mennään (naispuolisen) kaverin, entisen työkaverin kanssa kuohuviinille ja blineille.
Minäkin haluan blinejä ja kuoharia!!! Gimme, gimme, gimme!!!!

"Lastly, don't forget that Valentine's Day is almost here. So to all you guys out there, be sure and remember to go buy some random piece of heart-shaped crap for $20 to reward the special lady in your life who never told you she stopped taking the pill."
Rotan aivot valtasivat pääni.
Sheetlord

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Lolita kirjoitti:Kauhea into oli taas alkaa kirjoittamaan blogia... mutta nyt mulla ei olekaan mitään sanottavaa.
Älä sure, ei ole 98% muistakaa bloggaajista :tapu:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sheetlord kirjoitti:Älä sure, ei ole 98% muistakaa bloggaajista :tapu:
Taakka nousi hartioiltani :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dr.Diarrhea

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Pakko poistua Edulle vetämään setti. On olemassa riski, että kun herää, niin jossain vaiheessa tulee nälkä. Joku mikälievartiotornilainen muuten pimputteli ovikelloani kahteen otteeseen aamulla. Eroaisin kirkosta, mutta kun en ole vielä kirkkohäitä viettänyt...kyllä se taas kostaa.
ninnithequeen

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon materialistinen paska, mutta ois toi äijä voinu ees suklaapatukan tuua kaupasta Ystävänpäivälahjaksi :evil:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti:suklaapatukan
Saisi nyrkistä jos moisen erehdyksen suorittaisi. Päätin jatkaa suklaalakkoa toisella viikolla. Päivä kerrallaan, kuten aa:ssa neuvotaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:suklaapatukan
Saisi nyrkistä jos moisen erehdyksen suorittaisi. Päätin jatkaa suklaalakkoa toisella viikolla. Päivä kerrallaan, kuten aa:ssa neuvotaan.
No mä haaveilin tulppaanikimpusta tai halvimmasta mahdollisesta punkkupullosta. Siis salaa haaveilin, tuo on niin pässi ettei varmaan edes tajua että nuo olis niitä mieluisimpia, edes kerran vuodessa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jeah, meikä on nyt sitten filosofian kandinaatti. Voitte kutsua minua kandinaatti Keikaukseksi tästä lähtien.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Jeah, meikä on nyt sitten filosofian kandinaatti. Voitte kutsua minua kandinaatti Keikaukseksi tästä lähtien.
Karvakandi Keikaus sä oot :mrgreen:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Jeah, meikä on nyt sitten filosofian kandinaatti. Voitte kutsua minua kandinaatti Keikaukseksi tästä lähtien.
Karvakandi Keikaus sä oot :mrgreen:
No, kai se on vielä parempi kuin pelkkä kandi. :wink: Mutta varokaa ihmiset, ostoslistalla on epilaattori. En kyllä tiedä, miten voin noin vain luopua rakkaista säärikarvoistani. Joku seremonia olisi ehkä paikallaan.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti: tuo on niin pässi ettei varmaan edes tajua että nuo olis niitä mieluisimpia, edes kerran vuodessa.
Poislukien äitienpäivän, syntymäpäivän, nimipäivän, sen toisen nimipäivän, ensitapaamisen merkkipäivän, kihlajaispäivän, hääpäivän, joulun jne.
Ovela kuin orgasmi
Aito_Johanna

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Onnea Keikaus :cheer:
ninnithequeen

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Think kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: tuo on niin pässi ettei varmaan edes tajua että nuo olis niitä mieluisimpia, edes kerran vuodessa.
Poislukien äitienpäivän, syntymäpäivän, nimipäivän, sen toisen nimipäivän, ensitapaamisen merkkipäivän, kihlajaispäivän, hääpäivän, joulun jne.
Äitienpäivänä mie saan ruusun juu. Ja synttärinä ja Jouluna sit jottain isompaa.

Mut muut päivät on sitten ihan merkityksettömiä :(
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti: Äitienpäivänä mie saan ruusun juu. Ja synttärinä ja Jouluna sit jottain isompaa.
Kyrpää?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Hellu »

ninnithequeen kirjoitti:Äitienpäivänä mie saan ruusun juu. Ja synttärinä ja Jouluna sit jottain isompaa.
Oo ihan tyytyväinen vaan!
Mä ostin saatana miehelleni sadoilla euroilla vaatteita joululahjaks eikä se ostanu mulle mitään.
Ei ostanu myöskään synttärinä eikä vuosipäivänä.
Ei ikinä mitään!

Tänään se kävi hakemassa mun pankkikortin.
Ehkä se ostaa mulle tuopin illalla.
ninnithequeen

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hellu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Äitienpäivänä mie saan ruusun juu. Ja synttärinä ja Jouluna sit jottain isompaa.
Oo ihan tyytyväinen vaan!
Mä ostin saatana miehelleni sadoilla euroilla vaatteita joululahjaks eikä se ostanu mulle mitään.
Ei ostanu myöskään synttärinä eikä vuosipäivänä.
Ei ikinä mitään!

Tänään se kävi hakemassa mun pankkikortin.
Ehkä se ostaa mulle tuopin illalla.
:shock:

No ehkä mä voin elää ilman sitä suklaapatukkaa..
Aito_Johanna

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Sinkkunaisen kuuma vinkki: Ostakee itte suklaanne ja kukkasenne! :on:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Aito_Johanna kirjoitti:Ostakee itte suklaanne ja kukkasenne!
Levittäkää eteen useammin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti:
Think kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: tuo on niin pässi ettei varmaan edes tajua että nuo olis niitä mieluisimpia, edes kerran vuodessa.
Poislukien äitienpäivän, syntymäpäivän, nimipäivän, sen toisen nimipäivän, ensitapaamisen merkkipäivän, kihlajaispäivän, hääpäivän, joulun jne.
Äitienpäivänä mie saan ruusun juu. Ja synttärinä ja Jouluna sit jottain isompaa.

Mut muut päivät on sitten ihan merkityksettömiä :(
Mutta toivoisit, että saisit silloinkin jotain? (Tai siis ette te kai ole naimisissa eikä sikäli ole hääpäivää...mutta sama se tämän idean kannalta).

On eri asia muistaa toista *valitse tähän jokin lahjomispäivä*, kun ostaa toiselle jotain.

[avautuminen]
Lisäksi en ymmärrä ylipäätään tällaisia "ystävänpäiviä". Kyllä minä muistan ystäviäni siinä missä puolisoakin riippumatta siitä mikä päivämäär sattuu olemaan. Jos joku ei niin tee, yksi tällainen juhlapäivä ei korvaa yhtään mitään. Ihan huuhaapäivä, jolla ei ole ei ole mitään tekemistä aitouden kanssa.
[/avautuminen]
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja Think »

Hellu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Äitienpäivänä mie saan ruusun juu. Ja synttärinä ja Jouluna sit jottain isompaa.
Oo ihan tyytyväinen vaan!
Mä ostin saatana miehelleni sadoilla euroilla vaatteita joululahjaks eikä se ostanu mulle mitään.
Ei ostanu myöskään synttärinä eikä vuosipäivänä.
Ei ikinä mitään!

Tänään se kävi hakemassa mun pankkikortin.
Ehkä se ostaa mulle tuopin illalla.
Opeta se tavoille(si) tai :ditchthepig:.
Ovela kuin orgasmi
ninnithequeen

Re: Kesken kesken ei mee keskiviikko meidän!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Think kirjoitti:Mutta toivoisit, että saisit silloinkin jotain?
Tietysti! Mähän jo totesin olevani materialistinen paska! Ja nainen! Naisia pitää ajoittain lahjoa kukilla ja suklaalla! Nih!
Vastaa Viestiin