Suruton Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Varokaa ettei suussa ole sit mitään nesteitä:

http://www.tuukkavirtaperko.net/comic/1/0078.jpg
isohaara

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Huh, taas selvitty kotiin asti firman avoimen piikin bileistä. Taas yöbussilla, mut tällä kertaa ihka omin avuin!

Mässyruokaa tekis mieli, mut eipä taida talous antaa periksi. Kaatuis vittu koko bruttokansantuote jos ny visan puolelle dippais. Taidanpa mennä kylpyyn miettimään asiaa.
aimohaiku

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Ääh, mä oon vieläki täällä. Viikonloppu on taas loppumassa kesken. Aus, aus, aus...
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

"You're no good for me,
I don't need nobody.
Don't need no one,
That's no good for me."
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Oukkidoukki olo. Hiukset haisevat inhasti tupakille (ei musta johtuvaa vaan paikoissa oli tupakinsavua eilen joten..), silmiä kutittaa (eilinen tupakinsavu taas tähänkin syynä), pitäisi siivota koska pölyä on jo taas kertynyt ja sukkiin kertyy mönjää lattialta hehe ja eilisen Nukkuja-miehen kanssa siirryttiinkin leikkimään sitomisleikkejä joista jäljellä jäljet käsissä (jäi sillekin naarmuja..).

Ihan kaikki tosta ei ollut totta, mutta jääköön hämärän peittoon, mikä ei. Hehe!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jea. Salilla käyty ja kaupassa. Imuroitu ja byykätty. Nyt mä lähen hevarisisarusten kaa kaljalle.
isohaara

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Ahneus voittaa, ainakin useimmiten.

Hyrylän Hesburger, here I come!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jehna, 800g possun ulkofilettä katosi tuulensuojaan ryyditettynä 400g:llä lohkoperunoita. OCC loppuun ja krapulabisselle lähiräkälään.

Sitten kenkälusikka käteen ja miettimään huomisen aikataulua, taitaa tulla aika kiirus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

nyt tuli nälkä. mutta väsy kans. eli nuqquuu ensin, sitten ruokaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dr.Diarrhea

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Eka peli ihan yössä, hävittiin 3-5. Toinen menikin jo sitten selkeesti meille, 8-2. Jälkimmäisestä 2+1, ekasta kiikaritehot. Ei taideta nousta, vaikka kaksi vikaa peliä voitettaisiin. Päätettiin, että saunailta ny kumminkin. Ja mehän ei sit puhuta saunailloissa työasioista...eipä.

Kuitenkin voitto piristi mua selkeesti. Voisin juhlia illalla vaikka tekemällä mun bravuuriani eli makaronia ja jauhelihaa, siis jauhelihaa makaronipedillä.

Jos tässä mätkis nettipokeria ja zillailis, kun ei noi akatkaan enää soittele. Mulle sopis tässä elämäntilanteessa hyvin joku fb-kuvio, mut ne menee aina liian työläiksi.
millivanilli

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Odotin jotenkin helpottuneempaa fiilistä siitä, että oppari on valmis. Jotenkin on vain sellainen fiilis, että pitää se lukea vielä pari kertaa läpi ihan varmuuden vuoksi, ennen kuin palautan tekeleen opettajalle.

Tuli tuohon työhön sitten tänäänkin oikein kunnollinen viimehetken ongelma... meinasin kone lentää ikkunasta ulos, kun huomasin virheen.
aimohaiku

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Vaola kirjoitti: Löysin huoneestani lappusen:
Hei!
Toivottavasti viihdyt huoneessasi, olen siivonnut sen valmiiksi sinua varten. T: Saija

Kirjoitin lapun alle:
Kiitos Saija, anteeksi että olen vähän sotkenut täällä! T: H
Toivottavasti Saija ei pahoittanut mieltään... :D

Nyt on parin tunnin kävelylenkki sitten tehty. Noin 13,5 km. Energinen, mutta nälkäinen olo. Kupillinen lattea naamaan ja matka jatkuu... :)
Dr.Diarrhea

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Oli kiva nautiskella. Mulla 10,10. Floppi 10,10,9. Vastustaja alkoi korottamaan. Turn 9 ja river A. Vastustaja korotteli ja mä slouvailin ja lopussa vastustajan pelasti vain stäkkinsä pienuus. Veikkaan, että vastustajalla oli ylipari eli jätkästä ylöspäin. Koska harvoin on täysin tyytyväinen, niin hitto kun vastustajalla oli ollut isompi stäkki. Ei muuta. Seuraan tilanteen kehittymistä ja palaan potalle jos tilanne sitä vaatii.
Rouva Pupu

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Turn 9
Turn off 8)
Dr.Diarrhea

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Rouva Pupu kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti: Turn 9
Turn off 8)
No, pokerista on seksi kaukana.
Dr.Diarrhea

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ei hitto, toiset flopatut neloset puolen tunnin sisään, nyt J. Ja mikä parasta, vastustajalla taas täppi. Hihi! All-in.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kuulkääpä poijaat ja tyttiset!

Sanokääpä koska olette kuulleet sanan "myötähäpeä" eka kerran?
Mä olen noin vuosi sitten. Mistä kummasta tuollainen sana on alunperin tullut? Onko se jonkun hokema?
Taas jossain haastattelussa joku lapsi puhui myötähäpeästä ja minä koin sitä kuuluisaa myötähäpeää kun keskenkasvuinen niin hienosteli...

Niin. Oletteko levänneet tarpeeksi. Katselin päivän alun postauksia ja ne olivat aikas masentavia. Toivottavasti taso olossa ja skriivaamisessa on parantununna?

Ai miten Sir Stadinarska voi? SIINÄHÄN menee! Olen syönyt ja täytyy sanoa että tää päivä on mennyt hiukan niinkuin matto alta. Ei hyvää eikä pahaa. Eräs naisenpuolikas (ei tyttöystävä, ainoastaan ihailija (vitsi, vitsi), peruutti tennisharjoituksen, ja sitten vain katselin pallokasaani. Äh.
Sit olen ollut oman kotini orja, mutta siinä on etunsa kyllä. Voi heittäytyä välillä "olemaan" tuntematta häpeää, tai ainakaan myötähäpeää.

Stadinarska kirjoitti tämän yllämainitun lyhyen postauksen.
Kiitos lukemisesta ja noraamislukemisesta jo etukäteen ja sit pakolliset käkätykset: :D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Ei hitto, toiset flopatut neloset puolen tunnin sisään, nyt J. Ja mikä parasta, vastustajalla taas täppi. Hihi! All-in.
Pitää veättää! Ei kukaan usko kaksiin flopattuihin nelosiin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Edith

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Brasilialaisen postmodernin käännösetiikan mukaan kääntäminen on kannibalismia; vieraasta kulttuurista on hankittava ravinto, mutta samalla sen imitoinnista on kieltäydyttävä. Alkuteksti syödään ja sulatetaan ja siitä vapaudutaan. Viimeisestä lauseesta siis on ainakin ymmärrettävä, että kääntäminen tai sen lopputuote todella on paskaa. Ehkä pitäisi perehtyä lisää kyseiseen antropofagian filosofiaan, ehkä vain tehdä tehtävänsä ja elää elämäänsä. (Ja rakentaa omat merkityksensä...

:roll: )
Viimeksi muokannut Edith, 18.02.2007 19:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Myöhään nukkumista, denniksen pizzaa ja nyt idoleita paristakin maasta ja sit twinkkarit. Kaapissakin on kaksi olutta, mitä sitä enää muuta kaipaa?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dr.Diarrhea

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mylwin kirjoitti:Pitää veättää! Ei kukaan usko kaksiin flopattuihin nelosiin.
Juuri näin :D Taisin aiemmin käyttää termiä slouvata. Tuottoisampia slouvauksia on, kun riverin jälkeen antaa ajan kulua ja viime sekunneilla vetää all-in. (Harjaantumaton) ihmisen mieli käsittelee asian ikään kuin hätähuutona tai viime hetken epätoivoisena oljenkortena.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Pitää veättää! Ei kukaan usko kaksiin flopattuihin nelosiin.
Juuri näin :D Taisin aiemmin käyttää termiä slouvata. Tuottoisampia slouvauksia on, kun riverin jälkeen antaa ajan kulua ja viime sekunneilla vetää all-in. (Harjaantumaton) ihmisen mieli käsittelee asian ikään kuin hätähuutona tai viime hetken epätoivoisena oljenkortena.
Toimii tosin paremmin jos oot selkeästi häviöllä. Jos oot voitolla niin sellainen reipas potti toimii paremmin kuin all-in.
Mä en koskaan malta odottaa turnia pidemmälle.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dr.Diarrhea

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Vähänkö huippu tyyppi toi, joka halasi Simonia.
Edith

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Edithin lukupäiväkirja edelleen. "Kääntäjä katselee tekstiään rakastavin silmin ja osallistuu rakkauden aktiin." Ei helvetti.
Mulli75

Re: Suruton Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Elisakin alkoi pelittämään 4 vrk:n katkon jälkeen jos olisi vielä huomenna ollut mykkänä niin minä olisin antanut ääneni kuulua lankoja pitkin.
Vastaa Viestiin