Päivän paras kuva
-
- Kitisijä
Re: Päivän paras kuva
^ Meinaat, ettei tuo ole sellainen Ozempic-naama?
-
- Kitisijä
Saattaa tietysti olla jotain juutalaisten temppuja

Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
^En ole koskaan pitänyt naisten pukeutumisessa Baywathchissa ym olevaa tyyliä, joka jostain syystä tuli taas muotiin. 60's parempi. Mutta ehkä tämän kerran vanhana pervona.
-
- Kitisijä
Olen jokseenkin varma, että asussa on ruskeat lahkeet, mutta kyllä tuo haarakiila on imeytynyt poimuihin ja paljastaa hieman liikaa ulkosynnyttimiä. En ymmärrä miksi tuon tyyppisistä asuista pitää tehdä haalareita joissa lipsahduksia pääsee tapahtumaan sen sijaan että asu olisi uimapukutyyppinen ja alle laitettaisiin sukkahousut, vrt. Taylor Swift tai Beyonce. Tuo haalari on myös nuhjuisen ja halpiksen oloinen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Itse olen perehtynyt goldielocksin haarakiila-gateen enemmän kuin haluaisin myöntää, mutta itse taiteilija arvioi, että strategisessa kohdassa oleva pahvisuojus (jonka nimenomaan pitäisi kamelinvarvas estää) on mennyt ryppyyn ja se näkyy kuvassa. Edit: joo housut on jalassa.
-
- Kitisijä
Vaikka pysyttäisiin vesirajan yläpuolella, miehenä olen ollut jotenkin aina epämukavuusalueella näiden kanssa, varsinkin jos koitetaan paljastaa lisää ihoa vs. normaali uimapuku. Kokevatko naiset olevansa hyvännäköisiä ko. vaatteissa? Jalat varmaan näyttävät pidemmiltä. Ilmeisesti muut miehet tykkäävät kuitenkin.Lolita kirjoitti: 13.02.2025 12:34 uimapukutyyppinen ja alle laitettaisiin sukkahousut, vrt. Taylor Swift tai Beyonce. Tuo haalari on myös nuhjuisen ja halpiksen oloinen.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mä tykkään enemmän siitä, että korostetaan lantiota. En lämpenä tästä villityksestä kiskoa alushousut vyötärölle.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Ilman Davea en olisi tietoinen tämän tädin olemassaolosta. Ilman tätä kuvaa moni muukaan ei olisi. Ihan hyvä, että on housut jalassa julkisella paikalla. Onko Suomessa edes yhtään virallista snatchketeeria, josta olisi napattu kuva, missä silmän ja vehkeen välissä on pelkkää ilmaa?
Subscriptions are through the roof. People want their biases confirmed. They want to be cocooned in feedback that they were always right.
-
- Kitisijä
Tää on kyllä erikoinen piirre.James Potkukelkka kirjoitti: 13.02.2025 12:46 Itse olen perehtynyt goldielocksin haarakiila-gateen enemmän kuin haluaisin myöntää
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Puhtaasti akateemista mielenkiintoa!urpiainen kirjoitti: 13.02.2025 13:36Tää on kyllä erikoinen piirre.James Potkukelkka kirjoitti: 13.02.2025 12:46 Itse olen perehtynyt goldielocksin haarakiila-gateen enemmän kuin haluaisin myöntää
-
- Kitisijä
Bhven kirjoitti: 13.02.2025 13:22 . Onko Suomessa edes yhtään virallista snatchketeeria, josta olisi napattu kuva, missä silmän ja vehkeen välissä on pelkkää ilmaa?

-
- Kitisijä
^ Vaati muutaman ylimääräisen klikkauksen, mutta googlen kautta edelleen löytyy the three snatchketeers.
Subscriptions are through the roof. People want their biases confirmed. They want to be cocooned in feedback that they were always right.
-
- Kitisijä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.