Joo yleensä ku olen tuolla ollut niin aika pirunmoisessa laitamyötäsessä on heiluttu.Dumari kirjoitti:No ei sinne tarvi mennä maistissakaan. Pahin oli vielä kun mentiin sinne 10ltä(tai 11sta), kun siellä oli häpi-auer. Silloin oli eteisestä seuraava pieni karsina vain auki ja jengiä perkeleesti, vain joka 10:s mahtui istumaan... silloin tuli sellainen fiilis että mikään määrä ilmaista viinaa ei kyllä saa tulemaan uudestaan samaan tilanteeseen.
Amadildoon sitten eksyin lauantaina ja siellä oli pienimuotoinen joukkotappelu, joka jatkui ulkona. Dösäpysäkille kävellessäni näin toisen samanlaisen snägiksen edessä. Eipä auttanut väliin mennä kun polvi ei taivu edes koukkuun saakka ja muutenkin linkuttamalla liikun eteenpäin. Nyt ei kyllä vähään aikaan edes tee mieli lähteä mihinkään hillumaan, mutta perjantaina saattaa olla taas eri ääni kellossa...
Nämä Suomimeininki raflatappelut on jotain mitä en ymmärrä. Miksi pitää aina lähtä raflaan tappeleen ja syytkin on kaikenlisäksi yleensä luokkaa "Sä läikytit mun Bissee!!".
Tollaset riidanhaastajat pitäs piestä tunnottomaks....eiku siis.....
Noh kuitenkin viimenen veto on vielä mennä noihin myllyihin väliin. Siellä saa vain itse turpaan. Eritoten jos ei tunne porukasta ketään. Monasti aika vakio kun näkee tappelun niin joku känninen menee sinne väliin ja lopulta ite tappelee siinä samalla.