Beerjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kimmen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Tekis mieli palkata joku James kuskailemaan mua ympäri itä-Helsinkiä. (Anyone? 8) )
Palkka? Luontaisedut? :jouden:
Niin mä juuri ajattelinki. Siis maksaa sen palkan jotenki muuten ku rahalla.
Hmm.. Tosin mä vähän luulen, ettei kauhean moni oo kovin innostunut kuskailee yltiöväsynyttä sipsiä ympäriinsä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
PerttiMakimaa

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

sipsi kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Tekis mieli palkata joku James kuskailemaan mua ympäri itä-Helsinkiä. (Anyone? 8) )
Palkka? Luontaisedut? :jouden:
Niin mä juuri ajattelinki. Siis maksaa sen palkan jotenki muuten ku rahalla.
Hmm.. Tosin mä vähän luulen, ettei kauhean moni oo kovin innostunut kuskailee yltiöväsynyttä sipsiä ympäriinsä.
Parasta krapulassa on:

a) seksi
b) seksi
c) seksi
Kid

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja Kid »

^Sä unohdit seksin!

Tää lähtee nyt juåpåttelemaan. So long suckers! Hyvää viikonloppua itse kullekkin.
PerttiMakimaa

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kid kirjoitti:^Sä unohdit seksin!

Tää lähtee nyt juåpåttelemaan. So long suckers! Hyvää viikonloppua itse kullekkin.
Toivottavasti krapulanhankintamotivaatiosi lisääntyi... :)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Tää on niin tätä! Just kun on lähdössä viikonlopunviettoon niin loppuu auringonpaiste. Onks tää nyt reiluu?
Älä löi! En ole hurrit!
PerttiMakimaa

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kimmen kirjoitti:Tää on niin tätä! Just kun on lähdössä viikonlopunviettoon niin loppuu auringonpaiste. Onks tää nyt reiluu?
Reiluu ja reiluu...
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

feliformia kirjoitti:Joskus on päästävä tekemään joku tuollainen matka!

Täähän menee aina vaan hauskemmaksi..ja sit huomasit et oot 45v ja sitä rataa..kyllä se on jo NIIN iso judanssi jos pääsee Salostakin huristelee jolla ht-mopedilla edes paikalliselle jaskan rillille uh.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Rouva Pupu kirjoitti:
Jottain tarttis saada aikaseks
Nimenomaan suosittelen vaikka räjähtäviä orkkuja, niitä tuli viimex eilen ja vittu et tekikin niin hyvää niin hyvää.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Vaola kirjoitti:Voi vitandeli!!!!!!

Eilen tuli iltapäivällä puhelu tutulta ohjaajalta; venäläinen kuvaajansa ei saanut viisumia, voisinko mitenkään lähteä Etelä-Ranskaan viideksi päiväksi? Ihmeen kaupalla sain

No hyvää kandee aina venaa ja laittaa tarpeeks hyvät speksit kehiin jo johan rupee hommat pelittää..

..ja venakko ei siis saanut yllättäen viisumia, no ei tietenkään..no nautit nyt kunnolla setistä ja ottakaa vaiks pari fotoo tänne meille kityyn sekattavax et on skordarissa ytyä tötterössä!!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

HHmm..
2.0l Hernarikeittoa alas..
No problemo..
Teemalta saksan pikakurssia, ens kesää varten..
Pyyhin Netikettiin..
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Vaola kirjoitti:
nexie kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Tää ei ole todellista. Mul on rahaa ja mä olen lähdössä muutaman tunnin päästä Etelä-Ranskaan..!!!

:h: :]
:cheer:

Sääkartat muuten kertovat, että voit kohteessasi varautua kotoisia aamun pakkasasteita n. 35 astetta lämpimämpään keliin :wink:
Joo, mä oon ihan hämmennyksissä et missä mun kevätkuteet on... :D
Mitkä ihmeen kevätkuteet..otat suoraan rantsukamat megeliin..ja itseaisassa vähissä tulet muutenkin olemaan ouh.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Vaola kirjoitti:
nexie kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Tää ei ole todellista. Mul on rahaa ja mä olen lähdössä muutaman tunnin päästä Etelä-Ranskaan..!!!

:h: :]
:cheer:

Sääkartat muuten kertovat, että voit kohteessasi varautua kotoisia aamun pakkasasteita n. 35 astetta lämpimämpään keliin :wink:
Joo, mä oon ihan hämmennyksissä et missä mun kevätkuteet on... :D
Mitkä ihmeen kevätkuteet..otat suoraan rantsukamat megeliin..ja itseaisassa vähissä tulet muutenkin olemaan ouh.
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja martza »

Vaola kirjoitti: Tää ei ole todellista. Mul on rahaa ja mä olen lähdössä muutaman tunnin päästä Etelä-Ranskaan..!!!
Tää ei ookkaan todellista ja eikä tasapuolista. Mullakin on rahaa, mutta mä oon lähdössä kohta, kohti kotia. Jeeee.....
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Yönmustaritari

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Lahti kutsuu. Huolimatta siitä, että monttubileisiin taas ollaan matkalla niin odotan innolla ja ilolla tovereiden kanssa pidettävää muistotilaisuutta.

Surutyötä tämä tuskin vaatii ja ehkä jo senkin vuoksi varmaan päällystän fernettipohjusteisella karhulla osan tutun baarin eteistä ja vähän matkaa aleksanterinkadusta. Jos sunnuntain lähtö takaisin Helsinkiin ei viivästy putkareissun vuoksi niin homma on suksee.

Pitkät kalsarit puvun alle totta kait mutta enpä tiedä tohtiiko sitä lähteä samoissa kuteissa ojissa ryömimään.
Dr.Diarrhea

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Vaola kirjoitti:Au revoir!!!! :cheer:
Loebille terkkuja, että ei kaahaa liikaa!
Vihtahousu

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

En sit käyny kaupassa kotimatkalla. En ostanut kaliaa enkä mitään muutakaan turhaa mässyä, laihista pakille ja säästöä lompakolle.
aimohaiku

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

En tullut valituksi hakemaani tehtävään. Siispä tuikku murheeseen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä lähden nyt viikon lomalle. Ensin pientä lepoa ja sitten Tukholmaan!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Huoh, viimeinen päivä pariin viikkoon tuolla mestassa. Toisenlaisia töitä luvassa hetkeksi. Ihan kiva. Maanantaina vasta kahteen töihin. Tässähän kerkeis vaikka minkälaiset sessiot repästä. Vaan taidanpa olla raittiina ja muuten vain aktiivisena tämän viikonlopun. Tosin nyt tuntuu etten jaksa edes purkaa kauppakassia, saati siivota, urheilla, maksaa laskuja tai yhtään mitään. Hämmentyneisyys, surumielisyys ja kysymykset vaivaavat edelleen mieltä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo, viikonloppu ilman viinaa?
Oisha se muutosta viimeseen viiteen vuoteen..

Irmelille jaksuja..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jeejee, hassu fiilis.

Lähden parantamaan sitä salille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Jeejee, hassu fiilis.

Lähden parantamaan sitä salille.
Sullakin on kevättä huosussa sitte?
Pyyhin Netikettiin..
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Vihtahousu kirjoitti:säästöä lompakolle
Vituttaa. Ainoa asia, joka minua on viimeisen kahdeksan vuoden aikana vituttanut, on rahanmeno. Viime vuonna menetin laskelmieni mukaan 470€ vain omaa vammaisuuttani. Vituttaa aivan vitusti. Olen niin vitun pihi, että tämä tuntuu aivan saatanan pahalta. En juo tänään baarissa mitään.

Jos jätän tuhlaamatta joka viikko 4€ seuraavan viiden kuukauden ajan, säästän 80€. Onneksi menin jouluna kahden ylimääräisen päivän ajaksi töihin, vaikka tarkoitus oli pitää ne vapaapäivinä. Sain siitä sentään 180€ hyvitystä. Heti kun taas mahdollista, otan kaikki työtarjoukset vastaan. Voin kärsiä kaikki viikonloput, kunhan saan edes vähän henkistä hyvitystä. Voin elää paskan elämän, kunhan minulla on rahaa turvanani.
Viimeksi muokannut -Superior-, 03.03.2007 4:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Niba kirjoitti:Joo, viikonloppu ilman viinaa?
Oisha se muutosta viimeseen viiteen vuoteen..

Irmelille jaksuja..
Jakselen jakselen. Minä jakselen. Aina ja aina. Toivottavasti nekin jakselis, joille aion tuottaa sokkeja ja pettymyksiä, ja joilla on isät juuri kuollu ja äitit sairastunu vakavasti.. vitunvitunvittu. En enää usko itekään mihin soppaan oon taas työntäny pääni.

Yksi Karjala olis jääkaapissa, nyt tuntuu yllättäen että oispa lisää.. Pelti kii ja umpitunneli olis enemmän kuin hyvä asia tähän saumaan.
feliformia

Re: Beerjantai!

Viesti Kirjoittaja feliformia »

Elämä on ihanaa. Sytytin paljon kynttilöitä, avasin punkkupullon ja ruokakin on kohta valmista. Odottelen miestä kotiin ja mulla on päällä uusi musta mekkoni - ja Aino-tossut, jotka ehkä vähän pilaavat kokonaisuuden, mut nevermind :]
Vastaa Viestiin