Mitä vittua maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Funtsin tässä et pitäiskö soittaa Falckille että tulee kattomaan varmuuden vuoksi jäikö tähän stalkkaamaan, kun kerta ei auto mennyt päätietä pois.
Kannattaa kyl soittaa jollekin. Jos ei selviä, niin voit tännekin soittaa, vartissa sinne huristaa.
Soita Vihtikselle! Tai Falckille. Tai jollekin!
Kikkelis kokkelis.
Dr.Diarrhea

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Keikaus kirjoitti:Soita Vihtikselle! Tai Falckille. Tai jollekin!
Ohjeet pitää olla täsmällisiä ja rauhallisesti annettuja, jottei apua tarvitseva kiihdy enempää:wink:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Soita Vihtikselle! Tai Falckille. Tai jollekin!
Ohjeet pitää olla täsmällisiä ja rauhallisesti annettuja, jottei apua tarvitseva kiihdy enempää:wink:
Ai et tolla suorituksella ei pääsisi hätäkeskukseen töihin? Mähän annoin monta vaihtoehtoa, hätäilevällä on mistä valita!
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Thänkjuu... tää lähtis nyt. Piru noiden sähkömiesten kanssa; heti kun meiltä sammuttaa päävalot sisältä, häviää myös ulkovalotkin nykyään. Mä tahdon sellaset siistit yölasit, missä kaikki näkyy vihreänä :twisted:

Öit--->
The great club outshines the individual, always and forever.
Dr.Diarrhea

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Hätäkeskuksessa ei sais olla hätää. Sairaalassakaan ei sais olla kauheen sairas, ainakaan henkilökunta. Nimi hämää, mutta tarkoitus on lievittää tilaa. Voin olla myös väärässä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä en tajua, miks kukaan ei ole kommentoinut mun plastiikkakirurgilla käyntiä. Onko plastiikkakirurgilla käynti tabu? Onko kiellettyä panostaa ulkonäköön? Onko rikos olla hyvännäköinen? Saako olla kaunis ja menestyvä?

Tähän hymiö.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Mä en tajua, miks kukaan ei ole kommentoinut mun plastiikkakirurgilla käyntiä.
Mä just meinasin :lol:

Mut sä kuitenkin kävit jossain pikku-arven korjauksessa korkeintaan.
Vihtahousu

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Keikaus kirjoitti: Soita Vihtikselle! Tai Falckille. Tai jollekin!
Tekstas äsken: "Turvallisesti bussipysäkillä".
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä en tajua, miks kukaan ei ole kommentoinut mun plastiikkakirurgilla käyntiä.
Mä just meinasin :lol:

Mut sä kuitenkin kävit jossain pikku-arven korjauksessa korkeintaan.
Huh. No niin kävin. Mut kelaa, se tehtiin rasvaimulla! Siis kuka teistä voi retostella käyneensä rasvaimussa, häh? Näin pieniä ihranpalasiakin kirurgin apupöydällä. Että bon appetit vaan.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Mut kelaa, se tehtiin rasvaimulla! Siis kuka teistä voi retostella käyneensä rasvaimussa, häh? Näin pieniä ihranpalasiakin kirurgin apupöydällä. Että bon appetit vaan.
No johan on! Mä en tosiaan oo kuullu että tommosia korjauksia tehään rasvaimussa :shock:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mut kelaa, se tehtiin rasvaimulla! Siis kuka teistä voi retostella käyneensä rasvaimussa, häh? Näin pieniä ihranpalasiakin kirurgin apupöydällä. Että bon appetit vaan.
No johan on! Mä en tosiaan oo kuullu että tommosia korjauksia tehään rasvaimussa :shock:
Ei ollut kyllä äänekästä rasvaimuria, vaan ihan käsipelillä imettiin (nyt rupeaa hiukan heikottamaan itseäkin). Eikä niitä kaikkia arpia sillai korjata, mutta minun arpeni oli niin erikoislaatuinen, että oli pakko. Tapion miitissä voin sitten näyttää uutta takapuoltani. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Keikaus kirjoitti:Mä en tajua, miks kukaan ei ole kommentoinut mun plastiikkakirurgilla käyntiä.
Venaillaan kuvia. :pics:
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ann kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä en tajua, miks kukaan ei ole kommentoinut mun plastiikkakirurgilla käyntiä.
Venaillaan kuvia. :pics:
Ei taida tulla. Mähän näytin teille jo perjantaina ennen -tilaa ja Tapion miitissä viimeistään (sulle voin näyttää jo aikaisemminkin) lanseeraan uuden peffani.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Keikaus kirjoitti: Ei taida tulla. Mähän näytin teille jo perjantaina ennen -tilaa ja Tapion miitissä viimeistään (sulle voin näyttää jo aikaisemminkin) lanseeraan uuden peffani.
Oliko se toimenpide ok vai tuntuiko kun tekivät veitsillään (tai jollain) temppuja?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Happy happy joy joy. Tänään on ollut kiva päivä, lisää maanantaita kalenteriin.

Huomenna sitten taitaa tulla kakkaa niskaan oikein kolan kanssa, että vakio pysyy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ei taida tulla. Mähän näytin teille jo perjantaina ennen -tilaa ja Tapion miitissä viimeistään (sulle voin näyttää jo aikaisemminkin) lanseeraan uuden peffani.
Oliko se toimenpide ok vai tuntuiko kun tekivät veitsillään (tai jollain) temppuja?
En se minä ollut!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti:.. temppuja?
En se minä ollut!
Komeljanttari!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HellBell kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Ei taida tulla. Mähän näytin teille jo perjantaina ennen -tilaa ja Tapion miitissä viimeistään (sulle voin näyttää jo aikaisemminkin) lanseeraan uuden peffani.
Oliko se toimenpide ok vai tuntuiko kun tekivät veitsillään (tai jollain) temppuja?
Oli ok, puudutuspiikit vain hieman pistelivät. Diapam olisi kyllä auttanut, mutta en jaksanut pyytää.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Keikaus kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Oliko se toimenpide ok..
Oli ok, puudutuspiikit vain hieman pistelivät. Diapam olisi kyllä auttanut, mutta en jaksanut pyytää.
No hyvä että ok.
Bliss

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Enttu kirjoitti:vatsa kuralla,nimim terkkuja varpusparvelta ...
onkohan mulla noro-virus :shock:
Voin taata, että tunnistat noro-viruksen kun se tulee visiitille :laatta:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Helvetin paska maanantai.
Raksun leikkaus oli kuitenki onneks menny hyvin.
Muuta hyvää ei tässä päivässä ollukkaa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Kahvia ja kersa kerhoon.
Miks sä aina viet sitä kahvia sinne kerhoon? Eiks välillä joku muu äiti vois keittää sen?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla oli tänään 15 000 euron päivä. Kylppäriremppa alkaa nyt sitten kolmen viikon kuluttua ja uudet silmälasit on noudettavissa parissa viikossa. Lisäksi tuli osteltua kaikkea kivaa ja tarpeellista keittiöön.

Ihanan kallista.
Vihtahousu

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Neliäs karhu sanoo rau! Jutellaan just mesessä käts-ä-fis-jutuista, pojat tilaa netistä viikonlopun pilkkireissua varten vieheitä ja muita turhia vehkeitä (sieltä kuiteskaan tule mitään kalaa).

Hyvä reissu tiedossa: 15 humalaista apinaa säheltää järven jäällä ja ottaa pari päivää aamusta iltaan, legendaarisen reissun aineksen kasassa.
mustanikki

Re: Mitä vittua maanantai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

TERVE! Olen palannut takaisin!
Se olen minä, mukavin ja paras (melkeinpä) kirjoittaja kaikista! Terveisiä MUSSUKALLE ja kaikille erikoisille persoonille, tiedätte ketä olette. OLEN MUKAVA ja kirjoitan hyvin! Kaakaota kaikille, olisipa kaikilla Alfa ROmeo!

Kiitän TUKIJOITANI! Toivoo Mustanikki,erikoisen musta ja ei-kateellinen eikä vittupuznuzia kirjoittava kirjoittaja
Vastaa Viestiin