Kauneuden hoitaminen

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Tix

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Tix »

Keikaus kirjoitti:Sulla menee aika hyvin. Kyllä melkein jo tuon takia pelkästään voi antaa väärän horon anteeksi. :wink:
Eli jos hieroo jalat, saa käydä vieraissa? Aika vapaamielinen.
Bliss

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Niin joo, ja piti tähän sanoa, että mä olen kaunis hoitamattakin.
Suihkussa käyn vähintään kerran päivässä. Kampaan naamani jos muistan. Pesen silmälasit kun näkö alkaa hämärtyä. I'm born with it.
Geetzu

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Keikaus kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Tän unohdinkin. Meillä mies hoitaa jalat, siis mun ainakin. Raskausajoilta jäänyt tapa, johon oon tykästynyt, vaikka alussa en voinut sietää.
Sulla menee aika hyvin. Kyllä melkein jo tuon takia pelkästään voi antaa väärän horon anteeksi. :wink:
No ei kyllä tuo ihan riitä. Lisäks tarttetaan vähän hartia- ja päänahkahierontaa. Ja joskus öljyämistä ja jopa hiusten leikkuuta. ;)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tix kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Sulla menee aika hyvin. Kyllä melkein jo tuon takia pelkästään voi antaa väärän horon anteeksi. :wink:
Eli jos hieroo jalat, saa käydä vieraissa? Aika vapaamielinen.
Juu, mielestäni olen aika vapaamielinen, kun annan skorpionin olla naimisissa leijonan kanssa. Hiukan mietin lakialoitetta sen kieltämiseksi, mutta ajattelin, että saattaisi jotenkin olla ristiriidassa perustuslain kanssa. Tiedä sitä sitten.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Tix kirjoitti:...50 eri purnukkaa kylppärin hyllyssä...
...pihiyden papitar ja asketismin aisankannattelija...
Hmm. Mä olisin periaatteessa valmis pistämään lärvid ja kropad saneeraus, mutta pihiys ja köyhäily vaivaavat täälläkin. Onneksi äitini -joka hyvin ymmärtää että lapsen rumuudelle kannattaa tehdä ajoissa jotakin, jos aikoo saada lapsenlapsia - on luvannut mut sopivalla hetkellä kosmetologikoulua käyvän työkaverinsa koekaniiniksi.

Kampaajalla käynti tulee viime viikon perusteella ihan turhan kalliiksi, täytyy vähentää.

Ja niin, todellakin on 50 purkkia hyllyssä. Eikö ne Tixulin böönat ikinä vierailleet tavaratalojen kosmetiikkaosastoilla? Ne purkit huutaa adoptiota. Ihan erityisesti hiustököttipurnukat. Ongelma onkin sitten siinä, ettei ne koskaan katoa sieltä hyllystä, tuntuvat päinvastoin lisääntyvän keskenäänkin. Eikä poiskaan raaski heittää kun on kerran kodin luvannut. Ja kuten Nexiekin tietää, pakkohan suihkugeelejä on olla vähintään mansikan, suklaan, jääteen, toffeen ja kahvin tuoksuisina. Daah?

P.S. Neiti "Exclusive", mites toi Stockmann uppoaa siihen pihiyslinjaan...?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
Kampaajalla käynti tulee viime viikon perusteella ihan turhan kalliiksi, täytyy vähentää.

P.S. Neiti "Exclusive", mites toi Stockmann uppoaa siihen pihiyslinjaan...?
Ei tässä mitään ristiriitaa ole. Minähän säästään vuodessa satoja euroja sillä, että minimoin tietyille palvelualoille upotettavat eurot. Kyllä sillä rahalla hyvinkin sopii vuosikaudet kestäviä laukkuja yms. ostaa :wink:
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Ei tässä mitään ristiriitaa ole. Minähän säästään vuodessa satoja euroja sillä, että minimoin tietyille palvelualoille upotettavat eurot. Kyllä sillä rahalla hyvinkin sopii vuosikaudet kestäviä laukkuja yms. ostaa :wink:
True, true. Rumuuden hoitoon riittää lopulta pelkkä paperipussi, mutta ilman kunnon käsilaukkua nainen on pulassa.

Myöhemmässä elämässä sijoitamme toki ne säästyneet eurot sen komean uima-altaanhoitajan palkkaamiseen.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Käyn suihkussa (tai vaihtoehtosesti saunassa) päivittäin. Siellä pesen hiukset shampoolla + hoitoaineella ja putsaan naaman ja käytän Rexonaa sekä sheivailen. Suihkun jälkeen pistän dödöä kainaloon ja jotain muutaki hajua, mahdollisesti. Rasvaann ainakin kasvot, mahdollisesti myös jalat (riippuen onko kuivat) ja kädet näin pakkasella. Jalkapohjia on ajoittain myös rasvailtava, muuten menevät aivan kaameeseen kuntoon.
Kuorin ihoni ehka 2-3 kertaa puolessa vuodessa, eli aivan liian harvoin, mutta kun ei jaksa, muista tai viitsi, eikä tuo iho nyt niin kauheessa kunnossa oo... Päivävoidetta käytän.
Hiukset leikkasin viimeksi puolivuotta sitten. Nyt voisi olla taas ajankohtaista. Samoinku vois värjätäkki, edellinen kerta oli kolme kuukautta sitten.
Kynsiä leikkelen tai viilailen aina kun näen tarvetta ja moiseen tarvittavat apuvälineet lähettyvillä.
Äitini on kosmetologi, mutta en silti ymmärrä minkään kasvohoitojen päälle. Kyllä se joskus kun teini olin, niin mustapäitä puristeli. Sattui helvetisti ja totesin, että sinähän et naamaani koske. Äiti kyllä osaa tehä ihan hyvää intialaista päähierontaa ja joskus teinivuosina karkotin menkkakivut äitin antamalla vyöhyketerapialla. Kyllä äiti ossaa... ;)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

En käy manikyyrissä, en käy pedikyyrissä, en käy kampaajalla (kaveri leikkaa, minä värjään), vihaan hierojia, käyn suihkussa joka kolmas päivä, dödöän, rasvaan, ajelen, nypin.
Sillon kun sille päälle satun, saatan meikata tunnin jos toisenkin.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Rouva Pupu kirjoitti: Paikkakunnasta riippuen vesi on erilaista. Täällä on metallipitoisuus aika korkea, huomaa ihan siitä, että lattiat suihkussa on punaisena.

Noh, tämä luonnollisesti vaikuttaa blondaukseen esimerkiksi. Keltaisenvihreä tulos, samalla värillä mitä olen vuosia käyttänyt ja toisillakin. Parturissa sama homma vaikka käyttävät pullovettä, koska hiuksissa metallijäämiä. Parturit ovat sanoneet, että monella toiselta paikkakunnalta muuttaneella sama ongelma, koska eivät ole tottuneet veteen. Esimerkiksi täällä syntyneillä ei samaa ongelmaa ole, blondaus onnistuu.

Muukaan väri ei tartu kunnolla, plus hiukset huonossa kunnossa kun metallit siellä muhivat. Siksi panostankin hiustuotteisiin. Kun hiukset meinaavat lähteä päästä kemiallisten reaktioiden takia, jäänee kotivärjäys laskuista pois kokonaan, vai mitä luulet?
Kupariputket sano.

Kenenkään kuontalokarvat ei totu mihinkään metallijäämiin, joita jää vedestä, vaikka olisikin syntyjään paikkakuntalainen.. Eikä ne metallit siellä hiuksissa "muhi", niitä saa myös poistettua. Käyttöön vaan metal correctoreita, hoitoja kampaajalla ja himassa syväpuhistavia ja hyvät hoitotuotteet päälle. Ei ne hiukset itestään pelkästään metallien takia tipu, se on miten niitä ihminen käsittelee. ..ja kuinka ammattitaitoinen sun kampaajas on..

Metallikuontaloinen [kuin myös kuka tahansa] voi myös värjätä hiuksensa kotona, kuhan tietää mitä tekee! ja se kaikki sitten onki pelkkää kemiaa ja ihQja reaktioita. Niinku kaikki yleensä, piis än laaav.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Rouva Pupu

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

syttiK kirjoitti:
Kupariputket sano.

Kenenkään kuontalokarvat ei totu mihinkään metallijäämiin, joita jää vedestä, vaikka olisikin syntyjään paikkakuntalainen.. Eikä ne metallit siellä hiuksissa "muhi", niitä saa myös poistettua. Käyttöön vaan metal correctoreita, hoitoja kampaajalla ja himassa syväpuhistavia ja hyvät hoitotuotteet päälle. Ei ne hiukset itestään pelkästään metallien takia tipu, se on miten niitä ihminen käsittelee. ..ja kuinka ammattitaitoinen sun kampaajas on..
Been there done that. Teen itseasiassa edelleen. Täällä ei siis ole yhtään ammattitaitoista kampaajaa (blondauksen suhteen), mulla kun ei edes vakiokampaajaa/puljua ole. Muuten ehkä uskoisinkin epäpätevyyteen. Ja jos nyt en sattuisi tietämään, etten ole ainoa, en edes yksi pienessä joukossa... voisin uskoa tuohon 100%.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Rouva Pupu kirjoitti: Ja jos nyt en sattuisi tietämään, etten ole ainoa, en edes yksi pienessä joukossa... voisin uskoa tuohon 100%.
Jolla siis on metallijäämiä hiuksissa vai mitä..?

Metallin myös haistaa hiuksista, tarpeeksi tummissahan se ei näy. Toisaalta, jos siellä on tuota ongelmaa veden suhteen, eikö vaan ois helpompi olla tumma ja unohtaa vaaleet? Tosin ruskeanki täytyy olla just oikeen värinen, jottei sielt paista mattanen [vihreä] läpi. Uimareilla on sama ongelma hallien kloorivesien takia.

Tosin, sitä vihreyttä saa taitettua punaisella, joten ei muuta ku etit jostai kampaajan, joka handlaa noi hommat kunnolla myös teoriassa.
Ps. kannattaa ehkä unohtaa perusviiskuuskybästen mummoliikkeet, niillä on kouluajat jo sen verta pölyttyneet, että osa tekee niinq sillon on tehty [ei ollut tarkoitus yleistää, anteeksi].
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Rouva Pupu

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ei vaan etten ole ainoa ulkopaikkakuntalainen joka kärsii tästä ongelmasta. On paljon laajempi ongelma nimenomaan ulkopaikkakuntalaisillla tämä vihreys ja polttaa, polttaa reaktiot. Tai sitten on kampaajien salajuoni meneillään.

Käyn nuorilla kampaajilla ja tummahiuksisena olen viihtynyt jo kuukauden päivät. Joten suurempia vaikutuksia tuolla ei enää ole.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Rouva Pupu kirjoitti: Joten suurempia vaikutuksia tuolla ei enää ole.
Hyvähyvähyvähyvä! :)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kävin kampaajalla kerran pari vuotta sitten. Yritän muutaman kerran viikossa muistaa suihkun ja hampaan pesun. ;) Hiuksia oon joutunut nyt pesemään useamman kerran viikossa ja joskus myös harjaankin! Rasvaan naamaani kun muistan ja meikkaan ainakin 2 kertaa joka kuukausi! Leikkaan kynsiä aina vessassa käydessäni.

Joojoo, oon ihan metsäläinen, tiedän.

Edit: ai niih, värjään mä tukan noin joka toinen kuukausi, oon ihan pinnallinen!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ugh, löysin huipputuotteen: Tigin "Root Boost", semmonen sininen tötsä jossa oleva aine oli hyvinkin tehokasta. Hiukseni tuntuivat paksummilta ja pöyheämmiltä, myöskin seuraavana päivänä. Vaude. Siis semmonen juureen suihkutettava muotovaahto tms.
Prepare for the worstest.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kyllä se on tuo plastiikkakirurgi, joka auttaa. Kävin taas tänä aamuna siellä ja olen edelleen aika hehkeä. Kumma, miten niinkin pieni toimenpide kuin tikkien poisto voi tehdä terää.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ai niin, kävin värjäyttään ripset ja kulmat. Uusi kosmetologi ei oikein ollu perillä siitä, etten pidä kulmistani kovin kaarevina, mutta se hänen tietämättömyydelleen anteeksi annettakoon. Better luck next time.
Prepare for the worstest.
Tix

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Tix »

Vaola kirjoitti:No, NIINPÄ! :kele:
:D
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Kuva

Olen finninen nörttityttö. :]
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Think »

Tix kirjoitti: olen seurustellut vuosikausia kolmen eri upean donnan kanssa joiden ainoa päivittäinen kauneudenhoito on muodostunut ripsiväristä, kosteusvoiteesta ja sheivauksesta.
Unohdit kenties mainita, että böönat olivat kaikki 16-18 vuotiaita, jotka kovasti tarvitsevatkin niitä ryppyvoiteita :wink:
Ovela kuin orgasmi
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

-Superior- kirjoitti:Kuva

Olen finninen nörttityttö. :]
Toi on mun mielestä ihan kakkaa! Näpyt paranevat, mutta niistä jää punaiset jäljet tai ruvet pitkäksi aikaa. Hoidinkin asian tilaamalla Jenkkeihin matkustaneelta kaverilta neljä putkiloa tuon miedompaa versiota ihoa rauhoittavilla aineilla varustettuna. Se on sellaista ainetta, että illalla kun panee näpyn päälle, aamulla ei näppylästä näy jälkeäkään. Saa tuon mun kosmetiikkagurun jenkkisivuilta...
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hoidin tänään kauheuttani ensimmäistä kertaa oikein toden teolla, kun pääsin testaamaan leväpakkaushoitoa kosmetologioppilaitokseen. Kieltämättä tunsin kaunistuvani silmissä heti kun vihreäksi muuttunut hipiäni käärittiin elmukelmuun. Valitettavasti sekä kelmu että levä otettiin pois ennen hoidon loppua.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Oletko nyt sitten leveämpi, vai ainoastaan levännyt?
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:Oletko nyt sitten leveämpi, vai ainoastaan levännyt?
Ihan levähtänyt, kaikin puolin, sanoisin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin