Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mistä kumppani?

Baarista
12
23%
Kirjastosta
0
Ei ääniä
Harrastuksen parista
1
2%
Nettideiteiltä
10
19%
Kitystä (ja muut nettiyhteisöt)
6
12%
Kirkosta
1
2%
Työpaikalta
5
10%
Kadulta
1
2%
Koulusta
2
4%
Kaverin tyttö-/poikaystävä
1
2%
Kaverin kaveri
4
8%
Kotibileistä
2
4%
Muualta. Mistä?
7
13%
 
Ääniä yhteensä: 52

PerttiMakimaa

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NomenNescio kirjoitti:Olen myös kiinnostunut ihmisistä ihan sinänsä, mutta jos miehen tapaa kolme kertaa, sen pitäisi useimpien miesten mielestä johtaa vaakatasoon.
Mutta jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Ennemmin sitä on tapaamatta toiste, kuin johtaa toista ajatuksiin jotka eivät ole yhteisiä. Ja harva on oikeasti niin mielenkiintoinen, että hänestä löytyisi stimulaatiota useampaan tapaamiskertaan. Valitettavasti suurin osa miehistä on vain äärimmäisen tylsiä. En minä jaksa kiinnostua edes ihmisenä jonkun ajatusmaailmasta jossaa on pakko vetää känniä viikonloppuna että on "kivaa"..

Tunnen jo pari sellaista, ja vaikka pidänkin kyseisistä, en tarvitse lisää moisia tuttavuuksia. Ennemmin jotain uutta, jos ystäväksi edes jotakuta ajattelen.
En minäkään muista teiniaikojen jälkeen sellaista suhdetta, jossa tosiaan ei oltaisi kolmannella kerralla jotain fyysistä suoritetta tehty. Hetkinen, ei edes teiniaikana. :)

Ilmeisesti minut on siinä mielessä väärinymmärretty, että kehottaisin Teitä arvon runkkarit tapailemaan jotain täysin epäkiinnostavaa tunaria täältä hamaan tulevaisuuteen. Ei, mutta olen jäänyt ketjuja lukiessa sellaiseen ajatukseen, että se on (miltei) kerrasta eli ensivaikutelmasta kiinni.
PerttiMakimaa

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Aito_Johanna kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:

Olen kiinnostunut ihmisistä yleensäkin.
Sori nyt, mutta kuulostat tekopyhältä fariseukselta. Et sinä nimittäin tässä keskustelussa ainakaan miltään humaanilta persoonalta vaikuta. Sinähän asetut muiden yläpuolelle ja tuomitset ihmiset, jotka eivät elä ja ajattele niin kuin sinä. Sellainen ei kerro kiinnostuksesta ihmisiin.
PerttiMakimaa kirjoitti:
Jokainen nettideitti on kuitenkin _ihminen_, jonkun poika tai tytär. Ei mikään kategorioitavissa oleva hyödyke, vaikka olenkin sitä mieltä että ihmiset tapaavat katsoa suhteitaan oman henkilökohtaisen hyötynsä kautta. What is in it for me... ...juunou.
Koetahan vähän eritellä, millainen on suhde, jota ei katsota "oman henkilökohtaisen hyödyn kautta".
Ei minusta kenenkään ihmisarvoa vähennä se, että juuri minä en ole kiinnostunut tutustumaan häneen. Jos deittaillessa ollaan etsimässä sellaista ihmistä, jonka kanssa voisi ryhtyä suhteeseen, säästää molempien aikaa, että ei jatketa tapailua pitempään sellaisen kanssa, jonka kanssa minkäälaista kipinää ei syty.
Jos on suuri ihmisharrastaja ja tahtoo vain noin niinku sosiologisessa mielessä tutustua syvällisesti keneen tahansa ihmiseen, se on hyvä kertoa jo ilmoituksessa tai vastata vain sellaiseen ilmoitukseen, jossa tällaista tutustumista haetaan.
PerttiMakimaa kirjoitti:

Mitä eilen jäi aiheesta sanomatta on, että minusta useampikin ihminen nykyään haluaisi löytää oikein kauniin/komean puolison voidakseen raahata hänet johonkin x-paikkaan näyttääkseen "katsokaa mitä minä sain". Eri asia on haluaisiko ko. ihminen olla joku trophy. Ehkä huonoa itsetuntoa voisi paikata muutenkin kuin ihmisillä, ostakaa vaikka urheiluauto.
Mihin tämä liittyi? En näe yhteyttä mihinkään tässä keskustelussa esitettyyn, voitko tarkentaa?
Noin vain irrallisena huomiona tuo saa sinut kuulostamaan muiden yläpuolelle asettuvalta sedältä, joka heristää sormea ja opastaa, soo-soo.
Tuomitsen? Joo, vaikutan ehkä tuomitsevalta. Itseasiassa monet ihmiset ovat ennen tarkempaa tutustumista Pertin takana olevaan ihmiseen valittaneet samaa. Mitenkäs se yksikin henkilö sanoi? "**ttu kun sinä olit tyly alkuun". Mutta ei, kyllä minä olen ihan aamorin asialla.. :h:

Ihmiset katsovat suhdetta oman etunsa kautta. Ei siihen sisältynyt mitään arvolatausta. Minäkin katson. Ehkä se jäi mieleen negatiivisena, jos loppuvastauksenikin sellaiselta vaikutti. Eli en missään sosiaalisen eläimen mielessä ole ihmis"rakastaja". Olen vain ja ainoastaan tässä ketjussa koettanut herättää ihmisiä pohtimaan millaisia mahdollisuuksia he (saattavat) jättää katsomatta.

Kuten Superior tuossa taisikin asiasta mainita kokemuksistaan on kumppanilla elvistely _mielestäni_ erittäin tärkeä osa tätä keskustelua. Ainakin itse teini-ikäisenä ostin itselleni itsetuntoa näin kyseenalaisilla keinoilla. Hävettää vieläkin. _Minusta_ osa palstamme seurustelukumppanin etsijöistä pohtii potentiaalista kumppania etsiessään, että mitähän muut hänestä ajattelisivat.

Olen ollut ihmissuhderintamalla sellainen tolvana, että kaikki on pitänyt opetella kantapään kautta. Tarvitseeko kaikkien tehdä samat virheet kuin minun? Vai onko vuodesta 2003 (muistanko oikein?) jatkuneen samanlaisena pysyneen deittailun ääneen analysointi niin iso synti? Loukata se voi, mutta mikäpä elämässä ei voisi. En kuitenkaan usko etteikö joku ihminen voisi sinua kaivata elämäänsä tai jos päätät yksin olla ettetkö siitä tykkäisi.

Nettideittailu on vaan kuin työhaastattelussa kävisi. Se joka pukeutuu sopivimmin ja selittää omat elämänkokemuksensa parhaiten päin saa paikan. Jos sekään. Ihan riippumatta siitä kuka olisi "pätevin hommaan". :)
Aito_Johanna

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

PerttiMakimaa kirjoitti:Tuomitsen? Joo, vaikutan ehkä tuomitsevalta. Itseasiassa monet ihmiset ovat ennen tarkempaa tutustumista Pertin takana olevaan ihmiseen valittaneet samaa. Mitenkäs se yksikin henkilö sanoi? "**ttu kun sinä olit tyly alkuun". Mutta ei, kyllä minä olen ihan aamorin asialla.. :h:

Ihmiset katsovat suhdetta oman etunsa kautta. Ei siihen sisältynyt mitään arvolatausta. Minäkin katson. Ehkä se jäi mieleen negatiivisena, jos loppuvastauksenikin sellaiselta vaikutti. Eli en missään sosiaalisen eläimen mielessä ole ihmis"rakastaja". Olen vain ja ainoastaan tässä ketjussa koettanut herättää ihmisiä pohtimaan millaisia mahdollisuuksia he (saattavat) jättää katsomatta.

Kuten Superior tuossa taisikin asiasta mainita kokemuksistaan on kumppanilla elvistely _mielestäni_ erittäin tärkeä osa tätä keskustelua. Ainakin itse teini-ikäisenä ostin itselleni itsetuntoa näin kyseenalaisilla keinoilla. Hävettää vieläkin. _Minusta_ osa palstamme seurustelukumppanin etsijöistä pohtii potentiaalista kumppania etsiessään, että mitähän muut hänestä ajattelisivat.

Olen ollut ihmissuhderintamalla sellainen tolvana, että kaikki on pitänyt opetella kantapään kautta. Tarvitseeko kaikkien tehdä samat virheet kuin minun? Vai onko vuodesta 2003 (muistanko oikein?) jatkuneen samanlaisena pysyneen deittailun ääneen analysointi niin iso synti? Loukata se voi, mutta mikäpä elämässä ei voisi. En kuitenkaan usko etteikö joku ihminen voisi sinua kaivata elämäänsä tai jos päätät yksin olla ettetkö siitä tykkäisi.

Nettideittailu on vaan kuin työhaastattelussa kävisi. Se joka pukeutuu sopivimmin ja selittää omat elämänkokemuksensa parhaiten päin saa paikan. Jos sekään. Ihan riippumatta siitä kuka olisi "pätevin hommaan". :)
Aletaankohan me vihdoin päästä tässä asiassa jonkinlaiseen sopimukseen: olen aistivinani Pertin tulevan pari askelta vastaan, ja nyt aion tehdä itse saman. Peace!

Tuohon elvistelyjuttuun en ota sen enempää kantaa; en edelleenkään tajua, keneen tällä palstalla se voisi viitata. Tuskin minuun, Tixiin tai HellBelliin, tosirakkauden etsijöihin. Jos kovasti toimisin sen mukaan, mitä muut minusta ajattelevat, tuskin ottaisin riskiä tulla pilkatuksi toivottomaksi tapaukseksi ja tulevaksi vanhaksipiiaksi, niin kuin nyt. Eiköhän joku ulkoisesti pätevä ja komeaa titteliä kantava olisi tarttunut haaviin jo aika päivää sitten.

Sinulla on nettideittailuhistoriastani väärä käsitys. Sanoin tämän jo, mutta näköjään missasit pointin. Ei ole mitään "vuodesta 2003 samanlaisena jatkunutta deittailua". Tänä vuonna olen tavannut kaksi nettideittiä (joista jo numeron 2 kohdalla kellot soivat sen verran, että uudesta miitistä on sovittu). Sitä edellisen tapasin syksyllä 2004. (Sen tyypin tapasin peräti kaksi kertaa, mutta en voi mitään sille, että kaveri oli vielä toisellakin tapaamisella helvetin pitkäveteinen.) Sitten taas jos siitä mennään sinne vuoteen 2003 tai siitä vielä taaksepäin, ollaan jo niin kaukana hamassa menneisyydessä ja aivan eri luvuissa Aito_Johannan henkilöhistoriaa, ettei niistä kannata puhua eikä varsinkaan muodostella niiden pohjalta mitään lopullisia profetioita.

Myönnän sen, että nettideittailussa ensivaikutelma ratkaisee ja että jossain muualla ihmisestä saattaa tähän vähitellen tutustuessa tulla esille hienoja piirteitä. Tähänhän viittasin jo alunperin: nettideittailu on keinotekoinen tapa tutustua ihmisiin, koska jos heti ensimmäisellä tapaamisella ei ala synkata, ei ole mitään syytä tavata uudestaan. Olen Tixin kanssa hieman eri linjoilla siitä, että jos kemiaa ei ole heti, sitä ei ole koskaan. Onhan näitä tapauksia, joissa työkaverit ovat vuosia vain tehneet töitä yhdessä kahdeksan tuntia päivässä, kunnes eräänä kauniina päivänä *klik*.
Siitä huolimatta en rupea kiduttamaan itseäni tapaamalla vain tapaamisen vuoksi tyyppejä, joiden seurassa en viihdy. Niin valuu elämä hukkaan. Minulla on muutakin tekemistä.
On ihmisiä, jotka ovat käyneet läpi kymmenet ja taas kymmenet nettideitit ennen kuin on onnistanut. (Esimerkiksi nyt tuo Tixin kaveri, josta Tix kertoi tässä ketjussa.) Vanha Pervo voi siis työntää perseeseensä teorian "jos ei vielä ole tärpännyt, ei tule koskaan tärppäämäänkään". Sehän on todistettu vääräksi.

Jos omaa toimintaani haluan tarkastella siltä kannalta, mitä siinä voisi muuttaa jotta todennäköisemmin voisin tavata kumppanin, niin voisin - myönnytys elcolle ja Annille - opetella suhtautumaan nettideittailuun rennommin. Tosikkomaisuuteen olen näissä jutuissa joskus sortunut, eli siis miettinyt jo etukäteen ilmojen/meilien perusteella, onko tuo nyt ihan varmasti sellainen, jonka kanssa haluaisin seurustella --> tavannut vain harvoja --> todennäköisyys osumaan pieni. Voisi enemmän tsekkailla, mitä lyhyiden tusinailmojen taakse kätkeytyy --> tavata useampia --> todennäköisyys suurempi. Mutta toisaalta, enpä nyt muutamaan vuoteen ole koko nettideittailua harrastanut ollenkaan, ovat kiinnostaneet enemmän muut asiat kuin vieraiden ihmisten kanssa kahvittelu ja aktiivinen parinetsintä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja martza »

Aito_Johanna kirjoitti: On ihmisiä, jotka ovat käyneet läpi kymmenet ja taas kymmenet nettideitit ennen kuin on onnistanut.
En jaksanut lukea koko tämän aiheen kirjoituksia, mutta lisään omaan kommenttini. Minä kuulun tähän Aito_Johannan kommenttiin kuuluvaan ryhmään. Itse löysin Deitti netin kautta nykyisen rakkaani 2003 ja tämä taisi olla 7:s tai 8:s tapaamani hlö sieltä, kunnes kolahti totaalisesti. Se on ihan sama mistä partnerinsa tapaa, netin kautta, ravintoloista, harrastuksista jne, pääasia on, että löytää sen Oikean Ihmisen itselleen, jos partneria on itselleen etsimässä. Se, että todella haluaa löytää ja uskaltaa antaa itsensä likoon silloin rakkauden alttarille, kun se Oikea tulee esiin niin tämä parantaa oleeellisesti mahdollisuuksia löytää se Omansa. Ei ole ns. vain puolivalot päällä tässä hakuhommassa, mutta ei kuitenkaan hampaat irvessä tai pakkomielle, että nyt mun on saatava se parneri itselleen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
NuoriDaavid

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti: Ja tätäkään mainiota miestä en olisi tavannut, jos olisin noudattanut vanhan pierun neuvoa ja *tyytynyt* johonkuhun keneentahansa :P
Aito_Johanna kirjoitti:Vanha Pervo voi siis työntää perseeseensä teorian "jos ei vielä ole tärpännyt, ei tule koskaan tärppäämäänkään". Sehän on todistettu vääräksi.
Aito_Johanna kirjoitti: Aviovankilasi taitaa olla todella harmaa ja näköalaton paikka ja sinä itse katkera vanha jäärä, kun noin väen vängällä haluat pilkata minua, sinnikkäästi yrittää padota edes yhden nuoren ihmisen ilo, toivo ja elämänoptimismi. Miksi haluat pahoittaa mieleni? Mitä sinä sillä voitat?
:D Mä oon vissiin oikeasti suututtanut sut?

Mikähän siinä on, että kaikista tälle palstalle kirjoittavistä sinä lienet ainoa, joka on vetänyt herneet nenäänsä jutuistani ja sinä olet myös ainoa, joka on saanut minut hermostumaan (ei tässä ketjussa vaan silloin joskus vuosi sitten)?

Meidän välillämme on selkeästi jotain.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 08.03.2007 12:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Think »

NuoriDaavid kirjoitti: Meidän välillämme on selkeästi jotain.
Hankkikaa huone!
Ovela kuin orgasmi
NuoriDaavid

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Think kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Meidän välillämme on selkeästi jotain.
Hankkikaa huone!
:think: Voisiko se olla sitä?

Lääkäri-opettaja pariskunta kyllä kuulostaa hyvältä ja hyvin espoolaiselta.
PerttiMakimaa

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Think kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Meidän välillämme on selkeästi jotain.
Hankkikaa huone!
:think: Voisiko se olla sitä?

Lääkäri-opettaja pariskunta kyllä kuulostaa hyvältä ja hyvin espoolaiselta.
Kysy nyt vielä ensin lupa kotoa. :)
NuoriDaavid

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Think kirjoitti:
Hankkikaa huone!
:think: Voisiko se olla sitä?

Lääkäri-opettaja pariskunta kyllä kuulostaa hyvältä ja hyvin espoolaiselta.
Kysy nyt vielä ensin lupa kotoa. :)
Meillä on vain yksi elämä ja senkin voi elää vain kerran.

Kielletty rakkaus kuulostaa ihanan romanttiselta.
Aito_Johanna

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:Meillä on vain yksi elämä ja senkin voi elää vain kerran.

Kielletty rakkaus kuulostaa ihanan romanttiselta.
Vaikken voikaan vastata NuorenDaavidin tunteisiin, katson yllälukevan voitokseni. Vanha Pervo muistaa romantiikan olemassaolon!
Dr.Diarrhea

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

NuoriDaavid kirjoitti:Meillä on vain yksi elämä ja senkin voi elää vain kerran.

Kielletty rakkaus kuulostaa ihanan romanttiselta.
Voin tulla häihinne ohjaamaan liikennettä: Bentleytä ja Maybacheja.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Think »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Voin tulla häihinne ohjaamaan liikennettä: Bentleytä ja Maybacheja.
Unohdit että tätä menoa Iso G tulee sinne Nissanilla.
Ovela kuin orgasmi
PerttiMakimaa

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Meillä on vain yksi elämä ja senkin voi elää vain kerran.

Kielletty rakkaus kuulostaa ihanan romanttiselta.
Minusta luvan kysyminen kotoa kuulostaisi mukavan romanttiselta - suorastaan vanhakantaiselta. :)

"Kulta, pyydän lupaasi naiskennella yhden äikänopen kanssa"
Dr.Diarrhea

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Think kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti: Voin tulla häihinne ohjaamaan liikennettä: Bentleytä ja Maybacheja.
Unohdit että tätä menoa Iso G tulee sinne Nissanilla.
Kerroin muuten juuri työkaverille, en nyt muista kenen palstalaisen kommentin Nissanin kuulostamisesta siltä, että loppui rahat kesken. Hauskasti tiivistetty.
PerttiMakimaa

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Kerroin muuten juuri työkaverille, en nyt muista kenen palstalaisen kommentin Nissanin kuulostamisesta siltä, että loppui rahat kesken. Hauskasti tiivistetty.
Se oli Mazda, koppalakki. :)
NuoriDaavid

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Aito_Johanna kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Meillä on vain yksi elämä ja senkin voi elää vain kerran.

Kielletty rakkaus kuulostaa ihanan romanttiselta.
Vaikken voikaan vastata NuorenDaavidin tunteisiin, katson yllälukevan voitokseni. Vanha Pervo muistaa romantiikan olemassaolon!
Koskaan eläissäni en ole nähnyt väkevää halua ja kuumaa, kiihkeää kaipausta näin puhtaassa muodossa, niin, voisin jopa sanoa, etten ole edes unelmissani ja kuvitelmissani tavoittanut moista puhtautta.
PerttiMakimaa

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Koskaan eläissäni en ole nähnyt väkevää halua ja kuumaa, kiihkeää kaipausta näin puhtaassa muodossa, niin, voisin jopa sanoa, etten ole edes unelmissani ja kuvitelmissani tavoittanut moista puhtautta.
- Ariel, se on elämää? :)
NuoriDaavid

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Koskaan eläissäni en ole nähnyt väkevää halua ja kuumaa, kiihkeää kaipausta näin puhtaassa muodossa, niin, voisin jopa sanoa, etten ole edes unelmissani ja kuvitelmissani tavoittanut moista puhtautta.
- Ariel, se on elämää? :)
Johann Wolfgang von Goethe: Die Leiden des jungen Werther (Nuoren Wertherin kärsimykset), 1774.
PerttiMakimaa

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Koskaan eläissäni en ole nähnyt väkevää halua ja kuumaa, kiihkeää kaipausta näin puhtaassa muodossa, niin, voisin jopa sanoa, etten ole edes unelmissani ja kuvitelmissani tavoittanut moista puhtautta.
- Ariel, se on elämää? :)
Johann Wolfgang von Goethe: Die Leiden des jungen Werther (Nuoren Wertherin kärsimykset), 1774.
No jo on. Nyt sait Pertin kiinni kulttuuripöksyt kintuissa. :)
elco

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Mikähän siinä on, että kaikista tälle palstalle kirjoittavistä sinä lienet ainoa, joka on vetänyt herneet nenäänsä jutuistani ja sinä olet myös ainoa, joka on saanut minut hermostumaan (ei tässä ketjussa vaan silloin joskus vuosi sitten)?
Minustakin tuo on ällistyttävää. Nimittäin että kukaan muu ei ole työlääntynyt sinuun: Housuun paskoja, kovatuloelvis, nettistalkkeri, markkina-arvottaja ja oman käden oikeuden väkivaltainen promoottori.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja nexie »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mikähän siinä on, että kaikista tälle palstalle kirjoittavistä sinä lienet ainoa, joka on vetänyt herneet nenäänsä jutuistani ja sinä olet myös ainoa, joka on saanut minut hermostumaan (ei tässä ketjussa vaan silloin joskus vuosi sitten)?

:yo:

Luonnonvaroja vapautuneesti tuhlaava, joukkoliikenteen käyttämiseen ja kehittämiseen antipatialla suhtautuva espoolainen saa ainakin täältä lohdutusäänen hernetalkoisiin! Lilolta varmasti myös!
Don't Panic!
NuoriDaavid

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nexie kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mikähän siinä on, että kaikista tälle palstalle kirjoittavistä sinä lienet ainoa, joka on vetänyt herneet nenäänsä jutuistani ja sinä olet myös ainoa, joka on saanut minut hermostumaan (ei tässä ketjussa vaan silloin joskus vuosi sitten)?

:yo:

Luonnonvaroja vapautuneesti tuhlaava, joukkoliikenteen käyttämiseen ja kehittämiseen antipatialla suhtautuva espoolainen saa ainakin täältä lohdutusäänen hernetalkoisiin! Lilolta varmasti myös!
Oho, flaksi paukkuu nyt oikein urakalla.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja nexie »

NuoriDaavid kirjoitti:
Oho, flaksi paukkuu nyt oikein urakalla.
Älä nyt liiemmin ylpisty, et sä vielä harvojen ja valittujen miehittämälle norauslistalleni ole päässyt!
Don't Panic!
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Think »

NuoriDaavid kirjoitti:
nexie kirjoitti: :yo:

Luonnonvaroja vapautuneesti tuhlaava, joukkoliikenteen käyttämiseen ja kehittämiseen antipatialla suhtautuva espoolainen saa ainakin täältä lohdutusäänen hernetalkoisiin! Lilolta varmasti myös!
Oho, flaksi paukkuu nyt oikein urakalla.
Busted! Ne vaan haluu sua ND, molemmat. Ja nimeomaan yhtäaikaa. Ehkä periskooppia käyttäen, mutta kuitenkin.
Ovela kuin orgasmi
Chap

Re: Missä tapasit/aiot tavata paremman puoliskosi?

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:Mikähän siinä on, että kaikista tälle palstalle kirjoittavistä sinä lienet ainoa, joka on vetänyt herneet nenäänsä jutuistani ja sinä olet myös ainoa, joka on saanut minut hermostumaan (ei tässä ketjussa vaan silloin joskus vuosi sitten)?

Meidän välillämme on selkeästi jotain.
Eikö sanctus vähän aikaa sitten vihjaillut leikkimielisesti, että olet pedofiili? Teidänkin välillä on selkeästä jotain.
Vastaa Viestiin