Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti: :think: Paitsi jos mut bannattaisiin ennen tuota päivämäärää niin...
Ei se minun kirjoittamistani estä, sinun kirjoittelusi eivät vaikuta asiaan mitenkään :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Jos Tix häviää, niin hän menee Tenkkaan, istuu illan kiroten yhteiskuntaa ja pokaa sitten vieressä istuvan naisen. Kehuu sitten asiasta seuraavana päivänä kavereilleen.

Jos ND häviää, niin hän on ensi vappuna prekariaatin mielenosoituskulkuuen kärjessä ja kertoo tutuilleen kansalaispalkan oikeutuksesta, paskaduunin vääryydestä ja omaisuuden omavaltaisen haltuunoton oikeutuksesta sekä spreijaa turkisliikkeen ikkunan.
Puolet vedosta suoritettu. Miten aiot ND naamioitua ensi vappuna? Meinaan lääkärin tuloilla tuosta spreijaamisesta voi saada aika isot sakot.
Fak. Alkaa pelottamaan. MIten tästä selvitään? Yrittäkää nyt hei ärsyttää tota tixiä!

Arska! Slam! Suvinen!

*Apuuva*

:think: Paitsi jos mut bannattaisiin ennen tuota päivämäärää niin...

Voi Taavetin TAAVETTI kun en osaa auttaa sua suuremmin kun en tiedä enkä jaksa ymmärtää mistä on kyse.

Mutta aina mä ärsyttää voin Tixiä.
Eli

PÖÖ, sinä kade made Tix. Pässi Pössi Pux! Älä tapa, jätä napa!!

Eiköhän tämä selvittänyt tilanteen.Se oli ikäänkuin ilmainen "Clean Kitinä from mad infections"

Ole hyvä vaan Taavetti!

SA
se
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
NuoriDaavid

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Alkaa pelottamaan.
Mitä suomea tämä muka on?
Pelästynyttä.
PerttiMakimaa

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tännekö piti laittaa Suvisen vonkausasiat?
NuoriDaavid

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:Tännekö piti laittaa Suvisen vonkausasiat?
Ei.
PerttiMakimaa

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Tännekö piti laittaa Suvisen vonkausasiat?
Ei.
Alkaa pelottamaan. :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

PerttiMakimaa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Tännekö piti laittaa Suvisen vonkausasiat?
Ei.
Alkaa pelottamaan. :D
Pelotti helmut lotti ja turpiin otti? :wink:

Ja kuinkahan vitun kauan Tiksulilta meni tämänkin typerän ja huonon keskustelu- ja konttausketjun aikaansaamiseen, paskallakäynnin verran?
Olisi kannattanut suorittaa ihan pönttöön koko laskeuma.
Pyyhin Netikettiin..
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Jos Tix häviää, niin hän menee Tenkkaan, istuu illan kiroten yhteiskuntaa ja pokaa sitten vieressä istuvan naisen. Kehuu sitten asiasta seuraavana päivänä kavereilleen.

Jos ND häviää, niin hän on ensi vappuna prekariaatin mielenosoituskulkuuen kärjessä ja kertoo tutuilleen kansalaispalkan oikeutuksesta, paskaduunin vääryydestä ja omaisuuden omavaltaisen haltuunoton oikeutuksesta sekä spreijaa turkisliikkeen ikkunan.
Puolet vedosta suoritettu. Miten aiot ND naamioitua ensi vappuna? Meinaan lääkärin tuloilla tuosta spreijaamisesta voi saada aika isot sakot.
Fak. Alkaa pelottamaan. MIten tästä selvitään? Yrittäkää nyt hei ärsyttää tota tixiä!

Arska! Slam! Suvinen!

*Apuuva*

:think: Paitsi jos mut bannattaisiin ennen tuota päivämäärää niin...
Trallallei.. 2,5 kk jäljellä.
Zeb

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

PerttiMakimaa kirjoitti:Alkaa pelottamaan. :D
Alkaa pelottaa :pikkugee:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Alkaa pelottamaan. :D
Alkaa pelottaa :pikkugee:
Tuleepi pelko pusakkaan! Se on kieliopillisesti oikeimmin sanottu!
Mulla ollee varmasti tarpeeksi vahva koulutuksellinen todistus tähän, joten olkaapa varovaisia kommentissanne!

MUTTA VOI NOITA AIKOJA!!! Aikoja somia! Kun Tix punaisena oli "tappamassa" minua tai näkevänsä minut parhaiten vainaana ja sain morsiamekseni luoteja.
Sain korkeatasoisia (en siis apukoulutasoisia) viffu ynnä fatipääviestejä pikkupojilta ja perässähiihtäjiltä!

Kaksiteräinen miekka tämän syyn selvittäminen. Kyseessähän on kateus, muttakun sitä ei saa sanoa puolustukseksi, koska se taas on ärsyttävää!

Suvisen taannoinen leikkiflirtillinen vonkaamisenikin oli muille harmillista kun Suvinen piti siitä. Nyt olemme nähneet miten Suvinen reagoi ilman juttujani. Huonosti, tylsästi.Känniä ja krapulaa. Hän on usein kipeäkin. Voih. Se ei ollut tarkoitus! Suvinen on tosi kiva ihminen ja kiva nainen sisimmältään ja olemme ystäviä toki ja "tulee takaisin" toivottavasti !

Voi kun olenkin tullut niin kiltiksi. Mutta olen tullut hieman älykkäämmäksi siten, että ajattelin, että miksi minä jatkan samalla tyylillä, jos kerran ärsytän poikia ja he sitten omalla minulle jäljittemättömällä verbaalitasollaan alentavat minut alimpaan kastiin. Eihän siinäkään voi kuin olla vedet silmissä (ei itkien)!!

Mutta kyllähän se minua siis sikäli haittasi, että perässähiihtäjät eivät voi muuta kuin jatkaa poikien juttuja. Ja se tekee minut pelleksi, heh!

Niin. Miksi ärsytän! Miksi lopetin ärsyttämisen? Siksi, koska en minäkään saa tietoisesti ärsyttää muita ahdistukseen. Ymmärsin, että sekin on varsin itsekästä toimintaa. Vaikka yllätyin, että olen osannut sen ärsytyksen, ja osaan ja se jotenkin kannusti jatkamaan.

Kuitenkin , JOS haluaa ja kun haluan olla sivistynyt kunnioitettava ihminen, ajattelen myös muitten tunteita. Aina olen ajatellut muiden tunteita, varsinkin, jos he itse ovat osoittautuneet herkiksi, mutta nyt minun täytyi ajatella myös poikain ja perässähiihtäjien tunteita!!

Tätä asiaa muuten Lenita A., vaikka niin fiksu tuntee olevansa, ei ole vielä sisäistänyt! Hän aina vain jatkaa hyvin itsetietoisena ja ikäänkuin mollaa monet kanssaihmisensä samalla omalla besserwisseriydellään. Se on pahinta itsekkyyttä!!

Eli se asia, jota olen aina korostanut ja joka on niin tosi, että jos joku moittii toista huonoksi tyypiksi tai muuta sellaista, niin ikäänkuin sitä todellista itsekkyyttään ei moittija osaa huomata, tämä komentoija ei huomaa omaa korotustaan eli puhdasta itsekkyyttään!!

Se on suorastaan ylihassua!

Mutta minä sanoin itselleni taannoin, ettei minulla ole "oikeutta" käyttää ärsytyskykyäni väärin! Ei se niille muutamille ihmisille ole kiva, että he ärsyyntyvät. Olin ylpeä sivistyneestä päätöksestäni!

Toisaalta minulla ja tyylilleni on ja oli paljon tukijoita!! Kysymys kuuluu oliko tärkeämpi se, että annoin hupia ja iloa minusta pitävälle vai oliko tärkeämpi se, että ajattelin Tixin ja muitten kateellisten hermoja?

Valitsin laimean tien! Valitsin oman hajuttoman ja mauttoman ketjun. Syy siihen oli vastuulinen toiminta!!!
Myös se, että minulla on vähemmän aikaa!

Tiedättekö te ollenkaan, että myös ärsyttävän kirjoituksen aikansaaminen kuluttaa energiaa hirmupaljon!

Tämä kirjoitus oli ärsyttävä, tiedän. Mutta vain niille joihin kalikka kolahtaa!!

Ja tällä sanomisella estin moittimishaukkuni! Hehheh. :?

No palaan taas kiltiks jatkossa!! 8)
Onhan minulla oma rakas palstalapsenikin tuolla! :P

Rakkaat tukijani! Ja toki myös ne minua halventavat tapaukset! Kirjoittakaa minulle omaan palstaani, jos haluatte! Minulla on ainutlaatuinen etu ja tarjous kaikille, eli VARMA VASTAUS!!! (Huhhuh, ellei niitä viestejä sitten tule yksinkertaisesti liikaa?) :P

SA
Stadin kalainen
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos Tix häviää, niin hän menee Tenkkaan, istuu illan kiroten yhteiskuntaa ja pokaa sitten vieressä istuvan naisen. Kehuu sitten asiasta seuraavana päivänä kavereilleen.

Jos ND häviää, niin hän on ensi vappuna prekariaatin mielenosoituskulkuuen kärjessä ja kertoo tutuilleen kansalaispalkan oikeutuksesta, paskaduunin vääryydestä ja omaisuuden omavaltaisen haltuunoton oikeutuksesta sekä spreijaa turkisliikkeen ikkunan.
Selvä. Kirjoitan vähintään kerran kuukaudessa Kitinään jotain 2.3.2008 saakka enkä poista nimimerkkiäni. Force Majeure -syyt poislukien, toki, eli Kitinän pitää olla pystyssä ja minun toimintakykyinen.

Täytyy hommata tv-ryhmä paikalle tuohon mielenosoitukseen.
ND:llä on enää 5 viikkoa aikaa tajuta minkä virheen teki :)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Tix kirjoitti: ND:llä on enää 5 viikkoa aikaa tajuta minkä virheen teki :)
Mulla on hyvät kamerat dokumentoimiseen :-D
Chap

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

Tix kirjoitti:
Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos Tix häviää, niin hän menee Tenkkaan, istuu illan kiroten yhteiskuntaa ja pokaa sitten vieressä istuvan naisen. Kehuu sitten asiasta seuraavana päivänä kavereilleen.

Jos ND häviää, niin hän on ensi vappuna prekariaatin mielenosoituskulkuuen kärjessä ja kertoo tutuilleen kansalaispalkan oikeutuksesta, paskaduunin vääryydestä ja omaisuuden omavaltaisen haltuunoton oikeutuksesta sekä spreijaa turkisliikkeen ikkunan.
Selvä. Kirjoitan vähintään kerran kuukaudessa Kitinään jotain 2.3.2008 saakka enkä poista nimimerkkiäni. Force Majeure -syyt poislukien, toki, eli Kitinän pitää olla pystyssä ja minun toimintakykyinen.

Täytyy hommata tv-ryhmä paikalle tuohon mielenosoitukseen.
ND:llä on enää 5 viikkoa aikaa tajuta minkä virheen teki :)
Onko veto voimassa kun ND:lle iski Force Majeure -syyt, eli vaimon tossun painovoima estää hänet osallistumasta prekariaatin kulkueeseen?
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Chap kirjoitti:Onko veto voimassa kun ND:lle iski Force Majeure -syyt, eli vaimon tossun painovoima estää hänet osallistumasta prekariaatin kulkueeseen?
Force Majeure koskee vain ennustamattomia syitä. Tossuvoima on ollut ND:n tiedossa siinä missä painovoimakin, ja hän on voinut varautua siihen vedon lyödessään. Eli no go.
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos ei kirjoita, niin silloin on hävinnyt, junous pox zäp.
Jos ei kirjoita, niin ei kiinnosta, jounouspokzzäp. Mutta jos tarpeeks on pelissä fyrkkaa, niin sovitaan frekvenssi? Kerran kuussa min vähintään vuoden ajan?
Jos Tix häviää, niin hän menee Tenkkaan, istuu illan kiroten yhteiskuntaa ja pokaa sitten vieressä istuvan naisen. Kehuu sitten asiasta seuraavana päivänä kavereilleen.

Jos ND häviää, niin hän on ensi vappuna prekariaatin mielenosoituskulkuuen kärjessä ja kertoo tutuilleen kansalaispalkan oikeutuksesta, paskaduunin vääryydestä ja omaisuuden omavaltaisen haltuunoton oikeutuksesta sekä spreijaa turkisliikkeen ikkunan.
Davella on enää vajaa 10 vuorokautta nöyryyttävään tappioon.
Tix

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos Tix häviää, niin hän menee Tenkkaan, istuu illan kiroten yhteiskuntaa ja pokaa sitten vieressä istuvan naisen. Kehuu sitten asiasta seuraavana päivänä kavereilleen.

Jos ND häviää, niin hän on ensi vappuna prekariaatin mielenosoituskulkuuen kärjessä ja kertoo tutuilleen kansalaispalkan oikeutuksesta, paskaduunin vääryydestä ja omaisuuden omavaltaisen haltuunoton oikeutuksesta sekä spreijaa turkisliikkeen ikkunan.
Selvä. Kirjoitan vähintään kerran kuukaudessa Kitinään jotain 2.3.2008 saakka enkä poista nimimerkkiäni. Force Majeure -syyt poislukien, toki, eli Kitinän pitää olla pystyssä ja minun toimintakykyinen.

Täytyy hommata tv-ryhmä paikalle tuohon mielenosoitukseen.
Ahem. ND, olet hävinnyt vetosi. Maksathan velkasi?
NuoriDaavid

Re: Yhdistetty Arskan apukoulutason asiat ja Suvisenvonkausketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tämä todella raastaa minua. Olen paskanpuhuja ja en pysty toteuttamaan lupaustani. Laitan myöhemmin (kommarilla liian hankalaa, kun ei pysty kopioimaan tämän ketjun url:a) kuitenkin ketjun, jossa tunnustan olevani paskanpuhuja.
Vastaa Viestiin