Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mdm »

Onko näin?
fuck me I'm fabulous
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mdm kirjoitti:Onko näin?
SIIS ilmeisesti on vaikka ei pitäisi!

Stadinarska ei avanna ketjua! MITÄ tästäkin päivästä tulee, voih.

Stadinarska
kaikilta anteeksipyytävä

ps. tänään joku voisi tehdä hyvän työn ja ilmoittautua REIPPAASTI Stadinarskan tukijaksi. Ei oo näet häppee olla fiksuuu.
Enttu

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Kevyesti keskellä viikkoa,kukon kiekaistessa ei tarvitse herätä,nousen aamupvästä ylös kun keväiset auringonsäteet ikkunasta pilkistää.

Ja meissä kaikissa asuu pieni runoniekka :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Enttu kirjoitti:Kevyesti keskellä viikkoa,kukon kiekaistessa ei tarvitse herätä,nousen aamupvästä ylös kun keväiset auringonsäteet ikkunasta pilkistää.

Ja meissä kaikissa asuu pieni runoniekka :P
Huomasinko mä oikein vai olitko ei-tukijani. Voisitko nopeasti kääntyä jos annan pusun? Pus!

arska
yrittäjä
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Ei sen kummempia.

Hyvää keskiviikkoa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Olen huono ihminen, koska olen ruma. Minulla on välillä tummat silmänaluset ja joskus hiukseni ovat huonosti. Eli en näytä aina hyvältä ja virkeältä. Luulen, että kukaan ei varmaankaan koskaan halua minua. Minulla on epämiellyttävät kasvot ja joskus kärsin finneistä. En usko että olen kenenkään arvoinen.

Itkettää.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Clay »

-Superior- kirjoitti:Olen huono ihminen, koska olen ruma.
Olen enemmän ruma.
Nyt penikseni on fantastinen!
millivanilli

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Lähden nyt uimaan.
ninnithequeen

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lähden kohta töihin.
Mulli75

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Olen jo töissä eli EKA...
sitten blaa blaa paskanjahantaa ja piste.

Joku pumpattava lehmä tuijottaa tuossa toisella pöydällä.
Jostain työkaveri sen raahannut kertoi että siitä lähti ääntäkin mutta kehitysosaston tapoihin kuuluu testaus, työnsivät kuulemma lehmään nokia verkkovirtalaturin piuhan ja virtapiikki sitten lopetti ammun.
millivanilli

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Toka tpk!

Tänään on jälleen pitkä päivä edessä.
Vihtahousu

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Haamenta, kolmas tiipiikei!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

4. TPK!

Töissä yksin. Harjoittelija 40 asteen kuumeessa, pomo sairaana, työkaveri sairaana ja yksi harjoittelija vapaalla. Onneksi on Pertsa, luotettava hra. sijainen, tosin saapuu töihin vasta klo 12.

Auttakee - tänään olis kaverin partylite- kutsut (ja samalla 3kk ikäisen vauvan "katsojaiset"), ja mulla on flunssa. Kehtaanko ilmoittaa etten mene, koska en halua tartuttaa lasta tai muita?! Voisin ehdottaa vaikka ensi viikon alkua ihan personal visiitille; on kuitenkin alkuviikko vapaata.

Nyt mä lähden niistämään, ja putsaamaan kissoja. Koirat on jo hoidettu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:Kehtaanko ilmoittaa etten mene, koska en halua tartuttaa lasta tai muita?!
Khyl.
Ei flunssaa niin pikkusen lähelle!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vuorotyön ihanuuksia, työkaveri soitti eilen että vaihdettaisko tän päivän vuoroja keskenään, ja tottahan toki se minulle vain passaa! Iltavrot iha parhautta, saa heräillä ja lähteä ihan rauhassa! ♥ Vähänkö mä taas k u o l e n ku alkaa ens viikolla se 3vkon paskempi putki 8-16 kakkosduunissa, byäääh.. Kaffiaa ny, ja sit pienimuotoista siivoilua.
Kid

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kehtaanko ilmoittaa etten mene, koska en halua tartuttaa lasta tai muita?!
Khyl.
Ei flunssaa niin pikkusen lähelle!
Kandee suoraan kysyä pienokaisen äireeltä mitä hän on mieltä. Mä oon ollut alle 3kk nyytin seurassa pienessä flunssassa, en vaan ole sit pitänyt sylissä ja pussaillut päälakea. Lapsukaisen äiree itse sanoi että tulet tietenkin kylään, vaikka ite oisin ollut menemättä.
Meitä on moneksi =)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kehtaanko ilmoittaa etten mene, koska en halua tartuttaa lasta tai muita?!
Khyl.
Ei flunssaa niin pikkusen lähelle!
Kandee suoraan kysyä pienokaisen äireeltä mitä hän on mieltä. Mä oon ollut alle 3kk nyytin seurassa pienessä flunssassa, en vaan ole sit pitänyt sylissä ja pussaillut päälakea. Lapsukaisen äiree itse sanoi että tulet tietenkin kylään, vaikka ite oisin ollut menemättä.
Meitä on moneksi =)
Mutku mä haluun pitää sitä sylissä! ;) Mies on menossa illaksi 4kk ikäisen kummityttönsä luokse; pikkasen noita pikkutyyppejä nyt kaveripiirissä :shock: Mikä siinä muuten on, että kun kaverit saa lapsen, niin alkavat itse kysellä kokoajan "koskas te ajattelitte...?" ja pieni hymy huulilla?

Laitoin äiskälle viestin että soittaa kun herää; en viitsinyt soitella tähän aikaan, tiä vaikka beibe on parhaillaan yön ainoassa uniputkessa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Mikä siinä muuten on, että kun kaverit saa lapsen, niin alkavat itse kysellä kokoajan "koskas te ajattelitte...?" ja pieni hymy huulilla?
Niinpä! Tai kun oot jonkun häissä ja itse et oo naimisissa niin kaikki kyselee "no millos te ootte ajatellut...". Toi vasta ärsyttävää onkin!

Edit. Löysinpäs ihanan sivuston. Mukavasti taitaa mennä tämä työpäivä
http://sisustusfoorumi.fi/
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Think »

Tänään varmistui, että tulee sitten muutto pääkaupunkiseudulle. Paska päivä, sort of.

Ei välttämättä jaksais taas muuttorumbaa, mutta oma päätöshän tämä viimekädessä oli, joten ei auta valittaa.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kid kirjoitti:Edit. Löysinpäs ihanan sivuston. Mukavasti taitaa mennä tämä työpäivä http://sisustusfoorumi.fi/
Ootko käynyt Innon 'Arvostele mun kämppä' -osiolla? Välillä saa repeillä tosissaan :) Mut on siellä jotain ihan kivojakin joskus.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 07.03.2007 9:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Think kirjoitti:Tänään varmistui, että tulee sitten muutto pääkaupunkiseudulle. Paska päivä, sort of.
Kyllä kai Stockmannilta saa mustaa makkaraa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Think »

Lilo kirjoitti:
Kyllä kai Stockmannilta saa mustaa makkaraa.
Päiväni on pelastettu! Mitä tekisinkään ilman sinua. Saako sieltä myös Teivon Lihan lihapullia?

:D
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Think kirjoitti:
Päiväni on pelastettu! Mitä tekisinkään ilman sinua. Saako sieltä myös Teivon Lihan lihapullia?

:D
Lupaan käydä tsekkaamassa Herkun tarjonnan perin pohjin, jos maksat laskun. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sanctus

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Kotona siirtyivät eilen kaksi kirjahyllyä, cd-kaappi, mikä-lie-laskutaso ja muutama kitara. Kiirehän siinä tuli ja epäonnistuinkin valkoisena heteromiehenä työsuorituksen loppuunviemiseksi televisioidun Liverpool - Barcelona -ottelun takia. Onneksi arjen tukiverkkoani punoo nainen ja tälläkin kertaa homma hoidettiin loppuun.

Kiitos Luoja.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Kevyesti keskellä päivää -keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Think »

Lilo kirjoitti: Lupaan käydä tsekkaamassa Herkun tarjonnan perin pohjin, jos maksat laskun. :wink:
Huhuista päätellen syöt kuin Halmeen kokoinen mies, joten tästä voi tulla aika kallis "tsekkaus". Laitetaan asia kuitenkin harkintaan, koska tuon parempia lihapullia kun ei saa muuten kuin itse tekemällä.
Ovela kuin orgasmi
Vastaa Viestiin