Naistenpäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
elco

Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja elco »

Hieno homma. Milloin vietetään Miesten päivää? Tasa-arvoa, vittu!

Milloin vietetään valkoisten heterozeksuaalisten kaljujen helsinkiläisten keski-ikäistyvien ylempien toimihenkilöiden päivää? Voidaan tietty perustellusti argumentoida, että niiden (tai itseasiassa meidän) päivää vietetään joka päivä, mutta kyllä se voitaisi ihan virallistaakin. Tehdä siitä kansallinen juhlapäivä. Kirkkopyhä. Alfapyhä. Alfan aattona on parhaat bileet.
ninnithequeen

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oisko ne 364 muuta päivää vuodessa? Daah??
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tasan ei mene muumit kanootissa.
Mulli75

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti:Oisko ne 364 muuta päivää vuodessa? Daah??
Entäs sitten kun on karkausvuosi ?
Bliss

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oisko ne 364 muuta päivää vuodessa? Daah??
Entäs sitten kun on karkausvuosi ?
Saatte yhden ylimääräisen päivän. Eikö teille prkl mikään riitä?

Vai olisko se karkauspäivä samalla miestenpäivä...?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:Oisko ne 364 muuta päivää vuodessa? Daah??
Missä kukat!? Tänäänkin sain vaan rukkasta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja mdm »

Mylwin kirjoitti:Tänäänkin sain vaan rukkasta.
Omaa?
fuck me I'm fabulous
Dr.Diarrhea

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

En pidä minään. Samaa osastoa kuin Ystävänpäivä jne. Teennäistä, huvittavaa jopa säälittävää.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oisko ne 364 muuta päivää vuodessa? Daah??
Missä kukat!? Tänäänkin sain vaan rukkasta.
Älä saatana valehtele!

Saithan sä itkuraivarit.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Teennäistä, huvittavaa jopa säälittävää.
Toisaalta ottaen huomioon ihmisten yleisen epärehellisyyden ja teennäisyyden, onko tuo nyt ihmeteltävää?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dr.Diarrhea

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

RolloTomasi kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Teennäistä, huvittavaa jopa säälittävää.
Toisaalta ottaen huomioon ihmisten yleisen epärehellisyyden ja teennäisyyden, onko tuo nyt ihmeteltävää?
Ei. Mä olen aina karsastanut perinteitä ja etenkin muodollisuuksia. Aika kamalaa, että jotkut nöss... eiku herrasmiehet ostavat kukkia naistenpäivänä. Äitien päivän ymmärrän, mutta nyt Naisten päivä.
CandyMan

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Awww, älkää olko tuollaisia. Kyllä naisille pitää suoda mahdollisuus tuntea olonsa rinsessaksi ja arvostetuksi edes joskus, ja on se meille miehillekin kätevää kun tuo toiminta on keskitytetty yhdelle päivälle. Muut päivät voi pyhittää kavereiden kanssa nakubaareissa juoksemiseen, toimintaleffoihin ja videopelaamiseen.
Dr.Diarrhea

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Suvinen kirjoitti: Ääliö.
Luulet puolestani. Isälles sä olet vihainen, et mulle.
Chap

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Chap »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Äitien päivän ymmärrän
Ootkin tollainen mamman poika. Mut joo, onhan tuollaiset tiesmitkäpäivät aika teennäisiä. Samaa sarjaa kun vuoden nainen. Onhan vuoden nainen varmasti hyvä tyyppi. Ottaen huomioon, että on vain nainen.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Leila »

No minun mielestä naisten päivä on ihan asiahomma. Harmi vaan, että jokin afrikkalainen kuramontusta perheelleen vettä kantava suurperheenäiti ei siitä mitään kostu, mut silti hei! Rispektii kaikille naisille ihan tasapuolisesti.
Äiti ei tiedä
Geetzu

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Suvinen kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:En pidä minään. Samaa osastoa kuin Ystävänpäivä jne. Teennäistä, huvittavaa jopa säälittävää.
Juu, juu. Luuletkos että naistenpäivä on kukkakauppiaitten keksintöä, vai? Ääliö.
http://savonlinnakampus.joensuu.fi/merk ... aiset1.htm
Kompsit ääliöttelylle, saatana. Ripuli keskittyisit!

Mulle ei päivä henkkoht merkitse vieläkään juuri mitään, tai siis en ole koskaan odottanut toivotteluja tms. Nyt silti snadisti hämmennyin kun oma mies ei muistanut päivää sanallakaan (ei ees Idoleitten aikana tokassu mitään vaik mielestäni ohjelmas joku päivästä mainitsikin) kun taas duunissa, puntilla, jopa hemmetti kaupassa jakoivat miespuoliset ruusuja ja saivat meitsinkin ihan iloselle tuulelle. Noh, sain mä sentään kotona munaa, kai se on se pääasia. Tosin sitäkin tuli tyylillä, että tunsin itseni enempi kovaks jätkäks ku Naiseks.
Dr.Diarrhea

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti: Ripuli keskittyisit!
Aika paljon vaadittu. Väsyneenä keskitän nyt kaikki voimavarani hereillä pysymiseen. Huomautin muuten juuri työkaverille, että sillä on rohtunut alahuuli, eikä häntä olen nyt ollenkaan kiva pussata. Kai se luulee nyt, että oon fruit cake tai jotain. Tottakai ajattelin hänen vaimoaan, jonka toki tähdensin, mutta työkaveri painotti, ettei pussailu ole kivaa. Työkaverit on joskus vaikeita :(
sanctus

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja sanctus »

elco kirjoitti:Hieno homma. Milloin vietetään Miesten päivää? Tasa-arvoa, vittu!
Kuva


Sen sijaan Radiopuhelimien eilinen levynjulkkarikeikka Kuudennella linjalla oli helvetin hyvä. Yleisönkin oli käytävä fyysiseksi viimeistään siinä vaiheessa, kun kaksimetristä laulaja Mäkeä kannateltiin lavalta miksauspöydälle ja takaisin.

Klassikoista tuli mm. Jäämeri ja Jäätie.
CandyMan

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:Mulle ei päivä henkkoht merkitse vieläkään juuri mitään, tai siis en ole koskaan odottanut toivotteluja tms. Nyt silti snadisti hämmennyin kun oma mies ei muistanut päivää sanallakaan (ei ees Idoleitten aikana tokassu mitään vaik mielestäni ohjelmas joku päivästä mainitsikin) kun taas duunissa, puntilla, jopa hemmetti kaupassa jakoivat miespuoliset ruusuja ja saivat meitsinkin ihan iloselle tuulelle. Noh, sain mä sentään kotona munaa, kai se on se pääasia.
No däääh. Eihän sun rumemman puoliskon tarvitse ruusuja sulle jaella kun olet jo varma nakki. Tämän puolesta todistaa viimeinen lause.
Geetzu

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:-- Työkaverit on joskus vaikeita :(
Oot kyllä just niin ihku, että ois melko kornia nähdä sut naistenpäivänä jakamassa ruusuja hehkeille böönille. Iiiiiih.
CandyMan kirjoitti:No däääh. Eihän sun rumemman puoliskon tarvitse ruusuja sulle jaella kun olet jo varma nakki. Tämän puolesta todistaa viimeinen lause.
Tosiaan olen varma nakki, oon tehny paljon duunia sen eteen, että mua alettais jo pitääkin sellasena! Ja meil on maanantaina hääpäivä, ja viime viikol kaahas parina päivänä kukkalähetti kesken flunssailun kotiini, ehkä nyt tosiaan selviän vieraiden miehen naistenpäivärehuilla. Ehkä.

Vähän tekis kuitenki mieli udella mieheltä, että miks sen sihteeri sai suklaalevyn mut mä en ees sanallista toivotusta.
NuoriDaavid

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
Vähän tekis kuitenki mieli udella mieheltä, että miks sen sihteeri sai suklaalevyn mut mä en ees sanallista toivotusta.
Sihteeri ei ole vielä varma nakki :?:
Geetzu

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Sihteeri ei ole vielä varma nakki :?:
Äh, on se kyllä...
Dr.Diarrhea

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Vähän tekis kuitenki mieli udella mieheltä, että miks sen sihteeri sai suklaalevyn mut mä en ees sanallista toivotusta.
Tutkintasihteerillämme, oikein nätti ja mukava, oli keskiviikkona nimpparit. Tuolloin iltapäivällä työhuoneessa mainitsin asiasta pojille, mutta neuvoin näitä perheellisiä olemaan ostamatta mitään nimpparilahjaa, vaikka se varmasti sankarista kovin fantsulta tuntuisikin. Järkeilin asian niin, että miksi ottaa riski, että hallitus saisi joskus nimpparilahjasta kuulla. Tällöinhän nainen käyttäytyy kuin naisen pitää. Seuraa varatun miehen kannalta lose-lose-tilanne. Eli mustasukkaisuuskohtaus, jossa tivataan, että ethän sä mullekaan ostanut mitään viisi vuotta sitten (mies oli tuolloin ehkäpä työreissussa tjsp.) tai että et ainakaan ostanut yhtä kallista tai erikoista. Olisinpa nainen...
Geetzu

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:-- Tällöinhän nainen käyttäytyy kuin naisen pitää. Seuraa varatun miehen kannalta lose-lose-tilanne...
En hei mä oikeesti ainakaan. Ne muut ehkä. 8)

Sain yyveetä aiheesta. Tänä naistenpäivänä oli kuulema vain pippeliä ja suklaata jaossa ja jos oikein kismittää, voin kysäistä sihteeriltä haluttaisko häntä vielä vaihtaa saamisia. Miehelle käy kuulema näin jälkikäteenkin oikein hyvin.
Tix

Re: Naistenpäivä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Sain yyveetä aiheesta. Tänä naistenpäivänä oli kuulema vain pippeliä ja suklaata jaossa ja jos oikein kismittää, voin kysäistä sihteeriltä haluttaisko häntä vielä vaihtaa saamisia. Miehelle käy kuulema näin jälkikäteenkin oikein hyvin.
Äijänpäivävastaus. Onneks kaikki muut onkin äijänpäiviä, paitsi äitienpäivä ja ystävänpäivä.
Vastaa Viestiin