Selitysten sunnuntai...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
aimohaiku

Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

...saapuu räntäsateen myötä Helsinkiin.

Kello on jo yli yhden, eikä vielä ole uutta viikonpäiväketjua avattuna? Missä te olette? Mikä on teidän selityksenne?
bedlam

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Muut lähti baariin, mie tulin kiltisti kottiin. Katottiin Barcelona-Real Madrid-kamppailu, joka olisi voinut olla vaikka Barbababa vastaan Ritari Ässä, sellaista pikselimössöä Urheilukanavan kuva välillä oli. Noh, mä en tajua jalkapallista mitään joten oli ihan hienoa että maaleja sentään nähtiin jopa kuusi kappaletta. Tuomarilla oli havaittavissa pientä puolueellisuutta, vaikken mistään tajuakaan. Odottelen vaïn seuraavaa Suomi-peliä.

Nyt harmittaa etten jättänyt yhtään varapatruunaa jääkaappiin. Olis voinu fiilistellä vielä musiikin parissa hetken. Viruvalgeeta ois, mutta ei raakana uppoa. Hyvää yötä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tää kuvaa just tätä hetkeä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei me olla yhtään koukussa Zookeeperiin, voidaan lopettaa milloin vaan pelaaminen. Ihan sovussahan tässä näitä pelivuoroja koneelle jaetaan. Ainakin meillä on yhteinen harrastus, eikös se ole hyvä asia?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Fiilistelen taas 90-lukua. Pidetään bileet! Tai minä voisin ainakin.

Hyvää sunnuntaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Olen pudonnut ajastani jälkeen. Ala-asteen ja lukion luokkakaverit ja tutut menevät naimisiin ja tekevät lapsia. Veljenikin oli jo ehtinyt minun ikäisenä olla naimisissa kolme vuotta ja ensimmäinen lapsikin oli. Taidan olla täydellinen luuseri, kelpaamaton normaaliin elämään. Ei helvetti, olen niinq totaalisesti out. Muuta selitystä minulla ei ole.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Edith

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vittu kun vituttaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jumppaan tunnin päästä. Sitä ennen kahvia. Lämpöasteita näkyy olevan reilusti ulkona. Enää ei tarvis yhtään pakkasta eikä lunta tullakaan! Haluan kesän!

Silsikselle onnittelut!!
Vihtahousu

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, eka tpk! Aika valosaa ulkona.
millivanilli

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

:h:

Lähden kohta vanhempien luokse kyläilemään ihan muuten vain. Kiva mennä sinne ilman, että on pakko tehdä jotain. Tuliaisina vien itsetehtyä kirsikkapiirakkaa.

Eilen vielä oli mieli maassa perjantaisen idiootin takia. En ymmärrä sitä, että mikä minussa viestii ja miten se viestin ilmenee, että joudun jatkuvasti tuollaisen asiattoman käytöksen kohteeksi. On aikalailla henkisesti raiskattu olo.
ninnithequeen

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:Eilen vielä oli mieli maassa perjantaisen idiootin takia. En ymmärrä sitä, että mikä minussa viestii ja miten se viestin ilmenee, että joudun jatkuvasti tuollaisen asiattoman käytöksen kohteeksi. On aikalailla henkisesti raiskattu olo.
Susta ei kyllä olis baarialalle, semmonen on ihan jokapäiväistä normikäytöstä siellä...vaan eipä sitä tarvitse kuunnella, näyttää ovea vaan moisille.

IHANA ilma ulkona! Kahvia ja pyykkiä. Kulta tulee illalla kotiin reissusta :h:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja cardic »

paskalle
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
imbesiili

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Ompas törkeän hyvä ilma. Kohta ulkoiluttamaan polkupyörää...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nätti ilma, joo. Ulostautuminen voisi olla järkivaihtoehto mökkihöperyyden vähentämiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
aimohaiku

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Mainio ilma. 1,5 h tuntia sauvakävelyä herätti mukavasti tähän päivään. Nyt suihkuun ja sitten kullan luo. Tästä tulee hyvä päivä. :D
Avatar
Nip
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 169
Liittynyt: 07.03.2007 0:19
Paikkakunta: Kitinäkylä

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Nip »

Ei tullu kalaa. Minussa ei ollut vikaa vaan niissä kaloissa.
Chubs

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Cityssä kehuivat, että tämä Kitinä on hieman vähävammaisempi keskustelupalsta. Pitääkö paikkansa? :)
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Chubs kirjoitti:Cityssä kehuivat, että tämä Kitinä on hieman vähävammaisempi keskustelupalsta. Pitääkö paikkansa? :)
Huomattavasti monivammaisempi. :lol: Se selviää hyvin lukemalla pihalla olevan kaapista ulostautumattoman lakimiehen tekstejä, jotka ovat absurdiudessaan silkkaa paskaa verrattuna mun teksteihin. 8)
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Chubs

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Chubs »

RAM13 kirjoitti:
Huomattavasti monivammaisempi. :lol: Se selviää hyvin lukemalla pihalla olevan kaapista ulostautumattoman lakimiehen tekstejä, jotka ovat absurdiudessaan silkkaa paskaa verrattuna mun teksteihin. 8)
No, mä tämän lakimiehen tunnenkin entuudestaan. Joten tämänlaisen "vamman" hyväksyn lämpimin sydämin. :P
elco

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja elco »

Chubs kirjoitti:Cityssä kehuivat, että tämä Kitinä on hieman vähävammaisempi keskustelupalsta. Pitääkö paikkansa? :)
Turkulainen homo.
Chubs

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja Chubs »

elco kirjoitti: Turkulainen homo.
No se. Pus!
CandyMan

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ihana sää! Taidan lähteä luistelemaan järven jäälle ja ampumaan kyttiä ritsalla.
elco

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja elco »

Lentokentällä kohti IRLantia. Johtajuusoppia ja kaljaa kolme päivää!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja aasi »

Chubs kirjoitti:Cityssä kehuivat, että tämä Kitinä on hieman vähävammaisempi keskustelupalsta. Pitääkö paikkansa? :)
Käyttäisin pikemminkin sanoja "tajuntaa laajentavampi".

t. orastava skitsofreenikko
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SaintJohnPerse

Re: Selitysten sunnuntai...

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Kummasti sitä eilen pörähti pikku humalaan, vaikka piti lähteä vain parille. Yhtäkkiä kello olikin viisi. Vaarallista kun baareissa ei tule valomerkkiä...

Jos lähtisi etsimään jostain hyvää krapula ruokapaikkaa... Esim Dönerkebapia.. :)
Vastaa Viestiin