Käyvätkö naiset kakalla?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Käyvätkö naisetkin kakalla?

Olen mies enkä usko että naiset käyvät kakalla.
7
14%
Olen mies ja uskon että naiset käyvät kakalla.
11
22%
Olen mies enkä toivoisi että naiset käyvät kakalla.
6
12%
Olen nainen ja naiset eivät käy kakalla.
5
10%
Olen nainen ja naiset käyvät kakalla.
19
37%
Olen nainen ja muut naiset käyvät kakalla, minä en!
3
6%
 
Ääniä yhteensä: 51

Kittys

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

:on: "Girls don´t poo"

..näin muuten luki jonkun paidassa..
Feiz

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Kittys kirjoitti::on: "Girls don´t poo"

Daaaaamn RIGHT!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Niin kuin sut ja sun yh-kokemukset...
Niin. Minä olen maininnut niistä molemmista vain kerran mutta te vaan pidätte asian pinnalla.

Varsin tyypillisiä juoruämmiä olette.
Eikös juoruilu ole sellaisen tiedon siirtämistä eteenpäin jota muut eivät tiedä?

Pidä nyt linjasi, on ristiriitaista jos omia puheitaan selittelee tarkoituksellisiksi ylilyönneiksi reaktioiden repimiseksi toisista, mutta muiden samanmoisista herpaantuu. Siitä tulee kuva ihmisisestä joka selittelee asiat aina itselleen mieluisiksi. Ethän sinä suinkaan sellainen olisi?
Elämä kantaa, jos sen antaa
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Melnais kirjoitti:Pidä nyt linjasi, on ristiriitaista jos omia puheitaan selittelee tarkoituksellisiksi ylilyönneiksi reaktioiden repimiseksi toisista, mutta muiden samanmoisista herpaantuu. Siitä tulee kuva ihmisisestä joka selittelee asiat aina itselleen mieluisiksi. Ethän sinä suinkaan sellainen olisi?
Juoruämmämäistä toimintaa on myös vanhojen menneiden asioiden kaivelu ja niiden raahaminen palstalle.
Takuulla osa palstan henkilöistä ei ole noista kuullutkaan, ennekuin juoruämmät taas kaivoivat ne muiden nähtäviksi. No. oppiipa sen, ettei ikinä kerro mitään itsestään, koska tällä palstalla aina joku idiootti kusipää kaivaa ne esille muiden tietoon..

Se että minusta kusella leikkiminen on sairasta, ei ole provoamista vaan oma mielipiteeni.
Ihmeen paljon täällä muuten kultaisista suihkuista porukka tykkää, kun sitä niin puollustellaan.

Kai se sitten sopii muutenkin palstan sairaaseen porukkaan, kuin nyrkki perseeseen.

Joten olkaatte hyvä. Myönnän olevani väärässä ja esitän julkisen anteeksipyyntöni.

Kumppanin päälle kuseminen on hieno, lämmin ja eroottinen harrastus. Virtsaleikeissä ei ole mitään sairasta, vaan kyse on erilaisista seksimieltymyksistä.

Tyytyväisiä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti: Kumppanin päälle kuseminen on hieno, lämmin ja eroottinen harrastus. Virtsaleikeissä ei ole mitään sairasta, vaan kyse on erilaisista seksimieltymyksistä.

Tyytyväisiä?
Milloin lähdetään treffeille?
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:Milloin lähdetään treffeille?
Kun Pelicans voittaa Suomen mestaruuden jääkiekossa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Milloin lähdetään treffeille?
Kun Pelicans voittaa Suomen mestaruuden jääkiekossa.
Joo, ja sitten kun sä olet geenimanipuloinut itsesi pieneksi ja ruskeaksi.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:Joo, ja sitten kun sä olet geenimanipuloinut itsesi pieneksi ja ruskeaksi.
Sovittu!

*Kirjoittaa testamentiin* "Tuhkan säilytykseen puinen ruskeaksi petsattu tuhkauurna.."
sincia

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja sincia »

---
Viimeksi muokannut sincia, 06.10.2005 16:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mun ketju on turmeltu pissaleikeillä ja henkilökohtaisella vihanpidolla! Halusin vain tietää käyvätkö naiset kakalla!

Kiitos Rautavittu, palautit taas uskoni herkkään ja puhtaaseen Naiseuteen!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ketään kiinnosta..
Tässä keskustelussa hävyttömyys on muuttunut hyväksyttäväksi?
Kivassa sekamelskassa erotiikkaa, horotiikkaa, YH-äitejä, hygieniaa, karvaisia sääriä, pieniä ruskeita "miehiä" hei ei ne oo miehiä joitten punnitseminen tehdään neuvolavaalla, Homoja, 130%:siä, kaikki yhdessä suloisessa sotkussa..
Persepanot do not rules, vähäiseen mutta kattavaan kokemukseen perustuen.. Toisaalta klitta-dokkari antoi ynmärtää että se ulottuu avan peräsuolen porteille ja tietenkin sellaiset naiset joitten klitoris on hyvin kehittynyt nauttivat perseseksistä enemmän? Älkää korjatko jos olen väärässä..

Miehet kusevat seisaaltaan(jos eivät, on äidillinen siisteyskasvatus mennyt liian pitkälle ja miellyttämisen halu saanut vallan) sitä paitsi miksi miehen tulisi luopua etuoikeudestaan kusta seisaaltaan HÄ!, naiset istuvat pöntöllä, eikä voida kuin tuoksusta otaksua tuleeko sinne laariin mitään?
Paskomisen yhteydessä istuallaan kuseskelu johtuu siitä, että yritetään epätoivoisesti jatkaa sitä hekumallisen tyydytyksen tunnetta, kun paska poistuu kehosta peräaukon kautta..
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Gattaca kirjoitti:Mun ketju on turmeltu pissaleikeillä ja henkilökohtaisella vihanpidolla!
:lol:
Gattaca kirjoitti: Kiitos Rautavittu, palautit taas uskoni herkkään ja puhtaaseen Naiseuteen!!
Rautavittu onkin ennenkaikkea herkkä ja puhdas nainen näin palstakirjoittelun perusteella.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Mun ketju on turmeltu pissaleikeillä ja henkilökohtaisella vihanpidolla!
:lol:
Gattaca kirjoitti: Kiitos Rautavittu, palautit taas uskoni herkkään ja puhtaaseen Naiseuteen!!
Rautavittu onkin ennenkaikkea herkkä ja puhdas nainen näin palstakirjoittelun perusteella.
Yleensä ihmiset ovat peilikuvia itsestään netissä, joten odotettavissa nolo yllätys, kun rikkinäisistä farkuista kuoriutuu bilehide, joka puhuu ruokottomia, joka saa ja jakaa kaikille? Yks RervåVenus
Pyyhin Netikettiin..
Lilo

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Dumari kirjoitti:
Rautavittu onkin ennenkaikkea herkkä ja puhdas nainen näin palstakirjoittelun perusteella.
No totta mooses, jo ennenkaikkea herkän ja naisellisen nimensä puolesta. "Rautavittu"...eikös se helähdäkin suloisen vaaleanpunaisesti?
Dumari

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lilo kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Rautavittu onkin ennenkaikkea herkkä ja puhdas nainen näin palstakirjoittelun perusteella.
No totta mooses, jo ennenkaikkea herkän ja naisellisen nimensä puolesta. "Rautavittu"...eikös se helähdäkin suloisen vaaleanpunaisesti?
Aevan ehanasti helähtää korvaan. Sanoiko hänkin että kakkii vain vaaleanpunaisia ruusuja etc., eikä ollenkaan mitään mitään pahalta haisevaa. Ihanaa, paskominen on.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jauhakaa tai älkää, mutta minä ainakin käyn paskalla, päivittäin, joinakin useamminkin, riippuen ruokavaliosta ja muista sellaisista seikoista.
Mutta olenkin henkisesti enemmän mies kuin nainen... Mutta fyysisesti hyvinkin nainen, ja kyllä, oih kyllä, käyn kakalla.
Ja en edes helevetti tahdo tietää miten kävisi jos en olisi kykenevä moiseen!!! :shock:
Ummetus ahistaa paljon enemmän kuin ajatus siitä, että on olemassa ihmisiä, jotka kädet kyynärpäitä myöten ristissä toivovat jotain niin luonnonvastaista olevan olemassa kuin nainen joka ei paskanna. Nih.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Niba kirjoitti:Yleensä ihmiset ovat peilikuvia itsestään netissä, joten odotettavissa nolo yllätys, kun rikkinäisistä farkuista kuoriutuu bilehide, joka puhuu ruokottomia, joka saa ja jakaa kaikille? Yks RervåVenus
TÖRKIMYS!
Olen tavannut Rautavitun kahdesti, ja hän on Hieno Nainen!
Nikkinsäkin viitannee vittunsa rautaiseen porttiin ja lukkoon! :D
LillyMunster kirjoitti: toivovat jotain niin luonnonvastaista olevan olemassa kuin nainen joka ei paskanna. Nih.
Miehelle on luonnonvastaista ajatella naista paskantamassa. Nih!
MarthaFocker

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
Niba kirjoitti:Yleensä ihmiset ovat peilikuvia itsestään netissä, joten odotettavissa nolo yllätys, kun rikkinäisistä farkuista kuoriutuu bilehide, joka puhuu ruokottomia, joka saa ja jakaa kaikille? Yks RervåVenus
TÖRKIMYS!
Olen tavannut Rautavitun kahdesti, ja hän on Hieno Nainen!
Nikkinsäkin viitannee vittunsa rautaiseen porttiin ja lukkoon! :D
Kiitos Gattaca, sinä olet varsinainen Herrasmies!
Tulkinta nikistäni osuu kyllä oikeaan. Rautavittu ei lämpene. Nimi ei todella tule siitä, että alakerrrasta löytyisi jotain ylimääräistä, kuten moni on luullut.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Gattaca kirjoitti: Miehelle on luonnonvastaista ajatella naista paskantamassa. Nih!
Mies on ilmeisesti vieraantunut luonnosta..? Hihihih Nih!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
nypari

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Rautavittu kirjoitti:Tulkinta nikistäni osuu kyllä oikeaan. Rautavittu ei lämpene. Nimi ei todella tule siitä, että alakerrrasta löytyisi jotain ylimääräistä, kuten moni on luullut.
Itse ohitan nämä tittelit usein nopeastikin, mutta toisinaan persoonallisen tai hauskan tittelin kohdalla pysyhdyn hetkeksi. Mä en ole jaksanut keksiä itselleni minkäänlaista titteliä iloksenne tai kauhistuksenne.

Muistan edelleen Martan kommentin, olisiko ykkösversion ajalta: "Minussa on enemmän munaa kuin monessa miehessä." Joku herkkä runopoika taisi siitä ottaa nokkiinsa ja kyseenalaistaa koko läpän. Oli Martan läppä sitten provo tai aito mielipide, niin itse ymmärsin tämän munallisuus/munattomuus metaforan.

Päästäkseni asiaan, jota ei muuten tässä kirjoituksessani ole, niin rautavittu-titteli sopii kaikessa karskiudessaan, koruttomuudessaan ja munallisuudessaa kuin koka nokkaan.

Olkaa minulle armollisia, olen pitänyt jo ties kuinka monen päivän tauon Kity-kirjoittelusta, ja otteeni on paitsi pahasti korroosion syövyttämä ja eroosion kuluttama. Eip muut... ajantappoa näin iltasella...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

nypari kirjoitti:...Martan kommentin, olisiko ykkösversion ajalta: "Minussa on enemmän munaa kuin monessa miehessä." Joku herkkä runopoika taisi siitä ottaa nokkiinsa ja kyseenalaistaa ...
Hihih... En tahdo tietää, että mitä minusta ajateltaisiin, koska olen vuosia käyttänyt sanontaa "minussa on munaa enemmän kuin keskivertohevibändissä"
Ehkäpä siksi voin käydä paskallakin? Mutta miksi sitten Martan pepusta tulee parfyymiä ja poneja ja kukkasia vaikka hänellä munaa onkin? Ihmeellinen on elämä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
MarthaFocker

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

LillyMunster kirjoitti: Ehkäpä siksi voin käydä paskallakin? Mutta miksi sitten Martan pepusta tulee parfyymiä ja poneja ja kukkasia vaikka hänellä munaa onkin? Ihmeellinen on elämä.
Jätä suosiolla nämä elämän suuret kysymykset suurille ajattelijoille.
(En tiedä, mitä filosofit ovat sanoneet naisten paskomisesta, mutta jos joku tietää, niin valaiskaa ihmeessä)
Keskity sinä vain niihin papanoihisi.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Rautavittu kirjoitti: ...elämän suuret kysymykset ...
... mitä filosofit ovat sanoneet naisten paskomisesta...
Hehehehehhe! Paskomista se on, eikä mitenkään elämää suurempaa... Ja tuskinpa filosofit ovat kovin paljon suolen toimintaa pohtineet. Psykologeilla voisi kyllä olla aiheeseen paljonkin sanottavaa.
Mutta jos löytyy joku mielenkiintoinen teos aiheesta ulostuksen filosofia niin joo, minäkin olen kyllä aiheesta kiinnostunut!
:D
Mutta mitäs siinä, tehkööt kukin perspuolellaan mitä tykkää. Paskokoot sitten tai tuottakoot hengentuotteita tai söpösiä IHQjuttuja :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja mozart »

Minä paskon.
Minä pieren.
Minä kaivan nenää.
Minä röyhtäilen.
Minä raavin takamusta tai etumusta, jos kutittaa.

Olen nainen.

Minusta aivan tarpeeksi faktaa ainakin itselleni.
mymoca
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 02.11.2005 19:11

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja mymoca »

Rautavittu kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Niba kirjoitti:Yleensä ihmiset ovat peilikuvia itsestään netissä, joten odotettavissa nolo yllätys, kun rikkinäisistä farkuista kuoriutuu bilehide, joka puhuu ruokottomia, joka saa ja jakaa kaikille? Yks RervåVenus
TÖRKIMYS!
Olen tavannut Rautavitun kahdesti, ja hän on Hieno Nainen!
Nikkinsäkin viitannee vittunsa rautaiseen porttiin ja lukkoon! :D
Kiitos Gattaca, sinä olet varsinainen Herrasmies!
Tulkinta nikistäni osuu kyllä oikeaan. Rautavittu ei lämpene. Nimi ei todella tule siitä, että alakerrrasta löytyisi jotain ylimääräistä, kuten moni on luullut.
:lol:
Kill,fuck,die
Vastaa Viestiin