Käyvätkö naiset kakalla?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Käyvätkö naisetkin kakalla?

Olen mies enkä usko että naiset käyvät kakalla.
7
14%
Olen mies ja uskon että naiset käyvät kakalla.
11
22%
Olen mies enkä toivoisi että naiset käyvät kakalla.
6
12%
Olen nainen ja naiset eivät käy kakalla.
5
10%
Olen nainen ja naiset käyvät kakalla.
19
37%
Olen nainen ja muut naiset käyvät kakalla, minä en!
3
6%
 
Ääniä yhteensä: 51

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Selvitetään nyt lopullisesti tämä arka aihe.
Joku aika sitten järkytyin kun minulle kerrottiin, että naisetkin käyvät kakalla. Turmelee mielestäni koko naisellisuuden!

Sitten Rautavittu Kityssä sai minut tyynnytettyä, että naiset todellakaan eivät käy kakalla.

Nyt haluaisin kuulla miesten arvioita aiheesta ja naisten lausuntoja.
slam

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja slam »

Sonthoo roimii siin mis mieskin. Et ole lapsena vissiin koskaan leikkinyt sonnallasi, ei se ny niin pelottavaa kamaa ole, vaikka haiseekin pahalta. :lol:

Ota sitä pöntöstä käsiisi ja ihmettele sitä. Se on eloperäistä jätettä. Turha siitä on sen ihmeellisempiä lauluja kirjoittaa.
Dumari

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vastasin ekan vaihtoehdon. En ole ikinä nähnyt kakkapökäleen tippuvan naisesta, joten olen pakotettu vastaamaan vain mitä olen nähnyt/en ole nähnyt.
AarneAnkka

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Immeisiähän myö kaikki ollaan. Klää naisillaki on suolet, oon kuullu.
Leilah

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Minua taas on aina kiinnostanut, että pissaavatko miehet ikinä istualtaan!?
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

FatLeilah kirjoitti:Minua taas on aina kiinnostanut, että pissaavatko miehet ikinä istualtaan!?
Vain niissä perheissä, missä ukko on tossun alla.

Toki urea jacta est, tapahtuu myös paskomisen yhteydessä.
RolloTomasi

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Olen mies enkä toivoisi että naiset käyvät kakalla.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Impi »

RolloTomasi kirjoitti:Olen mies enkä toivoisi että naiset käyvät kakalla.
Haluat siis seurustella muumin kanssa?
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
huima

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja huima »

Tällainen gallup on kyllä ihan perseestä.
Geetzu

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Olen nainen ja naiset käyvät kakalla.

Tänään aamukakkani koostumus oli ihan jees. Sen pusaaminen myös tuntui miellyttävältä huolimatta aroista paikoistani. Kiitos kuituinen leipä, kiitos. (tähän voikin joka päivä tulla kertomaan oman kakkafiiliksensä - kityn parhautta)
Faghag

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

SingleMalt kirjoitti:
FatLeilah kirjoitti:Minua taas on aina kiinnostanut, että pissaavatko miehet ikinä istualtaan!?
Vain niissä perheissä, missä ukko on tossun alla.

Toki urea jacta est, tapahtuu myös paskomisen yhteydessä.
Mun nussuni on 191 cm pitkä ja mun pönttöni on aika matala, joten mieheni pissaa usein istuallaan. Näin teki myös toinen entinen poikaystäväni, joka on 193 cm pitkä. Eli oman subjektiivisen kokemukseni mukaan pitkät miehet urinoivat mieluiten istuallaan, jotta ei tarvitsisi lorotella kilometrin päästä pönttöön.
AarneAnkka

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Faghag kirjoitti:pitkät miehet urinoivat mieluiten istuallaan, jotta ei tarvitsisi lorotella kilometrin päästä pönttöön.
Ja minä myös. Vaikken olekaan pitkä mies. Ei vaan jaksa tähtäillä.
Faghag

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Dumari kirjoitti:Vastasin ekan vaihtoehdon. En ole ikinä nähnyt kakkapökäleen tippuvan naisesta, joten olen pakotettu vastaamaan vain mitä olen nähnyt/en ole nähnyt.
Eikö teitä miehiä koskaan anaaliseksin jälkeen ihmetytä, että "tikkari" on selvästi "suklaapäällysteinen"? MISTÄ SE TULI? Nenästä? Tämä tietenkin edellyttäen, että harrastatte anaaliseksiä naisen kanssa.
Geetzu

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Faghag kirjoitti:Tämä tietenkin edellyttäen, että harrastatte anaaliseksiä naisen kanssa.
Likaisen naisen kanssa.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Faghag kirjoitti:Eikö teitä miehiä koskaan anaaliseksin jälkeen ihmetytä, että "tikkari" on selvästi "suklaapäällysteinen"? .
Kannattaa sunkin käydä paskalla ennen aktia..
Faghag

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Geetzu kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Tämä tietenkin edellyttäen, että harrastatte anaaliseksiä naisen kanssa.
Likaisen naisen kanssa.
Anteeksi tyhmyyteni ja epähygieenisyyteni. Unohdin, että jotkut naiset ovat niin neuroottisia, että hinkkaavat peräreikänsä pulloharjalla sekä suihkuttelevat vaginaansa deodoranttia. *pyytelee jälleen kerran anteeksi*
Faghag

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

SingleMalt kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Eikö teitä miehiä koskaan anaaliseksin jälkeen ihmetytä, että "tikkari" on selvästi "suklaapäällysteinen"? .
Kannattaa sunkin käydä paskalla ennen aktia..
Mitä turhia!!! Spedeä parempaa laksatiivia ei olekkaan. Tyhjennän sitten kaikki samalla kertaa.
SingleMalt

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Faghag kirjoitti:Mitä turhia!!! Spedeä parempaa laksatiivia ei olekkaan. Tyhjennän sitten kaikki samalla kertaa.
Veit juuri kuvottavuustittelin palstan karvaisimmalta itsellesi. Hyi saatana.
Faghag

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

SingleMalt kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Mitä turhia!!! Spedeä parempaa laksatiivia ei olekkaan. Tyhjennän sitten kaikki samalla kertaa.
Veit juuri kuvottavuustittelin palstan karvaisimmalta itsellesi. Hyi saatana.
Vaikeaa olla vaatimaton, kun on niin vitun hyvä. *tuulettaa*
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tähän asti huolestuttavia lukuja. Se naisen toinen aukko kun ei kiinnosta minua edes seksimielessä, niin se tuntuu jotenkin tarpeettomalta brutaalilta rumennukselta naisessa, puhumattakaan jos sitä käytetään yäh... paskomiseen. Suunnitteluvirhe Luojalta! Se toinen aukko on viehättävä ja tarpeellinen!

(Miesten ruksauksissa hieman samoja fiiliksiä oletettavissa)
FatLeilah kirjoitti:Minua taas on aina kiinnostanut, että pissaavatko miehet ikinä istualtaan!?
Minä ainakin kakkimisen yhteydessä. Yleensä ennen kakkia tulee pisu. Jos on kova kakkihätä, vaatisi melkoisia joogin taitoja mieheltä avata vain toinen venttiili ja pidätellä painetta toisessa.

Tämä oli hankalaa mm. viime kesänä maalla, kun aamupisuja laskettelin pihalla, jaksamatta heti kävellä ulkohuusiin.

Kotioloissa kovat pissahädätkin vapauttelen useimmiten istualtaan. Helpompi vain laskea housut kinttuun, istua ja rentona antaa urean virrata, huolehtimatta suuntauksesta!

Mutta silloin menetetään the Essence and Joy de Vivre of Manhood and Boyhood: Suunnattu pissaaminen! Siihen ei nainen pysty eikä moni eläinkään!
AarneAnkka

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Se toinen aukko on viehättävä ja tarpeellinen!
Mahtaa sinua harmittaa että sen aukon toinen seinänaapuri on täysi persläpi ja toinen taas täysi kusipää.
Faghag

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

AarneAnkka kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Se toinen aukko on viehättävä ja tarpeellinen!
Mahtaa sinua harmittaa että sen aukon toinen seinänaapuri on täysi persläpi ja toinen taas täysi kusipää.
*nauraa* Tää Aarne on ihan yliveto...
Geetzu

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Faghag kirjoitti:Anteeksi tyhmyyteni ja epähygieenisyyteni. Unohdin, että jotkut naiset ovat niin neuroottisia, että hinkkaavat peräreikänsä pulloharjalla sekä suihkuttelevat vaginaansa deodoranttia. *pyytelee jälleen kerran anteeksi*
Oonkin joskus ajatellu, että taidan olla aika neuroottinen hygienian suhteen... Mutta kun mieskin osoittautui sellaiseksi, joka tykkää olla tekemisissä vain puhtaan pyllyn kanssa niin ajattelin, että tää ois ihan normaalia. Anteeksi tietämättömyyteni! :] Vaginaan en kyllä suosittelis suihkuttelemaan yhtään mitään, peittyy ne tuoksut, jotka saavat molemmat osapuolet sekaisin kiimasta.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SingleMalt kirjoitti:
FatLeilah kirjoitti:Minua taas on aina kiinnostanut, että pissaavatko miehet ikinä istualtaan!?
Vain niissä perheissä, missä ukko on tossun alla.
Tai eivät jaksa jatkuvasti siivota virtsaroiskeita pöntön ympäriltä? Tietysti jos on niin kädetön mies, ettei itse osaa/viitsi/halua siivota vessaa niin eri asia. Mutta koska mitään tussukkalussukkasiivouskonetta en siipakseni huoli, niin omienkin pissatahrojen siivous on kuitenkin aika ikävää.
Mie istun kusiessani aivan käytännön syistä. Kotona siis, en muualla.
Jos jollakin on ongelma asian kanssa niin syökää paskaa.

Näin varusmiesaikana jonkun luontodokumentin, missä täti kakkasi sedän naamalle - naiset siis kakkivat m.o.t.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Käyvätkö naiset kakalla?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mylwin kirjoitti: Näin varusmiesaikana jonkun luontodokumentin, missä täti kakkasi sedän naamalle - naiset siis kakkivat m.o.t.
Mikä Oli Todistettava?
Loogisesti tuosta voi päätellä vain, että jossain on YKSI nainen joka kakkii! Korjaan yksi nainen joka on KERRAN kakkinut! Muutenhan voisit tuosta yleistää, että kaikki naiset paitsi kakkivat, myös kakkivat miesten naamalle! Sitä pitäisin jo epäuskottavana ilman laajempaa näyttöä!!
Viimeksi muokannut Gattaca, 27.09.2005 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin