F1

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Pyry-Matias

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

KIMIIIIIIIIIIIII
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Pyry-Matias kirjoitti:KIMIIIIIIIIIIIII
Mitä?
Älä löi! En ole hurrit!
Rouva Pupu

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jaa, Kimi on mestari.
bedlam

Re: F1

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei kyllä ois mitenkään voinu uskoa. Aika kovat ois kertoimet varmasti Kimille olleet maalimanmestaruudesta ennen tätä kisaa. Ja ennenmuuta ei ois uskonu, että Hamiltonin kantti ei kovimmassa paikassa kestäkään, vaan jätkä möhlii huolella.

Nyt on muuten pakko nauhottaa Kyllösen selostama lähetys, sen on pakko olla herkkua.
bedlam

Re: F1

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Oho, Kimihän oli jopa juttutuulella ja kiitteli talliakin monta kertaa korvaa kaivaessaan. Kyllä nyt vinetto maistuu.
Bhven

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Jee, Suomi voitti maailmanmestaruuden. Nyt kaikille muillekin kuin vain Tehyläisille 25% palkankorotus. Kyllä me ollaan se ansaittu. Aika harvoin näitä vormulamestaruuksia tulee Suomeen.
ninnithequeen

Re: F1

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enpä muista millon oltas huuettu noin paljon formulakisassa...huh hei!

Enkä olis ikinä uskonut, että näin käy ku tänään. Hyvä Kimi! :cheer:
ninnithequeen

Re: F1

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Nyt on muuten pakko nauhottaa Kyllösen selostama lähetys, sen on pakko olla herkkua.
Pakko kattoo joo se alku ku Hamilton möhlii ja tuo loppu. Ihan vaan että on pakko kuulla miten Kyllönen sekoaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bedlam kirjoitti:Ei kyllä ois mitenkään voinu uskoa. Aika kovat ois kertoimet varmasti Kimille olleet maalimanmestaruudesta ennen tätä kisaa.
Vain 9.2 veikkauksella, mutta otettiin nekin vähät kotiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: F1

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kuva
http://www.iltasanomat.fi/

Valtavaa! Valtavaa????
Pyry-Matias

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ja sit on vielä se Veikkauksen mainos: "Kun kirjoitat sanan valta ja lisäät siihen valta, näyttää se valtavalta" 8)
Googlebot

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Hieno homma Kimi! We luvs u! Mutta älä viitsi olla sellainen hapannaaman näköinen, ja lisäksi minua häiritsee kuinka paljon muistutat ulkonäöltäsi nuorta Mika Häkkistä puunaamoinesi ja vaaleine hiuksinesi.
Googlebot

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Kliffaa?

Niin joo, minä jännitin katsoen kisaa treenipaikalla jossa oli MTV3 MAX-kanava auki. Joutui pariin kertaan miettimään menenkö treeneihin ollenkaan vai jäänkö tuijottamaan ruutua kahvilan puolelle paljasjaloin.
Viimeksi muokannut Googlebot, 22.10.2007 9:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: F1

Viesti Kirjoittaja more »

Googlebot kirjoitti:Hieno homma Kimi! We luvs u! Mutta älä viitsi olla sellainen hapannaaman näköinen, ja lisäksi minua häiritsee kuinka paljon muistutat ulkonäöltäsi nuorta Mika Häkkistä puunaamoinesi ja vaaleine hiuksinesi.
Tästä lausunnosta tuli ihan mieleen Seiska-lehden "kansan palaute julkkiksille" palsta:D
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Geetzu

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Huge! HUIGEETA! Valtaisaa!

Oon kade, Jenni saa varmaan uudet kengät voittorahoista.
Googlebot

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

more kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Hieno homma Kimi! We luvs u! Mutta älä viitsi olla sellainen hapannaaman näköinen, ja lisäksi minua häiritsee kuinka paljon muistutat ulkonäöltäsi nuorta Mika Häkkistä puunaamoinesi ja vaaleine hiuksinesi.
Tästä lausunnosta tuli ihan mieleen Seiska-lehden "kansan palaute julkkiksille" palsta:D
Kansa ei osaa englantia yhtä fluentisti kuin minä.
William Somerset

Re: F1

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Geetzu kirjoitti:Oon kade, Jenni saa varmaan uudet kengät voittorahoista.
Pah! Jennillä kun ei ollut edes sen verran luottoa mieheensä, että olisi viitsinyt olla mestoilla kannustamassa kun ukko suorittaa. Mä en antais sille mitään. Haistankin eron ilmassa, nuuuuh...
Geetzu

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Somerset kirjoitti:Haistankin eron ilmassa, nuuuuh...
Uuh, erorahoja, nuuuuuuh... :D
Tarttiskohan Kimi uuden akan ja pari maskottia mestoille hengailee? Voisin kyetä.
Pyry-Matias

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geetzu kirjoitti:Tarttiskohan Kimi uuden akan ja pari maskottia mestoille hengailee? Voisin kyetä.
Ihanan kallista. Siis pelkästään kollektiivisen palstasossupoken nimissä sun täytyy toteuttaa toi. "Moi pojat, Geezulinne tässä. Siis kellun täs Evianissa alfalttiprinssini poreammeessa. Tääl on siis niinQ kaikki tärkeet tyypit: Tiimu, Renny ja keitä tähän pikku kuplasaaviin nyt mahtuukaan. Martina ei onneks päässy, niinku isokäsi ja sykkeet alas. Kyl mä oon tääl selkee mamabiaatsi, riitän kaikille. Täytyy mennä. Lupasin pojille vuosikertakristalit ja pikku vedenalaiset bloukkarit jälkkäriks. Puss :]"
Pyry-Matias

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ilokseni totesin, että en edes muista koska olisi näin tasainen kauden alku ollut. Näyttäisi siltä, että peräti kolme tallia taistelisi realistisesti niin henkilökohtaisesta kuin tallimestaruudesta. Ehkä henkilökohtainen ei päädy BMW:lle, mutta silti...


FORMULA 1, 2008

KULJETTAJIEN MM-TILANNE 3/18
1. Kimi Räikkönen Ferrari 19
2. Nick Heidfeld BMW 16
3. Lewis Hamilton McLaren 14
Robert Kubica BMW 14
Heikki Kovalainen McLaren 14
6. Felipe Massa Ferrari 10
7. Jarno Trulli Toyota 8
8. Nico Rosberg Williams 7
9. Fernando Alonso Renault 6
10. Mark Webber Red Bull 4
11. Kazuki Nakajima Williams 3
12. Sebastien Bourdais T. Rosso 2

VALMISTAJIEN MM-TILANNE 3/18
1. BMW 30 7. Renault 6
2. Ferrari 29 8. Red Bull 4
3. McLaren 28 6. T. Rosso 2
4. Williams 10
5. Toyota 8
Pyry-Matias

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Monacon GP, lopputulokset:
1. Lewis Hamilton McLaren
2. Robert Kubica BMW +3,0
3. Felipe Massa Ferrari +4,8
4. Mark Webber Red Bull +19,2
5. Sebastian Vettel T.Rosso +24,6
6. Rubens Barrichello Honda +28,4
7. Kazuki Nakajima Williams +30,1
8. Heikki Kovalainen McLaren +33,1
9. Kimi Räikkönen Ferrari +33,7


Hyvä leijonat...eiku huuhkajat...eiku. Montako kananmunaa siihen pannariin nyt menikään? 8)
ninnithequeen

Re: F1

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sutilia käy muuten todella sääliksi. Neljäntenä ja sit yks suomalainen ajaa persiiseen. Oikeesti, harmittaa toisen puolesta, ku olis kerranki pärjänny.
bedlam

Re: F1

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joo, kyllä Sutilin puolesta vähä harmitti. Taisi itkua vääntää pilttuussa.

Tää Oskari alkaa jo väläytellä Kyllösmäistä hienoutta. "Hyvät katsojat, tämä tarkoittaa sitä että Hamilton nousee tämän kisan voitolla kilpailun kärkeen!"

Tässä kisassa sentään tapahtu jotain, pari viime kisaa on ollu ihan helevetin tylsiä.
ninnithequeen

Re: F1

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Haha, joo. Ja ku Räikkösen kämmi tuli uusintana, tää karjuu että joko taas :D
Herra Manala

Re: F1

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Eiks formulat ala vasta juurikin näillä hetkillä suomen maksuttoman TV:n puolelta?

Niin että paljonko pitää olla paskaa päässä, että copypasteaa tänne tuloslistoja, jos suurin yleisö vasta odottaa jännäkakka puntissa kisoja? Ennenkuin kukaan alkaa voivottelemaan, niin minä olen kyllä Max-miehiä.
Vastaa Viestiin