Tisseistä

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Geetzu kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Joutuiko miehesi hoitamaan sitten itse itsensä loppuun asti, vai mitä häh?
Outo tyyppi, poistu sillä välin ku olin kurlaamassa suutani uusintaan valmistautuen.
No höh, mä odotin enemmänkin että ote korvista olisi tiukentunut sekä jotain kevyttä letkautusta kuten "itse olet soppasi keittänyt" ja homma olisi jatkunut.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

Kimmen kirjoitti:ote korvista olisi tiukentunut
WTF. Millä tavalla sulta oikein on otettu poskeen, ja siis mistä sulla on toi ajatus että pidetään korvista kiinni?

:pics:
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

SmartAss kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:ote korvista olisi tiukentunut
WTF. Millä tavalla sulta oikein on otettu poskeen, ja siis mistä sulla on toi ajatus että pidetään korvista kiinni?

:pics:
Siis tässähän ei "otettu poskeen", vaan naitiin sammunutta naista suuhun. Tällaisesta minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta kuvittelisin että sellaisessa tilanteessa on hyvä pitää jostain kiinni ja ohjailla toimintaa.

Tässä pyytämäsi kuva: :boohoo:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja Clay »

Lolita kirjoitti:Mä olenkin pari kertaa saanut miehen nukahtamaan ottamalla suihin. Toivoakseni olen kehittynyt niistä ajoista, ainkaan vähään aikaan kukaan ei ole sammunut.
Varmaan ihan mukava tapa nukahtaa.
Nyt penikseni on fantastinen!
SaintJohnPerse

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Lilo kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Niskahan on aivan äärimmäisen erogeeninen kohta. Ei nyt ihan klitoriksen luokkaa, mutta hyvä kolmonen tai nelonen.
Näin just. Kannattais kiinnostua siitä niskastakin, niinQ, ihan liian harvat oivaltaa sen.
Tämähän opetetaan jo peruskoulussa... vai oliko se lukiossa?

Eikös se pyyntö: "voisitko hieroa niskojani?" tarkoitatkin "Harrastettaisiinko seksiä, mutta tällä kertaa voisit ensin hieman hipelöidä niskojani, rintojani jne. esileikkiä niinQu?"
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

SaintJohnPerse kirjoitti:
Tämähän opetetaan jo peruskoulussa... vai oliko se lukiossa?

Eikös se pyyntö: "voisitko hieroa niskojani?" tarkoitatkin "Harrastettaisiinko seksiä, mutta tällä kertaa voisit ensin hieman hipelöidä niskojani, rintojani jne. esileikkiä niinQu?"
Aah, kyllä, tietysti. Outo juttu vaan, että aina kun mä pääsen hieroskelemaan miesten niskoja, ne huutaa ennen kun ehin tisseihin asti.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
SaintJohnPerse

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Lilo kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
Tämähän opetetaan jo peruskoulussa... vai oliko se lukiossa?

Eikös se pyyntö: "voisitko hieroa niskojani?" tarkoitatkin "Harrastettaisiinko seksiä, mutta tällä kertaa voisit ensin hieman hipelöidä niskojani, rintojani jne. esileikkiä niinQu?"
Aah, kyllä, tietysti. Outo juttu vaan, että aina kun mä pääsen hieroskelemaan miesten niskoja, ne huutaa ennen kun ehin tisseihin asti.
Sä et osaa vaan hieroa... ja kun mies pyytää hieromaan niskojaan, se tarkoittaa yleensä, että hartiat ovat oikeasti kipeät... Putkiaivoja, kun ollaan...

Saisinko hieroa niskojasi? :twisted:
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja Leila »

Miten saadaan kiloa läskiä kiinnostavaksi ja kiihottavaksi?
Kuvittele siihen nänni päälle.
Äiti ei tiedä
BettyB.

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tissejä saa ja pitää hiplata, sehän nyt on selvä. Ja ihan paras nukkuma-asento on lusikka tissi kourassa, tappituntuma on aamulla niin mukava. Vielä kun löytäis jostain tarpeeks isokätisiä miehiä...
NuoriDaavid

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Joutuiko miehesi hoitamaan sitten itse itsensä loppuun asti, vai mitä häh?
Outo tyyppi, poistu sillä välin ku olin kurlaamassa suutani uusintaan valmistautuen.
Miehet, ei niistä ota selvää.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:Tissejä saa ja pitää hiplata, sehän nyt on selvä. Ja ihan paras nukkuma-asento on lusikka tissi kourassa, tappituntuma on aamulla niin mukava. Vielä kun löytäis jostain tarpeeks isokätisiä miehiä...
Tuo on mielenkiintoista. Mulla on ehkä suhteettoman pienet kädet ja siksi mun täytyisi etsiä sirorintainen ruusunnuppu.
Betty parka. Sun tapauksessasi mulla pitäis olla molemmat jalat ja kädet yhdessä tississä. EI TOIMI. Mut sun miehilläsi on tukehtumisvaara!!

Stadinarska
kuvitelkaa, en keksi titteliä! Nyt on aika lopettaa!
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja alja »

Geetzu kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Onko tissien koskettelu aina, poikkeuksetta, kaikissa tilanteissa eroottista ja seksiä vonkaavaa?
Mä en oikein muista koska se ois tollasta ollut. Voi räkä. Tissit on täällä vaan hellyyspampulat ja koristeet, niiden kautta ei vongata tosiaan about koskaan. Liekö vika kantajassa, joka pyytelee tissihiploja lähes paikasta riippumatta vai siinä, että muksullakin on selkeä käsitys äitin tissien hyväksyttävästä hiplailusta missä tahansa ja kenen toimesta vaan? Vai homosta miehestä? Kaikista yhdessä?

Pyllyyn ei sitten oikein voikaan koskea, tosin harjoittelen pidättyväisyyttä.
tisseihin voi koskea ilman seksualisuutta joo. mutta sitä voidaan silti käyttää runkkumatskuna myöhemmin. :o
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Geetzu

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Teletappilaa telepatiaa! Kiehnätty kolmijalan kanssa tää persjantai ja tissit saaneet huomiota. Jostain tosi kaukaa mielestä muistin aljuskan puhuneen tisseistä epäseksuaalisena juttuna. Kolmijalka tunnusti, että vauva-arjen myötä tisseistä on tosiaan tullu ei-aina-niin-seksi-juttu. Sit kerroin kaipaavani aljan tissei. Ei uskonu et muuta ku seksuaalista kaipausta, mut väitän kyl yhä muuta.

Laita yks tissikuva. En runkkaa.

Oot ihku!
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja alja »

Geetzu kirjoitti:
Laita yks tissikuva. En runkkaa.

Oot ihku!
eiku runkkaatpas. pliis. mun tisseille.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Geetzu

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

alja kirjoitti:eiku runkkaatpas. pliis. mun tisseille.
Lupaan. Jos siis se Letku on siinä tisseillä.
Geetzu

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Letku on sit käärme. 8)
Yönmustaritari

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Geetzu kirjoitti:Letku on sit käärme. 8)
Nii-i. Nuuuh!

:on:

Kyllästyin vähän tähän koko tissijuttuun silloin kun jouduin työn puolesta tutustumaan koheesigeeliin. Siinä sitten suolavesipusseja ja silikonitäytöstä aikani puristellessa minusta kehittyi persemies.

Kyllä minusta tuntuu, että usean kuukauden ajan käsissä ollut 300g:n implatti jätti jälkensä käsitekniikoihin. Kait tumputtamaan oppii sinitarraa puristelemalla mutta tissihieronta vaatii kyllä vähintään sen keinotekoisen ellei aitoa.

Sitten ollessani keikalla sen kanssa Pervoniemessä niin joku sen sitten siellä minulta pölli. Tarpeeseen kait oli meni. Harmittaa.
Elukka

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja Elukka »

BettyB. kirjoitti:Ja ihan paras nukkuma-asento on lusikka tissi kourassa, tappituntuma on aamulla niin mukava.
:komp:
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja alja »

Vaola kirjoitti:
alja kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Laita yks tissikuva. En runkkaa.

Oot ihku!
eiku runkkaatpas. pliis. mun tisseille.
Pääseeks mukaan? :yo:
IIIIIIIH
lupaat vaan....... 8)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja alja »

Vaola kirjoitti:
alja kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Pääseeks mukaan? :yo:
IIIIIIIH
lupaat vaan....... 8)
En. Tuun jos Letkukin tulee! :P
no koska? aika ja paikka!!!!!!!!!
(ja kumpi Letkuista?)

ps. yönmustaritari: mulla on ihan ookoo perse, sitä sä et ookaan tainnu koittaa??? tahdon siitäkin sun riippumattoman mielipiteen.... ;)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja alja »

Vaola kirjoitti:
alja kirjoitti:no koska? aika ja paikka!!!!!!!!!
(ja kumpi Letkuista?)
En usko että mulla on tässä kamalasti valinnan varaa. Katos ku toinen näistä ei ole mikään lihakimpale.
mitääh! kaikki Letkut on!!!!!!!
ja jos me tavataan niin mitä merkitystä sillä on??????? :twisted:
ja sitäpaitsi ! Feministinä sanon, että sulla ON valinnanvaraa! eli tissit kehiin, ja aikataulu kuntoon :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
nokkaelain

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

alja kirjoitti:kaikki Letkut on!!!!!!!
Letkuja yhden kesän tehneenä täytyy sanoa, että letkuissa on eroja. Tosin erotiikka oli kaukana, kun kun koneellla kääri metrikaupalla kangasta sekunnissa kumin päältä.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja alja »

nokkaelain kirjoitti:
alja kirjoitti:kaikki Letkut on!!!!!!!
Letkuja yhden kesän tehneenä täytyy sanoa, että letkuissa on eroja. Tosin erotiikka oli kaukana, kun kun koneellla kääri metrikaupalla kangasta sekunnissa kumin päältä.
sä et nyt oo ollu läsnä biologian jne tunneilla.
kumin päältä otetaan pois vain suojamuovi, ei muuta. kumi itse kääritään peeniksen päälle.... :!:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
CandyMan

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Elukka kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ja ihan paras nukkuma-asento on lusikka tissi kourassa, tappituntuma on aamulla niin mukava.
:komp:
Betty puhui naisen näkökulmasta. Minulle jäi epäselväksi tarkoittiko komppauksesi että sinustakin on mukavaa herätä aamulla toisen osapuolen suorittamaan rintojesi kourimiseen ja jöpöttävään elimeen persvaossasi?
Bliss

Re: Tisseistä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Samaa nahkaa se on kuin naamassakin :twisted:
Vastaa Viestiin