Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Terve! Pitää kai esitellä jos kaikki te rakkaat lukijani ette tunne minua.
Olen Sir. Arska. Myös tunnettu Stadinarskana noin vapaamuotoisesti. Eräät teräväkielet saattavat kutsua minua myös Stadinturskaksi, Stadinpenskaksi, Stadinpaskaksi,Stadariksi, Stadinvituksi, Vittupaskaksi, Paska-aivoksi, aivopaskaksi, aivottomaksi, saatanan kusipääksi, kusiaivoksi, seiksi, turskaksi, SA:ksi, S-Arskaksi, Arskaksi, Helvetin kusipääksi, avohoidokiksi, avohoitopotilaaksi, stadinhuoraksi, huoranpilluksi, yms. tämänkaltaista, mutta itseasiassa nämä sinänsä voimakkaatkin rumuuteen vivahtavat sanat ovat Stadinarskan kohdalla tarkoitettu kohteliaisuudeksi. Ne ovat sellaisia pikku kiusaamisia.

Minulla, Arskalla, on paljon tukijoita täällä. Asia, joka ei tietyille Kitisijöille mene niinsanotusti KAALIIN.

Mutta etsin tässä AVOIMELLA HAULLA lisää tukijoita itselleni.

Pääsyvaatimukset:

-Mukava
-Kiva
-Älykäs
-Hauska

Palkintona on Arska-clubin edut, jotka ovat kaunis huomioiminen ja vastavuoroinen tukeminen.

Stadinarskaan voit luottaa, hän ei milloinkaan halua alistua rumuuteen!

Siis liity ARSKAN PUOLUEESEEN!! Kyllä Kitinäkullat ja Kitinäkullit tietää!

Stadinarska toivottaa maittavaa torstaita.

Tänään saamme nähdä kuinka Anna Apröö voittaa skaban ja Kristiina taitaa pudota äh...

Arska
on se kiva
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Stadinarska kirjoitti:Terve! Pitää kai esitellä jos kaikki te rakkaat lukijani ette tunne minua.
Olen Sir. Arska. Myös tunnettu Stadinarskana noin vapaamuotoisesti. Eräät teräväkielet saattavat kutsua minua myös Stadinturskaksi, Stadinpenskaksi, Stadinpaskaksi,Stadariksi, Stadinvituksi, Vittupaskaksi, Paska-aivoksi, aivopaskaksi, aivottomaksi, saatanan kusipääksi, kusiaivoksi, seiksi, turskaksi, SA:ksi, S-Arskaksi, Arskaksi, Helvetin kusipääksi, avohoidokiksi, avohoitopotilaaksi, stadinhuoraksi, huoranpilluksi, yms. tämänkaltaista, mutta itseasiassa nämä sinänsä voimakkaatkin rumuuteen vivahtavat sanat ovat Stadinarskan kohdalla tarkoitettu kohteliaisuudeksi. Ne ovat sellaisia pikku kiusaamisia.

Minulla, Arskalla, on paljon tukijoita täällä. Asia, joka ei tietyille Kitisijöille mene niinsanotusti KAALIIN.

Mutta etsin tässä AVOIMELLA HAULLA lisää tukijoita itselleni.

Pääsyvaatimukset:

-Mukava
-Kiva
-Älykäs
-Hauska

Palkintona on Arska-clubin edut, jotka ovat kaunis huomioiminen ja vastavuoroinen tukeminen.

Stadinarskaan voit luottaa, hän ei milloinkaan halua alistua rumuuteen!

Siis liity ARSKAN PUOLUEESEEN!! Kyllä Kitinäkullat ja Kitinäkullit tietää!

Stadinarska toivottaa maittavaa torstaita.

Tänään saamme nähdä kuinka Anna Apröö voittaa skaban ja Kristiina taitaa pudota äh...

Arska
on se kiva
Taidat olla HOMO!
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Dr.Diarrhea

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Jos ei muuten huomaa mennä nukkumaan ajoissa, niin siinä vaiheessa viimeistään tulee huolestua, kun töllöohjelman sijaan katse harhailee tapettikirjailussa. Teinihorrori ei oikein enää vörki zillee paljo.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

RAM13 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: se kiva
Taidat olla HOMO!
Sulla on hyvä kasvomuisti? Ja lampailla on myös ja 8% lampaista on..
Biologialleen ei voi mitään, mutta on ainakin joku syytettävissä..
Pyyhin Netikettiin..
Mulli75

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta!

EKA TPK !

Silmäluomet painaa kilon verran.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hyvää huomenta! Huikeaa, aurinko jo noussut ja aamun liikuntasuoritus vasta edessä. Enää ei voi soittaa Rocky-soundtrackiakaan aamunavaukseksi, tässä ei ole enää mitään karpaasimaista kun on valoisaa ja lämmintä.

Mutta missä on Luzzy?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vihtahousu

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, toka tpk!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Katsoin Kubrickin Hohdon, mutta en jaksa kertoa sitä Katsoin leffan -ketjussa.

Hyvää torstaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

TPK minäkin... harmaata massaa, mikään ei muutu.

Mulli75 kirjoitti:Silmäluomet painaa kilon verran.
Käy hyvä ihminen lääkärissä, sulla on joku tauti!
Älä löi! En ole hurrit!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Neljäs TPK. Vaihteeks vähän niinku koomainen olotila. On se nyt kummallista, ettei yöllä ehdi nukkua. Onneks ens viikol saa tulla vast ysiin, nukun kaikki univelat pois.
Hahaa, todellakin Idols-torstai! En siirry tänään telkkarin äärestä mihinkään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja sipsi »

RolloTomasi kirjoitti:
Katsoin Kubrickin Hohdon, mutta en jaksa kertoa sitä Katsoin leffan -ketjussa.
Parhautta! Siis koko leffa ja Jack Nicholson ja kaikki! Sen voi katsoa aina uudestaan ja uudestaan. Analysoi ihmeessä sitä sinne leffa-ketjuun.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Sheetlord

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Varmaan johtuen osittain siitä, että eilen oli toinen ilta ylitöitä tällä viikolla, haluan tuoda julki syvän inhoni The 69 Persesilmää -yhtyettä kohtaan:

Rakkaat persesilmät,
Olette sitten taas tehneet uuden äänitteen ja sen tiimoilta oikein videotallennettakin pukkaa. Haluamatta millään olla epäkunnioittava pyytäisin kiskaisemaan sen goottikajalilla somistetun ja hiuslakalla tupeeratun hatunkantotelineen pois gluteus maximus-lihasten välistä ja ajattelemaan hieman.

Erottuva, persoonallinen visuaalinen ilme on kireillä kansainvälisillä musiikkimarkkinoilla tärkeä juttu. Sen funtsimiseen ja peilin edes illistelyyn olettekin käyttäneet kiitettävästi aikaa. Semmonen ikävä juttu vaan poijjaat, että nyt on kyse MUSIIKKImarkkinoista. Onko Helsinki City Vampirellojen mieleen putkahtanut semmonen täysin epäoleellinen seikka, että sen musiikkipuolenkin pitäis olla kunnossa? Nyt visuaalisen ilmeen ja "sisällön" ristiriita on suunnilleen sama, kuin The Leatherface Band feat Freddy Krueger soittaisi My First Sony -nauhurin läpi tuutulauluja valiumpöllyissä - huonosti.

Pistäkää suosiolla Monkees-vetimet päälle, silloin teidän musiikkinne ja poseerauksenne sopisivat yhteen. Ja Jyrki-boi, älä edes YRITÄ olla Peter Steele. Rasputinin vasemmassa kiveksessäkin on enemmän maskuliinista karismaa kuin koko luurankorakissa poseeravassasi, metrin meikkivoidekerroksella lääpityssä pikku YK:n Hyvän Tahdon Lähettiläs-habituksessasi.
Bliss

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sheetlord kirjoitti:The 69 Persesilmää -yhtye.......
MEGAreps!

Olemme NIIN samaa mieltä
Vihtahousu

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Sheetlord kirjoitti:Varmaan johtuen osittain siitä, että eilen oli toinen ilta ylitöitä tällä viikolla, haluan tuoda julki syvän inhoni The 69 Persesilmää -yhtyettä kohtaan:

Rakkaat persesilmät,
Mä olisin ihan mielelläni laittanut meikkaavat pojat soittamaan euroviisuissa. Ainakin ulkonäölliset aspektit olisivat pojilta hoituneet, musiikillisesti oltais saatu kans pitää "hevimaa"-leima kans.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

sipsi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Katsoin Kubrickin Hohdon, mutta en jaksa kertoa sitä Katsoin leffan -ketjussa.
Parhautta! Siis koko leffa ja Jack Nicholson ja kaikki! Sen voi katsoa aina uudestaan ja uudestaan. Analysoi ihmeessä sitä sinne leffa-ketjuun.
On, juu. Jaa, voisihan sitä viikonloppuna kun on enemmän aikaa jotain kirjoittaakin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mitä helvettiä? Ulkkikset kusettaa mua..! Ensin se puhu mulle englantia (kai)..ja sit ku mä puhuin sille enkkua ihan vähän myöhemmin, se vastas "yeah" ja kysy seuraavan kysymyksen ihan sujuvasti suomeks.
Pitäisköhän mun ihan oikeesti alkaa nukkumaan vähän enemmän?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mulli75

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kimmen kirjoitti:TPK minäkin... harmaata massaa, mikään ei muutu.

Mulli75 kirjoitti:Silmäluomet painaa kilon verran.
Käy hyvä ihminen lääkärissä, sulla on joku tauti!
Ihmeparantuminen tapahtui, lääkkeenä hektinen työpäivä alkanut, pari kupillista kahvia ja donitsi. Tasaiset aamut on väsyttäviä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

TPK-5, töihin siis..juoksemme palaveriin toimitatapojen ja muiden kommervenkkien!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Voisiko joku hieman valottaa mikä jannu tää StadinPelle on? Meinaan kun postauksista osuu sana sieltä toinen täältä silmiin niin siinä on jotakin hiffattavaa, mutta jos yrittää lukea siinä järjestyksessä kuin ne on syötetty ei tajua niinku vitun mitään. Slamista tajuaa sentään 98%. Muutenkin, kuinka vitun paljon voi viedä aikaa tuollaisen määrän vääntäminen...?

ANNA!! SE OL SE LIIKENNEYMPYRÄ!

Stadin arska tässä vain opiskelee!kaalikeitto!

AUTOMAATTI!!!

Jalkapuusta pikkuiset jalkapuusta meilläkin StadinArskan kotona ain sanottiin!!!!! ND!!! HELBEL!!!!

Naamataulu, tassuvinku juustohöylästä keskivikkoon!

Hyvää TISSISTAITA kaikille vaan!
Toivoo StadinArska!

---
Niinku mitä vittua?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
bedlam

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Crowbar kirjoitti:Voisiko joku hieman valottaa mikä jannu tää StadinPelle on? Meinaan kun postauksista osuu sana sieltä toinen täältä silmiin niin siinä on jotakin hiffattavaa, mutta jos yrittää lukea siinä järjestyksessä kuin ne on syötetty ei tajua niinku vitun mitään.
HÖH! Minä (Bedin LAMMAS) tajuan kyllä KAIKEN, mitä "rakkaalla lapsella on monta nimeä"-ARSKA-YSTÄVÄMME tuumailee ja kirjoittelee yön hämärinä tunteina! Taidamme olla SIELUN KUMPPAREITA ARSKAN KANSSA.

Mieltämme lämmittää ja Arska-tukijaksi olen jo hakemuksia kirjoittamassa. Emmehän halua keskustelumme piristäjää ja AURINKOMME siristäjää häätää rakkaaltamme palstaltamme pois!????

ARSKA-PUOLUE HALLITUKSEEN!

Vai oliko Korppibaarin (nimimerkkeilyn leikittely ei hahmotu :?:) tarkoitus vitsailu tai jopa ILKEILY! :(

Toivoopi
Auringon jo noustua
Toivokas torstai tervehdyksellä
BEDIKYYRI LAMMASKYYRI
Viimeksi muokannut bedlam, 22.03.2007 9:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elämä on psykologisesti ajateltuna taas todella hämärää. Niin hämärää, etten tiedä mitä pitäis ajatella mistään. Eli loppujen lopuks en sit ajattele ollenkaan, vaan lähinnä ajelehdin. Kummallisista tilanteista toiseen.
En tiedä pitäiskö muuttaa toiseen kaupunkiin, vai lopettaa dokaaminen.. vai molemmat..vai sit onks nää taas jotain ihan ihme juttuja, mitkä ei liity tommoseen mitenkään?
Ihmiset ja niiden väliset suhteet on niin kovin vaikeita. Helvetti, ihanku kattois jotain paskaa leffaa tai Salkkareita tai jotain. Ajattelis, et "tää on fiktiota, ei noin voi tapahtua oikeesti"..ja sit kuiteski tapahtuu.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

bedlam kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: ...
No sinähän sälli olet. Perustaisitko siis ketjun, johon kirjoitat normisuomella jokaisen Arskan postauksen.

Mutta et vastannut kysymykseen, mikä se on? Mistä se on tullut? Paljon se painaa? Miltä se haisee? Ja saako siltä?

EDIT. Mokasit lammas mun quoten.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
bedlam

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

sipsi kirjoitti:Ihmiset ja niiden väliset suhteet on niin kovin vaikeita.
Itse olen ratkaissut tuon ongelman olemalla pitkälti ihmissuhteilematta. Arkipäivät olen lähes täysin vailla ihmiskontakteja, juttelen lähinnä kissalleni joka vastaa kehräämällä. Se on rauhoittavaa. Viikonloppuisin saatan silloin tällöin nähdä ihmisiä, mutta heistäkin pääsee eroon tarvittaessa.
bedlam

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Crowbar kirjoitti:mikä se on?
Hän on Stadi-planeetalta palstan pelastajaksi saapunut ILOPILLERI. Internet-jumala näki, että Kitinä oli muuttumassa kuivaakin kuivemmaksi palstaksi ja PÄIVÄINENNITTÄINEN kävijämäärä oli laskusuhdanteisesti suuntaamassa. Kriisipalaverin jälkeen planeetalta lähetettiin ARSKA pelastajaksemme omaksemme, aivojemme virkistäjäksemme!

YHTEEN ÄÄNEEN: ARSKA! ARKSA! PARSTA! KARPSA!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Voi Turskanen! Taas Idols-TORSTAI

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Olen blondi! :shock:

No tai siis punapää kahden värinpoiston jälkeen. Juuret valkoset, keskeltä kellertävät, latvoista löytyy oranssia ja tummanruskeaa...
:lol:
Mutta sattuuhan sitä paremmissakin piireissä
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vastaa Viestiin