Galleria

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja BrianW »

CandyMan kirjoitti:
Palatakseni BrianW:n viestiin, siinä tehtiin se perusmoka että kehu osoitettiin monelle kohteelle. Ei kai kukaan kehu vaimonsakaan ulkonäköä "Oletpas sinä tänään kauniina! Ihan niinkuin naapurin Tiinakin!" Tuo jatko lässähdyttää efektin totaalisesti.

Jos halutaan ilahduttaa jotakuta esim. kehumalla hänen ulkonäköään, pitää se kohdistaa vain kyseiseen henkilöön, piste. Hänet pitää saada tuntemaan olonsa erityiseksi, joten tuollainen "Te olette kaikki yksilöitä, jokaikinen teistä miljoonista"-lähestymistapa ei oikein toimi, vaikka tarkoitusperät olisivatkin olleet hyvät.
Ymmärsit väärin.

Kyseessä oli yleisluontoisen havainnon toteaminen eikä erityisesti kenenkään yksittäisen kehuminen.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
BettyB.

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

BrianW kirjoitti:Kyseessä oli yleisluontoisen havainnon toteaminen eikä erityisesti kenenkään yksittäisen kehuminen.
Iha sama!1 Oon ihan v*tun paskana kun mua ei mainittu tossa alotusviestissä! Vai yritäks sä sanoa jotain niinQ rivien välistä, HÄH?

*ranteet auki*
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BrianW kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Ihmisrakas Briani on ehkä tarkoittanut ylistää piristävässä hengessä naisväestöä täällä, mutta unohtanut olla siinä herrasmiesmurmeli.. Ne joilla ei ole komiaa pärstäkuvaa esillä vaan jotenkin kurttuinen versio siitä ja ne joilla ei ole pärstäkuvaa lainkaan.. Mitä syrjintää koemmekaan.

Itkeskelen sorrettuna ihmisnaiskomistuksen irvikuvana.
No mutta, mikäs sinua (tai muitakaan) estää hyvää kuvaa laittamasta?

Vaistoni kyllä kertoo, että olet perin ihana, mutta mistäs muut sen tietää jos ei kuvaa ole.
Ei kuvaa = Ämpäriruma
Älä löi! En ole hurrit!
elco

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja elco »

SmartAss kirjoitti: ei saa morkata. BrianW sentään vei Paula Koivuniemen näköisen "komean naisen" kotiin. DTM:stä.
Muttei ollut tunnetta mukana!
ninnithequeen

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No hohhoijaa. Kattokaa mun kuvia: musta on håttius kaukana.
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

elco kirjoitti:Muttei ollut tunnetta mukana!
Ei pienet virheet haittaa, kun on muuten hyvä suoritus loppuun saakka!
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Kimmen kirjoitti:
BrianW kirjoitti: No mutta, mikäs sinua (tai muitakaan) estää hyvää kuvaa laittamasta?
Vaistoni kyllä kertoo, että olet perin ihana, mutta mistäs muut sen tietää jos ei kuvaa ole.
Ei kuvaa = Ämpäriruma
Mutta miksi laittaa..? Odotan toki sisäisen hekumani kärmentävän jokikisen sisuskalut ylösalaisin.
Noo.. Oli mulla joskus aiemmin pari omakuvaa galleriassa, mutta nyttemmin en ole niitä enää sinne pistänyt. Vainoharhaa HellBellinä kiinnijäämisestä.. Tilaa mielikuvitukselle ja muuta semmosta tommosta perusteluina.

Ja ylipäätään.. Miksi kysyä miksei kuvaa esillä..? Et kait vain rakasta pintapuolisesti meitä naisihmisiä? ;-)
A man's gotta do what a man's gotta do.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Kuinka monella Kitinän nartulla on silkkitussu, siis oikein sellanen josta kevään ensimesi valuu valtoimenaan??

Nyt on kevät joten kosketelkaa toisianne zillai junou!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja BrianW »

BettyB. kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Kyseessä oli yleisluontoisen havainnon toteaminen eikä erityisesti kenenkään yksittäisen kehuminen.
Iha sama!1 Oon ihan v*tun paskana kun mua ei mainittu tossa alotusviestissä! Vai yritäks sä sanoa jotain niinQ rivien välistä, HÄH?

*ranteet auki*
Eipäs ruveta liian prinsessaksi. Mä olen jo aiemmin todennut, että olet upea. Jotta joka päivä sellaisia kommentteja tulee, niin sun pitää olla mulle oikeesti kiltti tai oikeastaan mieluummin tuhma.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Dr.Diarrhea

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

BrianW kirjoitti:Eipäs ruveta liian prinsessaksi. Mä olen jo aiemmin todennut, että olet upea.
Älä selitä, kun paskat on housussa. Teit kardinaalimokan aloittaessasi ketjun, jossa mainittiin nikiltä kolme naista. Se oli selkeä etikettivirhe. Yksi tai kaikki.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja nexie »

Dr.Diarrhea kirjoitti:
Yksi tai kaikki.
...jos perustaa ylistysketjun yhdelle naiselle, se voidaan helposti tulkita stalkkaukseksi tai vähintäänkin mauttomaksi toiminnaksi. Jos taas kaikille, mennään vakionopeudella liiallisen lipevyyden puolelle.

Suo siellä jne.
Don't Panic!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja BrianW »

HellBell kirjoitti:
Ja ylipäätään.. Miksi kysyä miksei kuvaa esillä..? Et kait vain rakasta pintapuolisesti meitä naisihmisiä? ;-)

Kyllä. Mä olen se pinnallinen paskiainen, joka on sitä mieltä, että sisäinen kauneus on rumien keksintö.

Rakastamiseen pitää kokea puoleensavetäväksi ja se on sitten makuasia mitä kukin pitää puoleensavetävänä. Minun kiroukseni on, että makuni on sama kuin suurimmalla osalla miehiä eli himokkaat pitkäsääriset blondit (ja punatukat, brunetiti ym kans).


Mielenkiintoista. En ole paljoakaan keskusteluja avannut mutta tämän on saanut paljon kommentteja. Piätäpä varoa, ettei minusta tule uutta Turskaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

"olet upea"...yhhh... Tällä jannulla taitaa olla jokainen Hugh Grant -leffa hyllyssä tavallisina DVD-julkaisuina ja vielä Special Slime Editioneina. SorryAss-Collectors-Editioneina löytyy neljä kappaletta Emma Thompsonin julistetta ja yksi Maailman vahvin nalle-muki.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 147
Liittynyt: 05.02.2006 12:51

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

Crowbar kirjoitti: Maailman vahvin nalle-muki.
Vittu, mitä vikaa Maailman vahvin nalle-mukissa on? Häh?
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

SmartAss kirjoitti:
Crowbar kirjoitti: Maailman vahvin nalle-muki.
Vittu, mitä vikaa Maailman vahvin nalle-mukissa on? Häh?
Ei mitään, mutta jos sä hörpit siitä mutsis ostamaa Gesofiludis-vitun-hyvää-pakteeria-äiskän-oman-paskanakin-masulle-maitoa samalla kun katselet niitä Emma Thompson -julisteita ja merkkaat kalenteriin uuden Grant-elokuvan julkaisuajankohdan ja vielä samalla ulkoa opetellen Nottinghamin lineja niin siinä on vikaa.

Maailman vahvin nalle on ihan hyvä tyyppi vaikka ei tapakaan ketään.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Lilo »

BrianW kirjoitti: Minun kiroukseni on, että makuni on sama kuin suurimmalla osalla miehiä eli himokkaat pitkäsääriset blondit (ja punatukat, brunetiti ym kans).

Mikä kirous siis syntyä Suomeen, meidän persjalkaisten luvattuun maahan!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
CandyMan

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

BrianW kirjoitti:Olen kerran, useita vuosia sitten ollut, toden totta, vähän Paula Kouvuniemen näköisen naisen kanssa DTM:ssä, mutta silloin ei kyllä Kitinästä vielä tiedetty mitään. Muistaakseni kyseinen opettajatar järkyttyi koko tilaisuudesta ja paikasta niin, että taisi aika pian loppua ns ystävyytemmekin.
Noi voi helvetti. Järkyttyä toisen pikku harrastuksesta niin ettei voi olla enää edes ystävä?
Dr.Diarrhea

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

nexie kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:
Yksi tai kaikki.
...jos perustaa ylistysketjun yhdelle naiselle, se voidaan helposti tulkita stalkkaukseksi tai vähintäänkin mauttomaksi toiminnaksi. Jos taas kaikille, mennään vakionopeudella liiallisen lipevyyden puolelle.

Suo siellä jne.
Oletukseni oli, että haluaa oodata. Silloin paras vaihtoehto on vain yhtä naista tai sitten evankelioi kaikkia. Ajattelin asiaa vähimmän haitan periaatteella eli tällöin kenellekään ei pitäisi tulla pahaa mieltä, jos taitavasti paasaa.
CandyMan

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

BrianW kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
BrianW kirjoitti:Kyseessä oli yleisluontoisen havainnon toteaminen eikä erityisesti kenenkään yksittäisen kehuminen.
Iha sama!1 Oon ihan v*tun paskana kun mua ei mainittu tossa alotusviestissä! Vai yritäks sä sanoa jotain niinQ rivien välistä, HÄH?

*ranteet auki*
Eipäs ruveta liian prinsessaksi. Mä olen jo aiemmin todennut, että olet upea. Jotta joka päivä sellaisia kommentteja tulee, niin sun pitää olla mulle oikeesti kiltti tai oikeastaan mieluummin tuhma.
Kuten sanoin, kannattaa miettiä kuinka yleisesti ja kuinka paljon viljenee ulkonäkökohteliaisuuksia ympärilleen. Kohta on kokonainen lauma ympärilläsi vaatimassa yhä suurempia kohteliaisuuksia kunnes sinusta on jäljellä pelkkä riutunut haamu.

Tällaiset perusasiat oppii ihan luontoa tarkkailemalla. Kai kuulit kannelmäkeläisestä mummosta jonka verenhimoiset sorsat nokkivat hengiltä leivänmurujen loputtua?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja BrianW »

CandyMan kirjoitti: Kuten sanoin, kannattaa miettiä kuinka yleisesti ja kuinka paljon viljenee ulkonäkökohteliaisuuksia ympärilleen. Kohta on kokonainen lauma ympärilläsi vaatimassa yhä suurempia kohteliaisuuksia kunnes sinusta on jäljellä pelkkä riutunut haamu.

Tällaiset perusasiat oppii ihan luontoa tarkkailemalla. Kai kuulit kannelmäkeläisestä mummosta jonka verenhimoiset sorsat nokkivat hengiltä leivänmurujen loputtua?
Tämän riskin olen valmis ottamaan. Jos täältä pitää lähteä, niin voihan sen noinkin tehdä.

Tässä on muuten käsite-ero. Ymmärrän nimittäin asian niin, että kohteliaisuus tarkoittaa yleensä sitä, että ei välttämättä edes ole sitä mieltä mitä sanoo kunhan vaan sanoo ollakseen kohtelias. Minä taas esitin rehellisen näkemykseni kuten yleensäkin tapani on.
CandyMan kirjoitti: Noi voi helvetti. Järkyttyä toisen pikku harrastuksesta niin ettei voi olla enää edes ystävä?
Juu, siellä oli muotinäytös, johon hänet vein ja kun se oli sellaista vähän eroottista muotia ja esitystä ym ja kun paikalla, herrajumala, oli muutama transu ja vielä HOMOKIN, niin sehän sai melkein slaagin.

Ystävyytemme oli sitä ennen, todellakin ns syvää ystävyyttä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:Mä en tästä lähin vastaa sulle mitään ennen kuin olet paljastanut itsesi ja vastannut niihin yyveisiin. Mökötys.


:muu:

Enkä ole ollut Nipan kans missään tekemisissä sen jälkeen, kun se ilman lupaa koski mun pyllyyn. Toivon ystävällisesti, ettei meitä mainittaisi samassa viestissä. Kiitos.
Ai niin! Onko tällaisia kosketteluja tapahtunut useamminkin?
Pyydän näkö- tai tuntohavaintoja lisää, jotta voisin puhdistaa maineeni tältä osin..

Haluan "koskea" vain naisiin jotka sitä haluavat..

Elämä on täynnä..
"Kosketelkaa toisianne?"
Sanoi jo Frank-täti..
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja HellBell »

BrianW kirjoitti: .. Minun kiroukseni on, että makuni on sama kuin suurimmalla osalla miehiä eli himokkaat pitkäsääriset blondit (ja punatukat, brunetiti ym kans).
..
Voi minua pikkuista kääpiötä.. Orpona vaellan ja vain hullu ulkomaalainen, eräs meksikolainen herrasmies minun arvoni tajuaa ja minua rakastaa.. ainakin thai-ruokaa tuodessain..

Olen vain harvan (meksikolaisen) makuun. Tyydyttävä on. Kääpiön elo on kovaa.

*KovisKääpiö*
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Hellu »

HellBell kirjoitti: Olen vain harvan (meksikolaisen) makuun. Tyydyttävä on. Kääpiön elo on kovaa.
Miehethän rakastaa pikkusia naisia!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hellu kirjoitti: Miehethän rakastaa pikkusia naisia!
Kun ne aikoo syödä ne, hotkia suihinsa.. Raakalaismiehet!
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Galleria

Viesti Kirjoittaja Hellu »

HellBell kirjoitti:
Hellu kirjoitti: Miehethän rakastaa pikkusia naisia!
Kun ne aikoo syödä ne, hotkia suihinsa.. Raakalaismiehet!
On niitäkin jotka ottaa ja laittaa söpösti tohon olkapäälle istumaan niinku Teuvo Loman sen pikku virolaismarakattinsa seiskan lomakuvissa!
Harmi että niilekin tuli se ero, oli meinaan hellyyttävä näky!
Vastaa Viestiin