Kateissa henkilöitä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska ilmoittaa kadonneeksi 4 henkilöä. Ja kaikki heistä Stadinarskan arvokkaita tukijoita. Tilanne on huolestuttava!

Henkilöt, joista vihjeitä saa antaa ovat:

Slam , stadinarskan oppilas, huollettava runoilija
Superior, stadinarskan satutyttö, luotettava tykkääjä
Keikku, äiti
Aydemir, stadinarskan luottotukijoita, mukava nainen

On Stadinarskan velvollisuus laittaa etsintäilmoitus. Stadinarska on vahva, mutta tällainen yhtäkkinen tukijoiden menetys tuntuu sydämessä painona.

SE ON KUIN VERENLUOVUTUS.

Uudet korvaavat tukijat tervetulleita
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

SAako vastata tähän, jos haluaisi jonkun katoavan? NiinQ for good?

Äänestän Arskaa! Murskavoitto TAATTU!!
Prepare for the worstest.
CandyMan

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Stadinarska kirjoitti:Henkilöt, joista vihjeitä saa antaa ovat:

Slam , stadinarskan oppilas, huollettava runoilija
Superior, stadinarskan satutyttö, luotettava tykkääjä
Keikku, äiti
Aydemir, stadinarskan luottotukijoita, mukava nainen
Vaihdossa annetaan yksi loppuunkäytetty Stadinarska joka pimahti palstalaisille siitä ettei häntä ennakko-odotustensa vastaisesti otettukaan avosylin ja positiivisesti vastaan, vaikka mitä yritti. Ei auttanut feikki-reteys, ei naispuolisten palstalaisten verbaalinen lähmintä, ei itsekehu, ei mikään. Pelkkää haukkua tuli. "Tämä kostetaan."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pliis, jos ette lainailis arskaa, menee hyvät noret hukkaan, sano. Kiitos.
Prepare for the worstest.
Rouva Pupu

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

nowaysis kirjoitti:Pliis, jos ette lainailis arskaa, menee hyvät noret hukkaan, sano. Kiitos.
Niinjust.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

CandyMan kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Henkilöt, joista vihjeitä saa antaa ovat:

Slam , stadinarskan oppilas, huollettava runoilija
Superior, stadinarskan satutyttö, luotettava tykkääjä
Keikku, äiti
Aydemir, stadinarskan luottotukijoita, mukava nainen
Vaihdossa annetaan yksi loppuunkäytetty Stadinarska joka pimahti palstalaisille siitä ettei häntä ennakko-odotustensa vastaisesti otettukaan avosylin ja positiivisesti vastaan, vaikka mitä yritti. Ei auttanut feikki-reteys, ei naispuolisten palstalaisten verbaalinen lähmintä, ei itsekehu, ei mikään. Pelkkää haukkua tuli. "Tämä kostetaan."
Nyt ei jummarra. Olenhan mä puolustanut itseäni mutta mikä kostetaan. Sellaista ei Arska koskaan kirjoittaisi!!!

Stadinarska
palaa yhä, eilopussa
mukava vaihtoehto
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nowaysis kirjoitti:SAako vastata tähän, jos haluaisi jonkun katoavan? NiinQ for good?

Äänestän Arskaa! Murskavoitto TAATTU!!
Nowa, hassu! Sinäkään et tosiaan ole lukenut viimeaikaisia postauksia. Niistä pystyn päättelemään, että olet vähemmistössä!

JA MIKÄ SINUN NOWA on? Sinähän oli saarellaeloaikanais minun tukijani. Meillä oli hauskojakin juttuja! Miksi noin turhaan käännät kelkkaasi tyhmyyksiin päin!

TULE siipieni suojaan tukijakseni, Nowa hyvä. Avaukseski ja kannustukseksi saat kevätpusun: PUS

stadinarska
kauhean selvä marttyyri
mukavaa kiusataan
ääh
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nowaysis kirjoitti:Pliis, jos ette lainailis arskaa, menee hyvät noret hukkaan, sano. Kiitos.
Tuo oli kyllä hauska. Nauroin kotona ääneen!
Oletko sittenkin sellainen huumorityttö ja Arskastakin pitävä loppujen lopuksi!!!???

hehheh.

Arska
hyvälle tuulelle!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stadinarska kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Pliis, jos ette lainailis arskaa, menee hyvät noret hukkaan, sano. Kiitos.
Tuo oli kyllä hauska. Nauroin kotona ääneen!
Oletko sittenkin sellainen huumorityttö ja Arskastakin pitävä loppujen lopuksi!!!???

hehheh.

Arska
hyvälle tuulelle!!
MIkä on muuten sun motiivis vierailla kitinässä?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En oikeasti tykkää arskasta. Oot niinQ yks vanha duunikamu, joka kävi kaikkien hermoille KOKO AJAN, ja silti se aina tunki seuraan. Mimmi ei vaan tajunnu, ei siis kato osannu tulkita ihmisten viestejä siitä, ettei seura ollut tervetullutta eikä kukaan digannu sen jutuista.

Tän palstan luettavuus kärsii sun viesteistä. Ne vaan häiritsee. Ottamatta kantaa sun hyvyyteesi ihmisenä, poistumisesi palstalta tai kirjottamisen raju vähentäminen olisi suuri palvelus meille kaikille, ja siten olisimme suopeampia myös sinua kohtaan. Usko pois.
Prepare for the worstest.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nowa puhuu asiaa! Ja uskoakseni jakaa aika monen tuntemukset. Ei vaan jaksa. Kun ei viesteissä ole mitään järkeä, hirveä sanamäärä vaan ylilevotonta muka-hauskaa puuta heinää, ja jos siellä joku asiantynkäkin on niin se on kätketty sinne niin hyvin ettei jaksa etsiä, tai edes kiinnostua. Kun oman äänen kuunteleminen ja minä-itte on tärkeempää kuin itse asia. Tuskin tässä mitään ilkeitä ihmisiä ollaan, ei vaan jaksa. Kun suurin osa ihmisistä kait arvostaa kuitenkin normaaliutta enemmän kuin sekopäisyyttä.
ninnithequeen

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täydellisen typerää huomionhakuisuutta, ei tuohon enää lääkkeetkään auta.

Tai sitten hemmetin onnistunut provo.
Vihtahousu

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

ninnithequeen kirjoitti:Täydellisen typerää huomionhakuisuutta, ei tuohon enää lääkkeetkään auta.
Tai sitten hemmetin onnistunut provo.
No kait se osuu kun sä ja muut olet/olette täällä vastailemassa. Jos kukaan ei välittäis sen viesteistä, niin kirjoittaisko toi tänne enää?
ninnithequeen

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Täydellisen typerää huomionhakuisuutta, ei tuohon enää lääkkeetkään auta.
Tai sitten hemmetin onnistunut provo.
No kait se osuu kun sä ja muut olet/olette täällä vastailemassa. Jos kukaan ei välittäis sen viesteistä, niin kirjoittaisko toi tänne enää?
Oikeassa olet :oops:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

I know. Mut ku se käy niiiiiiiiiin hermon päälle!!!! Ei voi mitään. Oon kai todellisuudessa niin tosikko että hermostuttaa ja pelottaa tollaset.
bedlam

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Arska on ihana :h:
Mulli75

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Mitä jos aletaan jokainen kirjoittamaan samalla tavalla niiQu SA.
Katsotaan kenellä otsasuoni napsahtaa ensin.
bedlam

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mulli75 kirjoitti:Mitä jos aletaan jokainen kirjoittamaan samalla tavalla niiQu SA.
Katsotaan kenellä otsasuoni napsahtaa ensin.
http://kitina.net/viewtopic.php?t=5050
Sinne vaan jatkoa.
Mulli75

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

bedlam kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Mitä jos aletaan jokainen kirjoittamaan samalla tavalla niiQu SA.
Katsotaan kenellä otsasuoni napsahtaa ensin.
http://kitina.net/viewtopic.php?t=5050
Sinne vaan jatkoa.
Tässä sen näkee että mulla on muutakin elämää kun en ole tuota topicia huomannut tai en vaan muista.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mikä on mun motiivi Kitinässä? Miten niin? Mikä sinun sitten on? Miksei minulla voisi olla sama.

Ninni sanoo että hemmetin onnistunut provo. Kai se sitten sitä on. Tottakai se sitäkin on, tai juuri sitä. En minä ole mikään hullu. Minusta on hassua, että teillä jollain on noinkin rajoittunut ajatusmaailma, että ei joukkoon voisi mahtua. Se on peräti surullista.

Surullista on myös se, että tiedän itselläni olevan monta minusta pitäjää, jotka hyvin tietävät tämän tyylini olevan vitsi.

Mutta enemmän kovin energiaa vähäntuovia ja varsin yksipuolisia, sanoisinko peräti tylsiäkin, jotka tosiaan oikesti ovat hyvin itsekeskeisiä. Ihmettelen miksi he eivät saa huomautusta selkeästä ikävästä tyylistä.

Koska mukavia olette ihan varmasti enemmistö, ja uskon enemmistön olevan puolellani (vieraat), voin vain valittaa muutamien elämäntasoa heikentävien ruttuturpien vaikutusvaltaa.

Minä olen koettanut lähes aina selkeästi kirjoittaa hauskaa, sellaista jossa ei ole sitä ainaista kamalaa oikeasti itsekästä maailman valittamista. Minulla on aivan varmasti välillä kurjaa, välillä kivaa, välillä kolottaa yms. Mutta koetan provoillen selvästi liioitellen tuoda asioita esille ja olen erinomaisen hyvin onnistunut, mutta olen tehnyt sen ILON tai HAUSKUUDEN tarkoituksella ja ilokseni olen huomannut, että "sanomani" uppoaa moneen.

Mutta liian paljon on sellaisia joihin se ei uppoa ja rasittavaa saada ihmisiltä viestejä että on "kaikkien mielestä huono". Minä tunnen sisäistä antipatiaa tuollaista laumasieluisuutta ja suoranaista oikeaa itsekkyyttä kohtaan.
Sitten kun vielä on laumasieluja, jotka haluavat miellyttää ja haluavat tietoisesti miellyttää haluamalla poistaa Stadinarskan.

Olen sitä mieltä etten halua enää jatkaa. En luule itsestäni liikoja,mutta kun yritän tuoda MUKAVAA ja KIVAA teille, niin en saa tarpeeksi kehua. Sen ymmärrän,koska kehujat murskaantuisivat muutaman tyksimyksen alle.

Surkea ja kovin ikävä maailmalla muuallakin koettu asia.

Tunnen vahvasti että annan helmiä turhaan, ja en luule itsestäni liikaa.

Ottakaa nyt se ilonne sitten te minun mielestäni oikeasti väsyttävät ihmiset: Lopetan kokonaan.

Kiitän tietenkin kaikkia rakkaita tukijoitani. Minun motiivi täällä oli mm. te kivat ihmiset, teitä on suurin osa.
Erikoishalaukset kaikille,jotka tiedätte, että olette tukijoitani. Ja kiitos kivoista kommenteista.
Tänä iltana itkin. Itkin sitä, että tunsin olevani hylätty. Tunsin olevani ulkopuolella. Siihen yhdistyi tunne, että yritin olla kiva.

Jatkan ihan normaalia elämääni. Saatan joskus käydä kysymässä täällä jotain. Tosiasiassa minulla on niin paljon tekemistä, että itselleni on hyväksikin tämän ajan ottaminen Kitinästä.

Tottakai olen "halunnut" olla väriläiskä ja miettinyt ja suunnitellut oikeaa tapaa, jolla toisin Stadinarskaa esille kuitenkaan menemättä typeryyksiin. Olen todennut, että en milloinkaan voisi pilkata ihmistä suoraan tai kirota aivan päättömästi. Sitä ei arvosteta. No, ehkä se Candymanin toteamus että vitsillä on alkunsa ja loppunsa pitää hyvin minuun paikkansa. Tottakai olin Stadinarskana vitsi, mutta tosiasiat jotka sanoin, ovat tietysti omaa elämääni. Ne olisivat olleet helppo erottaa, jos halua ja lukukykyä olisi ollut.

Kaikille nyt kuitenkin vielä kerran ystävyydellä ja luen kyllä viestit jos niitä saan vielä. Kirjoittakaa vaikka tähän ketjuun.

Sovitaanko niin, etten vastaa enää niihin! Tiedätte, että vastaukset luen ja käsittelen aina kaikki tosissani ja sydämissäni.
YV-viesteihin vastaan tietenkin.

SA
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja saira »

Hyvinhän tää nyt sit meni. Porukka sai ainaisella poraamisella ja valittamisella kirjoittajan poistumaan. Tapu tapu... Loistava juttu, häivyttää väkisin väriläiskät siihen harmaaseen massaan! Vittu...
ninnithequeen

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pakko mainita et nyt on paha mieli...mä nyt oon tämmönen :?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllä, tästä on ennenkin sanottu. Jos alkaa tuntua siltä, että palstalla kirjoitettu teksti aiheuttaa oikeaa tunnekuohuntaa, saati saa ison miehen itkemään, on korkea aika pitää pieni tai pidempikin PAUSSI.

So long, hauskaa kesälomaa! :) Olemme todellakin SEN tarpeessa!
Prepare for the worstest.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja saira »

Siis ihme, että toinen pahoittaa mielensä sen jälkeen, kun muut kirjoittelijat JATKUVASTI puhuvat noraamisesta ja haukkuvat kaikin tavoin! Tosi outo tapaus kaikin puolin... Ja kyllä, mieluummin olen lukenut Arskan kirjoituksia kuin monen muun. Huomattavasti mieluummin.
bedlam

Re: Kateissa henkilöitä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En mie kyllä ole suuremmin osannut ärsyyntyä Arskan viesteistä. Päinvastoin, monasti ovat piristäneet kummasti tylsää päivää. On ihminen laiskaksi mennyt, jos ei jaksa hiirellä viestin yli liikkua tai sitä ignore-nappulaa painaa.

Toivoopi
Pelastakaa Arska Ry:n jäsen
BEDRO HIETANEN
Vastaa Viestiin