Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Saunoissa on uima-asukielto koska...

Märkien uimahousujen sisällä muhii kauhea bakteeriyhdyskunta.
5
22%
Uimahousut saattavat sulaa lauteille tai iholle korkeissa lämpötiloissa.
1
4%
Transvestiittien varalta.
1
4%
Uimahousuista höyrystyvä kloori on ongelma klooriallergikoille.
11
48%
Jotkut ovat salakuljettaneet saunaan kaljaa uimahousujen sisällä.
2
9%
Sauna on pyhä paikka jossa kaikki ovat tasa-arvoisia ilman mitään materiaa.
1
4%
Jokin muu, mikä?
2
9%
 
Ääniä yhteensä: 23

CandyMan

Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Käväistyäni pikaisella sunnuntaiuinnilla, mieleeni tuli 1250m kohdalla iänikuinen kysymys vaatimuksesta jättää uimahousut saunan ulkopuolelle; sääntö mitä monet eivät tottele.

Minulla on tapana heittää tällaisten rikkureiden päälle jääkylmää löylyvettä muka vahingossa, ja jos se ei tehoa, käyn itse repimässä housut jalasta pois ja heitän ne kiukaalle. Oppivatpahan kerrasta. Jos on niin homofoobikko ettei kehtaa näyttää kulkusiaan vieraille miehille, menkööt naisten puolelle saunomaan. Näin minä olen aina sanonut.

Mutta tiedätkö sinä miksi uima-asu tulee jättää saunan ulkopuolelle? Voiko tällaiselle naurettavalle säännölle olla muuta perustetta kuin kiusanteko? Googlettajia vedetään porukalla turpaan, sillä tämä on yleistietokysymys.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Uimatreenien jälkeen valkku aina sanoi että "saunassa asu alaston; seuralla ei ole rahaa maksaa allergikkojen korvausvaatimuksia". Reilu jätkä.
The great club outshines the individual, always and forever.
CandyMan

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Vastasin "transvestiittien varalta", mikä ainakin minusta kuulostaa parhaalta perustelulta.
Dr.Diarrhea

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Tuli mieleeni parikin vaihtoehtoisaa vaihtoehtoa.

Ensinnäkin kyseessä voi hyvinkin olla murhakullien salaliitto, jolla tavikset ja prinssinakkiosasto nöyryytetään alempaan sosiaaliluokkaan.

Sitten kyseessä voi olla sovinistien salaliitto, jotta on helpompi perustella tuoreen sukupulitaudin viaton saanto.
Geetzu

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mitä vittua tekee klooriallergikko uimahallissa? Miks te tommosia vastaatte? Höyrystyy... Puh, just joo. Ainoo syy miks ne releet jätetään saunan ulkopuolelle on juurikin DD:n jo mainitsema herkkukullien salaliitto.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Geetzu kirjoitti: Ainoo syy miks ne releet jätetään saunan ulkopuolelle on juurikin DD:n jo mainitsema herkkukullien salaliitto.
Pieni munasten vinguntaa tuo uikkarit saunaan jutska.

Kyllä mä ainaskin tykkään esitellä mun mahtavuutta ihan ilman uikkareita. Kateellisten katseet kyllä vituttaa.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sekasauna on hyvä paikka tsekkaa efektit etukäteen.

Vastaan siis: jotta näkisin munasi paremmin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RAM13 kirjoitti:Kyllä mä ainaskin tykkään esitellä mun mahtavuutta ihan ilman uikkareita. Kateellisten katseet kyllä vituttaa.
Sinuna tarjoaisin heille mahdollisuutta päästä kokeilemaan miltä se sellainen herkkukulli oikein tuntuu.

Inhoon yleisiä saunoja. En tiedä minne päin kattelis, silmät kiinni tulee huono olo, yhtäkkiä jonkun kuuskymppisen mummun navassa roikkuvat tissit herättävät mielenkiinnon, ja pitää taistella tuijotus-automaatiota vastaan. Jos näkisin ihmiset vastenmielisinä outouksineen ja vikoineen, olisi helppoa poistua paikalta, mutta eih - minä vittu kiinnostun. Epäseksuaalisesti siis.

Viime kerralla en saanut silmiä irti hurjan lihavan naisen arpisesta vatsasta. Teki mieli kysyä onko ne rasvaimujälkiä vai mitä, ja melkein halusin tietää näkeekö pimppaansa edes peilin avulla. Onneksi se poistui, liika uteliaisuus on rasite.

Sitä edellisellä julkisaunakerralla rakastuin. Harkitsin avioeroa ja täydellisen naisen kanssa aurinkoon muuttamista. Onneks näin pukkarissa, että se ei osannu pukeutua, oli tosi tyylitön. Ja kun olen tosi huono opastamaan yhtään ketään, varon aina sanojani, niin olisihan se mennyt turhan vaivalloiseksi.
Tix

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Kyllä mä ainaskin tykkään esitellä mun mahtavuutta ihan ilman uikkareita. Kateellisten katseet kyllä vituttaa.
Sinuna tarjoaisin heille mahdollisuutta päästä kokeilemaan miltä se sellainen herkkukulli oikein tuntuu.
Ram on bottom, ei se toimi noin.

Täytyy kyllä ihmetellä, että kenelle se oikeen sitä tykkää esitellä, kun kateellisten katseet vituttaa? Vain kiimaisen kutsuvat silmäykset kelpaa?
NuoriDaavid

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Syynä on se, etteivät naisiksi naamioituneet miehet pääse tirkistelemään naisten saunaan.
PerttiMakimaa

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tix kirjoitti:Ram on bottom, ei se toimi noin.
Kaiken sinäkin tiedät. Jättäisit edes jotain salaisuudeksi...
BettyB.

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti: Viime kerralla en saanut silmiä irti hurjan lihavan naisen arpisesta vatsasta. Teki mieli kysyä onko ne rasvaimujälkiä vai mitä, ja melkein halusin tietää näkeekö pimppaansa edes peilin avulla.
No ne on v*ttu leikkausarpia, ei mulla oo varaa rasvaimuun. Ja joo, en tosiaankaan nää sitä ja käsipeililläkin hankalaa ku on niin lyhyet kädet. Laitatin peilit makkarin kattoon niin nyt nään jotain, mut sillonkin vaan niin että laitan kauheen tyynyläjän tonne alaselän alle. Voisko joku tulla ottaa valokuvan?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tix kirjoitti:
Täytyy kyllä ihmetellä, että kenelle se oikeen sitä tykkää esitellä, kun kateellisten katseet vituttaa? Vain kiimaisen kutsuvat silmäykset kelpaa?
Kateus vie kalatkin vedestä. Kai tajuat, mitä se tässä yhteydessä voi merkitä...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Tix kirjoitti:Ram on bottom, ei se toimi noin.
Kaiken sinäkin tiedät. Jättäisit edes jotain salaisuudeksi...
VersatileTix tietää kaiken ja enemmän homoseksistä, haluatko tietää lisää? Tixillä on jopa oma Gaymail.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
PerttiMakimaa

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

RAM13 kirjoitti:..haluatko tietää lisää?
"You have selected - No" :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiedätkö miksi uimahousut pitää jättää saunan ulkopuolelle?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Käyn uimahalleissa viikoittain joskus monta kertaa viikossa!
Tästä asiasta on peistä taitettu?
EN ymmärrä miksi Candyä kiinnostaa tämä asia?
Taipumuksia?
Vääränlaisia?
Sama onko uimahousut jalassa vai ei, MINÄ lähden aina saunasta viimeisenä.
Ja otan mittatukkuni "thermocentimeter" mukaan myös ninnin saunasaunaan.. sitten mitataan tuo kuulun saunan tunnelma, sinne candykin ei ole tulossa, onko kyse häpeästä? No, aina jollain on suurempi kulli kuin sinulla, so what then, big deal?
On se tietysti vaikeaa kun kaveritkin ovat pienimunaiseksi haukkuneet, siitä voi jäädä traumoja, esimerkkinä candy dandy..
Hän käy varmaan yksinkin pyyhe päällä saunassa, ettei saisi luvattomia ajatuksia? :P
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin