Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tuplat. Keksitään vitutuksen aihe ettei mene hyvä tila hukkaan.

Vähän vituttaa ettei suhteessa ole samanlaista oikeutta varata toista kuin kavereilla. Jos kaveri on kova puhumaan ja sen vuoksi käynti kestää neljä tuntia, en voi käyttää samaa aikaa varatakseni toisen täyden huomion. En ainakaan puheella.
Viimeksi muokannut Melnais, 17.04.2007 14:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

sipsi kirjoitti:Mistä sitten keskustellaan ja hiillytään? Mä oon kyllä hen.koht. niin moniongelmainen, että aiheita riittäis kyllä vielä.
Sun tarttee avautuu enemmän muissakin ketjuissa kuin viikonpäiväsellasessa, nyt niitä ongelmia tiskiin!
didi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja didi »

Melnais kirjoitti:Seksimessuilla? Toivottavasti viime viikonloppuna oli jotain muitakin messuja.

Kävi mielessä miksi lähdet liikkeelle työkaverin kanssa, jonka olet huomannut olevan itsestäsi kiinnostunut? (Kyllä sen aistii, aina.) Hieman mixed signals miespololle. Teot kertovat enemmän suhteesta ja sen onnellisuudesta kuin puhe samasta asiasta.

Ei kukaan varmaan sinua arvottomana ajattele, enemmän työkaveri ehkä toivoi näyttävän naisen kiinnostuneen itsestään ja voivansa käyttää tätä lyömäaseena entiselle tyttöystävälleen. On/off = kohta entinen.
Niin.. reissua suunnitellessa ei ollut vielä tiedossa, että ko mies olisi lähdössä seksimessuille mukaan. Tarkoitus oli lähteä tj:n ja erään toisen työkaverin kanssa. Niin vaan ne suunnitelmat muuttuivat lauantaina. Etten siis ollut tämän miehen kanssa/takia lähdössä messuille.

Tosiaan en ole kertaakaan jutellut mitenkään henkeviä sen miehen kanssa.. hän ei tiedä minusta oikeastaan mitään, paitsi sen, että teen toimistolla töitä. Minäkään en ole kysellyt häneltä mitään henkilökohtaisuuksia, kaikki keskustelut ovat liittyneet töihin.

Aika absurdi tilanne.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

didi kirjoitti:Aika absurdi tilanne.
Jonka kuittaat olankohautuksella. Vähän voit toki vihjasta duunikaverille, että vttu mikä vässykkä oot, pysy kentällä.
didi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja didi »

Geetzu kirjoitti: Jonka kuittaat olankohautuksella. Vähän voit toki vihjasta duunikaverille, että vttu mikä vässykkä oot, pysy kentällä.
Yeah, ihan oikeassa olet. Onhan sillä jotain ongelmia, jos menee joko a) keksimään omia tapahtumia tehdäkseen toisen mustasukkaiseksi tai b) kuvittelee jotain tapahtuneen tai olevan mitä ei ole.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

didi kirjoitti: Aika absurdi tilanne.
Ok, aikaisemmin kuulosti jotenkin oudolta. Tietysti geishapallojen valikointi kauniin naisen kanssa saa miehen kuin miehen päähän tietynlaisia ajatuksia.

Ehkä hän näkee sinussa piirteitä naisesta jollaisen haluaisi ja jollainen nykyinen ei ole? Ymmärrettävästi mustasukkaisuutta voi esiintyä jos sinusta on kerrottu ihailevia lausuntoja. No, tuskin sulla on mitään velvollisuutta keskustella tämän tyttöystävän kanssa jos asia tuntuu hankalalta. Mies voi hoitaa suhdeongelmansa itse, hänen suhteensa kun on.
Elämä kantaa, jos sen antaa
didi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja didi »

Melnais kirjoitti: Ok, aikaisemmin kuulosti jotenkin oudolta. Tietysti geishapallojen valikointi kauniin naisen kanssa saa miehen kuin miehen päähän tietynlaisia ajatuksia.
No tarkennetaan vielä niin, että ostosten tekeminen tapahtui tämän miehen ollessa toisella kojulla. Kyllä ymmärtäisin, että hän olisi saattanut jotain ymmärtää väärin, jos olisi kysellyt mielipiteitä ja pyytänyt häntä auttamaan tuotteiden valikoimisessa tms...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Geetzu kirjoitti:
Sun tarttee avautuu enemmän muissakin ketjuissa kuin viikonpäiväsellasessa, nyt niitä ongelmia tiskiin!
No vittu ku työnteko häiritsee mun kitisemistä..
Mut kyl tää tästä. Lähetän eukot kotiin, ja surffaan lopun päivää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mun mielestä sulla sipsi on ihan hyvä elämä, koska kityilet vaan työaikana. :]
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:Mun mielestä sulla sipsi on ihan hyvä elämä, koska kityilet vaan työaikana. :]
Nettikahviloissa ei tarjoilla viinaa?
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

BettyB. kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mun mielestä sulla sipsi on ihan hyvä elämä, koska kityilet vaan työaikana. :]
Nettikahviloissa ei tarjoilla viinaa?
Vautsi, että sinä tarvitsisit munaa. Pitkään ja keskittyneen hartaasti. :)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Clay »

didi kirjoitti: ..tämän miehen ollessa toisella kojulla.
Mitä se mies osti?
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Vautsi, että sinä tarvitsisit munaa. Pitkään ja keskittyneen hartaasti. :)
Kuka vittu nyt ei keskittyneen hartaasti!!!!11
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23537
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Luomi turpoaa sitä tahtia ettei kohta näe enää edes kahvia ryystää.

Ja töitäkin pitäisi tehdä muka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Geetzu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Vautsi, että sinä tarvitsisit munaa. Pitkään ja keskittyneen hartaasti. :)
Kuka vittu nyt ei keskittyneen hartaasti!!!!11
Koetin vastata Bettylle, ehkä sinullakin olisi omalle hartaushetkelle tarvetta... :)
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

PerttiMakimaa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mun mielestä sulla sipsi on ihan hyvä elämä, koska kityilet vaan työaikana. :]
Nettikahviloissa ei tarjoilla viinaa?
Vautsi, että sinä tarvitsisit munaa. Pitkään ja keskittyneen hartaasti. :)
Mitenköhän tää nyt mun saamisiin liittyy? Vai meinaatko että kun munan saanti on vakio, muutun tasaisen tylsäksi märehtijäksi, jolle kaikki on ihkua ja pusnussia?

News flash: saantini on ollut jo jonkin kunnossa, ei muutosta vittuilufrekvenssissä.

Edit: se muna on muuten maailman komein ja ihanin ja imettävin ja maailman hottiksimpaan miehen kiinnitetty!!11
Viimeksi muokannut BettyB., 17.04.2007 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:Koetin vastata Bettylle, ehkä sinullakin olisi omalle hartaushetkelle tarvetta... :)
Bettyn järkyttävän hieno ja kutkuttavan nopsa tilannetaju, -komiikka ja -järkevyys vois hyvinkin häiriintyä hartaasta munahetkestä. Äänestän siis, että vaan mulle sitä sellaista kiitos.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:Bettyn järkyttävän hieno ja kutkuttavan nopsa tilannetaju, -komiikka ja -järkevyys vois hyvinkin häiriintyä hartaasta munahetkestä.
Sweetie Darling! :h:

Äänestän munaa Geetzulle, aina ja paljon!
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

BettyB. kirjoitti:Mitenköhän tää nyt mun saamisiin liittyy? Vai meinaatko että kun munan saanti on vakio, muutun tasaisen tylsäksi märehtijäksi, jolle kaikki on ihkua ja pusnussia?
Koetan. :)

EDIT: Onnea... kai... siitä pois editoimastani...
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BettyB. kirjoitti:Edit: se muna on muuten maailman komein ja ihanin ja imettävin ja maailman hottiksimpaan miehen kiinnitetty!!11
Voiks sitä lainata???++
Sillee Sweet Darling -ajatuksella niinq!!!1 Hellän hartaasti ilman rakkautta! :h:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Edit: se muna on muuten maailman komein ja ihanin ja imettävin ja maailman hottiksimpaan miehen kiinnitetty!!11
Voiks sitä lainata???++
Sillee Sweet Darling -ajatuksella niinq!!!1 Hellän hartaasti ilman rakkautta! :h:
Mites sun ukkos suhtautuu pettämiseen?
Nyt penikseni on fantastinen!
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:Mites sun ukkos suhtautuu pettämiseen?
Lepposasti. Mut toistaseks pyrkiny tulee töistä ihmisten aikaan, ettei mun tarttis hakee hartautta muualta. Nytkin lupas, näköjään ehtii lukee kitinää!
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:Voiks sitä lainata???++
Sillee Sweet Darling -ajatuksella niinq!!!1 Hellän hartaasti ilman rakkautta! :h:
Vaihtarit? Ihan sillen kivasti parinvaihdon merkeissä eli omat yöksi kotiin?
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BettyB. kirjoitti:Vaihtarit? Ihan sillen kivasti parinvaihdon merkeissä eli omat yöksi kotiin?
Joo mut tänään ei kyl kande, toi mun lähti ilman kemikaaleja ja tosi vanhas kauluspaidas toimistolle niinq...
Junous, ei niinq yhtään vähempi hot vois olla. :?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mun mielestä sulla sipsi on ihan hyvä elämä, koska kityilet vaan työaikana. :]
Nettikahviloissa ei tarjoilla viinaa?
Taskumatti on keksitty.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.