Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Rahkapussi kirjoitti: Niin femakko kuin olenkin, raivostuin..
Ryhhähähähähäh!

Mitäs olet mieltä siitä, että kielenhuoltoliitto tjm järjestö ajaa mies-loppuisten sanojen poistamista kielestä naisia halventavin perustein? Asiamies, tullimies jne..
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tullityöntekijä kyllä kuulostaa paljon paremmalta kuin tullimies.
bedlam

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Minusta asianainen kuulostaisi kyllä asialliselta.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Asiallinen ois vielä asiallisempi.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Miksi vitussa muuten näitä vitutus-ketjuja pitää olla kaks?
bedlam

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ja sekös vituttaa.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Geetzu kirjoitti:Tullityöntekijä kyllä kuulostaa paljon paremmalta kuin tullimies.
Jep. Kyllä heikoissa kantimissa on Suomalaisen naisen itsetunto, jos sekatyömies-nimike on halventava.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Mitäs olet mieltä siitä, että kielenhuoltoliitto tjm järjestö ajaa mies-loppuisten sanojen poistamista kielestä naisia halventavin perustein? Asiamies, tullimies jne..
No juu, kyllä mäkin tätä vähän hämmästyin vaikka jonkun lajin feministinä olen itseäni pitänytkin. Kamalasti joku haluaa pitää meteliä tyhjästä.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Kamalasti joku haluaa pitää meteliä tyhjästä.
Niin. Minä kyllä haluan sitten myös sanojen olennainen, ja varsinais-suomi korvattavan toisilla, ei miestä alentavilla termeillä. Ihan tässä on yöunetkin menneet pilalle moisten loukkaavuuksien vuoksi..
Viimeksi muokannut masa, 15.10.2007 11:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Kamalasti joku haluaa pitää meteliä tyhjästä.
Niin. Minä kyllä haluan sitten myös sanojen olennainen, varsinais-suomi korvattavan toislla, ei miestä alentavilla termeillä. Ihan tässä on yöunetkin menneet pilalle moisten loukkaavuuksien vuoksi..
Äidinkieli-nimitys oppiaineesta tukee vanhoja, miestä alistavia sukupuolirooleja. Aineen nimeksi vaihdettava vanhempienkieli.
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Ottaa päähän. Tyhmä ihminen ei usko hyvällä eikä pahalla. Ei voi muuta kuin olla huomioimatta lainkaan. Ärsyttää vain kun en viitsisi laittaa puhelintakaan pois päältä. Tänään ei ole ollut kyllä mikään helmi päivä.
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Suvinen kirjoitti: Oletan ettet mennyt sinne treffeille?
Oletat oikein. En mennyt en ja alan uskoa, että olisin päässyt vähemmällä jos olisin vain mennyt :roll:
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Suvinen kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Oletan ettet mennyt sinne treffeille?
Oletat oikein. En mennyt en ja alan uskoa, että olisin päässyt vähemmällä jos olisin vain mennyt :roll:
Mutta jos olisit akntanut pirulle pikkusormen.. puhelin kiinni vaan illaksi ja kuten Scarlett sanoi: "ajattelen sitä huomenna" :D
Ihan varteenotettava vinkki :) Valitettavasti alan olla sitä mieltä, että kaikki miehet ovat ihan tyhmiä.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Oletan ettet mennyt sinne treffeille?
Oletat oikein. En mennyt en ja alan uskoa, että olisin päässyt vähemmällä jos olisin vain mennyt :roll:
Mutta jos olisit akntanut pirulle pikkusormen.. puhelin kiinni vaan illaksi ja kuten Scarlett sanoi: "ajattelen sitä huomenna" :D
Paljon osuvampi slogan olisi Rhettin (?) "frankly dear, I don't give a damn." Tosin itse käyttäisin ennemmin vaikkapa "sun kissaskin häpeää sua" tai "sinuun tutustuminen on saanut minut miettimään onko sukupuolinen suuntautumiseni sittenkään oikea" -lausahduksia.

Stalkkerit on arsesta.
Bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti:"sun kissaskin häpeää sua"
Häpee varjoas
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6686
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Savannah kirjoitti:Ihan varteenotettava vinkki :) Valitettavasti alan olla sitä mieltä, että kaikki miehet ovat ihan tyhmiä.
Äh, siis neidistä kiinnostuu vain tyhmät tai neidistä kiinnostuvat miehet muuttuvat tyhmiksi, ja sitten kaikki miehet ovat tyhmiä?! Aika reilua.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

aasi kirjoitti: Äh, siis neidistä kiinnostuu vain tyhmät tai neidistä kiinnostuvat miehet muuttuvat tyhmiksi, ja sitten kaikki miehet ovat tyhmiä?! Aika reilua.
No ei, olen kyllä tavannut ihan mukaviakin miehiä. En tosin viime aikoina. Vedän puoleeni ääliöitä, mutta alan pikkuhiljaa tottua. Parin vuoden kuluttua en toivottavasti kiinnitä asiaan enää mitään huomiota.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ak »

Miksi venyttely on niin vittumaista. Lähinnä retorinen kysymys ja siksi tässä ketjussa, mutta saa tietenkin vastata, jos hyvän selityksen keksii ;)
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

ak kirjoitti:Miksi venyttely on niin vittumaista. Lähinnä retorinen kysymys ja siksi tässä ketjussa, mutta saa tietenkin vastata, jos hyvän selityksen keksii ;)
Ei tuloksia ilman kipua?
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

ak kirjoitti:Miksi venyttely on niin vittumaista. Lähinnä retorinen kysymys ja siksi tässä ketjussa, mutta saa tietenkin vastata, jos hyvän selityksen keksii ;)
Mä muistan yli kolmen vuoden takaisen kirjoitukseni Cityyn, jossa valitin ja ihmettelin, kun tulin venyttelytunnin jälkeen kipeemmäksi kuin olin mitenkään voinut uskoa, mutta hyvin pian venyttely muuttui varsin muksaksi. Jos et ole venytellyt säännöllisesti viime aikoina, tuskaile sinäkin tovi ja pian se muuttuu mukavaksi.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ak »

Savannah kirjoitti:Ei tuloksia ilman kipua?
Kenties. Ja, jos lintsaa liikaa venyttelyssä niin ne kivut on sitten ihan omaa luokkaa eikä tuloksista tietoakaan.
Edith kirjoitti:Mä muistan yli kolmen vuoden takaisen kirjoitukseni Cityyn, jossa valitin ja ihmettelin, kun tulin venyttelytunnin jälkeen kipeemmäksi kuin olin mitenkään voinut uskoa, mutta hyvin pian venyttely muuttui varsin muksaksi. Jos et ole venytellyt säännöllisesti viime aikoina, tuskaile sinäkin tovi ja pian se muuttuu mukavaksi.
Toivataan. En kyllä muista, että näin olisi koskaan itselle käynyt, mutta jos nyt edes vähän vähemmän inhottavaksi :)
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vituttaa, että pikkusiskon tarvitsee olla huolissaan siitä, että muistavatko vanhemmat hänen lähestyvää syntymäpäiväänsä.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vituttaa, että kaikki osuu samaan syssyyn. Saatanallinen synnytyskokemus, vanhempien perhesotkut ja oman avioliiton hajoaminen. (Ei, Kitinä ei todellakaan ole edes osasyyllinen.) Onneksi on mukelo ja äitiysloma.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Siis niinku mitä hittoa? Tää tuli nyt (ainakin mulle) ihan puskan takaa. Tosin, enpä minäkään tosielämääni juuri Kitinässä levittele.
Halusin silti sanoa, että olen pahoillani puolestanne.
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:shock: