Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti: Se on tosiasia.
Miten mä en muista 3. Vaan 2. Voin olla 1 väärässä.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihan helkkarin sama onko se avio- vai avoliitto. Laskekaa omanne.
(On se sama ihan oikeesti on, mä halusin vaan naimisiin sen dimangin takia, niistä ei ees tapella erotessa.)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Se on tosiasia.
Joo, onhan myös tosiasia, että hauki on kala..mutta miten se on relevanttia?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Geetzu kirjoitti:Ihan helkkarin sama onko se avio- vai avoliitto. Laskekaa omanne.
(On se sama ihan oikeesti on, mä halusin vaan naimisiin sen dimangin takia, niistä ei ees tapella erotessa.)
Helposti laskettavissa. Oon nolla kertaa saanu dimangeja miehiltä. :twisted:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
safi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja safi »

Mä en sinänsä halua arvostella kenenkään eroja, mutta pitemmän aikaa olen jo ihmetellyt täällä ja omissa tuttavissani jengin älytöntä kiirettä parisuhteessa. Mihin helvettiin on jäänyt se rauhallinen tutustuminen. Heti kauhea hoppu muuttaa saman katon alle, ostaa kunnon lukaali, tehtailla pentuja tai mennä naimisiin jne, jne.. Sitten kuluu vuosi tai pari ja huomataan, ettei sen toisen puoliskon kanssa kykene elämään lopun ikäänsä, vaikka miten silloin aluksi siltä vaikuttikin. Lusikat jakoon ja mahdollinen jälkikasvu saa sitten juosta kahden kodin väliä lopun ikäänsä.
Eipä käy kateeksi, kun suurimpana syynä on ollut vanhempien tyhjäpäisyys ja lyhyt näköinen oman edun tavoittelu.

Mitenköhän paljon esim. avioerojen määrä lähtisi laskuun, jos ihmisten pitäisi vaikka tutustua toisiinsa n. 5v. ennen papin aamenta. Luultavasti aika tavalla. Noh jokainen tekee elämällään mitä tahtoo, mutta sivustaseuraaja voi vaan päätään puistella ja ihmetellä itsekseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23534
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Finni nenän sisäpuolella, himskatin kipeä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

safi kirjoitti:Mä en sinänsä halua arvostella kenenkään eroja
Kuka sä oot ja mitä oot tehnyt Safille? Vai ootko alkanut saamaan munaa, kun ei enää tulee voimakkaita kommentteja muiden elämisestä?
safi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja safi »

Vihtahousu kirjoitti: Kuka sä oot ja mitä oot tehnyt Safille? Vai ootko alkanut saamaan munaa, kun ei enää tulee voimakkaita kommentteja muiden elämisestä?
Heh ainahan mulle on pippeliä tullut ovista ja ikkunoista ja ehkä just siksi, kun mulla ei roiku toisten miehien jälkikasvua helmoissa. Tässä vaikuttaa nyt liika duuni, ei jaksa enää innostua just mistään. Ehkä myöhemmin... jopa tästä aiheesta...ei voi vielä tietää.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Apua, mä komppailen safia. :shock:
Ihan hyvältä tääkin tuntuu, erilaiselta vaan. :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Miten jollain yli kolmekymppisellä on aikaa tutustua viis vuotta..? Ainakin lisääntymishaaveet saapi unhoittaa sitte varmaan.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

irmelianneli kirjoitti:Miten jollain yli kolmekymppisellä on aikaa tutustua viis vuotta..? Ainakin lisääntymishaaveet saapi unhoittaa sitte varmaan.
No siinähän se syykin miksei aina vaan odoteta...
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

irmelianneli kirjoitti:Miten jollain yli kolmekymppisellä on aikaa tutustua viis vuotta..? Ainakin lisääntymishaaveet saapi unhoittaa sitte varmaan.
Fiksua logiikkaa. Ei ole aikaa -->> siemen vakoon.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onneksi suurin osa täällä palstalla osaa elää oikein, siis silleen niinQ teoriassa pitäiski, järkevästi ja kestävästi.

8)
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rouva Pupu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Se on tosiasia.
Miten mä en muista 3. Vaan 2. Voin olla 1 väärässä.
Ilmeisimmin minä olen väärässä. Kaksi avioliittoa.

Pyydän anteeksi jakamaani disinformaatiota.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18758
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Finni nenän sisäpuolella, himskatin kipeä.
Sulla on narsistinen ongelma, mutta niin valitettavsti mullakin, vaikkei finniä olekaan. Läpsäytä kämmenellä poskea oikein kunnolla, helpottaa nenäkipu hetkeksi.
NuoriDaavid kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Se on tosiasia.
Miten mä en muista 3. Vaan 2. Voin olla 1 väärässä.
Ilmeisimmin minä olen väärässä. Kaksi avioliittoa.

Pyydän anteeksi jakamaani disinformaatiota.
Et saa, tietysti kuulostaa paremmalta, kun voi törkeästi liioitella sillä varmasti 3 avioeroa on kovempi juttu kuin 2. Luulisin että sitä tottuu toistamaan käyttäytymistä, selitykseksi tälle avautumiselle riittää se että äitini oli psykologi ammatiltaan ja isäni "hullu"(asuvat edelleen 40 vuoden jälkeen yhdessä). Jos perimysjärjestyksessä edelläoleva sukupolvi jo suorittaa epäonnistuneita valintoja on suorastaan varmaa että seuraavasta polvesta tule sen parempaa. Ei tiedä mikä olikaan tilanne.
Pyyhin Netikettiin..
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

masa kirjoitti:Fiksua logiikkaa. Ei ole aikaa -->> siemen vakoon.
Ihmiset tykkäävät luottaa vaistoonsa ja edetä tunteiden eikä niinkään järjen kautta, senkin hullu mies! Jos tuntuu hyvältä niin ei kai sitä kalenteri kädessä venata ajan kulumista! :D

Eikä pitkä suhde tietenkään mitenkään takaa sitä, että yhdessä ollaan hautaan asti ja vauvan uskaltaa laittaa alulle kun sen ja sen verran yhteiseloa takana. Siskoni ja miehensä varmaan 10 vuotta yhessä ennen lasta, ja väitän tietäväni miten hyvin tunsivat toisensa (ehkä itsensäkin) ja mitä se luotto oli. Ihmiset vaan muuttuu, tässäkin tapauksessa ero... Silti yritän vähintään mielessäni aina toppuutella kaveripiirissä niitä tyyppejä, jotka tuntuvat säntäävän lapsentekopuuhiin omissa silmissäni liian vauhdilla. Aika huonosti kyllä kehtaan muuta kuin mielessäni. Varsinkaan naisia, joiden kellot kuulema tikittelee ja "kun eihän kukaan ole koskaan täydellinen, minulle riittäisi se vähemmänkin täydellinen".

Itsestäni en ees puhu, liikaa kertauksen kertausta. 8)
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Liittymättä päivän aiheeseen, niin kyllä mielestäni ennen lapsen hankkimista kannattaa useampi vuosi katella.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Miten jollain yli kolmekymppisellä on aikaa tutustua viis vuotta..? Ainakin lisääntymishaaveet saapi unhoittaa sitte varmaan.
Fiksua logiikkaa. Ei ole aikaa -->> siemen vakoon.
IA:n tekstiä komppailen nyt tässä vaiheessa. Masalle: Ei ole viittä vuotta aikaa. Totta. Ja mitä se viisi vuotta sitten takaa? Olen itse avoliitosta eronnut kymmenen vuoden jälkeen, ei tosin ollut lapsia. Eli minkä vuosimäärän jälkeen muka voit olla varma ettei tulevaisuudessakaan mikään mene pieleen, vaikka juuri nyt kaikki tuntuu hyvältä? Jos haluaa varma olla ettei tule avioeroa lasten saannin jälkeen niin kannattaa sitten olla saamatta niitä lapsia, ainoa konsti nimittäin varmistaa tuo asia.

Ja myös toinen näkökohta. Omat vanhempani erosivat aikanaan kun olin alta kymmenen, ja hyvä olikin, koska isälleni kehittyi liiton aikana alkoholiongelma. Kumpikaan ei kuitenkaan koskaan ole katunut sitä, että minut tekivät. Ja ihan mielelläni olen olemassa minäkin. Onko kohdallani nyt siis tapahtunut jonkin sortin virhe, joka olisi pitänyt estää jossain kohtaa? Kenen olisi pitänyt estää? Miksi?
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Ei ole viittä vuotta aikaa. Totta
Sittenhän se on ihan sama ottaa heti baarista random-pano, ja hankkiutua paksuksi. Varsinainen rakkauslapsi!

Jos nainen sanoo sanoo miehelle vuoden seurustelun jälkeen että penska alulle kun ei ole aikaa, minä suosittelen miehelle, että hankkii nuoremman naisen. Niillä on aikaa.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Liittymättä päivän aiheeseen, niin kyllä mielestäni ennen lapsen hankkimista kannattaa useampi vuosi katella.
Sinänsä komppaan tätäkin, mutta haluan tietää myös minkä vuosimäärän jälkeen on varmaa ettei eroa tule?

Otetaan sitten vielä sellainen hypoteettinen tilanne: Olet ollut puolisosi kanssa yhdessä vaikkapa vuoden. Ehkäisy pettää ja raskaus alkaa. Rakastatte puolisosi kanssa toisianne, ja haluatte yhteisen tulevaisuuden ja perheen. Päädyttekö mahdollisesti aborttiin, koska olette olleet yhdessä liian vähän aikaa?
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Liittymättä päivän aiheeseen, niin kyllä mielestäni ennen lapsen hankkimista kannattaa useampi vuosi katella.
Sinänsä komppaan tätäkin, mutta haluan tietää myös minkä vuosimäärän jälkeen on varmaa ettei eroa tule?
En osaa sanoa. Kuitenkin kannattaa muutama vuosi ja kriisi odottaa ensin.
Zeb kirjoitti: Otetaan sitten vielä sellainen hypoteettinen tilanne: Olet ollut puolisosi kanssa yhdessä vaikkapa vuoden. Ehkäisy pettää ja raskaus alkaa. Rakastatte puolisosi kanssa toisianne, ja haluatte yhteisen tulevaisuuden ja perheen. Päädyttekö mahdollisesti aborttiin, koska olette olleet yhdessä liian vähän aikaa?
Varmastikaan ei. Ps. vuoden yhdessäolon jälkeen ei voi vielä puhua rakkaudesta. Se on alkuihastusta.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Ei ole viittä vuotta aikaa. Totta
Sittenhän se on ihan sama ottaa heti baarista random-pano, ja hankkiutua paksuksi. Varsinainen rakkauslapsi!
Ok, eli sinusta random-pano on samanarvoinen asia kuin alle viisi vuotta kestänyt suhde.
Jos nainen sanoo sanoo miehelle vuoden seurustelun jälkeen että penska alulle kun ei ole aikaa, minä suosittelen miehelle, että hankkii nuoremman naisen. Niillä on aikaa.
Kuka tässä nyt noin on sanonut?
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuitenkin kannattaa muutama vuosi ja kriisi odottaa ensin.
Kuin isäni suusta. Hän se aina jaksoi hokea "on kestettävä vähintään yksi isompi kriisi" -mantraa.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Vuoden yhdessäolon jälkeen ei voi vielä puhua rakkaudesta. Se on alkuihastusta.
Aika kova väite sedältä. Minkä vuosimäärän jälkeen sitten voidaan puhua rakkaudesta?
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuitenkin kannattaa muutama vuosi ja kriisi odottaa ensin.
Tätä komppaan. Nuo viiden vuoden rajat vaan tökkii. Keinotekoista, sanon ma. Monet kun eroavat vaikka sen kymmenen vuoden kohdalla.