Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Chubs

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Razormaid kirjoitti:Köh köh köh. Kriih kraah krooh. Eikä se lopu millään.
Olen kuudesta asti yskinyt, eikä mehu, yskänlääke tai nenän kautta hengittäminen auta mitään.
Hae lääkäriltä sellaista kuin Codesan Comp. Ainakin toimi mulla. Lopetti yskän moneksi tunniksi, ja sivuoireena löi tajun kankaalle. :)
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Chubs kirjoitti:Hae lääkäriltä sellaista kuin Codesan Comp. Ainakin toimi mulla. Lopetti yskän moneksi tunniksi, ja sivuoireena löi tajun kankaalle. :)
Kuulostaa hyvältä, mutta mää kävin just eilen lääkärissä, eikö sitä saa apoteekista? Mulla on jotain apteekin omaa joka maistuu hirveälle eikä vaikuta mitenkään, sen paskanmaun lisäksi siis...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Chubs

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Razormaid kirjoitti:
Chubs kirjoitti:Hae lääkäriltä sellaista kuin Codesan Comp. Ainakin toimi mulla. Lopetti yskän moneksi tunniksi, ja sivuoireena löi tajun kankaalle. :)
Kuulostaa hyvältä, mutta mää kävin just eilen lääkärissä, eikö sitä saa apoteekista? Mulla on jotain apteekin omaa joka maistuu hirveälle eikä vaikuta mitenkään, sen paskanmaun lisäksi siis...
Ei saa ilman reseptiä. Ei niitä apteekin kamoja kannata ostaa, ne on ihan yhtä tyhjän kanssa. Ihan sama ostaa kaupasta jotain Vicksejä.
Eikä ne vissiin ihan ekana tota codesan compiakaan määräis, on kai niin tujua kamaa ainakin mun oman lääkärini mukaan. Mut sitä kannattaa kysyä, ainakin mulla oli ainoa, joka auttoi siihen ihan älyttömään yskään.
bedlam

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kimmen kirjoitti:
didi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:V*TTU!!11

Signaali puuttuu
Täällä on myös häikkää boxissa/signaalissa.
Täälläkin! Samiksii!!! :ohyeah:
Mulle tuli aamulla jostain palvelunumerosta ihan tekstiviestinä pahoittelut digiboksisysteemien muutoksista aiheutuvista katkoksista. Asentavatko lie sitä uutta Ylen kanavaa, joka tulee YLE24:n tilalle.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:
didi kirjoitti:
Täällä on myös häikkää boxissa/signaalissa.
Täälläkin! Samiksii!!! :ohyeah:
Mulle tuli aamulla jostain palvelunumerosta ihan tekstiviestinä pahoittelut digiboksisysteemien muutoksista aiheutuvista katkoksista.
Ootsä niinq Jungerin salarakas tai jtn? Ei sosialidemokratiassa pitäis tolleen antaa toisille parempaa palvelua kuin muille!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vituttaa kun ei vain osaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja brona »

Alaselkä jumittaa enkä jaksais jumppaa. Pakko se on kuiteski, että kykenee satulaan huomenna. Paskat.
...
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

brona kirjoitti:Alaselkä jumittaa.
No vittu joo.

Hieman myöhemmin tänään olisi aika kiropraktikolle, saas nährä kui äijän käy. Toivottavasti se saa mun selän kuntoon, mä haluan treenaamaan salille aikuisille ihmisille sopivilla painoilla.

Vähäsen harmittaa myös se, että nukahdin aiemmin illalla. Onhan tosin aivan luonnollista, että jos saa itsensä vaivoin herätyskellon avulla ylös sängystä klo 12, niin ei voi jaksaa paljon yli iltaseiskan vetämättä ihan pieniä, parin tunnin päikkäreitä jossain vaiheessa.

Harmittaa myös tämä opiskeluintoni taas kerran. Eilen illalla/yöllä sain pienehkön tsempin päälle, mutta nyt joudun taas kerran toteamaan, ettei tämä paska kiinnosta kyllä pätkääkään. Kokeillaan huomenna uudestaan...
segma

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja segma »

... (jatkoa Aasin ihqutusketjusta) samaan aikaan tyttökaverin kanssa on tosi rankat maisemat edessä, kun muutaman viikon päästä se tulis käymään ja pitäis jutella asiat halki ja heittää muuten niin kivalle, mutta minua seksuaalisesti tyydyttämättömälle ja välimatkan sekä tulevaisuudennäkymien puutteen riivaamalle suhteelle hellät hyvästit. Veikkaan, että tiedossa on vetistelyä ja haikeilua.

Äh.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Suvinen kirjoitti:
segma kirjoitti:... (jatkoa Aasin ihqutusketjusta) samaan aikaan tyttökaverin kanssa on tosi rankat maisemat edessä, kun muutaman viikon päästä se tulis käymään ja pitäis jutella asiat halki ja heittää muuten niin kivalle, mutta minua seksuaalisesti tyydyttämättömälle ja välimatkan sekä tulevaisuudennäkymien puutteen riivaamalle suhteelle hellät hyvästit. Veikkaan, että tiedossa on vetistelyä ja haikeilua.

Äh.
Huh, flashbackeja! Ei tule olemaan helppoa, ei. Kuule. Jos tuolla hetkellä vituttaa, niin anna sen näkyä ja kuulua. Ei se suhdetta enää pelasta mutta parempi päästää se paska ulos kerralla niin ei jää kaivamaan. Ja kun se vesissäsilmin pyytää että voidaanko aina olla ystäviä, niin sano jos et niin halua etkä pysty. Jos vetistely ja haikeilu tukahduttaa, niin lähde vittuun tilanteesta, ja nopeasti. Itsekidutus on täysin turhaa.

Onnea matkaan. Viikkojen ja kuukausien kuluessa väistämättä helpottaa.

Mutta jos ei vituta? Jos ei yhtään tippaa ees vituta. Jos vaan surettaa ja harmittaa vietävästi. Niin paljon että se tukehduttaa ja itkettää. Jos rakastaa ja välittää vitusti ja toinen on ihana, mutta tulevaisuus on selkeästi pimeä. Vituttavan vaikeita tilanteita elämässä. Ja loppuuko ne ees ikinä?
segma

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja segma »

irmelianneli kirjoitti:Mutta jos ei vituta? Jos ei yhtään tippaa ees vituta. Jos vaan surettaa ja harmittaa vietävästi. Niin paljon että se tukehduttaa ja itkettää. Jos rakastaa ja välittää vitusti ja toinen on ihana, mutta tulevaisuus on selkeästi pimeä. Vituttavan vaikeita tilanteita elämässä. Ja loppuuko ne ees ikinä?
Ennemminkin tätä lajia edustetaan. Surettaa ja harmittaa vaan. Jos asuttais edes samassa kaupungissa ja jos se tyttökaveri ei vaikka meniskään koko kesäksi Pariisiin töihin ja jos ei olis edessä vähintään kolmen vuoden odottelu, että olisi edes mahdollista tuota välimatkaa lyhentää, niin olis asiat hyvin toisin. Itse asiassa asiat olis niin toisin, ettei voi sanoa nyt, olisko se arkielämä sittenkään niin mukavaa mitä nykyiset intensiiviset tapaamisrupeamat ovat.

Ei kykene arvailemaan, eikä kyllä edes haluta. Saa tämä sitkuelämä riittää.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Suvinen kirjoitti:.. Ja kun se vesissäsilmin pyytää että voidaanko aina olla ystäviä, niin sano jos et niin halua etkä pysty..
Juuri näin. Ja mun mielestä eron jälkeen on parempi olla nimenomaan erossa, ei yhteydenpitoja puhelimitse eikä mitään seli-selimeilejä, jos on taas jotain selvitettävää, niin sitten eri homma ja hoitaa sen puhelimitse loppuun ja sitten relax.. ero on ero. Ei Titanic-jatkumo "my heart will go on"-kidutuksia. Tsemppiä Segmalle!
irmelianneli kirjoitti: Mutta jos ei vituta? Jos ei yhtään tippaa ees vituta. Jos vaan surettaa ja harmittaa vietävästi. Niin paljon että se tukehduttaa ja itkettää. Jos rakastaa ja välittää vitusti ja toinen on ihana, mutta tulevaisuus on selkeästi pimeä. Vituttavan vaikeita tilanteita elämässä. Ja loppuuko ne ees ikinä?
Nämä on niin mutu-juttuja ja veikkausasioita, mutta kyllä.. Suru tulee pakolla, jos tunnetta on ollut jutussa mukana. Ja sitten.. se menee pois ja sitten.. voi tulla jotain uutta. (siis ei surua vaan sydänasiaa, LoveStorya)
A man's gotta do what a man's gotta do.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja more »

Vittu Vista kilahti, tai kovo, tai emo tai muistit. Eipä tähän muuta kuin että kuiva norsunlanta on hyväää sytykettä..
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Ohhh

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ohhh »

Pah. Ei se mihinkään lähde. Ei koskaan.

Miksi tarvitsisi? Kai se on opeteltava halaamaan puita.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Vittusaatana, kun mikään ei voi mennä putkeen, kuten toivoo ja suunnittelee. Tai mikään ja mikään..kyllä varmaan bussipysäkille pääsen aamulla ja töihin joutumatta Korsoon tai jonnekin muualle hevonvitunkuuseen; mutta muuten sitten..
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onhan sekin jo jotain :boohoo:. Itse unohdin yks aamu vaihtaa dösää ja sikamutkan kautta jouduttuani Kurviin nousin jostain syystä seiskaan kun piti nousta kasiin. Mahtaa kuulostaa "koirasöimunläksyt" -tyyliseltä selitykseltä. Onneksi ymmärsivät, että mulle anything is possible.
Prepare for the worstest.
Sheetlord

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Palkankorotus torjuttu. Perustelin toivettani sillä, että olen kehittänyt ammattitaitoani, ja nykyisin pystyn työlläni säästämään firmalle rahaa ihan eri tavalla kuin aikaisemmin. Ei kuulemma paina vaa'assa, kun palkat menee "toimenkuvan mukaan".

Eli suomeksi sanottuna: älä yritä, älä kehity, tee vain vähin mitä on pakko ja kassan kautta kotio :evil: :evil: :evil:

(Missähän se kivääri on? Nyt alkoi oikeasti vituttamaan aikas lailla)
Viimeksi muokannut Sheetlord, 30.04.2007 8:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:Palkankorotus torjuttu. Perustelin toivettani sillä, että olen kehittänyt ammattitaitoani, ja nykyisin pystyn työlläni säästämään firmalle rahaa ihan eri tavalla kuin aikaisemmin. Ei kuulemma paina vaa'assa, kun palkat menee "toimenkuvan mukaan".

Eli suomeksi sanottuna: älä yritä, älä kehity, tee vain vähin mitä on pakko ja kassan kautta kotio :evil: :evil: :evil:
Eli kehiin vanha kunnon: työpaikkatarjous muualta - uhkaus lähteä -> pyydettyä reilumpi palkankorotus nykyisessä paikassa. :)
Sheetlord

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:työpaikkatarjous muualta - uhkaus lähteä -> pyydettyä reilumpi palkankorotus nykyisessä paikassa. :)
Ei toimi, valitettavasti. Ikävä kyllä it-hommissa olen väliinputoaja, osaan montaa asiaa jonkin verran, mutta nykyisin vaaditaan osaamaan ns. vielä useampaa asiaa täydellisesti. Kevään aikana oli pari paikkaa haussa, mutta kumpikaan ei tärpännyt. Erityisen herkulliseksi asian tekee se, että jos tässä sitä perhettä ruvetaan perustamaan niin onpa kiva tietää että palkankorotus istuu tiukemmassa kuin kuppa huoran perseessä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Aargh, vittu että menee hermo taas pikkuasioista. Mut mitä helvettiä mun äänenkäheys kuuluu kellekään? Missä vaiheessa oon muka kysyny jotain fuckin' neuvoja puhumistekniikoihin? Ihmiset, tehkää töitänne..älkääkä sekoilko turhia.
Duudaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Aargh, vittu että menee hermo taas pikkuasioista. Mut mitä helvettiä mun äänenkäheys kuuluu kellekään? Missä vaiheessa oon muka kysyny jotain fuckin' neuvoja puhumistekniikoihin? Ihmiset, tehkää töitänne..älkääkä sekoilko turhia.
Duudaa.
"Teflon Loveeee..." :hevikaraoke:

(sori rakas oli ihan pakko...)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
"Teflon Loveeee..." :hevikaraoke:

(sori rakas oli ihan pakko...)
Mä oonki vaihtanu vähän rokkavampaan linjaan nykyään. On tullu lauleskeltua kaikenmaailman "anna mulle piiskaa"-biisejä viime aikoina.. :oops:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:Ei toimi, valitettavasti. Ikävä kyllä it-hommissa olen väliinputoaja, osaan montaa asiaa jonkin verran, mutta nykyisin vaaditaan osaamaan ns. vielä useampaa asiaa täydellisesti. Kevään aikana oli pari paikkaa haussa, mutta kumpikaan ei tärpännyt. Erityisen herkulliseksi asian tekee se, että jos tässä sitä perhettä ruvetaan perustamaan niin onpa kiva tietää että palkankorotus istuu tiukemmassa kuin kuppa huoran perseessä.
Älä nyt masennu silti. Oma näkemykseni on edelleen se, että pitemmällä tähtäimellä on parempi tietää enemmän kuin vähemmän käytettävistä tekniikoista.

Kyllä sitä perh/settä kai pitää jo noissa ijissä ruveta perustamaan. Kromosomihäiriöriski kasvaa todella nopeasti 35v kieppeiltä eteenpäin (*tekee summittaisia arvioita kohteitten iästä*). Eikun pulla uuniin vaan, kyllä ne rahat sieltä löytyvät kun on pakko. :)
Sheetlord

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:Älä nyt masennu silti. Oma näkemykseni on edelleen se, että pitemmällä tähtäimellä on parempi tietää enemmän kuin vähemmän käytettävistä tekniikoista.
Kiitos... kai.

En jaksa nyt ruveta tästä tämän enempää vaahtoamaan. Kai se on oma vika, kun en ole opiskellut kaikkea vapaa-aikaani tullakseni houkuttelevammaksi investointikohteeksi työnantajille. Joku paremmin kvartaalitalous-ajattelua tuntevahan tuossa taannoin totesi, että investointeja ja kuluttajiahan tässä vaan ollaan, ei ihmisiä.

Taidankin kirjoittaa teejiille ja pyytää anteeksi aiheetonta palkankorotustoivettani. Ukko itsehän kuittasi kelpo palkanlisät taannoin kun firma teki historiansa parhaan tuloksen. Olisihan se naurettavaa ajatella, että yrityksen hyvinvointi näkyisi myös jotenkin duunarin kukkarossa. Taidankin itse asiassa pyytää alentamaan nykyistä palkkaani, notta saavat vähän lisää investointirahaa saatanat.

Faija aikoinaan opetti, että kannattaa yrittää ja tehdä työnsä kunnolla. Hulluhan tässä vittu on, jos mitään ylimääräistä yrittää kun siitä ei edes kiitosta saa.
Viimeksi muokannut Sheetlord, 30.04.2007 12:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Sheetlord kirjoitti:Taidankin kirjoittaa teejiille ja pyytää anteeksi aiheetonta palkankorotustoivettani. Ukko itsehän kuittasi kelpo palkanlisät taannoin kun firma teki historiansa parhaan tuloksen. Olisihan se naurettavaa ajatella, että yrityksen hyvinvointi näkyisi myös jotenkin duunarin kukkarossa. Taidankin itse asiassa pyytää alentamaan nykyistä palkkaani, notta saavat vähän lisää osinkorahaa amerikan eläkeläisille saatanat.
Korjaus. :)
Vastaa Viestiin