Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
elco

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

Voi muna näitä Nokian softia. Yritän perkele saada Kiovan kartan koneeseen ja homma on nyt kestänyt vähän toista tuntia. Ensin päivittyy puhelimen karttasofta, sitten päivitetään 500Mb karttoja, sitten ladataan 500Mb jotain .NET frameworkia. Time remaining laskuri on sahannut kolmen ja seitsemän minuutin väliä viimeiset 10 minuuttia.

Jos tässä kohta pääsisi kohtaan Kiovan kartta.
Stinky

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä haluan salille mutta mahaan sattuu saatana.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

URHO PLAY ON NIIN VTUN SUOLESTA!!!11

7e maksoin tästäkin kurasta, vttu. Ens kerralla kyllä kuumeisenakin hallille. Perkele.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Neljän tunnin päikkärifailit. FFFFFUUUUU!
Dumis

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:URHO PLAY ON NIIN VTUN SUOLESTA!!!11

7e maksoin tästäkin kurasta, vttu. Ens kerralla kyllä kuumeisenakin hallille. Perkele.
Mitä tapahtu? Mulla kyllä toiminut ihan njees.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23536
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ostin boolia varten normisokerista limpparia, jota jäi sitten yli. Tuotahan on nyt sitten tullut hörpittyä ja tuntuu ettei nukkumaan tarvitse mennä, kauheaa ainetta tuo sokeri tottumattomalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Työhommat menee ihan totaalisen käteen ja vituiksi.

1.1.2010 piti alkaa tuotanto. Ei alkanut. 1.4.2010 piti alkaa tuotanto. Ei alkanut, kun 29.3 ohjausryhmä teki päätöksen ettei tuotanto ala ennen kuin yksiköt ovat tehneet päätöksen käyttöönotosta.

Tekisipä mieli avata oikotien vapaat työpaikat osio. :evil:


VITTU!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23536
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai Nalo kirjoitti:1.1.2010 piti alkaa tuotanto. Ei alkanut. 1.4.2010 piti alkaa tuotanto. Ei alkanut, kun 29.3 ohjausryhmä teki päätöksen ettei tuotanto ala ennen kuin yksiköt ovat tehneet päätöksen käyttöönotosta.
Kuulostaa niin tutulta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23536
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Odota uudelleenorganisointia. :)
Suomennos: odota seuraavaa yt-kierrosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Bluntly kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Odota uudelleenorganisointia. :)
Suomennos: odota seuraavaa yt-kierrosta.
Jos ne lykkää taas käynnistystä 4 kuukauden päähän, ei YT taida ennättää iskeä.

Mut joo. Viimenen puoli vuotta tän nykyisen asiakkaan kanssa on kyllä kertonut sen, että miksi tässä maassa maksetaan niin älyttömästi veroja.

Jos valtiohallinto olisi liikevoittoa tekevä yritys, saisi siellä kaikki potkut välittömästi.. :doh:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23536
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitäisi alkaa lämmittelemään suhteita tämän puljun asiakkaiden suuntaan, jos vaikka sieltä löytyisi uusi leipä. Varsinkin se yksi, joka sijaitsee alle kilsan päässä kotiluolasta olisi hyvä vaihtoehto.

Aika paljon noissa asiakasfirmoissa on tuota lähitulevaisuudessa eläköityvää populaa, joten jotain mahdollisuuksiakin luulisi olevan tällä pienellä kokemuksella alasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ei helvetin perkele! Nyt näyttää siltä että eräs yritys aikoo jättää palkat maksamatta. Yskäse nyt tässä 900 lainan lyhennyksiin huomiseksi. Ei vittu saatana.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kai Nalo kirjoitti:Jos valtiohallinto olisi liikevoittoa tekevä yritys, saisi siellä kaikki potkut välittömästi..
Eikun: Valtiohallinto ei ole liikevoittoa tekevä yritys, ja siellä ei saa juuri kukaan potkuja.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pulkannaru kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Jos valtiohallinto olisi liikevoittoa tekevä yritys, saisi siellä kaikki potkut välittömästi..
Eikun: Valtiohallinto ei ole liikevoittoa tekevä yritys, ja siellä ei saa juuri kukaan potkuja.
Jos valtiolla saisi hyvää palkkaa, ehkä joku viitsisi tehdä töitä melkein ahkerasti.
Paras päivä ikinä.
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Noniin ja taas. "Uudessa" autossani on Nokia 610 autosarja. Ja TIETENKÄÄN se paska ei toimi Nokia E71:sen kanssa.

Vain Nokia osaa pettää vuodesta toiseen :9mm:
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:autosarja
Voi miksi?
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:autosarja
Voi miksi?
No nyt ei poreile mitä ajat takaa?
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Noku on niin ysäriä! Eiks nykyään mennä vaan BT-mankoilla, jos halutaan juoruta autossa 23/8?

Mitä niillä autosarjoilla oikein ylipäätänsä niinkuin tekköö? Tekeeks ne jotain muutakin kuin välittää ääntä jostain jonnekin? Saaks semmosen Miami Vice tyylisen kierretyllä johdolla varustetun luurin edes? Sellasen oon aina halunnu autoon kattoluukun kanssa. Kaivarissa olis niin hyvä olla parkissa, nojailla kattoluukusta ulos lööbaillen ja puhua kierrejohtoluuriin aurinkolasit päässä. Automankasta sois Blondien 'Call Me'.
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti:Noku on niin ysäriä! Eiks nykyään mennä vaan BT-mankoilla, jos halutaan juoruta autossa 23/8?
Mankalla? Käyttääkö joku autossaan vielä erillistä mankkaa? Eiks nkaikissa autoissa ole integroidut soittimet?
Manaaja kirjoitti:Mitä niillä autosarjoilla oikein ylipäätänsä niinkuin tekköö?
Kuva

Kyllä mä keksin paljonkin käyttöä moiselle HF:lle.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:Mankalla? Käyttääkö joku autossaan vielä erillistä mankkaa? Eiks nkaikissa autoissa ole integroidut soittimet?
...ja niissä BT?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kyllä ainakin mun 2110 noksun ajalta peräisin oleva hf-sarja pelittää edelleen. Seuraavan työpuhelimen kohdalla lienee pakko vaihtaa johonkin. Hyviin puoliin kuuluu mm puhelimen lataus, ei ole tarvinnut ladata moneen vuoteen muualla kuin automatkoilla ja akut kestäneet aina yli 3 vuotta.
Ja ei tuolla kohdalla teknologian eturivistä poistuminen ole vielä haitannut. K***ä seisoo siitä huolimati keskikehon tietämillä, vaikka ei uskoisi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Mankalla? Käyttääkö joku autossaan vielä erillistä mankkaa? Eiks nkaikissa autoissa ole integroidut soittimet?
...ja niissä BT?
'

En tiä. Ja jos on niin ne taitaa olla vaan noissa uudemmissa autoissa. Ei meidän mäellä semmosia ole näkynyt..
olöf
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 30.03.2010 10:43

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja olöf »

Sovittiin ajat sitten kaverin kanssa pääsiäisreissusta. Tyyppi sitten kuitenkin perui, kun päättikin lähteä pääsiäiseksi reissuun toisten kavereiden kanssa. Vitutti kovasti, mutta pääsin tuosta yli. Sovin sitten kyseisestä reissusta toisen kaverin kanssa, ostettiin lennot ja varattiin hotelli ja kaikkea. No, nyt sitten kaksi päivää ennen lentoja kaveri sanoi, ettei lähde. Pelottaa että terroristit pommittaa ja poikakaverikaan ei päästä ja plaaplaa. Pääsen varmasti tästäkin yli, mutta just nyt vituttaa aika rankasti. Ja kaikkein eniten ehkä vituttaa se, että nuo on kuitenkin suunnilleen mun ainoita kavereita, tai ainakin sieltä parhaimmasta päästä.
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

olöf kirjoitti: mun ainoita kavereita, tai ainakin sieltä parhaimmasta päästä.
Anna mä arvaan. Ne on naisia?
olöf
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 30.03.2010 10:43

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja olöf »

Joo. Siinäkä se ongelma nyt on?