Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Totta kai äitee järkyttyy, kun velipojan rahoja tuhlataan. So what.
Mun äitee on peljättävä olio, jonka hiljainen syytöskin täyttää koko talon. Mutta tohon asiaan että onhan äiteekin ehdottanut että matkustelisin tai lähtisin edes ulos tai jotain. :D .
No hitto. Ihan varmasti sun vanhempasi olisivat onnellisia, jos lähtisit matkustamaan. Ei niistä oo kiva nähdä sun nykytilaa. Haluaisivat, että pristyisit ja aktivoituisit. Ne olisivat varmaan iloisia, jos sanoisit, että lähdet Serengetiin kattoon leijonia. Samalla reissulla voit tsekata, onko se poikittain neekerinaisilla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9467
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti:kiintymys sukutilaan
Mä mietin pitkään olisiko pitänyt lainata daven vai sun tekstiä kohdentamaan viestiä. Ehkä olisi pitänyt molempia. Yritin tuoda esiin juuri tätä, ettei ole varsinaisesti kyse rahasta, vaan kiinteästä omaisuudesta, jollainen myös sukutila on ja jonka muut arvot on taloudellisia merkittävämpiä.

Noin muutenkin sä tulkitsit mun viestin ihan väärin. Oikein mikään kohta ei osunut niin kuin olin tarkoittanut. Väärin ymmärrys on niin totaalinen, etten viitsi alkaa oikomaan, mutta jos kiinnostaa voit lukea viestini uudestaan vähemmillä ennakkoasenteilla ja viestin alussa tehty korjaus mielessä. Viestissäni ei ollut tarkoitus olla mitään ilkeämielistä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Talon service desk. Miten vitussa nuo toiminnot ovat aina niin perseestä kuin olla ja saattaa. Meilläkin SD:n paskasakki on eristäytynyt omaan kammioonsa lukittujen ovien taakse ja audienssin saamiseen täytyy suunnilleen ryömiä ja madella.

Service desk voisi vaihtaa nimensä Fuck you deskiksi koska tahansa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23537
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yhdeksän euroa pienestä kauhallisesta jauhelihakastiketta ja kolmesta perunasta. Makukin oli sitä tasoa, että meni kolmasosa Tabasco-töntsästä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vituttaa Biaudet ja muut humanistihihhulit ihan kympillä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:ohyeah: :cheer:

Ei voi mitään. Pössis on hyvä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti::ohyeah: :cheer:

Ei voi mitään. Pössis on hyvä.
Työviikonloppu tulossa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oon nyt yli tunnin istunut tässä pöydän ääressä odottamassa kebabia!!!111

Edit: No nyt sieltä soitti dille että ooovi on kiini. No tule vittu etuovelle äläkä takaovesta yritä!
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eipä kyllä ole oma existentia tuntunut niin typerältä perseilyltä koskaan kuin viimeisen vuoden aikana ja etenkin nyt. Lopun alkua, sano.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:Eipä kyllä ole oma existentia tuntunut niin typerältä perseilyltä koskaan kuin viimeisen vuoden aikana ja etenkin nyt. Lopun alkua, sano.
:(

Älä viitti puhua tollaisia leikilläs. Jos taas oot tosissas, niin sitten lataamoon.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:existentia
Mikä se on?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23537
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jostain syystä naama kukkii niin penteleesti. Muuten ei haittaa, mutta kun en osaa pitää näppejäni erossa niin ovat myös kivuliaita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

Viiiiiiiittttttttttuuuuuuuuuu! Tässä jumalanhylkäämässä paskamaassa pitää käkkiä vielä pari tuntia kun kone on myöhässä. Kotona joskus kymmenen jälkeen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Musta on tulossa tarinoiden vittumainen miniä, appivanhemmat ottaa niin paljon päähän etten oikein jaksa enää pitää yllä edes peruskohteliaisuutta vaan tekee mieli piikitellä aina tilanteen huomatessani.

Heillä on kaksi lastenlasta, meidän tyttö ja miehen siskon 3,5-vuotias kruununprinssi. Huomio jakaantuu 0,1%/99,90%. Tyttöä eivät ole hoitaneet kertaakaan, kälyn poikaa (jolla on perhepäivähoitopaikka sekä toiset isovanhemmat puolen kilometrin päässä kotoa) he hoitavat aina kun vain mahdollista, useamman kerran viikossa. Tyttöä käyvät katsomassa noin kerran kolmeen viikkoon, pyynnöistä huolimatta tupsahtavat ovelle etukäteen sopimatta ja yleensä erikseen. Täällä ollessa puheenaiheena on se toinen lapsenlapsi ja se miten upea suhde heillä, varsinkin apella ja pojalla on. Apen keskustelu koostuu muutenkin oman erinomaisuutensa ylistämisestä kaikilla elämän osa-alueilla. Monologia eivät häiritse edes tytön yritykset leikkiä papan kanssa, enää tyttö ei viitsi yrittääkään.

Nyt appi tupsahti ovelle tuomaan tytön joululahjan, joka oli kyllä hyvin toivottu Duplo-paketti. Tiedän olevani kiittämätön niuho mutta en usko toisen lapsenlapsen saavan paketoimattomia lahjoja. Onneksi ei mennä jouluaattona käymään, en halua lapselleni muistoja näin selkeästä kakkostilasta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja saira »

Saatiin appikokelaalta Tomtomin gps lahjaksi. Uusi, vain kerran avattu, appi oli saanut itse sen korruptiolahjaksi, mutta käytössään on jo parempi. Päätin sit päivittää laitteen. Ja päivitys meni sit nollaan kaiken, myös kartan... Nyt ei sit asennu millään takaisin jutut, kaikki jo yritetty. Joltain foorumilta luettiin, et jo useita vuosia sit sama bugi vaivannu käyttäjiä. No, kun on laiska eikä jaksa kikkailla, ni päätin viedä huomenna huoltoon. Mut eipä sekään sit toimi niinkuin pitäis! Täytyy soitaa huoltonumeroon, josta annetaan ohjeet huoltoon. Sit ilmeisesti kuriiri tulee hakeen laitteen ja toimittaa eteenpäin, ja huollon läpikäytyään laite palautetaan kuriirin välityksellä. Odottaa saa kai noin viikon... Helvetin tekniikka...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Melnais kirjoitti: Onneksi ei mennä jouluaattona käymään, en halua lapselleni muistoja näin selkeästä kakkostilasta.
Kylläpä on viheliäinen tilanne! Onko huomiojakauma ollut sama myös sisarusten välillä, vai onko ensimmäinen lapsenlapsi vain korjannut potin?

Mun äiti otti vähän aikaa sitten puheeksi sen, miten siitä tuntuu pahalta, kun mun puolison sisko ja puoliso itse ovat vanhempien silmissä niin eriarvoisessa asemassa. Mullakin käy sama välillä mielessä, mutta olen antanut itseni ymmärtää, että tilanne on melko uusi ja mahdollisesti väliaikainen heikommassa asemassa olevan tukemiseen perustunut uudelleenjärjestäytyminen. Meillä menee hyvin, turha meihin on energiaa tuhlata. Välillä tietysti huomiohuorana mustistelen itsekseni. Tämä on tietysti sillä tavoin eri tilanne, että tässä on kaikki aikuisia, ja pystyvät näkemään kokonaisuuden. Kunhan tuli mieleen, ja arskamaisesti halusin kääntää tilanteen itseeni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23537
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Koko pirun kaupungissa loppu sopivat valaisinrasian kannet, ooppelista tippui pakoputki kadulle ja pillunpuute vaivaa. Mutta eniten harmittaa kun ei ole ranskalaisia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti:Koko pirun kaupungissa loppu soivat valaisinrasian kannet..
:shock:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vituttaa se, että kuinka vähän olen syönyt elämäni aikana pekonia ja kananmunaa. Kohta otan taas takas eli iltapalana tuttu paketti ämöriikän beikkonia ja kolme paistettua kananmunaa. Ehkä pari paahtoleipää tykö, ettei tarvitse yöllä herätä syömään mitään vielä epätervellisempää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

Wikipedia. Kun sinne pistää minkävaan haun nykyään niin kärkeen pelmahtaa joku sormusten herran setistä revästyn kummajaisen vetoomus liittyen oletettavasti johonkin täysin turhaan asiaan. Oletettavasti, koska en ole vetoomuksia pahemmin klikkaillut.

Pistäisivät nyt herran tähden edes jotain hottiksia tissiböönia tekemään niitä vetoomuksia.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4303
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Uncyclopedia Just click the little 'x' like everyone else.
Adding screws in before the climb is hilarious. it’s like the moral equivalent of telling someone the directions to McDonalds when they didn’t ask.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Vaikuttaa lupaavalta. Pistin hakusanaksi KISS ja ulos tullut artikkeli sanoo diskografiaksi:

Pocket Rocket" (1974)
"Cream Cannon" (1975)
"Whore Hose" (1976)
"Chick Stick" (1976)
"Love Gun" (1977)
"Tramp Tube" (1979)
"Penis" (1980)
"Penis-Remastered" (1994)
"The poop That Took A gene" (1995)
"The Theme Song from Yentel" (1980)
"Ole Blue Eyes; Kiss and Justin Bieber Sing Classic Hits From Frank Sinatra" (1977)
"Kiss: LIVE FROM PARIS,IL" (2009)
"Kiss: LIVE FROM LONDON, ONT" (2010)
"Kiss: LIVE FROM STATE FAIR" (2011)
"Kiss: LIVE FROM A STREET CORNER IN GARY, IN" (2012)

Olisikin!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vituttaa, kun kollega mustamaalaa mua. Mustamaalaus on levinnyt jo edustettavien keskuuteen. Ja työnantajalle.

Minä olen oikeassa, hän väärässä. Kaikki joilta asiaa on kysytty, ovat samaa mieltä kuin minä.

Paras damage control tässä on varmaan olla hiljaa ja olla kommentoimatta koko hommaa, tyypin kommentit menee jo skitsoilun ja salaliittoteorioiden puolelle. Mutta kun ei hiljaa oleminen ja kommentoimattomuus sovi mun persoonaan. Pakko silti yrittää ja vetää vaikka kännit. Ja pyytää kanssaeläjää piilottaan puhelimet ja tietokoneet kännin ajaksi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Notta perkele. Pomo laitto merkkaamaan tilauslomakkeihin täytettäviä kohtia väreillä. Että näkee sitten selvästi mitkä kohdat on täytettävä. Ööö, kaikki?
Onneksi ohjelmat ei oikein sovellu tähän, eli merkkaaminen on hiton hankalaa ja hidasta. Tehokkainta olisi varmaan jos tulostaisin nuo kaikki lomakkeet, vetäisin korostuskynällä täyttävät kohdat (kaikki) ja sitten skannaisin takaisin sähköiseksi. Lopputulos nyt tuskin olisi kovin nätti, ja nätti on ilmeisesti se mitä tässä haetaan.
Bonuksena kaavakkeitten muuttelu formaatista toiseen. Huomasinko muuten mainita että noita erilaisia kaavakkeita on jokseenkin paljon?

Ei sillä, sama palkka mulle maksetaan tein mä sitten jotain oikeasti hyödyllistä tai en, mutta kyllä sitä mieluummin jotain mielekästä tekisi.
Me transmitte sursum, Caledoni!