Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9467
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti: Psyykkinen selviytyminen ei olisi "vitut rahasta" vaan zeniläinen "vittuuko mistään mitään". Ihan niin valaistunut en minäkään vielä ole. Harvempi on.
Traumoinesi olet liian kiintynyt materiaan ja jo pelkkä ajatus siitä luopumisesta aiheuttaa tuskaa tai jotain muuta sen suuntaista. Ei raha vaan ylipäätään jostain tärkeästä luopuminen, joka taustatekijöiden takia on ehkä saanut suuremman merkityksen kuin yksilön kannalta olisi hyvä.

Oon koittanut yhden kerran jälkeen olla neuvomatta, kun et kuitenkaan kuuntele, mutta sulta puuttuu plan B elämästä. Sä oot juuttunut tavoittelemaan sellaista, mitä itse nykyään jo väität tavoittamattomaksi. Mitä jos hyväksyisit sen oikeasti ja lähtisit tavoittelemaan jotain minkä voit saavuttaa? Jotain mikä ei liittyisi mitenkään naisiin tai viinaan ja tarjoaisi positiivisia elämyksiä.

Turhaanhan mä tän sanoin :(
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:Turhaanhan mä tän sanoin :(
Ehkä sä samalla itseterapoit? Ei tuota sun pieteettiä oikein muullakaan voi selittää 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9467
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: pieteettiä
Piti googlettaa, kun ei auennut asiayhteydestä. Ei auttanut ymmärtämään ideaasi.

Musta vaan tuntuu pahalta, kun ihminen haaskaa elämänsä. En viitsi sylkeä päälle, vaikka sitä gattis tuntuu kerjäävän, jotta pääsis oikein kieriskelemään paskassaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: pieteettiä
Piti googlettaa, kun ei auennut asiayhteydestä. Ei auttanut ymmärtämään ideaasi.
Musta vaan tuntuu pahalta, kun ihminen haaskaa elämänsä. En viitsi sylkeä päälle, vaikka sitä gattis tuntuu kerjäävän, jotta pääsis oikein kieriskelemään paskassaan.
Olkoon pieteetti tässä synonyymi ansiokkaalle asiaanpaneutumisellesi. Mä en vaan oikein yleisestikään ymmärrä, mistä palstaposse hakee viitseliäisyytensä gatille annettuihin elämänohjeisiin. Toisaalta, miksi itse viitsin tämän kirjoittaa...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9467
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Olkoon pieteetti tässä synonyymi ansiokkaalle asiaanpaneutumisellesi.
:sir:

Mä nyt vaan oon tällänen lifestyleguru ja trendsetter, et positiivinen flow tulee ihan luonnostaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Olkoon pieteetti tässä synonyymi ansiokkaalle asiaanpaneutumisellesi.
:sir:

Mä nyt vaan oon tällänen lifestyleguru ja trendsetter, et positiivinen flow tulee ihan luonnostaan.
Vaikka ne ei oliskaan sun vastuulla :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9467
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ensin mä olin et :facepalm: , mut sit ajattelin :napu: :wink:, mut loppupeleis kuitenkin totesin et :tiistai: :facepalm:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:Johan Dave koetin selittää, ettei kyse ole vain rahasta, vaan ihan emotionaalisesti vuosien kamppailusta, tunteesta paikkoja kohtaan, jatkuvasta epävarmuudesta ja ilmeisen oikeutetusta ulkopuolisuuden tunteesta tässä maailmassa.

Psyykkinen selviytyminen ei olisi "vitut rahasta" vaan zeniläinen "vittuuko mistään mitään". Ihan niin valaistunut en minäkään vielä ole. Harvempi on.

Jos tässä hyvin kävisi, niin toivoisin että se olisi selvinnyt jo nyt kuten lakimieheni ja eräs Kitinän juristi arvelivat.
Oikeusprosessit kyllä rassaavat, mutta kyllähän tässäkin tapauksessa ongelma on oma pessimismisi eikä niinkään oikeuslaitos. Olet voittanut jutun jo kaksi kertaa selkein perustein ja vastapuolella ei ole esittää mitään uutta eikä se edes saa toimia niin. Vaikka kuinka syyttelet elämää siitä kuinka se potkii, niin todellisuudessa syyllinen tilanteeseen ei ole elämä tai sen epäreiluus vaan kuollut, joka venkoili kaupan kanssa ja ei pitänyt mulkkuaan kurissa - perillisellä kun on oikeus lakiosaan ja asia on ollut tiedossa jo pitkään.

Osaksi myös uhriudut ihan tahallasi. Lakiosavaade ei millään kurin estäisi sinua investoimasta maatilaan ja tekemään siitä tuottavaa, jos niin haluaisit - liikeyrityshän maatila on ja siihen laitettujen investointien pitäisi tuottaa itsensä takaisin. Sinä et vain halua tehdä niin, mutta on kivempi sanoa että se on oikeusprosessin syytä.
No joo, toivotaan, toivotaan.
Kumminkaan sun tai sen palkkaketkun arviot ei ole menneet nyt ihan putkeen, ei ole eksaktia tiedettä. Lisäksi se sun suosittelema Jaguarkuski ei sitten tiennytkään juuri maatalouden sukupolvenvaihdoksista yhtään mitään, kaikki oli uutta. Silti kiitos panoksestasi, mutta vaikka se hyvin tärkeä sun hokaama perintökaaren 25.luku mun piti väkipakolla puristaa sille mukaan ja välillä sillä meinasi mennä neuvotteluksi, paljonko maksan. Kovin sekava ja höttöpohjainen ala.

Isäni se nuorna ollessani sanoi, että mun pitäisi mennä lukemaan lakia. Jälkijättöisesti ajatellen se saattaisi olla olllutkin se ainoa (epä)kunniallinen ammatti, jossa olisin voinut rahastaa ja ajoittain pärjätäkin. Mun päävastaluse silloin lukioikäisenä oli, että olen auktoriteettikammoinen eikä ole mitään tiedettäkään tuo ihmisten keinotekoisten pykälien syynääminen. Nyttemmin olen käsittänyt, ettei lakia edes ole, se on jonku Urpon auktoriteetista (äijä näkyili eilen televisiossa) kiinni ja pykälien jälkeen ihan maallikko-kapakkatason suostuttelusta. Tosin asianajaja saa palkkansa aina. Saisi olla niin kuin muillakin aloilla, että ei saa mitään jos ei toimita tilausta.

Maatalouteen sijoittamisesta että sehän toki on tuottamaton ala joka toimii tukiaisilla, mistä kitinäläiset syystäkin mollaavat. Mulla on ensinnäkin liian vähän peltohehtaareja ja toimivia koneita yksi vm 75 traktori plus kuivaamo. Jos minä nyt ostaisin vaikka käytettyjä uusia koneita, jotka kuitenkin joutuisin hävitessäni myymään niiden arvon vielä tipahdettua... niin ei siihen alkaminen ole viisasta investointia nyt. Maatalousneuvojakin sanoi: "Älä osta mitään koneita".

EU otti tuet pois harkitsemaltani energiakasvilta ja joskus haaveilemani lihakarja se vasta investointeja vaatisikin, jutun hävittyäni luopua kun on karja vasta vasikoina sitten?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Vielä ehdit lukea lakimieheksi ja hoitaa sitten sitä tointa vaikka maanviljelijän sivutöinä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gat kirjoitti:Mun päävastaluse silloin lukioikäisenä oli, että olen auktoriteettikammoinen
Hahah tästä tulikin mieleeni viime viikolla suorittamani uuden firman perehdytyskoulutus, aiheenaan etiikka. Lopputuloksena on, että en sovi tähän firmaan koska mulla ei ole minkäänlaista auktoriteetinpelkoa :D Etiikkakoulutus sai mut raivon valtaan ja annoin kyllä palautetta koko koulutuksesta. No ehkä siihen raivostumiseen vaikutti myös silloinen kireä tilanne firman kanssa, mut sehän meni jo, firma taipui.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

Ruokailun alkua odotellessa Gattagan turinoiden seuraaminen on mahtavaa viihdettä.

Ei ihan Nasruddin-tarinoita, mutta silti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

annepa kirjoitti:firma taipui
Niinhän ne insinöörin edessä tapaavat tehdä !!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23537
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Piru kun on niin köyhä ettei raaski ostaa edes tuommoista G55 AMG:tä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pulkannaru kirjoitti:
annepa kirjoitti:firma taipui
Niinhän ne insinöörin edessä tapaavat tehdä !!1
Nii-i, eihän firmalla mitään mahollisuuksia ollu olla taipumatta ku inssejä oli neuvottelussa neljä ja noita muka-inssejä (DI) lisäksi. En kyllä tiedä dippainssien taivutusvastusta.

:cheer:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vagabondo kirjoitti:Ensin mä olin et :facepalm: , mut sit ajattelin :napu: :wink:, mut loppupeleis kuitenkin totesin et :tiistai: :facepalm:
Oliks tää mulle?

Jos oli, niin selvennän, että kommenttini oli sitä paljon puhuttua huumoria. Ajattelin itsekin kokeilla uteliaisuudesta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
RP

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RP »

^^Kysy elcolta.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21438
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Gat kirjoitti:Maatalousneuvojakin sanoi: "Älä osta mitään koneita".
Rupea tuottamaan superluomua. Kynnät lihasvoimalla ja lannoituksen hoidat tekemällä tarpeet ja runkit peltoon = perunaa ituhipeille 50€/kg.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Maatalousneuvojakin sanoi: "Älä osta mitään koneita".
Rupea tuottamaan superluomua. Kynnät lihasvoimalla ja lannoituksen hoidat tekemällä tarpeet ja runkit peltoon = perunaa ituhipeille 50€/kg.
Kuuluisuudethan skorettaa aina. Iltapäivälehdet on varmasti kiinnostuneet tästä sun perintökeissistäsi! Nyt soitat Iltapierun toimittajan paikalle!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Ensin mä olin et :facepalm: , mut sit ajattelin :napu: :wink:, mut loppupeleis kuitenkin totesin et :tiistai: :facepalm:
Oliks tää mulle?

Jos oli, niin selvennän, että kommenttini oli sitä paljon puhuttua huumoria. Ajattelin itsekin kokeilla uteliaisuudesta.
no eiku gattacalle tietty, täältä astihan sen näkee.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Ensin mä olin et :facepalm: , mut sit ajattelin :napu: :wink:, mut loppupeleis kuitenkin totesin et :tiistai: :facepalm:
Oliks tää mulle?

Jos oli, niin selvennän, että kommenttini oli sitä paljon puhuttua huumoria. Ajattelin itsekin kokeilla uteliaisuudesta.
no eiku gattacalle tietty, täältä astihan sen näkee.
:sir:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9467
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:Oliks tää mulle?

Jos oli, niin selvennän, että kommenttini oli sitä paljon puhuttua huumoria.
Juu.

Juu, tiedän. Urpilainen on ikäänkuin käyttänyt sen jo loppuun tai jotain. Ei mun mielestä mennyt ihan nappiin, mut ei se mitään; aina ei voi onnistua.

Jos mä kirjoittaisin tohon jatkeeksi lauseen, joka sisältäisi sanat "ei" ja "gallup", niin kokisitko sä sen yllytykseksi? :D
Viimeksi muokannut Vagabondo, 08.11.2011 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9467
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Oliks tää mulle?
no eiku gattacalle tietty, täältä astihan sen näkee.
Kyl se kieltämättä siihenkin täsmää
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vagabondo kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Oliks tää mulle?
no eiku gattacalle tietty, täältä astihan sen näkee.
Kyl se kieltämättä siihenkin täsmää
Ai mun etätutka ei ollu 100% oikeassa! Dam it! Mä ymmärsin että selvensit davelle (tai jollekin siinä) että sä ajattelit gattacan opastamisesta noin. Olin IHAN SATAVARMA!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
no eiku gattacalle tietty, täältä astihan sen näkee.
Kyl se kieltämättä siihenkin täsmää
Ai mun etätutka ei ollu 100% oikeassa! Dam it! Mä ymmärsin että selvensit davelle (tai jollekin siinä) että sä ajattelit gattacan opastamisesta noin. Olin IHAN SATAVARMA!
Mihin tässä enää voi luottaa!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos olen oikein ymmärtänyt (jälleen tekstiesi perusteella), niin elosi on lähinnä karhun juontia ja runkkausta ja tulevan oikeudenkäynnin pelkäämistä..
Juuri noin.
NuoriDaavid kirjoitti: Totta kai äitee järkyttyy, kun velipojan rahoja tuhlataan. So what.
Mun äitee on peljättävä olio, jonka hiljainen syytöskin täyttää koko talon. Mutta tohon asiaan että onhan äiteekin ehdottanut että matkustelisin tai lähtisin edes ulos tai jotain. :D Luulenpa, että jos saisin ensikesään mennessä kuntopohjaa tähän muumioitumiseen, lähtisin vaatimattomasti Norjan tuntureille. Tässä kunnossa kuolisin ylämäkeen enkä muutenkaan jaksa mitään.
Vagabondo kirjoitti:
Gat kirjoitti: Psyykkinen selviytyminen ei olisi "vitut rahasta" vaan zeniläinen "vittuuko mistään mitään". Ihan niin valaistunut en minäkään vielä ole. Harvempi on.
Traumoinesi olet liian kiintynyt materiaan ja jo pelkkä ajatus siitä luopumisesta aiheuttaa tuskaa tai jotain muuta sen suuntaista. Ei raha vaan ylipäätään jostain tärkeästä luopuminen, joka taustatekijöiden takia on ehkä saanut suuremman merkityksen kuin yksilön kannalta olisi hyvä.:(
Ei se ole materian arvosta, jota en mieti ollenkaan, sitä varten on halpa veronkiertoneuvoja. En edes tiedä mitä varsinaisia tuloveron alaisia tuloja minulla on, vähän mutta jotain kumminkin. Ehkä urbaanien on vaikea ymmärtää kiintymys ja lojaliteetti sukutilaan, vaikka itse suvusta en piittaakaan.
Vagabondo kirjoitti:. Sä oot juuttunut tavoittelemaan sellaista, mitä itse nykyään jo väität tavoittamattomaksi. Mitä jos hyväksyisit sen oikeasti ja lähtisit tavoittelemaan jotain minkä voit saavuttaa? Jotain mikä ei liittyisi mitenkään naisiin tai viinaan ja tarjoaisi positiivisia elämyksiä.

Turhaanhan mä tän sanoin :(
Ei se mitään tavoittamatonta ole, eikä niin vaan kesken heitetä, koska tämä on aina pirullisesti olut just selviämäisillään. Saavutuspotentiaalia minulla ei sosiaalisesta kulmasta katsoen juuri ole. Korkeintaan oma huppailu, kun maailmanparantaminenkaan ei onnistu.