Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:suurimman osan ajasta täysin pihalla
Josta todisteena valokuvia? :D
Jotain sellaisia varmaan löytyy, jossa hämmentynyt konduktööri silmäilee mulkkua silmästä "silmään" yms. Sialla ei housut pysy jalassa kuin saunassa.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:suurimman osan ajasta täysin pihalla
Josta todisteena valokuvia? :D
Löytyy...!
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Zeb kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Pentuna kun ottaa ja kouluttaa hyvin niin ei tule ongelmia. Vaativa, mutta ihana rotu. Ainoa oli se, että riehakkaan pennun kanssa ei voinut jättää pientä tyttöä kaksistaan kun ei ollut oma muksu.
Olisiko noin ihan, vaikka olisikin oma muksu? Olen joskus vaan kauhulla katsonut vierestä kun 3-vuotias todella retuuttaa perheensä labbista, (eikä vanhemmat edes kunnolla puutu asiaan). En haluaisi altistaa koiraa tällaiselle, kun eihän sitä millään pysty ihan joka sekunti enfant terribilen puuhia tarkkailemaan.
Mielestäni aikuisten velvollisuus on valvoa, että lasten ja eläinten välillä ei pääse tapahtumaan tilanteita jotka ovat ikäviä lapselle tai eläimelle. Lapsi ei välttämättä osaa olla eläinten kanssa ilman ohjausta ja opastusta. Kiltistäkin koirasta voi saada lapsivastaisen huonolla valvonnalla. Omien koirieni kohdalla kyse oli kuitenkin enemmänkin siitä, että iso pentu ei ymmärrä innostuessaan, että esim. hyppiminen saattaa kaataa lapsen.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

SikaMika kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Tänään joudun pesemään mulkun. Kun riittäisikin se pesu mut sitten vielä hoitoainehässäkkä päälle. Ja koko ajan se otus yrittää joko livahtaa tai kammeta karkuun ja joudun pitämään jalkaani luonnottomassa asennossa esteenä. Lisäksi ottaa sellaisen kituvan ilmeen että välillä uskon tosiaan ettei vanhan mulkun sydän ehkä kestä raakuuttani.
Tästä syystä suosin itse peseytyviä mulkkuja.
Ei toi yksi mitään tajua tehdä. Mun puolestani se on ajattelemassa yhtenään, mutta itse on silti suurimman osan ajasta täysin pihalla! Mulkku mikä mulkku...
Ajattelet asiaa jotenkin nurinkurisesti. Mulkkuhan on tajunnut kasvattaa itselleen lisävarusteen, joka hoitaa kaikki käytännön toimenpiteet pesua myöten. Mulkku on kuningas ja sinä olet valtikka, eikä vastoinpäin.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Savannah kirjoitti:Mielestäni aikuisten velvollisuus on valvoa, että lasten ja eläinten välillä ei pääse tapahtumaan tilanteita jotka ikäviä lapselle tai eläimelle. Lapsi ei välttämättä osaa olla eläinten kanssa ilman ohjausta ja opastusta. Kiltistäkin koirasta voi saada lapsivastaisen huonolla valvonnalla.
No ihan totta, mut ongelma onkin siinä jos ei voi selkäänsä kääntää. Tietyn ikäiset lapset ei käsittääkseni usko mitään ensimmäisellä kahdeksalla sanomisella/pois kantamisella. (Ei kyllä tietyn ikäiset koiratkaan, mutta vaihe on lyhyempi ja apuna voi sentään käyttää cayennepippuria ei-toivottuihin kohteisiin siveltynä!)
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Zeb kirjoitti: No ihan totta, mut ongelma onkin siinä jos ei voi selkäänsä kääntää. Tietyn ikäiset lapset ei käsittääkseni usko mitään ensimmäisellä kahdeksalla sanomisella/pois kantamisella. (Ei kyllä tietyn ikäiset koiratkaan, mutta vaihe on lyhyempi ja apuna voi sentään käyttää cayennepippuria ei-toivottuihin kohteisiin siveltynä!)
Paras vaihtoehto on mielestäni se, että koira on jo reilusti aikuinen lapsen syntyessä tai sitten niin, että lapsi on jo 10 vuotias tai vanhempi. Pieni lapsi ja pentukoira on aina enemmän tai vähemmän riskialtis yhdistelmä.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Savannah kirjoitti:Paras vaihtoehto on mielestäni se, että koira on jo reilusti aikuinen lapsen syntyessä tai sitten niin, että lapsi on jo 10 vuotias tai vanhempi. Pieni lapsi ja pentukoira on aina enemmän tai vähemmän riskialtis yhdistelmä.
Jepulis. Ja oon kallistumassa vakaasti vaihtoehdon 2 suuntaan.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tix kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:suurimman osan ajasta täysin pihalla
Josta todisteena valokuvia? :D
Jotain sellaisia varmaan löytyy, jossa hämmentynyt konduktööri silmäilee mulkkua silmästä "silmään" yms. Sialla ei housut pysy jalassa kuin saunassa.
Tai hämmentynyt Miss Suomi. Mä lienen lukenut lapsena liikaa Aku Ankkaa...
prosessi kirjoitti:
Ajattelet asiaa jotenkin nurinkurisesti. Mulkkuhan on tajunnut kasvattaa itselleen lisävarusteen, joka hoitaa kaikki käytännön toimenpiteet pesua myöten. Mulkku on kuningas ja sinä olet valtikka, eikä vastoinpäin.
No näinhän se menee. Kumma ettei tuota ole tullut itse tajuttua, vaikka palvonnan suunta minun ja kuninkaani välillä on ollut aina täysin selvä.
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Zeb kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Paras vaihtoehto on mielestäni se, että koira on jo reilusti aikuinen lapsen syntyessä tai sitten niin, että lapsi on jo 10 vuotias tai vanhempi. Pieni lapsi ja pentukoira on aina enemmän tai vähemmän riskialtis yhdistelmä.
Jepulis. Ja oon kallistumassa vakaasti vaihtoehdon 2 suuntaan.
Ongelmien ennaltaehkäisy lienee ihan fiksua.
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Päivän kombona tällä hetkellä pahvinohuet seinät, epävireinen piano jota naapuri rääkkää epämääräisen marssimusiikin tahtiin ja laulaa vaikkei osaa, ja lisäksi jätskiauto tuli just huutamaan pihalle. Tarvisin vahvoja rauhoittavia ja suuret korvatulpat.

Toisaalta, nyt voisi olla hyvä tilaisuus huudattaa Nick Caven omituisimmat täysillä. Hmmm...
Herra Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Perkele. Autosta hyytyi akku eilen, heti kun oli vähän kylmempää. Ihan yht'äkkisesti vieläpä. Jännite tuntuu olevan suht terveellä tasolla tyhjänäkin, 12.6V mutta minkäännäköistä riittävää käynnistysvirtaa akku ei jaksa tarjota pienen lataamisenkaan jälkeen. Ei paljoa varoitellut. 2 kertaa ennen tuota lähti hieman heikommin käyntiin, mutta nyt ei ollut enää toivoakaan.

Toisaalta mikä vähän ihmetyttää on se, että kun otin toisesta (käynnissä olevasta) autostani apuvirtaa käynnistämiseen, ei kone jaksanut lähteä käyntiin silläkään ensimmäisellä yrittämällä, vaan virta tuntui yksinkertaisesti loppuvan kesken. Saattoi tosin johtua myös siitä että apuvirtaa antava auto kävi tyhjäkäyntiä ja että akkukaapelit olivat melko naurettavaa narua.

Nyt sitten pitäisi pieraista jostain akku, joka olisi maksimissaan 17cm korkea, 17cm leveä ja 24cm pitkä, ja tarjoaisi yli 60Ah kapasiteetin. Vertailun vuoksi löysin Biltemasta fyysisesti saman kokoisen Mazdaan tarkoitetun akun. Kapasiteetti oli hurjat 45Ah, jolla ei kovin paljoa kasikoneita käynnistellä.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tajusin ylläolevasta että muakin vituttaa! Oon nimittäin koko viikon yrittänyt saada Auto Toivoselta jonkun huoltoheebon kiinni, jotta voisin varata pikkumustalleni ajan hellään huolenpitoon lohkolämittimen asennuksen muodossa. Yhden päivän soittelin kolmeen minulle annettuun numeroon, joista ensimmäinen ei vastannut, toinen ei ollut käytössä ja kolmas oli pois päältä. Seuraavana päivänä yritin numeroita uudelleen tuloksetta. Soitin sitten keskukseen, jossa ilmoitettiin kaikkien huoltohenkilöiden olevan varattuja, mutta pyydettiin jättämään soittopyyntö. Seuraavana päivänä ei kuulunut mitään. Sitä seuraavana päivävä soitin taas keskukseen tasan 7:30, jolloin huolto aukeaa. Keskusneiti kertoi minulle, ettei huolto ota puheluita vastaan aamulla kun on niin paljon muuta tehtävää. Tarjoutui ottamaan soittopyyynnön vastaan. No, siinä vaiheessa mulla hirtti kiinni, ja sanoin keskusneidille ilmaantuvani henkilökohtaisesti paikalle, kun ei edelliseenkään soittopyyntöön ole vielä vastattu. Päivällä oli sitten tullut puhelu kesken luentoni, jolloin puhelimeni on luonnollisti äänetömälä. Vastaajassa oli viesti tyyliin "J. Arru Autotalo Laakkoselta hei. Olit jättänyt soittopyynnön. Kiitos hei". Niinku että mitä vattua? Onko niillä liikaa rahaa??
Huomenna menen paikalle tasan 7:30. Tai ainakin ennen yhdeksää. Ehkä.
Smailer

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Smailer »

BettyB. kirjoitti:Tajusin ylläolevasta että muakin vituttaa! Oon nimittäin koko viikon yrittänyt saada Auto Toivoselta jonkun huoltoheebon kiinni, jotta voisin varata pikkumustalleni ajan hellään huolenpitoon lohkolämittimen asennuksen muodossa. Yhden päivän soittelin kolmeen minulle annettuun numeroon, joista ensimmäinen ei vastannut, toinen ei ollut käytössä ja kolmas oli pois päältä. Seuraavana päivänä yritin numeroita uudelleen tuloksetta. Soitin sitten keskukseen, jossa ilmoitettiin kaikkien huoltohenkilöiden olevan varattuja, mutta pyydettiin jättämään soittopyyntö. Seuraavana päivänä ei kuulunut mitään. Sitä seuraavana päivävä soitin taas keskukseen tasan 7:30, jolloin huolto aukeaa. Keskusneiti kertoi minulle, ettei huolto ota puheluita vastaan aamulla kun on niin paljon muuta tehtävää. Tarjoutui ottamaan soittopyyynnön vastaan. No, siinä vaiheessa mulla hirtti kiinni, ja sanoin keskusneidille ilmaantuvani henkilökohtaisesti paikalle, kun ei edelliseenkään soittopyyntöön ole vielä vastattu. Päivällä oli sitten tullut puhelu kesken luentoni, jolloin puhelimeni on luonnollisti äänetömälä. Vastaajassa oli viesti tyyliin "J. Arru Autotalo Laakkoselta hei. Olit jättänyt soittopyynnön. Kiitos hei". Niinku että mitä vattua? Onko niillä liikaa rahaa??
Huomenna menen paikalle tasan 7:30. Tai ainakin ennen yhdeksää. Ehkä.
Ai taida paljoa tippua pisteitä asiakaspalvelusta ...
Voitkin sanoa sitten suorat sanat, kun menet paikalle, et mitä vittuu ku ei olla maksavasta asiakkaasta kiinnostuneita!! Ja näytä niille :finger:
(siis ei sillä että sä itse sen maksaisit, mutta kyllä sen joku maksaa ja varmaan tässä tapauksessa "ihan viimeisen päälle")
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Smailer kirjoitti:(siis ei sillä että sä itse sen maksaisit, mutta kyllä sen joku maksaa ja varmaan tässä tapauksessa "ihan viimeisen päälle")
Ai miten niin en maksais itse? Kukas sä oikein olet? Ja missä tapauksessa? Mitä sä musta oikeen tiedät? Kuka? Mitä? HÄH?

Edit: Jaah, mulla taiskin ehkä leikata.
Smailer

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Smailer »

BettyB. kirjoitti:
Smailer kirjoitti:(siis ei sillä että sä itse sen maksaisit, mutta kyllä sen joku maksaa ja varmaan tässä tapauksessa "ihan viimeisen päälle")
Ai miten niin en maksais itse? Kukas sä oikein olet? Ja missä tapauksessa? Mitä sä musta oikeen tiedät? Kuka? Mitä? HÄH?

Edit: Jaah, mulla taiskin ehkä leikata.
No hei, ihan rauhallisesti vaan. Taisin jostain bongata tuolta ketjusta, että eikös se ole firman auto? Ainakin niin muistan lukeneeni. En mä muuten tuollaista kommenttia olisi osannut laittaa. :?
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Smailer kirjoitti:No hei, ihan rauhallisesti vaan. Taisin jostain bongata tuolta ketjusta, että eikös se ole firman auto? Ainakin niin muistan lukeneeni. En mä muuten tuollaista kommenttia olisi osannut laittaa. :?
Ei kyllä lue niin missään. Olet stalkkeri!
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No lukeepa jossain. Minähän en sua stalkkaa myöskään!!!1
Smailer

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Smailer »

BettyB. kirjoitti:
Ei kyllä lue niin missään.
No ihan sama, mä nyt tällaisesta ala kinaamaan tai etsimään missä kohtaa se tuolla palstojen syövereissä oli (ja juu, on se niin ettei suoraan lukenut, mutta ajattelin sen niin).
Viimeksi muokannut Smailer, 12.10.2007 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulli75

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Smailer kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Ei kyllä lue niin missään.
No ihan sama, mä nyt tällaisesta ala kinaamaan tai etsimään missä kohtaa se tuolla oli palstojen syövereissä oli.
Kitinän uusi sisäinen peli "Stalkkausrinki" Kuka stalkkaa enemmän ja paremmin.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

V*ttu mulla menee taas faijaan hermo. Äiti oli eilen jalkaleikkauksessa, en nyt ihan tarkalleen tiedä mitä sille kintulle tehtiin, mutta joku nivelhän sen varpaasta poistettiin ja muutenkin ronkittiin tota jalkapöytäosastoa. Noooh, tämähän tarkoittaa sitä, että jalkaa pitäisi pitää levossa ja mielellään kylmässä ja koholla, sillä jos haavat alkavat vuotaa siteiden läpi, pitää siteet käydä vaihdattamassa ja sidotuttamassa uudelleen terveyskeskuksessa. Itse niitä ei kuulema saa vaihtaa, sillä jalka on sidottava oikein, sillä on suuri merkitys luutumisen ja oikein paranemisen kannalta.
Miten faija liittyy tähän kuvioon on se, että vanhempani asuvat kaksikerroksisessa ok-talossa, jossa on aika valtaisa tontti. Tämä taas tarkoittaa näin syksyllä sitä, että pihatöitä riittää. No, arvatkaapa kaksi kertaa tekeekö faijani niitä nyt äitini ollessa estynyt? Toinen asia on ihan vaan sellainen pikku juttu kun esim. ruoan valmistus. Faijani on täysin kykenevä, sanoisin jopa että erinomainen kokki, mutta ei tippaakaan piittaa siitä, saako äitini päivittäin ruokaa, saatikka vaikka lasillista vettä. Juu ei katsos kiinnosta, eläkkeellä on kiirus kun pitää lähteä töihin/golfaamaan/kalaan. Ihan oikeesti, miten kukaan voi olla noin törkeän itsekäs? Etenkin kun ei varmasti ole tarvinnut viimeisten 45-vuoden aikana siivota, kokata tai pestä pyykkiä. No, onneksi vanhemmillani on kaksi kunnollista tytärtä (ja yksi hultiopoika), jotka viikonloppuna menevät äidin avuksi, kokkaamaan, siivoamaan ja puutarhahommiin. Nyt sitä rotanmyrkkyä saatana! Tai vaikka yksi sipsinsyönnistä johtuva sepelvltimoahtauma.

Aion kyllä pitää sellasien puhuttelun omalle isälleni, että oksat pois. Mut tuntevat tietävät, että osaan olla erittäin vakuuttava/pelottava/murhanhimoinen.
didi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja didi »

BettyB. kirjoitti:V*ttu mulla menee taas faijaan hermo.
Vähän samansuuntaisi fiiliksiksiä.. äiti kylläkään ei ole sairaslomalla, mutta tuo oman isän saamattomuus ja suoranainen laiskuus kotitöiden suhteen raivostuttaa. Luulisi, että eläkkeelle ollessa olisi aikaa tehdä kaikennäköisiä kotiaskareita, ja muutenkin kiinnostusta tehdä muutakin kuin vain olla, mutta ei. Äiti pyörittää kotifirmaa ja hoitaa kodin askareet. Luulisi isän haluavan auttaa äitiä poistamalla osan taakasta tekemällä kotitöitä, mutta ei. Harmittaa äidin puolesta, että hänellä on siellä nyt kaksi aikuista lasta, joiden jälkiä siellä saa siivota ja ketä pitää passata.

Keskustelu isän kanssa ei auta. Isän mielestä se on naisten genetiikassa, että naiset on parempia hoitamaan kotihommmia, ja miksi ihmeessä pitäisi taistella biologiaa vastaan! Jos isän kanssa keskustelee asiasta, niin hän suuttuu, ja saattaa jopa olla viikon puhumatta kenellekään.

Yritin tuossa pari päivää sitten (silloin kun avauduin ketjussa siitä, että äitini käytös harmitti minua) keskustella myös isän kanssa, niin sieltä tuli sellaista tekstiä, että itkin sen jälkeen kahta kauheammin. En tahdo mennä yksityiskohtiin, mutta kyseessä oli emotionaalisia, todella halpamaisia lyöntejä vyön alle, jotain sellaista mitä vanhemman ei pitäisi koskaan sanoa lapselleen.
Geetzu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vanhemmista tulee kannettua huolta tahtomattaankin, tutun kuulosia tekstejä... Mulla tosin isä huolestuttaa ainaisen työnarkomaniansa kanssa. Äidin elämästä on jo onneksi lähes poistunut (en muista näinkö koskaan sitä himassa esim. imuri kädessä, huh, asuttiin sentään 17 vuotta samassa taloudessa - ruokaa kyllä teki viikonloppuisin) ja nyt mätkätin sille aamutreffeillä puol tuntia verepainelääkkeistä, yösyömisestä, 15 tuntisista työpäivistä ja vähän siitä, ettei se edes muistanu koska tyttärensä poksahtaa.

Äiti sai uuden alun elämälleen viiskymppisenä mut isi taitaa kuuskymppisenä maata mullissa jos ei tahti muutu. Jos ostais sille naisen? Harmittavaa, etten tiedä millaiseen se aidosti rakastuisi ja millaisen tarttisi elääkseen täällä pidempään. Viimeksi kysyessäni eläkesuunnitelmista tuli pelottava vastaus "en minä mitään eläkettä tule tarttemaan". Huuh, jos tosiaan ostais ennakkoperinnöstä sen naisen. :D
Rahkapussi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Uskomatonta, kirjoitan ensimmäistä kertaa tähän ketjuun, sillä yleensä mua ei vituta juuri mikään. Nyt vituttaa:

Luin perjantain Metrosta, että Naisasialiitto Unioni kehottaa kaikkia naisia tukemaan TEHY:ä työtaistelussa ja siksi joko jäämään pois töistä tai tekemään etätöitä, jotta naisten poissaolo työpaikoilta osoittaisi, miten heidän työpanoksellaan on merkitystä tämän yhteiskunnan pyörittämisessä.

Niin femakko kuin olenkin, raivostuin. Juuri tuollaisella sukupuolten vastakkainasettelulla luodaan käsitys, että TEHY:n lakko ei muka ollenkaan koskettaisi kaikkia ihmisiä sukupuoleen ja ikään katsomatta, vaan olisi jotakin "naisten puuhastelua", itsekästä sellaista. Naisasialiitto Uninonin solidaarisuutta osoittanut kannanotto ja kehoitus meni totaalisesti metsään.
Savannah

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Rahkapussi kirjoitti:Uskomatonta, kirjoitan ensimmäistä kertaa tähän ketjuun, sillä yleensä mua ei vituta juuri mikään. Nyt vituttaa:

Luin perjantain Metrosta, että Naisasialiitto Unioni kehottaa kaikkia naisia tukemaan TEHY:ä työtaistelussa ja siksi joko jäämään pois töistä tai tekemään etätöitä, jotta naisten poissaolo työpaikoilta osoittaisi, miten heidän työpanoksellaan on merkitystä tämän yhteiskunnan pyörittämisessä.

Niin femakko kuin olenkin, raivostuin. Juuri tuollaisella sukupuolten vastakkainasettelulla luodaan käsitys, että TEHY:n lakko ei muka ollenkaan koskettaisi kaikkia ihmisiä sukupuoleen ja ikään katsomatta, vaan olisi jotakin "naisten puuhastelua", itsekästä sellaista. Naisasialiitto Uninonin solidaarisuutta osoittanut kannanotto ja kehoitus meni totaalisesti metsään.
Ei voi olla mahdollista. Hävettää.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perkele! Housut tippuu jalasta, täytyy ostaa hinkselit. On se kaali vahva diureetti, ainakin kun syö koko viikonlopun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.