Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Vihtahousu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Herra Manala kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Pikkuympyrät on ihan jees, kunhan eivät vain ole ruuhkaisilla teillä, sit menee kaikki tiet tukkoon jos jono jatkuu ympyrään asti.
Mun mielestä taas pikkuympyröitä on ihan turha rakentaa. Jos rakennetaan liikenneympyrä, niin kyllä siinä pitää olla sitä kokoa sitten myöskin, että ihmiset ehtivät autoillaan väliin.
Kokoa vai kaistoja? Tarkoitin pienellä liikenneympyrällä yksikaistaisia ympyröitä enkä monikaistaisia josta aiemmin höpisit. Toki yksikaistaiset liikenneympyrät saavat puolestani olla reilun kokoisia juuri mainitsemastasi syystä.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hyvin tuntuu toimivan iso ympyrä tossa Hjalliksen Areenan kupeessa, ajan siitä päivittäin pariin otteeseen eikä koskaan ole ollut ongelmia eikä ympyrän aiheuttamia ruuhkia. Ehkä Espoolaiset ei vaan osaa?
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Ehkä Espoolaiset ei vaan osaa?
Oliko toi tarkoituksella Isolla?
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:Hyvin tuntuu toimivan iso ympyrä tossa Hjalliksen Areenan kupeessa, ajan siitä päivittäin pariin otteeseen eikä koskaan ole ollut ongelmia eikä ympyrän aiheuttamia ruuhkia. Ehkä Espoolaiset ei vaan osaa?
Niin, en tiedä. Ei ole missään ympyrässä koskaan ollut mitään ongelmaa tai vaaratilannetta. Ympyröistä en keksi mitään pahaa sanottavaa. Mitä enemmän niitä on, sen tottuneemmin niistä ajetaan.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:Oliko toi tarkoituksella Isolla?
Ei, se oli VIRHE! Mutta olenkin tyhmä, sillä olenhan väärännäköinen nainen!
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Hei, tälle palstalle mahtuu vain yksi marTTTYYYYYri ja se olen minä!
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti: Ei ole missään ympyrässä koskaan ollut mitään ongelmaa tai vaaratilannetta. Ympyröistä en keksi mitään pahaa sanottavaa.
Minusta taasen juuri tuo suomenojan ympyrä tuntu olevan ihan käsitämättömän hankala joillekkin siellä liikkuville kuskeille. Kyllä sinne sekaan saa yleensä melkoisella varovaisuudella mennä, kun ei tiedä koska sieltä joku tuuppaa suoraan kaikkien kaistojen yli ilman ryhmittymistä.
Herra Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vihtahousu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Pikkuympyrät on ihan jees, kunhan eivät vain ole ruuhkaisilla teillä, sit menee kaikki tiet tukkoon jos jono jatkuu ympyrään asti.
Mun mielestä taas pikkuympyröitä on ihan turha rakentaa. Jos rakennetaan liikenneympyrä, niin kyllä siinä pitää olla sitä kokoa sitten myöskin, että ihmiset ehtivät autoillaan väliin.
Kokoa vai kaistoja? Tarkoitin pienellä liikenneympyrällä yksikaistaisia ympyröitä enkä monikaistaisia josta aiemmin höpisit. Toki yksikaistaiset liikenneympyrät saavat puolestani olla reilun kokoisia juuri mainitsemastasi syystä.
Kokoa. Siis ihan fyysistä halkaisijaa. Luulin että tarkoitit pienillä ympyröillä nimenomaan ympyrän kokoa, etkä kaistojen määrää. Toi ympyrän fyysinen koko vaikuttaa todella paljon liikenteen sujuvuuteen ja hazardien vähenemiseen, vaikkei kaistoja ja liittymiä tulekaan yhtään sen enempää.

Ei monikaistaisissa liikenneympyröissäkään ole sinäänsä mitään vikaa, jos liikenneympyrä olisi kaikille sen käyttäjille tuttu, ja ihmiset osaisivat ajaa niissä. Valitettavasti tuntuu siltä että lähes puolet eivät osaa. Ja kyllähän ne vittumaisia ovat satunnaiselle turistille. Jokaisella meillä on varmaan joskus ollut pala kurkussa kun on vieraalla paikkakunnalla pamahtanut eteen joku sellainen liikennejärjestely, joka on konkretisoitunut päähän lähinnä "mitä vitt..." -tyylisenä ajatuksena. Voin kuvitella ettei ole mikään maailman mieltäylentävin tunne tulla Tohmajärveläisenä ensimmäistä kertaa pk-seudulle ja törmätä Roundabout-Suomenojaan ruuhka-aikana, olkoonkin miten loistava kieppi tahansa rutinoituneille TosiOsaajille.
MGandhi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

killkill kirjoitti:^ Hei, tälle palstalle mahtuu vain yksi marTTTYYYYYri ja se olen minä!
Palstalle mahtuu vain yksi marttyyri kerrallaan. Aletaan jakamaan vuoroja. Varaan seuraavan vuoron KK:n palauduttua normaalitilaan.
Pyry-Matias

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tix kirjoitti:Ei ole missään ympyrässä koskaan ollut mitään ongelmaa tai vaaratilannetta. Ympyröistä en keksi mitään pahaa sanottavaa. Mitä enemmän niitä on, sen tottuneemmin niistä ajetaan.
Ei ole minullakaan. Puhutaan siis kiertoliikenneliittymistä 8)
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Sori vaan, olin ekana jonossa!!
Tsaari

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Pyry-Matias kirjoitti: kiertoliikenneliittymistä
Koska kiertoliittymä on ^tuon nimiseksi muuttunut?
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

^^Ahaa, sitten taidankin nojata taaksepäin :D
Viimeksi muokannut killkill, 30.05.2008 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

^>^<^<<>>^^

Syytän Swirliä tästä lainaamismallista. Pröööt!
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^^ Senkin irstas vanha setä!
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:^^ Senkin irstas vanha setä!
I beg to differ.
Korrekti termi on "arvokkaasti ikääntynyt budoaari-connoisseur" :jouden:

(näin vain netissä, IRL toki juuri noin niinkuin kuvailit)
Herra Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tsaari kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: kiertoliikenneliittymistä
Koska kiertoliittymä on ^tuon nimiseksi muuttunut?
Voi pojat, eikö tällaiset vituiksi menneet pätemistilanteet omasta ammattitaidosta vaan olekin nannaa?
MGandhi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:^ Sori vaan, olin ekana jonossa!!
*kiilaa*

Minkäs teet ku oot niin pieni?!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Herra Manala kirjoitti:Ei monikaistaisissa liikenneympyröissäkään ole sinäänsä mitään vikaa, jos liikenneympyrä olisi kaikille sen käyttäjille tuttu, ja ihmiset osaisivat ajaa niissä. Valitettavasti tuntuu siltä että lähes puolet eivät osaa. Ja kyllähän ne vittumaisia ovat satunnaiselle turistille. Jokaisella meillä on varmaan joskus ollut pala kurkussa kun on vieraalla paikkakunnalla pamahtanut eteen joku sellainen liikennejärjestely, joka on konkretisoitunut päähän lähinnä "mitä vitt..." -tyylisenä ajatuksena.
Joo. Satunnaisena autoilijana olen usein monikaistaisissa kiertoliittymissä harkinnut tilannetta rauhallisesti ja tullut siihen tulokseen, että paniikki on perusteltu ratkaisu. Suomenoja oli kuitenkin mielestäni sikäli minulle ensikertalaisellekin ihan ok ympyrä, että opastintaulut ohjeistivat selkeästi ja ajoissa oikean kaistaryhmittymisen. Muissa ympyröissä olen ollut vielä paljon enemmän paniikissa.

Lisää tietoa pdf-muodossa täältä: http://alk.tiehallinto.fi/julkaisut/pdf ... oliitt.pdf
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:Minkäs teet ku oot niin pieni?!
No potkasen polveen, daah! Tai purasen tiedät-kyllä-mistä!
Pyry-Matias

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Herra Manala kirjoitti: Voi pojat, eikö tällaiset vituiksi menneet pätemistilanteet omasta ammattitaidosta vaan olekin nannaa?
Taidat olla ainoa, joka asiasta sykki.


Jäin etsimään tuota kiertoliikenneliittymä termiä, mutta eihän kuukle tuota tuntenut. No, se oli muistaakseni aivan alkuvaiheen työnimi. Oikea termi siis tulikin jo mainittua.
Yönmustaritari

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

killkill kirjoitti: Juu, etenkin kuin kyseisessä residenssissä vieraillessa minä putoan tärkeysjärjestyksessä jopa koirasta pykälää alemmas.

Kai tässä on vaan pohjimmiltaan kyse siitä, etten mä halua kokea jääväni toiseksi.
Eikä mitä. Eihän tuossa mitään.

Kirjaa ylös ja puukota sillä selkään sopivan tilaisuuden tullen tyyliin: Ai miten niin AINA minä? Katos tätä listaa milloin olet kohdellut mua kuin koiraa Saatana.
Yönmustaritari

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Yönmustaritari kirjoitti:Enköhän käynyt jättämässä eriävän mielipiteeni taloyhtiön kokoukseen, jossa päätettiin ottaa miljoonan euron velka julkisivusaneerauksiin. Ja juuri kun sain viime kuussa viimeisen erä edellisestä julkisivu-aita-remontista maksettua. Tuntuu siltä, että remonttia vaikka jatkuukin aina vaan niin ksutannuksissa tulee joka kerta yhtä dekadia suuremmaksi.

No mutta vaikka päätös tehtiin, paikka paikoin vähintäänkin kohtuullisesta riehumisesta ja meuhkaamisestani huolimatta niin olisi odottanut niiden edes ensi kesään asti odottanut ennen kuin pyytää noita ryssiä nurkkiin vasarat käsissä pyörimään.

Kokouspäivän jälkeisenä aamuna töihin lähtiessä vähän mietin, että mitä hiton porukkaa siinä pihalla tekee syljeskelämässä mutta tyydyin ajatukseen niiden olevan noukkimassa alaluokkien tyttöystäviään. No iltasella takaisin palatessa olikin jo havaittavissa, että niin se vaan on revitty kämpistä ulkolaudoitus irti. Notta sanoista tekoihin siis tietty mutta näin vilkasta toimintaa en ole aiemmin havainnut. Seuraavana päivänä tuli sitten tiedote alkaneesta julkisivuremontista.

On se perhana, että tulee kalliiksi kun lyödään yhteensä 5m2 lautaa ja maali päälle, mistä siitäkin suurin osa jonkun muun asunnon puolelle.

Tällä hetkellä mietin korvat punaisena, että mitä vittu siinä on kun ajan saatossa jotain finanssipoliittista tukijalkaa kovalla työllä saavuttaa niin, ellei välittömästi niin ainakin saman kuun aikana joku tulee ja työntää 20k€ laskun jälkeen naapurin seinään laitettavista puutarpeista ja paskaryssien lapioon nojailuista.
Nii just nii ja saaturin lukutaidoton halpatyövoima laittaa sitten rakennusjätteet pahvinkeräyslaatikkoon.

Tää kämppä lähti kyllä myyntiin just nyt ennen lomia. Katsotaan kattoa pään päälle sitten ilmojen kylmetessä. Hiton ryssät.
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tänään minua on vituttanut:
1. viime aikojen sää
2. maailmanmenon sinänsä ymmärrettävä rakentuminen parisuhdeideaalien varaan ja oma poikkeavuus
3. äidin kesäloma ja se, että sen seurauksena se on taas alkanut lähestymään mua puhelimitse vähintään 5-6 päivänä viikossa, vaikkei sillä ole muuta asiaa kuin kertoa, että kävi isäni kanssa Prismassa ostamassa piimää ja kysellä minun kuulumisiani.
Edith

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tänään vituttaa edellisten lisäksi, että jalkoihin sattuu koko ajan. Olen mä liikkunut, mutta en mielestäni ollenkaan niin paljoa, että voisi särkeä näin paljon. Pitäiskö ryhtyä luulosairaaksi? Luusyöpä?