Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bhven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Tänään TV1 klo 21:55
Epäkorrektia, Tuomas Enbuske!: Lapset pois huonoilta vanhemmilta!
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

^Ehkä ihan hyvä, ettei minulla ole telkkaria. Ahdistuisin liikaa.
Dumis

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eipä ole sitten kesän vituttanut näin paljoa. Otan pari extrabisseä tänään illalla. (älkää kysykö)
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

Dumis kirjoitti:Eipä ole sitten kesän vituttanut näin paljoa. Otan pari extrabisseä tänään illalla.
Voi, mitä on tapahtunut?
Dumis

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

milli kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Eipä ole sitten kesän vituttanut näin paljoa. Otan pari extrabisseä tänään illalla.
Voi, mitä on tapahtunut?
Kerron myöhemmin sit joskus, ei sinänsä mitään hätää, meni vaan yks tärkeä asia niin vihkoon että...
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

Dumis kirjoitti: Kerron myöhemmin sit joskus, ei sinänsä mitään hätää, meni vaan yks tärkeä asia niin vihkoon että...
No voih. Mä yritän lähettää sinne vähän positiivisia viboja sulle.. ja sit yhden sellaisen synttärihaliviban. Kerro jos ei tuu ekalla kerralla perille, niin yritän sit uudestaan =) *keschkittyy*
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

Jes!

Kylki edelleen niin kipeä että hengittäminenkin sattuu.

Onneksi ei yskitytät kuin koko ajan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Just nyt vituttaa että joku on tuonut penskansa työpaikalle parkumaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Minua alkoi toissapäivänä vituttaa kovasti kuinka avokonttorissamme muutamalla henkilöllä on tapana ajatella ääneen (vittuako minua kiinnostaa jos heidän koodinpätkänsä ei toimi tai käänny), sekä ympärilläni olevat muut juttelijat, mutta sitten muistin kaapissa olevat korvatulpat. Aaaah!

Tälläkin hetkellä viereisissä kopeissa juttelee neljä eri henkilöä/paria, eikä mitenkään erityisen hiljaa. Pitäisköhän alkaa soittaa musiikkia kovalla, vaikka noita Manalan ja Hämärämiehen Pyhä Henki-videoita?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Frederik Krueger kirjoitti:avokonttorissamme
Ei sentään flexi space? Se se vasta on perseestä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Organisaatiomuutos.

Uusi työpiste ihan perseestä keskellä kulkuväylää ja takana pari pomoa tiirailemassa tekemisiä. Muutenkin ympärillä vain ihmisiä, joiden seurassa en viihdy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Onko pakko raahata niitä kakaroita kuntosalille, jossa ei ole lapsiparkkia? Ei sinne saa viedä koiria tai kissojakaan. Todella ärsyttävää katsella kuinka pygmi roikkuu telineissä oman turvallisuutensa uhalla kun huoltaja on toisessa huoneessa treenailemassa. Rämäytti muutamaan otteeseen painopakat alas ja jätti ainakin kerran sormensa laitteen väliin.
MGandhi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Chevilyn kirjoitti:Onko pakko raahata niitä kakaroita kuntosalille, jossa ei ole lapsiparkkia? Ei sinne saa viedä koiria tai kissojakaan. Todella ärsyttävää katsella kuinka pygmi roikkuu telineissä oman turvallisuutensa uhalla kun huoltaja on toisessa huoneessa treenailemassa. Rämäytti muutamaan otteeseen painopakat alas ja jätti ainakin kerran sormensa laitteen väliin.
Kyllä se oppii kun tarpeeks sattuu ja jos ei opi, niin luonnonvalinta korjaa. Kato treenaat vaan ja jätät muut oman onnensa nojaan.
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

Hemmetti, luulin keksineeni hyvän joululahjan, mutta äsken kaupoilla selvisi, että peli minkä avokin luulin halunneen joululahjaksi ei ollutkaan se.. Täytyy toivoa, että kuitti löytyy vielä. Hemmetti, meni farcryt ja falloutit sekaisin.
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

^ Oi hienoa, kuitti löyty ja voin käydä palauttamassa pelin. Nyt vaan harmittaa se, että tuli ostettua ko turhan kaukana olevasta kaupasta, täytyy taas lähteä sembaloimaan Jumboon.
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

Vaola kirjoitti:^ Eikö vastaavaa liikettä (saman ketjun, jos sellaisesta ostit) löydy lähempää? Kyllähän yleensä voi palauttaa saman ketjun liikkeeseen.
Hmm.. en tullut ajatelleeksi. Täytyykin selvittää. Kiitos.
Chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Yleisvitutus, olen väsynyt, kipeä, huonotuulinen ja tylsistynyt. En voi mennä salille ja ruoka ei maistu. Mur.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

milli kirjoitti:Täytyy toivoa, että kuitti löytyy vielä. Hemmetti, meni farcryt ja falloutit sekaisin.
Niin se on, kannattaisi joskus kuunnella, mitä kumppani sanoo eikä aina vain ostaa sitä, mitä omasta mielestään luulee hänen tahtovan.
:roll:
Paras päivä ikinä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Riemumieli kirjoitti:
milli kirjoitti:Täytyy toivoa, että kuitti löytyy vielä. Hemmetti, meni farcryt ja falloutit sekaisin.
Niin se on, kannattaisi joskus kuunnella, mitä kumppani sanoo eikä aina vain ostaa sitä, mitä omasta mielestään luulee hänen tahtovan.
Mua jäi kiinnostamaan, kumpi noista oli se jonka millin avokki halusi? Oletan että Fallout, mutta mistä sitä tietää jos se on kuin MrM joka ei sulata ollenkaan RPG-pelejä vaan pelaa pelkkiä toimintapelejä.

Olisiko se heittänyt vihoissaan peliohjaimen seinään jos olisi saanut väärän pelin?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Monsieur Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Frederik Krueger kirjoitti:mutta mistä sitä tietää jos se on kuin MrM joka ei sulata ollenkaan RPG-pelejä vaan pelaa pelkkiä toimintapelejä.
Nyt joku taitaa tietää minusta jo jotain sellaista mitä en itsekään tiedä. Noh, mistä sitä tietää.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

V:aa liian hitaasti ajavat eteen singahtavat kanssa-autoilijat.
#%&*# jos edessä on 400m kiihdytyskaistaa vapaana, käyttäkää sitä. Ei ole mikään kiire tunkea 80 km/h kulkevaan liikennevirtaan 40 km/h nopeudella. Viikon sisään jo kaksi paniikki jarrutusta tehtynä. Juu, en sanut ketään rysäyttämään perääni - edellä ajavaan jäi kyl alle 50cm rako. Ja nastat kiitti!! Ai mitä autoja? Niitä ku ennenkin, Fiat Grande Putana ja Nissan Altmera. Ja oli niillä pipot päässä ja aivot jäässä. Prkl!!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vituttaa, että krapulassa tilaamani"deluxe"-joulupukinasu ei sitten vittu sisältänyt partaa laisinkaan. Tilasin sitten tänään vielä sellaisen toivoen, että ehtii saapumaan ennen aattoa. Ei tuollaista pakettia voi markkinoida deluxe-nimellä ja kuvalla, jossa pukilla on turvallaan tuuhea skägä. Taidan vittuillessani palauttaa koko paskan joulun jälkeen todeten sen olevan paska/liian pieni/toteamatta mitään. Nyt ei monessakaan mielessä pysty nauramaan partaansa matkalla pankkiin, ttttttttu.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Chevilyn kirjoitti:Yleisvitutus, olen väsynyt, kipeä, huonotuulinen ja tylsistynyt. En voi mennä salille ja ruoka ei maistu. Mur.
Tuota en muistanut valittaakaan. Eilen ja tänään olen käynyt syömässä lähinnä siksi, että niin kuuluu tehdä tai joutuu helvettiin. Ei ole vain nälättänyt, mikä on outoa normaalisti vähintään kolmen tunnin välein ruokailevalle otukselle. Väsyttänyt kylläkin on, meinasin taas tänään nukahtaa vessanpöntölle. Tunsin aamulla olevani kipeä, mutta tykitettyäni pyörällä töihin totesin olevani ihan hengissä ja olo on nyt aivan normaali. Olenko raskaana vaiko vain paskana?
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

Frederik Krueger kirjoitti:Mua jäi kiinnostamaan, kumpi noista oli se jonka millin avokki halusi? Oletan että Fallout, mutta mistä sitä tietää jos se on kuin MrM joka ei sulata ollenkaan RPG-pelejä vaan pelaa pelkkiä toimintapelejä.

Olisiko se heittänyt vihoissaan peliohjaimen seinään jos olisi saanut väärän pelin?
Fallout3 oli se mieluisa. Farcry2 olis kuulema kans ollut tosi jeesch, mutta se vaatisi kuulema tehokkaamman koneen, jotta pyörisi kunnolla. Ovelalla urkkimisella nämä asiat selvisi =) Joululahja ei ole paljastunut.

Btw, sain eilen etukäteisjoululahjaksi modatun xboxin =) Olisipa jo joululoma.
bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ennustan, että mua vituttaa puoli kymmenen aikoihin aivan vidusti, kun AC/DC-liput on myyty loppuun enkä pääse kuitenkaan Lippupalveluun millään viestintävälineellä.